Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550764 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #705 : 11.10.09 - klo:16:02 »
Latvasuojaahan tässä haettiinkin, jätettävä hoitoaine kannattaa luonnollisesti laittaa ensin alle, jos hoitotehoakin haluaa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #706 : 11.10.09 - klo:22:22 »
Mäkin sorruin Vesipetoihin. Shampoo on oikein mukava tuote. Selvittää hyvin, mikä pidennyksissä ainakin on ihan kiva juttu, ettei pesu vedä koko päätä ihan säkkärään. Ei ärsytä päänahkaa, tuoksuu kivalle ja antaa kiiltoa. Oikein mukava tapaus tosiaan. Suihke ei mun mielestä ollut mikään kovin ihmeellinen, muttei nyt huonoakaan tehnyt. Ostin myös saman sarjan suihkugeelin, mutta se ei ehkä ole tän ketjun juttuja enää :)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #707 : 12.10.09 - klo:14:29 »
Jotkut on kehuneet Sunsilkin seerumia joka on ihan silkkaa silikonia, varmaan ajaa asian ihan hyvin. Mä katselin joskus kaupassa Glissin Asia Straight seerumia sillä silmällä, inci näytti ihan hyvältä, sisälsi muistaakseni jotain luonnonöljyjä silikonin lisäksi, voisi kokeilla joskus kun nykyiset latvasuojat loppuu.

Mikä tuo Sunsilkin seerumi tarkalleen on? Hypistelin juuri kaupassa jotain silkkiseerumia ja mietein että ostaisiko sitä latvasuojaksi. 
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #708 : 12.10.09 - klo:15:05 »
^
Veikkaan että juurikin tuosta silkkiseerumista on ollut keskusteluissa kyse

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #709 : 12.10.09 - klo:15:15 »
Mulla on myös ihan päivittäisessä käytösä tuo SunSilkin silkkiseerumi. Sellaista läpinäkyvää nestettä pienessä putkilossa. On ihan mainio tuote karvaisuuteen taipuvaisten hiusten silotteluun, koska ei tee hiuksia raskaiksi kuten monet öljyjä sisältävät tai geelimäiset tuotteet. Tosi pieni määrä myös riittää.

nita

• Vieras
« Vastaus #710 : 12.10.09 - klo:19:32 »
Onko kukaan muu tyyppaillut Fructiksen "uutta" (oon saattanu olla sokia ja putelit kaupassa jo pitkään) silikonitonta hoitoainetta? Hämmentävää settiä, sanon minä ainakin näin ensimmäisen käyttökerran perusteella. Raporttia jatkosta saattaa seurata... Lähinnä mietin, onko kukaan muu sortunut moiseen tököttiin? :D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #711 : 12.10.09 - klo:20:49 »
^ Keskustelua löytyy paljonkin Fructiksen omasta ketjusta ;)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Roosa

• Vieras
« Vastaus #712 : 12.10.09 - klo:20:57 »
^ juuri olin sanomassa samaa :)

Mutta sen verran voin tähänkin ketjuun kirjoittaa, että mulla on jatkuvassa käytössä tuo kyseinen hoitoaine. Ei se tuuheuttava, vaan "kuiville ja rasittuneille" (?) hiuksille. Huippu kamaa :)

nita

• Vieras
« Vastaus #713 : 13.10.09 - klo:10:28 »
Tietenkinhän olis voinu käyttää sitä hakua... Huoh. Menen siis oikeaan ketjuun jatkamaan jorinoitani. (Sori OT)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #714 : 13.10.09 - klo:13:53 »

Mutta sen verran voin tähänkin ketjuun kirjoittaa, että mulla on jatkuvassa käytössä tuo kyseinen hoitoaine. Ei se tuuheuttava, vaan "kuiville ja rasittuneille" (?) hiuksille. Huippu kamaa :)

Ainoastaan tuo tuuheuttava on silikoniton, ja muut uudet ovat perus-silarihuttua. Ceire ymmärtääkseni tiedusteli nimenomaan Fructiksen erikoisuuksista, silikonittomista tuoteista.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 13.10.09 - klo:18:56 »

Ainoastaan tuo tuuheuttava on silikoniton, ja muut uudet ovat perus-silarihuttua. Ceire ymmärtääkseni tiedusteli nimenomaan Fructiksen erikoisuuksista, silikonittomista tuoteista.

