Voisi tuo Nerianan käyttökokemus olla kyllä ihan suoraan minun eilisiltainen hiustenpesuni noilla tuotteilla!

Tuote kosteuttavaa shampoota olen käyttänyt jonkin verran jo aiemmin XZ suklaa-vaniljan kanssa, mutta nyt kun ostin vahingossa shampoon sijasta hoitiksen niin ajattelin kokeilla näitä yhdessä kun nyt oli molempia.
Shampoopesun jälkeen tuli sama tunne hiuksiin kuin ennenkin, hiukset oli liukkaat, puhtaat eikä narskuvat. Tarvitsi kaksi vaahdotusta koska pesuväli oli päässyt venymään ja hiukset oli aika likaiset. Hieman samanlainen tunne kuin MOPin hydratingin jälkeen, tosin lievempänä, ettei tarvitsisi laittaa hoitista perään.
Laitoin kuitenkin, minua tuo hieman liru koostumus ei niin haittaa, levittyypä helpommin ja ei se silti hiuksista mihinkään valunut. Annoin vaikuttaa vartalon ja kasvojen saippuoinnin ajan ja huuhtelin pois. Hiukset oli ihanan liukkaat ja sileän tuntuiset. Takkuja ei tuntunut shampoopesun jälkeenkään. Mulla ei nykyään ole tapana käyttää märkiin hiuksiin mitään jätettäviä, kuiviin sitten suihkin Herbinan MarjaSpata. Annoin hiusten kuivua itsestään ja laitoin yöksi letille. Aamulla näytti ettei mikään huippu kiiltävä ja sileä hiuksisto ole mutta kun kampasin niin hiukset oli tosi mukavan tuntuiset

. Ei sellaiset höttöiset ja hapsottavat vaan oikeastaan jopa hieman lättänät. Mikä ei mulle ole ollenkaan huono tunne kun se ei johdu silikoneista. Latvoihin mun pitäis opetella käyttämään jotain jätettävää, kuten Nerianakin sanoi, vähän vaatis sitä mutta niinpä musta kyllä vaatii muutkin käyttämäni tuotteet peräänsä... ei vaan tule laitettua... Nyt on hiukset mukavan pehmeät, sileät ja ei-pörröttävät. Nämähän olivat yllättävän hyviä yhdessä, ja koko ajan tykkään enemmän ja enemmän siitä kun joka purkki josta suihkussa käydessä lotraa aineita hiuksiin tai iholle, ei tuoksu mikä millekin (voimakkaalle).
Nämä jää ehdottomasti käyttöön ja toivon vaan etteivät ole pidemmässä käytössä liian hoitavan (lätsäyttävän) tuntuisia, mutta täytyy sitten välillä pestä jollain pesevämmällä shampoolla. Tosin en tiedä millä kun kaapissa ei sellaisia nyt ole...