Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550021 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #675 : 14.09.09 - klo:20:09 »
Jos on kovin pesevää niin en sitten viitsi kokeillakaan. Kiitos vastauksesta. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 15.09.09 - klo:08:47 »
Nuo pantenen uudet Volume & Body shampoo ja hoitoaine ovat aika mielenkiintoiset.. Shampoossa ei ole silikonia, ja se varmaan toimisikin ihan hyvin, mutta hoitoaineessa taas on silikonia ja se tekee hiuksista liukkaat ja pehmeät, eli koko tuuheuttava vaikutus katoaa. Luulisi että kun on tuuheuttava sarja kyseessä, niin hoitoaine olisi hiukan kevyempää. Shampoota voisinkin ostaa hyvän kermaisen ja vaahtoavan koostumuksen ansiosta, mutta hoitoaine kannattaa olla joku muu.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #677 : 17.09.09 - klo:22:02 »
Löysin paikallisesta Euromarketista Erisan- hoitoaineita 30% alennuksella. Täytyi siis testata ;)
Tykkäsin tosi paljon, teki hiuksista ihanan sileät ja pehmeät. Minulle hoitoteho riitti, vaikka hiukseni ovat blondatut.
Laitoin vielä erisania pyyhekuiviin hiuksiin pituuksiin ja latvoihin. Hiukset olivat kuivuttuessa ihanan ilmavan tuntuiset ja takuttomat, ei kaivannut edes harjausta :)
Tätä voisin ostaa toistekin. Plussana kun voi laitella myös pyyhekuiviin hiuksiin. Testasin hoitoainetta aamulla kuiviinkin hiuksiin, eikä tahmannut, vaan silotti just sopivasti :)

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #678 : 22.09.09 - klo:07:04 »
Mä luulen, että oon löytänyt juureksille uuden lempparishampoon :D Oon käyttänyt nyt viikon verran Rainbown Vesipedon shampoota (http://www.rainbow.fi/default.asp?viewID=1474&productID=1717), eikä ole pahaa sanottavaa. Shampoo vaikuttaa tosi hellävaraiselta, mutta pesee kuitenkin riittävästi. Vaahto on runsasta ja pehmeää, mutta ei lainkaan takuttavaa, vaan hiukset tuntuvat jo pestessä todella pehmeiltä. Pesun jälkeen hiukset ovat takuttomat, sileät ja pehmoiset. Tuoksu on miellyttävän raikas ja hedelmäinen. Hintaa 300 ml:n putelilla on alle 1,5 euroa, joten kannattaa kokeilla :) tuolta Rainbown sivuilta löytyy tuotteen inci, jota viisaammat voivat tutkailla...

Carmela

• Vieras
« Vastaus #679 : 23.09.09 - klo:12:58 »
Mä olen käyttänyt niitä ihan "tavallisia" Rainbow-shampoota ja hoitista, ja nekin on olleet mun mielestä todella hyviä!! Yksi puteli maksaa about 1,50€ ja hakkaa mennentullen monet kymmenen kertaa kalliimmat kampaamotuotteet! Hoitoaineella mun hiuksista tulee tosi pehmeät ja helpot kammata (laitan kuitenkin aina myös jätettävää). Ja näillä voi huoletta vähän lotratakin kun ovat niin edullisia.  :) Joskus sekoittelen tuota hoitista myös muiden mömmöjen kanssa, ainakin Joicon K-Pak Daily Conditionerin ja XZ Tyrniöljyhoidon kanssa olen sitä testaillut hyvin tuloksin! Hiukseni ovat pitkät, vaalennetut (tummanvaaleat) ja luonnonkiharat sekä erittäin kuivat.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 23.09.09 - klo:13:51 »
Vaahto on runsasta ja pehmeää, mutta ei lainkaan takuttavaa, vaan hiukset tuntuvat jo pestessä todella pehmeiltä. Pesun jälkeen hiukset ovat takuttomat, sileät ja pehmoiset.

Epe, kun puhut tuosta pehmeästä niin tarkoitatko sellaista kovin lötteröä pehmeää? Ovatko hiukset pumpulia pesun jälkeen vai kuitenkin jäntevät?