Fructikselta löytyy myös tummanvihreässä purkissa oleva Nutri-Repair hoitis, joka on silikoniton ja juurikin kuiville/rasittuneille hiuksille. Fructiksen ketjussakin on ollut vähän epäselvyyttä että mitä silikonittomia sitä löytyykään, mutta tuo Nutri-Repair tosiaan on silikoniton ja huippukamaa ;)
So it goes.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 14.10.09 - klo:09:10 »
Mä olen täällä jossain ketjussa dissannut wellan tuuheuttavaa shampoota (en tosin enää löydä tuota keskustelua), pitkissä hiuksissa tuo oli todella kamalaa tavaraa, mutta jostain syystä nyt lyhyt hiuksisena tuo tuuheuttava sh ja ha tarttuivat mukaani kaupan hyllyiltä.. Olen ollut vähän epätoivoinen kun mikään shampoo ei ole tehnyt lyhyestä tukastani sellaista kuin olisin halunnut..

Nivean tuuheuttava toimi hetken, mutta jo kolmannella pesulla se vain rasvoitti hiuksia eikä muuta, fructisin tuuheuttava ei toiminut minulla ollenkaan, elvitalin tuuheuttava oli ihan samanlainen kuin elvitalin nutri gloss light shampoo ja nimenomaan halusin jotain muuta nyt vaihteeksi, xz shampoot jättivät hiukset ällöttävän pehmeiksi ja höttösiksi.. juu olen kokeillut viimeisen kolmen viikon sisällä varmasti kaikki markettishampoot.

Yllättävää kyllä olen ollut enemmän kuin tyytyväinen tuohon wellan tuuheuttavaan sarjaan. Shampoo pesee narskuvaksi mutta ei tunnu kuivattavan hiuksia, mies ei pahemmin hiuksiani koskaan kommentoi mutta kun olin parina päivänä käytellyt tuota wellaa, mies sanoi töistä tullessaan että oli hyvä kun leikkasin hiukseni lyhyiksi, ne näyttävät nyt niin vahvoilta, kiiltäviltä ja terveiltä --> minulla on nyt ollut kaksi kuukautta lyhyet hiukset joten uskon vahvasti että on noiden wellan tuotteiden ansiota, että mies juuri nyt on kiinnittänyt hiuksiini huomiota.

Ja hiukset pysyvät hyvänä vielä seuraavaankin päivään, yleensä joudun joka aamu pesemään ja laittamaan hiukset uudestaan.

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #717 : 12.04.10 - klo:22:47 »
Tämäpä keskustelu oli pudonnut kauas. Mä oon käyttänyt nyt puoli pulloa Glissin liquid silk shampoota ja oon huomannut, että se välillä jämähtää hiukseen kiinni, vaikka huuhtelisi hyvin. Eikö muilla oo käynyt vastaavaa? Ajattelin, kun sitä niin kehutaan, mutta kyllä mun mielestä esim. XZ:n xylitol shampoo on ollu parempi ja hellävaraisempi. Kyllä toi liquid silk on myös ihan ok, mutta en tykkää yhtään jos shampoota jää tukkaan vielä tehohoitopesujenkin jälkeen  >:(. Aika kummallista, saa oikein huuhtomalla huuhtoa ja nostella hiuksia pienissä osioissa suihkun alla ja siltikin on jäänyt kiinni, omituista. Tästä syystä aion siirtyä takaisin xylitoliin.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 18.05.10 - klo:09:26 »
Hmm.. Täällä ei oikein ole muuta paikkaa missä keskutella LV.n tuotteista joten laitan käyttökokemukseni siis tänne.

LV (uusi) Kosteuttava shampoo: Toisessa ketjussa minulle mainittiinkin että tämä on oikein hyvä shampoo, ja sen huomasin itsekkin shampoota kokeiltuani. Koostumus on hiukan liru ja sitä pääsi karkailemaan sormien välistä jonkin verran. Plussaa hyvästä vaahtoavuudesta! Paksuhiuksisena inhoan eniten shampoita jotka eivät vaahtoa kunnolla, sillä hiustenpesu kestää sellaisella shampoolla ikuisuuden. Shampoo tuntui pesevän hiukset todella hellävaraisesti, mutta hyvin. Huuhteluvaiheessa hiukset olivat pehmeät ja liukkaat.

