Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550470 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #75 : 12.12.06 - klo:17:37 »
Onko jollain kokemuksia Femiglandin-helokkiöljyshampoosta tai -hoitoaineesta?  Kosteuttavatko/siloittavatko hyvin? Onko jotain hyötyä kuivalle päänahalle?

Mulla on. Elikäs shampoo pesi hyvin ja vaahtosi paljon. Hoitoaine menee sulkevana, muuten ei. Ja mua ällötti noissa haju. En enää ostais.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 12.12.06 - klo:22:34 »
Millaisia kokemuksia markettien syväputsareista? Itse näin vain VO5:n syväputsaria tänään kaupoissa käydessäni, eli ajaako asiansa?  ;D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #77 : 12.12.06 - klo:23:24 »
Millaisia kokemuksia markettien syväputsareista? Itse näin vain VO5:n syväputsaria tänään kaupoissa käydessäni, eli ajaako asiansa?  ;D

Mäkin olisin kiinnostunut. Ja se ihmetyttää mistä noita syväpuhdistavia löytää? Olen koittanut etsiä Oulusta monesta paikasta, vai olenko sokea etten huomaa niitä. Kai niissä lukee että syväpuhdistava  ::)?
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 12.12.06 - klo:23:29 »
^ VO5 syväputsari on ihan huippu. Mielestäni turha maksaa syväputsarista sen enempää, kun tuokin hoitaa hommansa aivan moitteettomasti. Eri asia toki on, jos hiuksissa on metalleja, jolloin tarvitaan jo ihan metalleja poistava putsari, mutta ns. normaalikäytössä tuo on mielestäni hinta-laatusuhteeltaan lyömätön.

Yleensä syväputsarit on ihan tavallisten shampoiden joukossa. Ei kaikilla markettisarjoilla sellaista kuitenkaan ole. Toisekseen siitä syväpuhdistavasta ominaisuudesta puhutaan usein vasta tuotteen takatekstissä. Tuo VO5-shampoo on nimeltään Super Clean.

Keiju

• Vieras
« Vastaus #79 : 12.12.06 - klo:23:42 »
Olen haeskellut täältä opiskelukaupungista tuota VO5:n syväputsaria mutta sitä ei ole löytynyt...muita VO5:n tuotteita kyllä on. Olen tulossa jouluna Suomeen. Onko olemassa joku "varma" kauppaketju josta tuota löytyy?
Olisin kiitollinen tiedosta!

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 12.12.06 - klo:23:44 »

^ Itsellä jo ties kuinka mones purkki tuota Super Cleania menossa, eli suosittelen ehdottomasti. :) Koostumus hyvä ja puhdistaa mainiosti ilman että kuivattaisi ihan tuhottomasti hiuksia.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #81 : 13.12.06 - klo:00:01 »
Olen haeskellut täältä opiskelukaupungista tuota VO5:n syväputsaria mutta sitä ei ole löytynyt...muita VO5:n tuotteita kyllä on. Olen tulossa jouluna Suomeen. Onko olemassa joku "varma" kauppaketju josta tuota löytyy?
Olisin kiitollinen tiedosta!
Itse ostin omani Anttilasta (Helsingissä, olisiko ollut Kampin Anttilasta vielä) mutta en mene vannomaan että löytyykö jokaisesta Anttilasta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #82 : 13.12.06 - klo:10:16 »
^pitääkin laittaa korvan taakse ja hommata itellekin mallikappale!

petomaani

• Vieras
« Vastaus #83 : 13.12.06 - klo:10:17 »
Shampoosta ilmeisesti puhut. Onko hoitiksesta kokemusta?

Hoitoainekin tuli ostettua samaan pakettiin ja tuntuu toimivan mun kutreilleni tosi hyvin. Antaa lisätehosteen "hohdolle".  :-* Lisäksi on pehmeet ja kiiltävät hiukset kuivahdettuaan.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #84 : 13.12.06 - klo:10:57 »
^Hyvältä kuulostaa, taitaakin tuo Pantenen Ice Shine mennä nyt hankintalistalle kokeiltavaksi. Pantenea ei olekaan tullut kokeiltua pitkään aikaan, joku hiusnaamio mulla oli viimeksi ja se oli ihan ok. Tuo "hohtava" lopputulos kiinnostaa, koska ajattelin että se voisi korostaa raidoitettuja hiuksiani.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 13.12.06 - klo:13:46 »
^Mikä tuossa aineessa saa hiukset hohtamaan? Onko siinä jotain hilehippusia seassa?

petomaani

• Vieras
« Vastaus #86 : 13.12.06 - klo:16:57 »
^Mikä tuossa aineessa saa hiukset hohtamaan? Onko siinä jotain hilehippusia seassa?

Ei ole samanmoisia hilehippuja kuin esim. NG:n kiiltohoitotuotteissa jne. Ilmeisesti jokin ainesosa saa tuon "hohteen" aikaiseksi (jos sitä sillä nimellä voisi kutsua). Oma vaalea hius on ainakin kauttaaltaan platinaisemman vaalea (=selkeästi kirkkaampi vaalea) kuin näillä hopeashampoilla ja hoidoilla pestynä. Jos joku kekkasee tuon ainesosan, ei muuta kuin vinkkaamaan tänne. Alkoi itseäkin kiinnostaa (eikä ole INCIä tarjolla..) :)

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 13.12.06 - klo:17:08 »
^Taitaa olla pakko joukkohysterian vallassa testata taas tämäkin uutuus  :D

Vielä jos hoitis kunnolla siloittaa ja tekee pehmeän tukan, niin tuohan kuulostaa tosi hyvältä!
Jännä juttu tosiaan, että mikähän sen kiillon/hohdon saa aikaan?

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #88 : 13.12.06 - klo:17:26 »
^Pantenen Ice Shinekö on kyseessä? Katselin kaupassa sen inciä, eikä se näyttänyt mitenkään pahalta. Tekisi mieli testata sitä.  :P

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #89 : 13.12.06 - klo:17:27 »
^Juurikin Ice Shine.  :)

Edit. Kokeilinpa tänään pitkästä aikaa Garnier Fructis shampoota ja hoitista, en ole käyttänyt vuosikausiin. Olin todella positiivisesti yllättynyt!  :o  Kokeilin Body&Volume -sarjan shampoota ja hoitista ja välissä pidin Tigin O&H hoitista tehiksenä päässä viitisen minuuttia. Garnierin shampoo vaahtosi hyvin ja tuntui pesevän puhtaaksi ja O&H:n sekä Garnierin hoitiksen jälkeen hiukset olivat todella siloiset ja takuttomat, saman tuntuiset kuin esimerkiksi Tigin Self Absorbed sh + O&H tehiksenä + Self Absorbed hoitis pikahoitiksena -yhdistelmän jälkeen. Saa nähdä että rasvoittuvatko hiukset nopeasti likaisen näköiseksi kuten markettituotteista Elvitalin sh+hoitis yhdistelmän kanssa kävi, mutta ainakin tällä hetkellä olen tyytyväinen noihin. Kyllä näitä voi välillä käytellä!
« Viimeksi muokattu: 21.12.06 - klo:13:48 kirjoittanut Hunajapupu »