Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550917 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #780 : 25.06.12 - klo:11:09 »
^ Joo, vaaleanpunaisessa pakkauksessa.  :)

^ Ok hyvä tietää, kun itsekin ajattelin, että hoitiksessa olisi myös niitä kiiltohippuja. Se shampoo kyllä näyttää jotenkin houkuttelevalta, pitää varmaan testata.  ::)

Mä ostin tänään tämän keskustelun innoittamana sen shampoon.  :D Hoitoaineesta en tosiaan tykännyt, mutta kokeillaan nyt minkälainen se shampoo on ja näkyykö ne kiiltohippuset kunnolla hiuksissa.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #781 : 25.06.12 - klo:22:04 »
Törmäsin Sokoksen nettikaupassa Just Glow tuotteisiin, ja pakko sanoa että voisin harkita noiden tuotteiden ostoa jo pelkkien purkkien perusteella! Näyttää niin piristäviltä, raikkailta ja kesäisiltä.  :)

Näistä ei vielä näyttänyt olevan keskustelua, taitaa ilmeisesti olla aika uusia tuotteita? Hinnat näyttää olevan ihan perusmarkettitasoa.  :) Kokemuksia?

Ostin joulualesta Sokokselta Just Glow -sarjan normaalien hiusten shampoon ja hoitoaineen. Nuo on keltaiset pullot, hunaja&kamomilla. Shampoo on ollut iloinen yllätys halpikseksi: pesee sopivan hyvin, mutta ei jätä hiuksia narskuvaksi takkupalloksi. Hoitoaine on aika peruskamaa, sellainen kevyt joka tapauksessa. Noissa ei ole mitenkään raskaat hunajaiset tuoksut, vaan ihan sellaiset kepeät ja raikkaat. Oon kyllä tykännyt, ja pullot näyttää tosiaan kivoilta. :)

Sokoksella ei ollut tuossa alessa silloin kauheasti vaihtoehtoja, vaan tarjolla oli vain pari Just Glow -laatua. Päädyin normaalien hiusten tuotteisiin, koska halusin pesutehoa ja pitää hiustenpesutahdin joka toisessa päivässä.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #782 : 25.06.12 - klo:22:09 »
En nyt tiedä onko tämä markettisarja mutta ostin Tallinnan reissulta Kaubamajasta Organixin mocha espresso shampoon ja hoitoaineen ja olen näihin aivan rakastunut <3 Tuoksu on tietenkin aivan huumaava suklaan ja kahvin sekoitus ja lisäksi nämä tuntuvat toimivan kivasti omissa hiuksissani ja hiukseni kuulemma kiiltävät normaalia enemmän :) Tällä sarjalla on muitakin herkkuja kuten coconut milk, acai berry avocado, passionfruit guava ja grapefruit mangobutter - amazonista näyttää ainakin näitä saavan. Onko muilla kokemuksia?

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #783 : 26.06.12 - klo:09:41 »
^ Voi miten ihanalta nuo kuulostaa, sarja ois tuoksultaan niin mun unelma ja lisäksi löysin juttua ettei shampoossa ole sulfaattejakaan. Molempien sisältämiin silikoneihin se sitten lopahti, oon vähän hysteerinen silikonisisällöstä :( Tässä kuitenkin molempien inci:

Shampoo: DI Water (Aqua), Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Glycol Distearate, Dimethicone Copolyol, Cetyl Alcohol, Cocamide DEA, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-11, Panthenol, DMDM Hydantoin, Silk Amino Complex, Espresso Bean Extract, Cocoa Bean Oils, Shea Butter, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Tocopheryl Acetate, Fragrance.

Hoitis: DI Water (Aqua), Cetyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cyclomethicone, Dimethicone, Jojoba Oil, Panthenol, Silk Amino Complex, Espresso Bean Extract, Cocoa Bean Oils, Shea Butter, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Tetrasodium EDTA, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #784 : 26.06.12 - klo:11:00 »
Elvitalin Nutri gloss crystal shampoon kokemukset yhden pesukerran jälkeen: Pesee hyvin ja vaahtoaa todella kivasti. Ne kiiltohippuset näytti hauskoilta siinä kädellä lilluessa, mutta en kyllä huomannut hiusten kuivuessa että niitä olisi jäänyt yhtään tukkaan.  :P

Shampoo on mun mielestä parempi kuin hoitoaine. Vähän pettymys tämäkin oli, kun luulin että niitä hippuja ihan jää hiuksiin, mutta eipä näy. Käyttelen loppuun, ja saatan joskus ostaa uudenkin.  :)

