Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550034 kertaa)

Poissa -kata-

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #690 : 24.09.09 - klo:08:35 »
 :D Nythä muakin rupes kiinnostamaan tuo vesipetoshampoo, mutta erityisesti se hoitissuihke, kun on etsinnässä ollut joku hyvä edullinen suihke...

Onkos kukaan käyttänyt tätä shampoota ihan pelkältään? Ajattelin kun on 2 in 1 shampoo, että pitäisi muka olla hoitotehoja, onko niissä nimeksikään?
Oletteko ostaneet näitä tuotteita Prismasta vai löytyykö niitä ihan S-marketistakin?
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 24.09.09 - klo:08:53 »
^^ Minä ostin omani S-marketista. Shampoo maksoi 1.25e ja suihke 1.95e. Eli ei kauhea investointi :D

En usko, että shampoo yksistään riittää vaikka onkin 2 in 1. Hiukset ovat tänäänkin kivan ilmavat, eivät ollenkaan rasvaiset ja oli helppo korjailla kampausta aamulla yön jäljiltä.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #692 : 24.09.09 - klo:10:29 »
nyt vaan kaikki ostamaan vesipetoa kaapit täyteen, mä oon ihan varma, että tää on seuraava juuresten HG :D

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #693 : 24.09.09 - klo:21:23 »
Jouduin myös tuossa kesällä ostamaan vesipedon hoitosuihkeen, unohdin ottaa mökille hiustenhoitoaineet ja lähimmässä kaupassa ei ollut muuta jätettävää suihketta. Incin perusteella ajattelin olevan ihan toimiva, mutta täytyy sanoa että aivan kuin olisi vettä suihkutellut. Tuoksustakaan en tykännyt, joka onneksi oli aika mieto. Ehkä tuo toimii paremmin hennot hiukset omistavilla. Shampoota tietysti voisin joskus kokeilla näin hyvien suositusten innoittamana  :D

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 25.09.09 - klo:07:42 »
Mulla on nyt toinen pesukerta takana vesipedolla :D Tämä on omalle hiuslaadulleni ehdottomasti paras shampoo mitä olen ikinä käyttänyt (paksut, karheat, taipuisat ja säkkärät hiukset).

Hiukset pysyvät sileinä ja ''liukkaina'' föönauksen jälkeen, eivät siis ala säkkäröitymään ulkona matkalla töihin. Tuota suihketta käytin tänään niin, että tein joku 4 painallusta käteen ja sitten hieroin sitä käsien kautta hiuksiin. Toimi oikein hyvin noinkin. Itse käytän sitä lähinnä tuomaan kiiltoa ja siloittamaan, ei se hoitotehoiltaan mihinkään riitä.

Plussaa vielä shampoosta että itselleni jää ainakin sellainen kevyt hedelmäinen tuoksu hiuksiin. Ei sitä tälleen haista, mutta jos tarkoituksella haistelee niin kyllä sen pystyy erottamaan.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 26.09.09 - klo:15:54 »
Sorruinpa minäkin sitten Vesipetoon, ja nyt on ensimmäinen pesu takana. Normaalisti shampoina käytössä MOP:in Hydrating sekä Tigin MM, mutta suurimmaksi osaksi pesen CO:lla. Vesipeto tuoksui kivalle, mutta takutti jo pesuvaiheessa (mitä ei oikeastaan ikinä tapahdu!). Oli suorastaan vaikea päästä sormilla esim. takaraivolle pesemään tyveä, kun tukka tuntui isolta takkumöykyltä siinä tiellä. Shampoota myös meni silmiin, ja kirvelyä jatkui huuhtelusta huolimatta useamman tunnin. Hoitoineet pidin samana kuin yleensäkin (MM ja O&H), ja suihkun jälkeen hetkeksi turbaani päähän. Suurimpiin takkuihin olivat pureneet hoitikset, eikä selvitettävää ollut juuri tavallista enempää. Mutta hiukset tuntuivat ja näyttivät todella höttöisille, heikoille ja kiillottomille. Sama tilanne myös niiden kuivuttua. Kokonaisuutena shampoo tuntui aika kuivattavalle. Kiva hinta, mutta ei todellakaan tule toista pesua tällä  :D .

