Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550912 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #735 : 28.07.11 - klo:18:03 »
-Gliss hoitosuihke. Pullossa lukee Satin Relax ja hair repair. Tässä on se vaahtokerros, niinkuin Bonacurenkin hoitosuihkeessa, joten ajattelin, josko olisi vastaavaa ja sopisi takkutukan selvitykseen. Tytär ei ole kotona, niin ei ole takkuja joihin testata.

Onko tuo Gliss suihke uutuus? Se kiinnostaa minua kamalasti, ihan innostuin kun löysin sen!  :D Semmonen hiustuoteintous iski samantien ja kun hintaakin oli vain 2,90e, niin en jaksanut tulla tänne huutelemaan etukäteen kokemuksia.

Onhan tuo kohtuu uutta. Se on mielestäni juurikin samantyyppistä kuin Bonacuren hoitosuihke. Selvittää kivasti tukan ja antaa kiiltoa. Glissillä on monta hyvää tuotetta, mm. tuo Liquid Silk on yksi pitkäaikaisimmista suosikeistani, koska sen pesuteho on juuri sopiva värjätylle ja rääkätylle tukalle. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 28.07.11 - klo:18:28 »
^ Mulla oli nyt vihdoinkin tarve tuontyyppiselle shampoolle, vaikka monta vuotta oon sitä jo katellut. On vaan ollut kaikkea muuta ensin käytettävänä. Nyt on ihanaa, kun ei ole enää niitä juurestelun alkuvaiheessa ostettuja jemmoja, joita on saanut käytellä pois hampaat irvessä.

Hyvä jos tuo suihke on juuri semmoinen kun kuvittelinkin. Itse en selvitystehoa tarvitse, kun tukka ei vaan takkuunnu, mutta 7-v tyttären 55cm pitkään tukkaan on varmasti oikeen hyvä. :)

Muok. halusin kuitenkin kokeilla tuota suihketta ja hui kamala mikä haju! Hyvin vahva mummohajuste. En ole tainnut jätää mitään hiustuotetta käyttämättä hajun vuoksi, mutta tälle saattaa käydä niin. Tytär ei varmasti suostu tätä käyttämään. Höh. :(
« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo:11:08 kirjoittanut marenki »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 10.10.11 - klo:14:26 »
''Onkos kukaan ehtinyt kokeilla Erisanin värjättyjen hiusten tuotteita?  Minulla kului xz vanilla-cafe loppuun ja saan ihan luvan kanssa ostaa uuden shampoon ja hoitoaineen  :) Nämä kävivät mielessä, sillä tuolla shampoolla voisin pestä myös koiran, eli kaksinkertainen hyöty  ;) Vaan jos on kovin lähmäävä shampoo niin taitaa jäädä hyllyyn. ''

Vastaan nyt itse omaan kysymykseeni, sillä sorruin ostamaan tuon värjättyjen hiusten shampoon :)

Shampoo vaahtoaa ainakin ihan mielettömästi ja vaahto on silkkisen pehmeää. Pesutehoja shampoosta löytyy oikein sopivasti, omat hiukset jäivät melko narskuviksi. Huuhtoutuu hyvin pois ja jättää hiukset kivan puhtaiksi, joskin hoitoaineelle voi olla shampoon jälkeen kyllä käyttöä. Kuivana hiukset olivat todella pehmeät, ehkä omaan makuuni liiankin lötterömäiset. Luonnontaipuisat hiukset kyllä tykkäsivät shampoosta siinä määrin, että taipuisuus tuli paremmin ja helpommin esiin. Otsalta hiukset eivät jääneet yhtään kiilteleviksi tai rasvaisen oloisiksi niinkuin yleensä minulla käy. Hiukset olivat  todella tuuheat shampoon jäljiltä ja aijon jatkaa kokeiluja. Hajusteettomuus ei kyllä haitannut yhtään, päinvastoin.
« Viimeksi muokattu: 10.10.11 - klo:14:28 kirjoittanut Neriana »

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 14.10.11 - klo:23:53 »
^syö ainakin minulla väriä, muuten oikein kiva ja sopivan tehoinen shampoo. Suosittelen ellei ole väriongelmaa.
this too shall pass.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 17.10.11 - klo:10:57 »
^ minulla itselläni ei ole värjätyt hiukset joten sikäli ei ole väliä syökö väriä vai ei :)

