Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550029 kertaa)

Poissa Helen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #585 : 14.07.08 - klo:07:26 »
Mulla ainakin Ice shine-shampoo antaa sellaista "hohdetta". Ei selkeää kiiltoa, mutta vaaleaa hiusta ainakin "kirkastaa" jonkin verran ja muistelisin että petomaani kehui joskus myös hoitista, että olisi samaa vaikutusta :) Varmaan ihan kelpo combo silloin tällöin käyteltäväksi.

Shampoo on tosiaan silikoniton, mutta hoitiksen silareista mulla ei ole tietoa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 14.07.08 - klo:07:33 »
Okei kiitos että minua ei niitattu ihan täysin :D

Incin lukutaito ei ole mikään tosi hyvä, mutta tosiaan katselin INCI ketjussa hoitoaineet että pantene ice shine.ssa dimenthicone olisi vasta toisella rivillä..

Jotenkin kaipaan vähän vaihtelua, ja kesällä on kiva näyttää hyvältä ;) mahdollisimman vähällä vaivalla tietty joten ehkä voisin hiukan ottaa lomaa noista hiuksien super hoidoista.. Muutenkin tuntuu että hiukset on ihan ylihoidetun lötköt.

Miten, pörröttääkö tuo ice shine kauheasti? Nimenomaan kiiltoa + silottavuutta haluaisin..

Poissa Helen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #587 : 14.07.08 - klo:07:59 »
Oli se shampoo aikas pesevää ja saattaapi pörröttää. Mutta veikkaan että tuo hoitis on aika silottavaa kamaa, että kiiltävät + sileät hiukset tulee :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Pro Systeme
« Vastaus #588 : 14.07.08 - klo:12:01 »
Googlekaan ei löydä tällaisia tuotteita.. Olisiko jollain kuvaa putelista? vai saako enää edes?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 14.07.08 - klo:12:34 »
Ainakin tuo tehohoito on pieni pyöreä valkoinen purkki ja etiketissä on pinkkiä. En tiedä saako tuota enää kun en ole tuolla Honkkarissa käynyt tosi pitkään aikaan. Tarjoustalossa näin viime talvena ainakin.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 14.07.08 - klo:13:37 »
Täällä päin löytyy Kärkkäiseltä kaikkia tuotteita vielä eli luulis olevan saatavilla. :)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 14.07.08 - klo:19:46 »
Nyt on kerran pesty pantene ice shinella ja shampoo oli todella positiivinen yllatys. Vaahtosi hyvin ja pesuteho ei kuitenkaan ollut liian kova. Hoitoaine oli melko perus pantene, pitaisi vertailla İNCİ listoja etta mika pantenen hoitoaineissa yleensakkaan on erilaista.. Koostumushan on kaikissa sama, samoin tuoksu.. Joten mahtaako INCIssakaan olla suuria eroja  ;) Noh, ero on kuitenkin huomattavissa heti yhden pesun jalkeen. Tukka kiiltaa ja yksi juttu mista pantenessa pidan, mita yleensa mikaan muu marketti ryhma ei tee, on etta minulla pantene jattaa puhtaat, ilmavat mutta silti kiiltavat hiukset, aavıstuksen liukkaat. Muissa silikonisarjoissa hiukset latistuu ja niista tulee tahmeat. Pantene ei minulla sita tee. Varmaan kayttelen nain jatkossakin. Tykkasin. Ja silikoni oli kuin olikin vasta toisella rivilla.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #592 : 14.07.08 - klo:20:49 »
Hoitoaine oli melko perus-Pantenea. Ja silikoni oli kuin olikin vasta toisella rivillä.

