Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550971 kertaa)

Retro

• Vieras
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #615 : 31.07.08 - klo:15:35 »
Mulla oli viime kesänä Safe formulan mansikka & jojoba shampoo ja hoitis. Tuoksu oli vallan ihana, mutta jestas sitä hamppukasaa, joksi nuo tukkani tekivät. Lisäksi (en ole varma johtuiko vain shampoosta, mutta uskon sen edesauttaneen) ihana kuparinen värini valui viemäriin kahdessa viikossa. Ja taitaapa noissa tosiaan silareitakin olla, olen tuhonnut purkit jo, niin en pääse tarkastamaan.

maarit

• Vieras
« Vastaus #616 : 31.07.08 - klo:16:31 »
Mä tykkään älyttömästi tuosta Jojoba & Strawberry -shampoosta, mutta mun hiukset ei menekään takkuun oikeastaan koskaan eikä mistään. Päänahkani tykkää tuosta ja hiuksista tulee kiiltävät, plus tuoksu on ihana eikä siitä tule pää kipeäksi.

edit. Laitoin incin ketjuunsa.
« Viimeksi muokattu: 31.07.08 - klo:16:46 kirjoittanut m-t »

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #617 : 31.07.08 - klo:22:52 »
Mulla oli joskus Vanilja-shampoota, eikä siinä ainakaan ollut silareita. Hoitiksissa on muistaakseni kaikissa. Ei ollut kovin kummoinen tuo Vanilja-shampoo. Taisi mennä käsien pesussa loput.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 02.08.08 - klo:12:17 »
Olen kuollakseni halunnut kokeilla jo pitkään Fructisin Hydra Smooth sarjaa jota suomessa ei myydä. Se on karheille, kuiville hiuksille silottamaan ja vahvistamaan. Noh, kulutin sitten aikaani helsingin itäkeskuksessa ja eksyin ostamaan lamppuja saiturinpörssiin. Päätin katsoa millaisissa hinnoissa siellä on herbinan kosteusvoiteet, ne olivat euron halvempia kuin muualla. Käännyin ympäri ja silmät oli pudota päästä! Näin fructisin hydra smooth sarjan hyllyssä! OStin hoitoaineen sillä shampoota minulla on jos jonkinlaista.. Tuo hydra smooth on ihanaa!  :-* tuoksuu vahvasti persikalle, eli ei sellainen fructis tuoksu vaan ihan selkeä raikas persikka! Selvitti hiukset todella hyvin! Ja jätti pehmeiksi yms. Täytyy mennä kysymään onko heillä tuota tulevaisuudessakin, jos ei niin hamstraan monta pulloa!

Silikoni incissä oli Amodimenthicone ja se oli vasta todella "myöhään".. Täytyy laittaa inci.

Tuo persikan tuoksu on niin ihana, voisin tuoksutella sitä vain huvin vuoksi. Onneksi tuoksu jäin myös jonkin verran hiuksiin  :-*

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 02.08.08 - klo:14:40 »
^ Tää on nyt vähän OT, mutta musta on jotenkin tosi kiva kun täällä on joku sellanenkin joka uskaltaa kokeilla nuita "pahamaineisiakin" markettisarjoja. :D

Voihan niissäkin oikeesti joku tuote olla sellanen ei niin silikoninen ja ihan toimiva. :)
Ne vaan monesti jää just huomaamatta kun aina vaikka Fructista nähdessä tulee mieleen että ne on kamalia silikonilitkuja eikä niistä oo sen takia yhtään kiinnostunukkaan (ellei etsi vaikka latvasuojaa), ja ne tuotteet kiertääkin sitten aina kaukaa.
3a F ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 02.08.08 - klo:19:14 »
OT myös  ;)

Olen vähän alkanut laajentamaan tätä hiustuotehaarukkaa.. Käyttelin pantenen ice shinea jonkin aikaa ja hiusten katkeilu loppui seinään. Siirryin fructisiin joka oli ennen juurikasvua "luottotuotteeni". Jo kauan sitten selailin fructisin sivuja ja kuolasin tuota hydra smoothia. Nyt tosiaan sen käsiini sain. Olin jopa ajatellut tilata sitä kokeiluun jostain jenkkilästä  ::)