Olen nyt ehtinyt käytellä useamman kerran tuota shampoota ja täytyy kyllä sanoa että tykkään! Hiukset jäävät todella ilmavan tuuheiksi ja tuuheus kestää hyvin seuraavaankin päivään. En ainakaan vielä ole kaivannut hajusteista vaan on ihan kivakin kun suihkussa ei kaikki maailman hajusteet tunkeudu nenään :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 19.10.11 - klo:13:11 »
Minulla tuo Erisanin värjättyjen hiusten shampoo aiheuttaa kutinaa  :-X Ainakin olen näin tulkinnut. Kun olen jotakin muuta välillä käyttänyt (vanhemmilla kokeilin pari päivää KC:n shampoota) niin kutina on hävinnyt. Ilmeisesti siinä on jokin ainesosa, joka allergisoi lievästi.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 27.10.11 - klo:22:52 »
On pakko kehua shampoota, jonka ostin Dunnes Storesista viime viikolla. Pure Coconut Moisture Infusing Shampoo (Inecto). Käytin pääasiassa Trevor Sorbien Volume shmapoota ja kutina sekä hilseily oli aivan kauheaa. Sitten katselin supermarketin hyllyt läpi ja päätin incin perusteella ostaa tuon. Päänahka rauhouttui heti, eikä shampoo latista hiuksia. Sarjaan kuuluu myös hoitoaine, jota tekisi mieli myös kokeilla. Aivan ihanaa  :l.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #742 : 26.03.12 - klo:19:10 »
Bongasin Sokokselta tämän Lifehairin uuden Oliivi-sarjan:

http://www.lifehair.fi/shop/product_details.php?p=130
http://www.lifehair.fi/shop/product_details.php?p=131
http://www.lifehair.fi/shop/product_details.php?p=132

Onko kenelläkään kokemuksia?

En tajunnut muiden inci-listoja katsoa muista kuin tuosta hoitosuihkeesta, se vaikutti ihan mukavalta. Tuo shampoon sulfaatittomuus yllätti positiivisesti! Marketin tai muidenkaan merkkien sulfaatittomien shampoiden valikoima ei taida olla kovin laaja. Hintaa Sokoksen hyllyssä oli huimat 10 senttiä vähemmän kuin tuolla nettikaupassa :D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #743 : 26.03.12 - klo:22:12 »
Minä ostin sen Oliivi-hoitoainesuihkeen.

Ei ihmeempää raportoitavaa, "ihan kiva" tuote. En onnistunut ainakaan saamaan lähmätukkaa aikaiseksi. Tuoksu on aika veikeä, veikkaisin että jakaa mielipiteet, mutta itse tykkäsin. Suihku tulee tosi hienojakoisena ja leviää joka ilmansuuntaan  ;D

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #744 : 30.03.12 - klo:22:38 »
Mulla on ollut käytössä Rainbow'n mieto aloe vera -shampoo nyt jonkin aikaa ja olen tykkäillyt. Pesee hyvin, ei ole takuttanut ja hiukset ei lätsähdä. Tuoksu tosin on kummallinen, olen haistanut sen jossain aiemmin, mutta en tiedä missä. Tulee mieleen joku käsisaippua.
Rainbow'n käsisaippua?  ;D

Kyllä tuota käyttelee, vaikka ei blondatulle tukalle ehkä mitään ideaalikamaa olekaan.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 14.04.12 - klo:15:45 »
Charles Worthington Dream Hair Heavenly Body Thickening Shampoo. En suosittele. Tuoksuu miesten partavedelle ja on voimakkaasti pesevä. Tätä ei taida onneksi Suomesta saadakaan.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #746 : 17.04.12 - klo:08:54 »
Bongasin marketista Wellan Professional- pulloja. Silikonilahan ne oli kyllästetty, valtavat punaiset pullot.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 17.04.12 - klo:09:00 »
^ eikös noita ole ollut kaikissa kaupoissa jo lähemmäs pari vuotta?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 17.04.12 - klo:09:06 »
Onhan noita ollut iät ja ajat.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #749 : 17.04.12 - klo:09:06 »
En tiedä, mutta meidän Prismassa ovat olleet vasta hetken.