Ei se rivi siinä meinaa mitään, vaan se kuinka mones silikoni on koko ainesosaluettelossa ;). Rivithän voivat heitellä miten sattuu, ja yhdessä rivissä voi olla vaikka vain kaksi ainesosaa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 17.07.08 - klo:10:03 »
Niin siis okei esitin asian hiukan typerästi :) tarkoitin että se ei ole siinä pahamaisessa "neljän joukossa", sijoitusta kun ei ollut aikaa ruveta laskemaan :)
Mutta hyvä kun korjasit, välillä tulee kirjoiteltua vähän kiireessä, ja kun kotikoneella kirjottaa missä ihan omituinen näppäimistö (vaikea käyttää kun ei löydä kirjaimia, ihan eri paikoissa) niin yritän supistaa tekstin aina ihan minimiin.

Vielä tänäänkin hiukset on tosi ilmavat ja puhtaat. Myös pehmeät ja helpot oli muoitoilla uudestaan vaikka sieltä täältä sojottivatkin. 

EDIT 17.7.

Nyt olen pari kertaa pessyt tuolla pantenella ja pakko sanoa että olen mielettömän tyytyväinen. Hiukset pysyy puhtaana tosi hyvin, kiiltää ja on pehmeät. Myös latvojen katkeilu on loppunut kokonaan.
Ja mikä parasta, pitkään vaivannut silmien kutina/ärsyyntyminen on tipotiessään. Myöskään ei mitään ihottumaa tms.

Onhan se pantenea, mutta silti menee top kärkeen.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #594 : 18.07.08 - klo:11:35 »
Tänään törmäsin kauppareissulla lähisittarissa Nivean hiustenhoitotuotteisiin. Kiinnostuin kovastikin ruskeille hiuksille tarkoitetusta jätettävästä, jossa tuskin kuitenkaan mitään erikoista on, mutta purkki oli houkuttelevan näköinen. En edes tiennyt, että Nivealta olisi Suomeen asti nuo hiustenhoitotuotteet tulossa.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 18.07.08 - klo:11:49 »
Missä cittarissa??  :o

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #596 : 18.07.08 - klo:11:59 »
Joensuun keskustassa olevassa sittarissa :D

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 18.07.08 - klo:12:02 »
No höh.. :D Vähän liian pitkällä mulle.. Olisko niin että nuo olisi tulossa suomeen myös? Tietääkseni ovat aika hyviä tuotteita "halpiksiksi." Olen ihmetellyt kun ne eivät JO ole suomessa..

Kai niitä tulee enemmänkin kun kerta cittarissa myyvät? Ymmärtääkseni niissä kaikissa on suht samat tuotteet..?

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #598 : 18.07.08 - klo:12:06 »
Uskon juu, että ne leviää kyllä ympäri Suomea, tuskin ne vain tänne peräkylän sittariin tulevat :D Jätettävien ja naamioiden hinnat pyörivät kuuden euron kieppeillä ja shampoot ja hoitoaineet olivat yli kolmen euron. Saa nähdä lähteekö joku kauppareissu jotain mukaan. Tosin ne shampoot ja hoitoaineet ei houkutellu, en tiiä miks. Miellän nivean kuitenkin "rasvamerkiksi" kun muuta nivealta en ole kokeillut kuin meikinpuhdistusaineita ja rasvoja :)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #599 : 18.07.08 - klo:14:43 »
Olen käyttänyt Nivean Diamond Gloss hoitiksen kohtapuoliin loppuun ja saatan ostaa toistekin, jos tosiaan ilmestyvät lähikauppojen hyllyille. Tuo selvittää yllättävän hyvin ollakseen silikoniton. En ole co-pesussa kokeillut, mutta pikahoitiksena on toiminut ainakin näin kesällä oikein hyvin. Vaaleiden hiusten hoitis odottaa vielä kaapissa, lähtee seuraavaksi testaukseen.

Nyt kyllä houkuttelee tuo Ice Shine shampoo.. hoitoaine oli ihan ok, toi kyllä lupailemaansa hohdetta ihan kivasti. Käyttelin lähinnä silloin, kun oli iltamenoja tiedossa ja halusin vähän lisäloistetta olemukseen. Ja kyllä se taisi saamieni kommenttejen perusteella toimia, hiuskehuja sateli  :)