Pitäisköhän sitä ensimmäisen kerran elämässään sortua Panteneen? Johan on.
Sitähän minäkin mietiskelin...
Eikun olihan mullakin joskus Pantenen syväpuhdistavaa, kun sekin oli suureksi yllätyksekseni silikoniton.
Minullakin on ollut tuota syväpuhdistavaa joskus ja nyt olen varovaisesti suunnitellut ostavani nuo Ice Shine purnukat. Toisaalta mitään tarvetta ei ole uusille purnukoille mutta en usko tuota hohdejuttua ennen kuin kokeilen

Jotenkin kuitenkin epäilyttää ostaa Pantenen tuotteita, mutta kai silläkin sarjalla helmensä on (niin kuin tuo syväputsari muinoin). Hmm.. no saa nähdä tuleeko noita siltikään hankittua, kaapit pursuaa purkkia ja purnukkaa jo nyt

^ VO5 syväputsari on ihan huippu. Mielestäni turha maksaa syväputsarista sen enempää, kun tuokin hoitaa hommansa aivan moitteettomasti. Eri asia toki on, jos hiuksissa on metalleja, jolloin tarvitaan jo ihan metalleja poistava putsari, mutta ns. normaalikäytössä tuo on mielestäni hinta-laatusuhteeltaan lyömätön.
Saatan olla väärässä mutta minun muistaakseni tuossa Vo5 Super Cleanissa on mukana myös jotain metalleja poistavaa ainetta. Eihän se tietenkään yhtä tehokasta ole kuin metallien poistoon tarkoitettu syväputsari, mutta pieniä määriä pitäisi poistaa joka tapauksessa (kuten esimerkiksi uimahallireissun aiheuttamat tuhot).
Minulla on tällä hetkellä tuo satunnaisessa käytössä ja tykkään kyllä, ei pese niin narskuvaksi eikä kuivata, takuta ja hamputa tukkaa kuten tuo Pantenen syväputsari teki.