Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550474 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #60 : 11.12.06 - klo:15:36 »
Mä ostin Wellan värjättyjen hiusten shampoon, ja näin parin käyttökerran jälkeen olen tyytyväinen  :-* Tarpeeksi pesevä mut ei ainakaan parissa ekassa pesussa oo vieny paljoa väriä pois hiuksista.

Mua on alkanu ällöttää AC Perfect endings shampoo. Se haju  :-X ja hiuksia huuhtoessa tuntuu jotenkin karheelle tukka.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #61 : 11.12.06 - klo:22:14 »
Oonko ymmärtänyt oikein, että tuo Ice shine sh olis silariton? Hoitis ei. Mutta onko noista sitten muuten mihinkään. En oo inciä päässyt tarkkailemaan.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #62 : 11.12.06 - klo:23:43 »
Oonko ymmärtänyt oikein, että tuo Ice shine sh olis silariton? Hoitis ei. Mutta onko noista sitten muuten mihinkään. En oo inciä päässyt tarkkailemaan.

Shampoon inci tulisi tässä:

Aqua, Sodium Lauryn Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium Chloride,
Sodium Citrate, Citric acid, Sodium xylenesulfonate, Cocamide MEA, Parfum, Sodium Benzoate,
Tertasodium EDTA, PEG-60 Almond glycerides, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate,
Propylene glycol, Panthenyl ethyl ether, panthenol, Guar hydroxypropyltrinomium chloride, Benzyl
alcohol, Lycine HCI, Sodium Diethylenetriamine pentamethylene phosphonate, linalool, etidronic acid,
methyl tyrosinate HCI, limonene, histidine, methylchloroisothiazolinone, methylsothiazolinone, fumaric acid.

Typot mahdollisia, väsyttää ja tuo sisälsi aikamoisia sanahirviöitä  ;D

Itse ostin tuon shampoon ja hoitsikan, ekalla pesukerralla en huomannut vaikutusta mutta
tänään pesun jälkeen hiukset tosiaan kiilsi. Jatkan kokeiluja.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #63 : 12.12.06 - klo:10:16 »
Itse ostin tuon shampoon ja hoitsikan, ekalla pesukerralla en huomannut vaikutusta mutta

Mulla vaikutti heti, huomasi, miten vaalee hohti kirkkaampana. Semmoisena "jäisen" kirkkaana. Ihan loistava tuote, pesen tällä aina joka kolmannen pesuni.  :-*

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 12.12.06 - klo:10:24 »
Pitäisköhän sitä ensimmäisen kerran elämässään sortua Panteneen? Johan on. Houkuttaa kyllä kovasti kun näyttää sillä vaikutusta olevan. Enkä tuosta incistä löytänyt silikonia ainakaan ensikatselulla ja hoitiksen silikoni silloin tällöin käytettynä voisi tehdä ihan hyvää.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 12.12.06 - klo:10:29 »
Mulla vaikutti heti, huomasi, miten vaalee hohti kirkkaampana. Semmoisena "jäisen" kirkkaana. Ihan loistava tuote, pesen tällä aina joka kolmannen pesuni.  :-*

Shampoosta ilmeisesti puhut. Onko hoitiksesta kokemusta?

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 12.12.06 - klo:10:36 »
Pitäisköhän sitä ensimmäisen kerran elämässään sortua Panteneen? Johan on.

Sitähän minäkin mietiskelin...
Eikun olihan mullakin joskus Pantenen syväpuhdistavaa, kun sekin oli suureksi yllätyksekseni silikoniton.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 12.12.06 - klo:10:40 »
OT Mun käsitys oli aina ennen tätä foorumia se, että Pantene on kaiken pahan alku ja juuri. Että se on ihan kamalaa, tukka lähtee eikä se pese...heh.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 12.12.06 - klo:16:02 »
^ veit sanat mun suusta :) ! Mä vielä tossa vähä vajaa vuosi taaksepäin kun käyttelin marketti shampoita ja hoitiksia, niin panteneen en uskaltanut edes koskea, oli semmonen typerä mielikuva siitä, just tommonen niinkuin sä kuvailit ... Nyt ihan naurattaa kun aattelee, nimittäin eihän se nyt voi olla pahempaa kuin mikään muukaan markettikama, tiiä vaiks ois parempaakin kuin monet muut, se nyt tietysti että mikä aina kellekkin sopii, mutta mullehan esim. VO5:sen shampoot ja hoitikset eivät sopineet, vaikka niitten "pitäs" olla markettikamojen parhaimmistoa...

