Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550518 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #630 : 19.08.08 - klo:21:28 »
Sarjan tehohoito on ihan toimivaa.. On pelastanut auringon ja blondauksen kärventämän tukkani.. Tuo pikahoitis on vähän "no jaa.." Olen joskus entisessä elämässä sitä käytellyt ja en tainnut koskaan loppuun saada niitä pulloja. Harmi että tuo tehohoito on niin kallista 5e ja 150ml.. Täällä en sitä raaski ostaa sillä käytän sitä pikahoitiksena. Tulee liian kalliiksi. Turkissa sai 250ml purkin n. 3eurolla. Siellä sitä siis käytin joka päivä. Tosi hyvää kun sekoittaa vielä oliiviöljyä.

Mutta joo.. Ihmettelin vain tätä Keramidi sementtiä.. Jotenkin nauratti koko mainos.. Valitettavasti moni uskoo siihen.
« Viimeksi muokattu: 01.09.08 - klo:20:58 kirjoittanut Neriana »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #631 : 19.08.08 - klo:21:34 »
Katselin sekä edesmenneen Omega-Ceramiden että tämän uudemman Ceramide-Cementin INCI-listoja, enkä kyllä löytänyt siellä mitään keramideihin viittaavaa.  ??? Jos tuotteessa on keramidia, sen tunnistaa yleensä selvästi ceramide-sanasta, mutta noissa ei kyllä ollut mitään sen tapaistakaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 20.08.08 - klo:19:40 »
Keramidi-sementti ;D  ;D Mitä hemmettiä?

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #633 : 23.08.08 - klo:23:48 »
Katselin sekä edesmenneen Omega-Ceramiden että tämän uudemman Ceramide-Cementin INCI-listoja, enkä kyllä löytänyt siellä mitään keramideihin viittaavaa.  ??? Jos tuotteessa on keramidia, sen tunnistaa yleensä selvästi ceramide-sanasta, mutta noissa ei kyllä ollut mitään sen tapaistakaan.

Tänään piti ihan googletella, että mitä ihmettä tuo omega- ceramide/ceramide r/ceramidi-sementti on... (Koska meillä on yksi käyttämättä jäänyt hoitispullo tuota elvitaalia ja ei siinäkään tosiaan mitään keramidia näytä olevan, ainakaan sillä nimellä.)

No eniwei, tuon ceramide r:n pitäisi olla jotain todistetusti toimivaa hiuksenpaikkausainetta, mutta en millään päässyt selvyyteen millä nimellä se incissä lukee. Eiks kukaan tiedä?
Ceramide r -hehkutusta L'orealin sivuilla...

...silti se hoitis on gaggaa.

Poissa Lecat

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Kotikosmetiikkaa
« Vastaus #634 : 01.09.08 - klo:20:27 »
Löytyykö marketeista mitään rakennepaikkavaa hoitoainetta/tehohoitoa, joka oikeasti toimisi? Olen yrittänyt ketjuista katsella, mutta ei ole sattunut silmään..
-2c F i- Hiuskuva

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 01.09.08 - klo:20:51 »
Marketista ei kyllä rakennepaikkausta löydy, kuten ei ylipäänsä kovin tehokkaita hoitoaineita. Valitettavasti. :-\

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #636 : 07.09.08 - klo:20:34 »
Wellan normaaleille hiuksille tarkoitetussa shampoossa ei ole silikoneja (vanhanmallisessa ainakaan), pesee aika voimakkaasti ja takuttaa jonkinverran. Tota käytän yleensä ennen naamiota kun on mun pesevimpiä shampoita. Lupaa kosteuttavan hiuksia ja sisältää aloe-veraa. Mulla lähtee tolla pestäessä vaan aika paljon hiuksia ja takkuuntumisen takia koitan käytellä pois, en aio ostaa uudestaan.
Breathe me.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #637 : 25.09.08 - klo:11:53 »
Osui silmään mainos Biozellin uusista tuotteista. Onko kukaan kyylännyt kaupassa näiden shampoiden ym. incejä?