LV (uusi) Kosteuttava hoitoaine: Kokeilin hoitoainetta saman sarjan shampoon jälkeen ja jälleen koostumus oli hiukka lirua ja jouduin lisäämään hoitoainetta vielä erikseen latvoihin. En antanut vaikuttaa kovinkaan kauan sillä yksinkertaisesti minulla ei ollut aikaa siihen, mutta siitä huolimatta hiukset jäivät pehmeiksi ja sileiksi. Latvoihin tarvitsee kyllä lisäksi jonkin jätettävän.

Hiuspohja tuntui ihan selkeästi kosteutetulta ja hiukan viileältä suihkun jälkeen, myös hiukset kihartuivat pesun jälkeen tavallista enemmän joten uskon, että tuotteiden kosteutusteho on hyvä. Minulla myös yleensä hiusraja edestä otsalta hilseilee hiukan johtuen kasvojen pesusta, hiusten pesusta tms. jossa hiusraja kastuu jatkuvasti ja iho kuivuu. LV pesujen jälkeen iho oli rauhoittunut ja otsa ei hilseillyt yhtään.

Kuivana hiukset tuntuivat ilmavilta, mutta ei liian pehmeiltä ja höttösiltä (niinkuin esim. XZ tuotteiden kanssa yleensä käy). Myös tänään hiukset tuntuvat puhtailta eikä etuhiuksiin ole tullut vielä yhtään rasvaisuutta.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #719 : 22.05.10 - klo:11:14 »
Voisi tuo Nerianan käyttökokemus olla kyllä ihan suoraan minun eilisiltainen hiustenpesuni noilla tuotteilla!  :O

Tuote kosteuttavaa shampoota olen käyttänyt jonkin verran jo aiemmin XZ suklaa-vaniljan kanssa, mutta nyt kun ostin vahingossa shampoon sijasta hoitiksen niin ajattelin kokeilla näitä yhdessä kun nyt oli molempia.

Shampoopesun jälkeen tuli sama tunne hiuksiin kuin ennenkin, hiukset oli liukkaat, puhtaat eikä narskuvat. Tarvitsi kaksi vaahdotusta koska pesuväli oli päässyt venymään ja hiukset oli aika likaiset. Hieman samanlainen tunne kuin MOPin hydratingin jälkeen, tosin lievempänä, ettei tarvitsisi laittaa hoitista perään.

Laitoin kuitenkin, minua tuo hieman liru koostumus ei niin haittaa, levittyypä helpommin ja ei se silti hiuksista mihinkään valunut. Annoin vaikuttaa vartalon ja kasvojen saippuoinnin ajan ja huuhtelin pois. Hiukset oli ihanan liukkaat ja sileän tuntuiset. Takkuja ei tuntunut shampoopesun jälkeenkään. Mulla ei nykyään ole tapana käyttää märkiin hiuksiin mitään jätettäviä, kuiviin sitten suihkin Herbinan MarjaSpata. Annoin hiusten kuivua itsestään ja laitoin yöksi letille. Aamulla näytti ettei mikään huippu kiiltävä ja sileä hiuksisto ole mutta kun kampasin niin hiukset oli tosi mukavan tuntuiset  :l. Ei sellaiset höttöiset ja hapsottavat vaan oikeastaan jopa hieman lättänät. Mikä ei mulle ole ollenkaan huono tunne kun se ei johdu silikoneista. Latvoihin mun pitäis opetella käyttämään jotain jätettävää, kuten Nerianakin sanoi, vähän vaatis sitä mutta niinpä musta kyllä vaatii muutkin käyttämäni tuotteet peräänsä... ei vaan tule laitettua... Nyt on hiukset mukavan pehmeät, sileät ja ei-pörröttävät. Nämähän olivat yllättävän hyviä yhdessä, ja koko ajan tykkään enemmän ja enemmän siitä kun joka purkki josta suihkussa käydessä lotraa aineita hiuksiin tai iholle, ei tuoksu mikä millekin (voimakkaalle).

Nämä jää ehdottomasti käyttöön ja toivon vaan etteivät ole pidemmässä käytössä liian hoitavan (lätsäyttävän) tuntuisia, mutta täytyy sitten välillä pestä jollain pesevämmällä shampoolla. Tosin en tiedä millä kun kaapissa ei sellaisia nyt ole...  :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.