Olis ihan mielenkiintoista joskus kokeilla noita panteneja, on vaan niin paljon muita shampoita jemmassa, että jääkööt nyt toistaiseksi!

Ainakin sillä pantene mainoksen naisella on ihan mahtavan upean näköiset ja kuntoiset hiukset ... Luin jostain lehdestäkin siitä juttua. Sillä ei oo ees värjätty tukka, ei mitään käsittelyjä jne. Ja pantenea vain käyttää nykyään, tai niin ne siinä ainakin sano ... Mutta oli miten oli, niin vaikka sen tukka on upea, niin en kuvittele panteneilla sellaista saavuttavani, enkä kyllä tosin yhtään millään muillakaan tuotteilla ;D !
« Viimeksi muokattu: 12.12.06 - klo:16:13 kirjoittanut kata82 »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 12.12.06 - klo:16:04 »
OT jatkuu. Silloin kun Pantene oli uutuus joskus kauan sitten, ainakin meidän koulussa (peruskoulu siis) liikkui huhu, että Pantenella lähtee hiukset päästä. En tiedä mistä tämä sai alkunsa mutta kaikki tähän vakaasti uskoi. Minäkin.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 12.12.06 - klo:16:20 »
^sinä se jatkat sanojen viemistä mun suusta  ;D ! Sama hölmö huhu se täälläkin liikkui ja hölmönä minäkin sitä uskoin silloin.
Eihän tää pantenesta puhuminen mitään OT:ta ole, tän aihehan on -keskustelua markettisarjoista. Sitähän me tässä tehdään, keskustellaan markettisarjoista. Eihän tässä ole rajattu mitään että mitä niistä saa keskustella  :D.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 12.12.06 - klo:16:24 »
Totta, ei oo OT, markettisarjoihin kuuluu myös huhut niist'  :D. Tuo oli niin hauska huhu näin jälkeenpäin ajateltuna kun kaikki siihen sokeasti uskoi, mutta kukaan ei osannut sitä perustella.

Koitin katsella tuota Ice shinea  tänään marketissa mutta meidän lähikaupan valikoimat on aika huonot. Pantenea oli melkein vaan pelkkiä hoitiksia eikä niitäkään kuin muutama.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #72 : 12.12.06 - klo:16:49 »
OT jatkuu. Silloin kun Pantene oli uutuus joskus kauan sitten, ainakin meidän koulussa (peruskoulu siis) liikkui huhu, että Pantenella lähtee hiukset päästä. En tiedä mistä tämä sai alkunsa mutta kaikki tähän vakaasti uskoi. Minäkin.

Ja minä muistan kuuleeni saman väitteen Wash & Go- shampoosta, jossa taisi olla hoitoainekin mukana. Se taisi olla Vidal Sassoonin tuote. Silloin oli puhe silikonista, että se jää päänahkaan ja hiukset tippuvat. Käyttelin kyllä silikonisia shampoita senkin jälkeen, mm. Pantenea. Jossain vaiheessa aloin sitten katsoa, lukeeko incissä dimethicone. En vain tiennyt, että silikoneja on muitakin kuin se.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #73 : 12.12.06 - klo:17:09 »
Tuo Pantenen Ice Shine shampoo voisi kiinnostaa, katselinkin sitä jo kauppareissulla pikaisesti. Ei ollut pahan hintainenkaan. Tuosta Ice Shine hoitsikasta kaipailisin kokemuksia vielä, etenkin pitkähiuksisilta, selvittääkö hiukset hyvin ja riittääkö hoitoteho jos harvakseltaan vain käyttäisi? Olisi kiva testata markettisarjojakin välillä vaikka pääsääntöisesti olenkin siirtynyt kampaamotuotteisiin.

Joissain Fructiksissakin on muuten incit kuulemma muuttuneet ja silikonia vähennetty/kait myös poistettu joistain tuotteista kokonaan, tarkempaa tietoa muuttuneista tuotteista ei ole. Ehkä silikonia välttelevillekin löytyy nykyään markettituotteita yhä enemmän.
« Viimeksi muokattu: 12.12.06 - klo:19:34 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 12.12.06 - klo:17:11 »
Se on kyllä hyvä juttu. Alkaa vähitellen XZ tympiä vaikka hyvää kamaa sekin on ei siinä mitään. Mutta vaihtoehtoja pitää olla, eritysesti toivoisin värjätyille hiuksille jotain silikonitonta/vähäsilikonista. Tuo tyrni on alkanut jostain syystä takuttaa kamalasti.