http://www.biozell.fi/therapeutic-sarja.html

pallopaita

• Vieras
« Vastaus #638 : 27.09.08 - klo:13:34 »
Ai että nuo Biozellin uusia tuotteita? :o Sokoksella olen muutaman kerran katsellut kun niitä pyörii alekorissa. Tai siis luultavasti samoista tuotteista kysymys. Olen miettinyt sitä hoitonesteen ostamista mutta vähän mietitytti kun sen verran incistä tajusin että heti ensimmäisten joukossa taisi olla alcohol denat,eikös se olekin se pahis joka kuivattaa ? :-\ Ja sillä mietinkin haluanko tunkea sitä päähäni. Mutta toisaalta kun  katsoin tuon Biozellin sivujen linkin, siellä lukee näin: "Myös psoriaatikot ja atoopikot ovat löytäneet avun Therapeutic-sarjan tuotteista."  Ja siis itelläni on tuo psoriasis ja oon aika pulassa tän päänahkani kanssa taas vaihteeksi. Lääkärin määräämä liuos on loppu ja haluisin välillä kokeilla jotakin muuta. Menee vaan järki tähän hilseilyyn ja kutinaan  :-X :-X Mutta en nyt kyllä tiedä pitäisikö uskaltautua ostamaan tuo Biozellin hoitoneste vai ei,huohpuoh .

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 27.09.08 - klo:17:18 »
^ Varmaan pidemmän päälle kuivattaa ainakin hiuksia, mutta esim. alkoholia reilusti sisältävä XZ-öljyhoito auttaa mulla nopeasti ja väliaikaisesti hilseeseen ja päänahan kuntoon. :) Toisaalta erityisvaikeaan ihoon en heti uskaltaisi suositella.

pallopaita

• Vieras
« Vastaus #640 : 27.09.08 - klo:18:31 »
Ehkäpä tuota Biozellia uskaltaisi sitten kokeilla kun tuo XZ:n öljyhoitokin tuntuu hillitsevän mulla sitä päänahan kutinaa ^^
Hiuksiin sitä öljyhoitoa en edes laita sen enempää kuin mitä pakostakin hieman menee siihen hiusten tyveen. Eikä se tyvi nyt siitä ole räjähtänyt joten ehkä ajattelen tässä nyt enemmän pahana olevaa päänahkaani,ostan sen Biozellin hoitonesteen ja kokeilen sitä. Voin kertoilla tuloksia sitten jos niitä saadaan muutaman viikon sisällä  :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 02.10.08 - klo:12:12 »
Lactolinen Hiusbalsami on nyt testattu. Ihan pätevä, yksinkertainen hoitoaine, joskin koostumus on aika vetistä, eikä ehkä sovi ainakaan yksinään kovin kärsineille tai sileyttä kaipaaville hiuksille. Tehissekoituksissa ja öljysekoituksissa varmaan toimii hyvin, LV tehistä kevyempi vaihtoehto.

Edit. Nyt tulee toinen peräkkäinen viesti, mutta ei voi mitään, kun on ihan eri asiaa. Mutta siis kiinnostaisi tietää, onko joku kokeillut Natusanin lastenshampoota, siis sitä keltaista tai liilaa, ja mitä on tykännyt? Haulla löytyi jotain, mutta ei varsinaisia kommentteja.
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo:19:51 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 07.10.08 - klo:09:55 »
Itseasiassa juuri ostin sen keltaisen shampoon mutta ei ole minun juttuni.. Hinta oli 3e ja sitä saa oikein lotrata.. tuo kun ei pahemmin vaahtoa. Hiukset jäivät rasvaisiksi. Shampoo ikäänkuin vain levitti rasvaa entisestään.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 07.10.08 - klo:21:49 »
Onko kukaan kokeillut noita Pantene Pro-V Lift & Definition kerrostetuille hiuksille tarkoitettuja tuotteita?
Eniten kiinnostaisi noi shampoot..? Sisältääkö tuo shampoo silikoonia?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 08.10.08 - klo:08:59 »
Jep, kyllä sisältää. Pantenen ainut shampoo joka EI sisällä silikonia on Ice Shine.