Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550471 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #600 : 19.07.08 - klo:00:10 »
Nivean hiustuotteet iskivät minunkin silmiini Cittarissa, jipii! Kiva nähdä lisää uutuuksia Suomessa. Näistähän on ollut täällä puhettakin, ja niitä on kovasti tänne toivottu. Hienoa, että maahantuoja on nyt ottanut ne toiveet huomioon!  :)

Vaikka en ole minkään tarpeessa tällä hetkellä, voisin normaalihiusten shampoota kokeillakin, kannatuksen vuoksi.  ;) Pikaisella silmäyksellä INCI vaikutti silikonittomalta - tosin listasta löytyi kahta eri polyquaternium-yhdistettä, jotka voivat lukemani mukaan myös keräytyä hiuksiin ja vaikuttaa lähmääntymistä. Mutta, kokeilemalla se vasta selviää...

Hienoa, että valikoima laajenee ja valinnanvara tulee nimenomaan markettipuolelle lisää! Odotan innolla lisäkommentteja käyttökokemuksista.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 19.07.08 - klo:16:50 »
Äää, ja minä yritän puristaa purkkimerta pienemmäksi...

Nivean tuotteet kiehtovat kovasti. Heti kun joku on testannut Suomesta myytäviä niin Nivea-ketju pystyyn ja käyttäjäkokemuksia (ja incit tietty paikalleen). Toivottavasti niissä ei ole sitä klassista niveatuoksua.

Tuli muuten testattua kylässä Pirkka sitruuna-greippishampoo normaaleille ja rasvoittuville. Halpa 500ml läpinäkyvä puteli ja sitruunankeltaista läpikuultavaa ainetta. Tuoksu oli ihana ja pesuteho juuri niin kuin voi olettaa: todella takuttava ja narskuttava, pahemmin kuivattava kuin (marketti)syväputsarit. Onneksi en itse langennut ostamaan omaa - käsisaippuaksi olisi päätynyt kertatestin jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 19.07.08 - klo:16:55 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

kivi

• Vieras
« Vastaus #602 : 19.07.08 - klo:17:29 »
Loistavaa, jos Nivean hiustuotteet tosiaan ovat tulleet Suomeen. Keväällä maahantuoja oli vielä sitä mieltä, että tuotteita ei Suomeen tule  ::). No, ehdottomasti parempi näin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #603 : 19.07.08 - klo:19:48 »
Jospa kyseessä oli markkinointisalaisuus  ;)  ... ja näin saatiin kuluttajille iloinen yllätys!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa huppeli

• Haiven
  • *
« Vastaus #604 : 20.07.08 - klo:10:13 »
Voi vitsi, just sain Saksasta lastin Nivean hiustenhoitojutskia. Elikkä oon käyttäny sitä suoristavaa sarjaa ja hyvin se on suoristanu. Raudan käyttö on vähentynyt selvästi.

Mun täytyy taistella itseni sittariin  :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #605 : 20.07.08 - klo:12:40 »
^ Kuulosti kovin hyvältä sun kommentti, ja lisäksi kun olen ymmärtänyt että koko nivean hiustuotanto on silikonitonta (=?) niin menin katselemaan tuotteita Nivean kotisivuille; erinomaisen hyvin suoritettua markkinointia - mulle ainakin kolahti tuon straight-sarjan tuote-esittelypätkä  ;D (Tosin tietopuoli sinänsä turhan vajaata: esim ei saa selvää treatment- hoitoaineista mitkä on jätettäviä ja mitkä huuhdottavia. Tosin puusilmäni voi vaikuttaa asiaan  ;D Ja incejä ei vahingossakaan ole tarjolla!)

Mutta mutta...Niveassa hiukan huolettaa tuo tuoksupuoli. Muhun vaikuttaa tosi voimakkaasti tuoksut. En ole allergiamielessä herkistynyt, mutta ne merkkaavat muuten hyvin paljon. Nivean tuotteita en ole välittänyt käyttää, enkä siis ole edes ottanut niistä selkoa juuri siksi että se perustuoksu niissä on aika nasty. Joitakin poikkeuksia on toki, mutta noin yleisesti ottaen.

Onko noissa hiustuotteissa se sama perus-Nivea -tuoksu?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

kivi

• Vieras
« Vastaus #606 : 20.07.08 - klo:13:03 »
^ Mä olen käyttänyt vain Brilliant Blonde -linjan tuotteita, mutta ainakaan niissä ei perus-Nivea-tuoksua ole.

Poissa huppeli

• Haiven
  • *
« Vastaus #607 : 20.07.08 - klo:14:26 »
Haistelin suoristavaa ja kihara-sarjaa, ei tuoksu kummoiselta..