Sokoksella kävin pyörähtämässä Just Glow tuotteiden perässä, eikä sielä ollut kuin shampoita. Pitänee tilata nettikaupasta tai odotella että Sokokselle tulee hoitoaineitakin, mielelläni testaisin molempia samalla kertaa. Purkit on kyllä todella pirteän näköisiä ja houkuttelevia.  :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #785 : 26.06.12 - klo:14:57 »
Elvitalin Nutri-gloss Crystal hoitoaine on minunkin mielestäni hyvä perushoitis ilman silikonia. Hinta vaan on hieman korkea markettihoitikseksi. 3,60 euroa tuntuu korkealta, koska yleensä hoitikset maksaa alle kolme euroa ja aika nopeasti 200 ml pullo tulee käytettyä. Stockmannilla hinta oli jopa 4,90.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 27.06.12 - klo:19:17 »
Elvitalin Nutri gloss crystal shampoon kokemukset yhden pesukerran jälkeen: Pesee hyvin ja vaahtoaa todella kivasti. Ne kiiltohippuset näytti hauskoilta siinä kädellä lilluessa, mutta en kyllä huomannut hiusten kuivuessa että niitä olisi jäänyt yhtään tukkaan.  :P

Voi höh, kiiltohippuhiukset ois kivat. ;D Pitää varmaan kuitenkin ostaa kokeiluun ihan vaan siksi, että pinkkihippugeeli näyttää niin söpöltä.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #787 : 27.06.12 - klo:19:45 »
Nuo Just Glow -tuotteet ovat Sokoksella alessa 2kpl/4,50€. Tarjous on voimassa 31.7 asti. Pakko kyllä käydä hakemassa itsellekkin noita. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 28.06.12 - klo:06:58 »
Linna koivushampoo: pesee narskuvaksi, mutta ainakin tuli puhdasta, ehkä aavistuksen vähemmän kamalaa kuin perusversio. Tuoksu oikein kiva, kesäinen ja raikas. Meillä on aina Linnaa, mies käyttää sitä koko kropalle, nyt sittenm revittelin ja ostinkin koivuversion.  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #789 : 16.07.12 - klo:10:05 »
Hjälpa mig, mä olen nykyään ihan ulalla markettituotteista ja tarttisi kohta hankkia pesevä/tuuheuttava shampoo. Pääni on helposti rasvoittuva, olen käytellyt nyt sekaisin Avonin AT värjättyjen hiusten hoitista (kevyt pesuteho, sopii silloin kun tiedän että seuraavana päivänä urheilen = pesen hiukset) ja Avalon Organics biotiinishampoota (hieman järeämpi pesuteho, tämän kanssa tarvitsee pestä vain joka toinen päivä jos tokan päivän pitää ponnarilla tai fiksaa kuivashampoolla). Päänahka on aina ollut rasvoittuva margariinilähmä, co-pesuilla ei mitään vaikutusta asiaan. Shampoon pitäisi olla pesevä, tuuheuttava eikä sisältää silikoneja (silikonit on latvojen kuorrutusta varten ;D), ei myöskään saisi takuttaa. Hiukseni on hennattu, jos se mitenkään vaikuttaa asiaan...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #790 : 16.07.12 - klo:12:53 »
^ XZ,n shampoot tuli ensimmäisenä mieleen.  :) Silikonittomia, pesee hyvin, ei takuta. Esimerkiksi XZn aito shampoo tai vanilla cafe.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #791 : 16.07.12 - klo:16:33 »
Mullekin tuli mieleen XZ:n Vanilla Cafe -shampoo. Mun rasvoittuva tukka on tykännyt siitä. Mitenkään hurjan tuuheuttava se ei mun mielestä ole, mutta jättää tukan sopivan ilmavaksi, mikä on hyvä, ettei näytä lähmäiseltä. Ei mun mielestä takuta mitenkään pahasti, vaikka on toki aika pesevä, sulfaatillinen kun on.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 16.07.12 - klo:22:30 »
^ Toimiiko sulla se joku savishampoo? Mulla oli joskus sitä ja ei toiminut tässä päässä. :-\ Kokeilin myös jotain muuta XZ shampoota silloin ja en tykännyt, en vaan enää muista mitä se oli.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #793 : 17.07.12 - klo:00:01 »
^ Muistaakseni savishampoo oli ihan ok. Muutenkin oon tykännyt melkein kaikista XZ:n shampoista, joten voi olla, ettei ne sitten sulle sovi. Harmi. :-\

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #794 : 17.07.12 - klo:19:05 »
Mena, silikonittomia taitaa olla markettisarjoissa tosi vähän, mutta juuri osui silmiin Garnier Fructis Nordic Hair Care Pure Volume -tuotteiden mainos, jossa luvataan juurikin tuuheutta ilman silikonia. Onko joku ehtinyt kokeilla?

OT: Taas näitä nimihirviöitä :)