Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550022 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #510 : 18.03.08 - klo:20:05 »
^ Olisikohan sitten uudistunut tms., näkyi nimittäin syksyllä poistokorissa monessakin paikassa..  ???

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 18.03.08 - klo:20:14 »
Mäkin kyllä näin niitä poistokorissa vissiin syksyllä, RobinHoodissa ainoastaan nähnyt enää ja sielläkin vaan punaisten ja tummien hiusten naamioita 1e, eikä blondia ollenkaan.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #512 : 19.03.08 - klo:18:10 »
Okei, no pitää koittaa etsiä ja jos ei löydy niin sitten bongailla jotain muita vaaleille
hiuksille tarkoitettua naamiota. Kiitos vastauksista  :)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #513 : 23.03.08 - klo:11:31 »
Hamstrattiin eilen minimiitin jälkeen Koskikeskuksen Vapaa valinnasta kaikki jäljelle jääneet XZ:n kosteuttavat tehohoitoaineet ja sitä piti heti testata tänään, kun en ollut koskaan tuota tehistä kokeillut. Heti, kun olin saanut tehiksen hiuksiin, huomasin kuinka paljon parempi LV:n tehis on. Hiukset selviää LV:llä aivan ihmeellisen nopeasti, hiukset tuntuu paljon sileämmiltä ja liukkaammilta kuin XZ:n tehiksen jälkeen. Eli jos tykkää, että XZ:n lopetettu kosteuttava tehis oli hyvää, niin tykästyy varmasti myös LV:n tehikseen, ehkä jopa hieman enempi ;)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 24.03.08 - klo:00:45 »
Minä en sittenkään pidä LV-tehiksesta. Ainakaan yksinään se ei toimi, vaikka olisi miten pitkä vaikutusaika. Näin tehottomasta tehohoidosta en maksaisi edes sitä neljää euroa, vaikka ei tämä niin paha hukkaostos ollut. Taidan lahjoittaa tämän jollekulle muulle, vaikuttaa sen verran riittoisalta, etten itse jaksa käyttää tuubia loppuun.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #515 : 24.03.08 - klo:19:21 »
Tulenpa minäkin sanomaan mielipiteeni XZ:n kosteuttavasta tehiksestä. Yksinään käytettynä hiukset jäivät jotenkin karheiksi. Olisin toivonut enemmän sileyttä ja pehmeyttä hiuksiini. Pitää kuitenki se kehu sanoa, että tehis tuntui kivan kevyeltä eikä lässäytä tukkaa, mutta keveys ei ole sellainen ominaisuus mitä haluaisin 50cm pitkään tukkaani kun leijuvat haituvat pitäisi laittaa matalaksi.
Taidanpa kokeilla seuraavaksi tuota LV:n tehistä.

edit. Sen verran vielä lisään, että nyt kun hiukset ovat täysin kuivat niin nämä on ihan hirveän takkuiset ja karheat.
« Viimeksi muokattu: 24.03.08 - klo:21:52 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #516 : 24.03.08 - klo:19:29 »
Mun mielestä XZ kosteuttava pikahoitis selventää ja pehmentää tukan paremmin kuin tehis ??? Tehistä on vaikea levittää, ja jotenki.. en tiedä. Tosi hyvältä se tuntui jätettävänä, mutta pikahoitis oli kyllä parempi poishuuhdeltava, mielestäni. Ehkä olen vain kärsimätön kun en jaksa levittää sitä kunnolla :-[

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 29.03.08 - klo:16:43 »
Pakko se on uskoa. Rainbown hoitoaine on ihan huippua. Tänään oli kovin tuulinen päivä ja mun hiukset lenteli tuulessa ihan eri tavalla, ku normaalisti (joskus ne oli niin kuivat, ettei liikkuneet suuntaan tai toiseen.... ::))

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 29.03.08 - klo:16:51 »
^ Hmm, ei minusta taas hiuksien liikkuvuus kerro mitään hiusten hoidosta? Minun hiukseni ainakin lentelevät sitä enemmän, mitä vähemmän hoidan. Hoitamattomat hiukset ovat minusta paljon huokoisemmat ja kevyemmät, ja lentävätkin tuulessa huomattavasti enemmän.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 29.03.08 - klo:17:50 »
^ Kyllä minun hiukset ainakin heiluu ja liikkuu paljon enemmän kun on terveet. Jos ajatellaan vaikka kun pitää hiuksia kiinni, ja kävelee, niin ne terveet hiukset liikkuu ja heiluu paljon enemmän kun kuivat ja huonokuntoiset.
3a F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 29.03.08 - klo:17:51 »
^ Minulla ei kyllä tosiaankaan ole noin, mutta olisikohan syy sitten luonnonkiharoissa? ;D Nämä tosiaan lentävät hoitamattomina huomattavasti enemmän. Hoidettuina taas ovat vähän painavammat, etteivät lennä niin paljoa.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 29.03.08 - klo:17:56 »
^ No jooh, luonnonkiharat on kyllä asia erikseen. Niiden kuntoa onkin sitten ehkä vähän hankalampi arvostella hiusten liikkuvuuden perusteella, kun ne on lähes aina vähän kuivat ja karheat ja liikkuvuus muutenkin on ihan erilaista kuin suorien hiusten kanssa. Omistan myös itse, mutta suoristelen. ;D
3a F ii

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #522 : 29.03.08 - klo:19:17 »
^ Minulla ei kyllä tosiaankaan ole noin, mutta olisikohan syy sitten luonnonkiharoissa? ;D Nämä tosiaan lentävät hoitamattomina huomattavasti enemmän. Hoidettuina taas ovat vähän painavammat, etteivät lennä niin paljoa.

Eiköhän, koska näin on myös minulla. Hoidettu tukka on itselläni aina sellainen raskas, jolloin se ei juurikaan liiku :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #523 : 29.03.08 - klo:21:28 »
Nämä luonnonlaineiset klimppiintyvät kuivina ja takkuuntuvina eivätkä heilu tyyliin "pantene-lettimäisesti" eli eivät ole liikkuvat. Sähköinen lentelevyys taas tulee aina kunnosta huolimatta jos ovat "pintakuivat" eli kevyesti korput. Tämä vaalennuksen jälkeinen vakava korppuus johtaa klimppiintymiseen :) Miten tämänkään taas vaikeammin selittäisi.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #524 : 30.03.08 - klo:15:37 »
Nimenomaan tarkoitin, että hiukset heiluu ja liikkuu, niinku just hiusmainoksissa ;Dse harsomainen lentely onkin sit ihan eri juttu. Ja kun mulla on vaan ohuet, puolipitkät hiukset, niin varmasti on eri asia pitkillä, paksuilla luonnonkiharoilla....Ja tuskin tuo Rainbow mitään HOITAA, silottaa vaan ihanasti.