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #608 : 22.07.08 - klo:14:55 »
Koetinpa viimein kaappiin eksynyttä LV tehohoitoa, jonka täältä ketjusta muistaakseni bongasin..
Tuli kyllä ihan kiva tukka kun ottaa aineen hinnan huomioon, melko pehmeä ja sileä :) Tosin perään lisäsin AC:n jätettävää, eli saattaa sekin vähän vaikuttaa.. Mutta tuntui ihan toimivalta ratkaisulta, muutaman minuutin pidin päässäkin vain.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #609 : 23.07.08 - klo:09:22 »
Oon hurahtanut Glissin Asian Beauty -shampooseen. Pesee todella hellävaraisesti, on silikoniton ja tukka tuntuu todella pehmeältä pesun jälkeen. Eikä takuta! Liquid silk on myös toinen suosikki, ja nämä muistuttavatkin aika paljon toisiaan. Ostan ehdottomasti uudelleen! Ja tukkani on siis pitkä, paksu ja vähän karhea. Liukkaalle ja lasimaiselle hiukselle saattaa olla liian lätsäyttävä.

Edit. Anteeksi tuplapostaus, mutta on täysin uutta asiaa, joka saattaisi kiinnostaa Tamperelaisia juureksia ;) (saapi yhdistellä myöhemmin).

Eilen kävin elämäni ensimmäistä kertaa Nekalan löytöliiterissä, ja vitsi mitä löytöjä teinkään! Sieltä saa muunmuassa Alberto Balsam tuotteita (eli siis näitä http://www.britsuperstore.com/acatalog/Alberto_Balsam.html). Itse ostin Strawberries and cream shampoon. Näitä on joskus joku kaipaillut Suomeen. Itse en ole muualla näihin törmännyt.

Sitten oli valtavasti jotain mulle tuntemattomia tuotteita. Ostin hoitoaineen, joka sisältää mandariinia ja karitevoita. Bongasin myös jotain Turkkilaisia tuotteita, sorruin ostamaan yhden tutti frutti-hoitoaineen. Ajattelin, josko olisivat tarpeeksi lätsäyttäviä tälle epäsuomalaiselle pehkolle :D

Kunhan saan kulutettua edellisiä pois, teen taas täsmähyökkäyksen tuonne. Eikä mikään tuote maksanut muistaakseni kahta euroa enempää (eli tällaiselle pihistelijälle taivas!)
« Viimeksi muokattu: 26.07.08 - klo:11:57 kirjoittanut Hunajapupu »
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #610 : 26.07.08 - klo:10:55 »
^ Superkade noista Albertoista! Vixen toi mulle pear mango passion shampoon ja hoitiksen Etelä-Afrikasta ja aivan huippua tavaraa!
Olispa täällä perähikihällä jossain samantapaisessa kaupassa noita tai on serkulle soitettava  :D
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Eldus

• Vieras
« Vastaus #611 : 28.07.08 - klo:18:32 »
Mä olen käyttänyt nyt viikon herbinan marjaspa shampoota ja hoitista. Rakastan <3 Hiukset voi paremmin kuin koskaan, pehmeät ja kiiltävät ja muutenkin edukseen. Toimii mulla paljon paremmin kuin XZ-sarjan aineet. 

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 28.07.08 - klo:20:01 »
Kiitos Humppis vinkistä, tarviipa tehdä retki Nekalaan tässä joku päivä. Laitahan kokemuksia noista tuotteista kun olet ehtinyt kokeilla. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #613 : 30.07.08 - klo:17:12 »
Kokeilin tässä kerran Safe Formulan Aloe Vera-shampoota. Tukka tuli siis aivan hirveän tuntuiseksi: Tuntui niin kuivalta ja takkuja oli enemmän kuin laki sallii  :o. En tosiaankaan kokeile toista kertaa, mutta onneksi ei ollut oma pullo  ::).
Onko kellään kokemusta Vanilla Body lotionista tai suihkusaippuasta? Entäs tämän Seaweed kosteusvoide ja suihkusaippua?

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #614 : 31.07.08 - klo:14:34 »
^ Mulla oli joskus tuota Aloe Vera hoitoainetta, kun äiti luki jostain lehdestä, että se vähentää hiustenlähtöä ja mulla oli siihen aikaan hirveä sulkasato meneillään. :-\

Nuo Safe Formulan tuotteet sisältää ilmeisesti silikonia? Ainakaan Silarittomien shampoiden-listassa ei tuota merkkiä ollut. Harmi, olisi ollut kiva kokeilla jotain sarjan shampoota...