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #696 : 28.09.09 - klo:08:30 »
Kun kaikki jäävät kaipaamaan LV:n tehistä, niin suosittelen kokeilemaan Urtekramin No Perfume -hoitista LV-tehiksen tilalla. Toi Urtekram ei selvitä hiuksia älyttömän tehokkaasti, mutta huuhtelun jälkeen hiukset ovat todella pehmoiset, eivätkä yhtään takkuiset. Pehmeys on aivan kuin LV-tehiksen jälkeen. Urtekramin hinta ei ole paha, kun sen löytää esim. Prismasta. Liru koostumus tekee tuosta myös hyvän pohjan omille sekoituksille.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 28.09.09 - klo:09:34 »
Täällä ja nyt ensimmäinen kokeilu Vesipedon shampoolla ja suihkeella takana...

Mun tapauksessa nyt pitää ottaa huomioon se, että mulla on metallien turmelema melko huonokuntoinen tukka, jolla ei paremmillakaan tuotteilla saa aina kovin kehuttavaa lopputulosta, mutta joo...

Lopputulos tässä tapauksessa siis kuivahko ja hieman likaisen oloinen tukka  :-\ !

Pestessä shampoo vaikutti vielä aivan mahtavalta... Ihana päärynän vai mikä lie tuoksu ja vaahtosi kuin unelma. Hiukset tuntuivat märkinä pehmeiltä ja puhtailta. Mitään hoitoainetta en käyttänyt ihan kokeilun vuoksi. Pyyhekuivaan tukkaan sitten suihkin sitä suihketta, joka tuntui kyllä pehmittävän mutta mielestäni ehkä jokseenkin taisi lähmätä, olisiko siitä tämä likaisuuden tunne, pitää jatkaa testailuja joku kerta. En myöskään tykännyt suihkeen "töksähtävästä" ulos tulosta, eli tosi suora ja pistävä, ei sellainen tasainen ja pehmeästi leviävä.

Täytyy vielä testailla shampoota jonkun hoitiksen kanssa, mutta huonolta toistaiseksi siis vaikuttaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 09.10.09 - klo:21:15 »
Onko kukaan mahtanut löytää markettituotteista hyvää latvasuojaa? Ajattelin investoida sellaiseen jossain vaiheessa, redkenin velvet whip kiinnostaisi mutta rahatilanne on mitä on... Ja hieman OT, mutta riittääkö mahdollisimman silikoninen muotoilutuote latvasuojaksi(AP, Small Talk?)? :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 09.10.09 - klo:23:54 »
Jotkut on kehuneet Sunsilkin seerumia joka on ihan silkkaa silikonia, varmaan ajaa asian ihan hyvin. Mä katselin joskus kaupassa Glissin Asia Straight seerumia sillä silmällä, inci näytti ihan hyvältä, sisälsi muistaakseni jotain luonnonöljyjä silikonin lisäksi, voisi kokeilla joskus kun nykyiset latvasuojat loppuu.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 10.10.09 - klo:11:07 »
Okei, voisi niitä katsella.Nehän ajaa asiansa yhtä hyvin kuin kalliimmat, silikoni kuin silikoni? Tai näin olen asian ymmärtänyt :D

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #701 : 10.10.09 - klo:12:34 »
^Eipä se hius tiedä eroa onko sulla päässä vitosen vai kolmenkympin silikonia. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 10.10.09 - klo:17:05 »
^Näin vähän pähkäilin ;)

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #703 : 10.10.09 - klo:19:47 »
Tuo glissin asia-sarjan silikonipamaus on todella silottavaa ja  ja myös lähmäävää jos laittaa yhtään liikaa. Mä oon ihan tykännyt, tuoksu on aivan ihana ja kiilto myös :)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #704 : 11.10.09 - klo:15:36 »
Ja hieman OT, mutta riittääkö mahdollisimman silikoninen muotoilutuote latvasuojaksi(AP, Small Talk?)? :)

LatvaSUOJAKSI riittää kyllä, mutta jos haluaa hoitotehoja niin eihän noi silloin auta mitään.
1cFii
Sikses iha nätti naine.