Sarjaan kuuluu vielä hoitosuihke:

http://www.omatmerkit.inex.fi/default.asp?viewID=1474&productID=1684

« Viimeksi muokattu: 23.09.09 - klo:13:53 kirjoittanut Neriana »

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #681 : 23.09.09 - klo:13:55 »
^ kyllä mä sanoisin, että kuitenkin jäntevät. Lopputulos ei oo mikään leijuva, pehmeä pumpulipallo. Mun hiuslaatu on kuitenkin aika ohut ja hötterö (:D), että ei näistä mitään kovin jänteviä saakkaan...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #682 : 23.09.09 - klo:14:00 »
Ok no sitten taitaa olla ihan kokeilemisen arvoinen tuote :) Itse en tykkää jos shampoo/hoitoaine jättää hiukset todella pehmeiksi, sellaiseksi untuvaksi. Minulla on lyhyet hiukset ja näitä pitää saada kuitenkin muotoiltua ilman, että hiukset lässähtävät heti.

Täytyy varmaan kokeilla tuota suihketta myös!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 23.09.09 - klo:14:07 »
Mulla on tuota Vesipedon hoitosuihketta ja sanoisin, että hyvin ajaa asiansa. Käytän tuota enimmäkseen otsahiuksiin poistamaan sähköisyyttä, kun suoristaminen meinaa sitä aiheuttaa. Sähköisyys pysyy hyvin poissa, enkä ole onnistunut saamaan tällä lähmää aikaan toisinkuin esim. suklaa&vaniljalla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #684 : 23.09.09 - klo:14:11 »
Mikähän ero on Rainbow shampoolla / hoitoaineella ja miedolla shampoolla / hoitiksella?  ??? INCI hieman eri, mitähän tuossa ajettu takaa...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #685 : 23.09.09 - klo:19:21 »
No niin, ostin tuon vesipedon shampoon ja hoitosuihkeen :D pullot ovat kyllä jotenkin niin söpöjä! Shampoo pesi hellävaraisesti, käytin lisäksi kyllä pikahoitista (muuta kuin rainbow), pesun jälkeen suihkuttelin tuota suihketta ja totesin että se kannattaa levittää suihkuttamalla sitä käteen ja sitten käsien kautta levittämällä (suihkeessa aika voimakas tuoksu ja minulla ärtyi siitä hiukan silmät sekä se meni ikävästi henkeen, piti avata kylppärin ovi ja ikkuna).

Lopputulos on kiiltävät, pehmeät mutta erityisesti jäntevät hiukset. Hiukset oli todella helppo föönata kun ne eivät olleet sellaista höttöä ja latvat kääntyivät todella nätisti pyöröharjalla. Latvat eivät tunnu tai näytä kuivalta.

Tuotteet jäävät vakikäyttöön! Harmi ettei sarjaan kuulu pikahoitista. Se olisi ollut mukava lisä, suihkeesta kun ei yksinään ole hoitaman tarpeeksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #686 : 23.09.09 - klo:19:24 »
INCIt olisi kiva saada tuonne niiden ketjuun, vaikka ne tuotteiden kotisivulta löytyvätkin ... :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #687 : 23.09.09 - klo:20:23 »
Näin äsken telkussa mainoksen SYOSS - tuotesarjasta, taitaa olla ihan uusi? Onko kenelläkään vielä kokemuksia tuotteista?  ::)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #688 : 23.09.09 - klo:21:20 »
Mikähän ero on Rainbow shampoolla / hoitoaineella ja miedolla shampoolla / hoitiksella?  ??? INCI hieman eri, mitähän tuossa ajettu takaa...

Mulla on hoitoaineesta kaikki versiot: tavallinen, mieto ja värjätyille tarkoitettu. En ole kyllä huomannut eroa kuin tuoksussa, joka on mielestäni paras tuossa miedossa, vaikkei muutkaan pahalta haise. Co-pesuun olen noita lähinnä käyttänyt.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #689 : 23.09.09 - klo:22:55 »
Näin äsken telkussa mainoksen SYOSS - tuotesarjasta, taitaa olla ihan uusi? Onko kenelläkään vielä kokemuksia tuotteista?  ::)

Olin juuri tulossa kyselemään samaa. Mainoksen perusteella pullot näyttivät ihan TRESemmeiltä ja hintaa oli Citymarketin mainoksen mukaan 6,9 euroa pullo.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.