Käytän tosin edelleen laadukkaita jätettäviä ja naamioita. Todella isoa plussaa kuitenkin että jo mainittu hiusten/latvojen katkeilu on tyssännyt seinään. Enää ei katkea sellaisia alle sentin mittaisia pikkupätkiä :)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 03.08.08 - klo:18:05 »
Luulen kyllä, että suht hyväkuntoiset hiukset pysyvät kuosissa normaalilla shampoolla ja jollain sulkevalla silikonilutkuhoitoaineella, jos satsaa niihin tehohoitoihin. Munkin tekisi mieli ostaa Fructista. Kuukauden sisään 2x väripoistetuille hiukselle. Mhaha...tukkaitsemurha ;D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 05.08.08 - klo:20:32 »
Jatketaas vielä tuosta Fructiksesta.. ;D
Katselin tänään kaupassa ihan huvikseen niitten hoitoaineiden incejä, ja jossain vaiheessa käteeni osui hoitoaine jossa silikoni oli vasta suht lopussa. En tarkemmin katsonut mikä Fructicsen hoitoaine se sitten oli, mutta ostaminen kävi kyllä mielessä. Sitten kuitenkin tulin "järkiini", laitoin Fructiksen kiltisti takaisin hyllyyn ajatellen että käytän sen pari euroa mieluummin vaikka Nivean hoitoaineeseen kunhan saan niitä jostain käsiini.

No saatanpa kuitenkin jossain vaiheessa tuon hoitoaineen ostaakkin, vaikka saattaa vähän pahaa tehdä kun häpesin jo niiden purkkien kädessä pyörittelyäkin.  ::)
Voihan se ihan oikeesti olla vaikka hyväkin, ei voi tietää ennen kun kokeilee.
Vähän siinä silikonia siis kuitenkin oli, että ei nyt sentään silikoniton, mutta sitä en pikahoitikselta vaadikkaan, ja pieni määrä silikonia tekee vaan ihan hyvää mun tukalle.

Hih, aivopestään kohta Nerianan kanssa kaikki juurekset ostamaan Fructista.
Keltis kans eikun ostamaan. ;D ;D
3a F ii

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 05.08.08 - klo:21:01 »
^ Fructiksen oil repair -hoitis oli ihan huippua, ostaisin uudelleen jos sitä vielä saisi! Silikonien lisäksi sisälsi myös öljyjä ja teki auringonpolttamasta tukasta kertaheitolla oikeasti hyvän eikä ainoastaan barbikiiltoisen silikonisähköpallon. Hajusta miinuksia, tehosta kolme plussaa. Ei voi dissata koko merkkiä ellei ole oikeasti testannut usempia sarjan tuotteita...

erit

lainaus inci-ketjusta:

Garnier Fructis Oil Repair vahvistava hoitoaine (kuivat ja vaurioituneet hiukset)

Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Niacinamide, Saccharium Officinarum / Sugar Cane Extract, Trideceth-12, Chlorhexidine Dihydrochloride, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linalool, Amodimethicone, Pyrus Malus / Apple Fruit Extract, Persea Gratissima / Avocado Oil, Pyridoxine Hci, Cetyl Esters, Methylparaben, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Citrus Limonium / Lemon Peel Extract, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Prunus Armeniaca / Apricot Kernel Oil, Parfum

ei oikeasti paha.
« Viimeksi muokattu: 05.08.08 - klo:21:04 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 05.08.08 - klo:21:11 »
^ No ei kyllä paha ei, eikä sekään hoitoaine oikeesti kovin pahalta vaikuttanu mitä kattelin. :)
Tulee varmasti jossain vaiheessa testattua, mutta tällä hetkellä Nivean tuotteet houkuttaa enemmän, ja kun rahaa on rajoitetusti käytössä niin.. :D
Vaikka että eihän nuo kyllä paljoa maksa.
3a F ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 06.08.08 - klo:11:26 »
Miten niin ei saa oil repairia? Mulla seisoo sitäkin tällä hetkellä kylpyammeen reunalla shampoo + hoitoaine..?
Ja löytyy ainakin cittarista, tarjoustalosta yms..? anttilasta..?

Vai haa! Meinaatko sellaista toista jossa shampoo (vai oliko se hoitoaine?) oli läpinäkyvää..? Tuon nimi mitä nyt on on oil repair, mutta muistelisin että aikoinani jompi kumpi shampoo tai hoitoaine oli kylläkin läpinäkyvää, ei siis enää.
Menneet muuttamaan koostumusta?

Se oli minunkin lemppari joskus nakki ja muusi. Jostain syystä en sitä enää ostanut, olisiko ollut sitten juurikin että olivat vaihtaneet sen ja se ei enää minun päässä toiminut..

Kyllä minä ainakin fructiksesta tykkään.. Hoitoaineet on ihan hyviä, shampoissa oleva silikoni tekee ainakin minulla hiukset mega rasvaisiksi jo saman päivän iltaan mennessä.. Mutta toiseen shampooseen yhdistettynä nuo hoitoaineet toimii ihan hyvin.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 08.08.08 - klo:14:47 »
Eilen kävin elämäni ensimmäistä kertaa Nekalan löytöliiterissä, ja vitsi mitä löytöjä teinkään! Sieltä saa muunmuassa Alberto Balsam tuotteita (eli siis näitä http://www.britsuperstore.com/acatalog/Alberto_Balsam.html). Itse ostin Strawberries and cream shampoon. Näitä on joskus joku kaipaillut Suomeen. Itse en ole muualla näihin törmännyt.
Sitten oli valtavasti jotain mulle tuntemattomia tuotteita. Ostin hoitoaineen, joka sisältää mandariinia ja karitevoita. Bongasin myös jotain Turkkilaisia tuotteita, sorruin ostamaan yhden tutti frutti-hoitoaineen. Ajattelin, josko olisivat tarpeeksi lätsäyttäviä tälle epäsuomalaiselle pehkolle :D

Satuin olemaan reissussa Tampereella päin, ja kenties edellä mainitun postauksen aivopesemänä  ;)päädyin Löytöliiteriin, ja mukaan tarttui tuo samainen Alberton s&c shampoo, ja toisen sarjan mandariini&karitevoi- hoitis. Valikoima ei ollut huimaava, joten nuo tuotteet suorastaan hyppäsivät syliin lupauksien saattelemana. Ehdin näitä kokeillakin, ja shampoo  tuntui tuovan ainakin kiiltoa. Aika pesevää tuo taitaa olla, mutta sellaisiin olen itse tottunut ja mieltynytkin. Sanotaanko että miedompaa kuin XZ suklaa&vanilja, mutta tujumpaa kuin Glissin liquid silk-shampoo. Tuoksu oli vahvasti mansikka-voittoinen, hiukan imelä.
Mandariini&karitevoi hoitis tuntui perushoitikselta, eli näille jouhille ehkä hiukan tehottomaa tavaraa. Ajattelin kokeilla tuota jossain vaiheessa muhittelussa, josko vaikka jotain saisi irtikin.Silikonittomuudesta plussaa. Koostumus oli mukavan voidemainen.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #627 : 18.08.08 - klo:10:23 »
^Pitikin juuri tulla kommentoimaan noita ostoksia, kiva kun kaivoit aiheen esille :) Itse tykästyin tuohon s&c shampooseen. Sopivan pesevä, mutta ei takuttanut tai kerheuttanut. Tuoksu oli ihanan ätläkkä mielestäni, tuli mieleen chupachupsin mansikkakerma-tikkari. Ostan varmaankin uudestaan, kun tämä loppuu.

Vähän samat mietteet tuosta mandariinihoitiksesta, ei maata mullistavaa mutta ei huonoakaan. Ihan hyvillä mielin käyttelen pois, mutta tuskin ostan uudestaan. Tätä samaa sarjaa taisi olla myös ainakin kamomillaa sisältävä hoitoaine, sekä ehkä kaktus-versiokin.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 19.08.08 - klo:14:05 »
Telkkarista on tullut jonkun aikaa mainos Elvitalin Anti Break shampoosta ja hoitoaineesta.. Niissä jankutetaan kuinka tuotteissa oleva Keramidi-Sementti korjaa hiukset yms.. Mitä helkkaria on tämä "keramidi sementti??" En ole koskaan kuullutkaan...

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #629 : 19.08.08 - klo:15:03 »
Telkkarista on tullut jonkun aikaa mainos Elvitalin Anti Break shampoosta ja hoitoaineesta.. Niissä jankutetaan kuinka tuotteissa oleva Keramidi-Sementti korjaa hiukset yms.. Mitä helkkaria on tämä "keramidi sementti??" En ole koskaan kuullutkaan...

Varmaan sitä samaa ceramide r/ omega ceramidea. On vaan vaihteeksi keksitty uusi nimi. Hirveetä sontaa muuten tuo hoitis.