Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550027 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #795 : 17.07.12 - klo:21:15 »
^^ Elvital ja swarchkopfin violeteissa pulloissa olevat on silarittomia, shampoot ja hoitsikat.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #796 : 17.07.12 - klo:21:19 »
Mä en sinänsä kammoa silareita shampoossa, mutta epäilen että sen takia päänahka rasvoittuu vielä nopeammin.

Pitääpä harkita tuota Fructista kun ne ainakin tuoksuvat ihanalle. :D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 18.07.12 - klo:09:15 »
Mena, silikonittomia taitaa olla markettisarjoissa tosi vähän, mutta juuri osui silmiin Garnier Fructis Nordic Hair Care Pure Volume -tuotteiden mainos, jossa luvataan juurikin tuuheutta ilman silikonia. Onko joku ehtinyt kokeilla?

OT: Taas näitä nimihirviöitä :)

Minä olen! Hoitoaineesta ei ole oikein mitään mielipidettä, kerran tai pari käyttänyt. Shampoota käytin viimeksi eilen illalla, perään laitoin Tresemmen Naturals hoitsikan saunaan ja tukka vaan on ihana nyt! Ihan selkeästi ilmavampi kuin yleensä, eikä mitään lähmää havaittavissa. Tykkään! Tuoksi on tosiaan ihanan raikas ja pesukokemus muutenkin positiivinen. Tällä tulee aina normaalia positiivisempi fiilis omasta tukasta.  :D

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #798 : 18.07.12 - klo:11:08 »
Gliss Ultimate volume shampoo ja hoitoaine tuli hankittua ja taidan tykätä näistä tosissaan. Tuntui olevan sopivasti rakennepaikkausta mun vaalennetulle tukalle, ei mitenkään hurjasti mutta nämä jäänee arkikäyttöön vakkariksi. Mun hiukset on nopeasti rasvoittuvat ja silti usein pörröiset, mutta näiden jäljiltä tuntuvat keveiltä ja siloisilta.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #799 : 19.07.12 - klo:12:13 »
Garnier Fructis Nordic Hair Care Pure Volume-  hoitoaine on nyt testattu, hiukset tuntuu ja näyttää kauheen likaisilta  :o  Oli pakko laittaa ponnari ja käsiin jäi hirvee lähmä hiuksista. Ikinä ei ole mistään tuotteesta tullut tällaista lopputulosta, yäk  :-X

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #800 : 23.07.12 - klo:15:27 »
Mä puolestaan tykkäsin tosta Garnieirn uudesta Pure Volume hoitsikasta. Sopii ohuemmallekin tukalle, ei lähmää ja hoitaa kuivat latvat kondikseen! Föönausefektiä en ole vielä testannut, mutta muuten toimii tosi hyvin. Hoitis on jotenkin paksun oloista, joten se pitää huuhdella hieman tarkemmin pois ettei jää liikaa hiuksiin. Omat hiukset ovat normaalit, mutta tämä voisi ehkä toimia vähän kuivemmankin tukan hoidossa.

Edit. Föönausta testattu ja ei mitään erityistä vaikutusta, mutta ehkä hiukan tuuheutti. Ei kuitenkaan mitenkään lähmännyt. Kiva ja omille hiuksille juuri sopiva hoitava tuote, joten jää varmaan käyttöön.
« Viimeksi muokattu: 25.07.12 - klo:20:06 kirjoittanut Lalla »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 29.07.12 - klo:10:51 »
Päädyin ostamaan tuon Garnier Fructis Nordic Hair Care Pure Volume shampoon ja olen kyllä tykännyt! Ei takuta, pesee puhtaaksi eikä rasvoita. Vaahtoaa hyvin joten on helppo levittää yhdelläkin kädellä. :D Ja perinteinen fructistuoksu, ihanaa.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #802 : 04.08.12 - klo:10:13 »
Huuhdoin kyllä todella kauan tuota Nordic Hair Care Pure Volume-  hoitoainetta kun kokeilin uudestaan, mutta se lähmä jää hiuksiin, pitää sekoittaa tuota johonkin muuhun hoitoaineeseen että saisi käytettyä pois  :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 06.08.12 - klo:19:37 »
Onko kukaan muu testaillut Linna villivadelma lastenshampoota?  :D Linkki: http://www.kiiltoclean.fi/index.php?option=com_tuotteet&task=showproduct&Itemid=201&mc=9101&toimiala=9&sc=910102&dspProd=0&prodid=1401

Tuoksu on aivan ihana! Tuoksuu vadelmamehujäältä. Melkein tekisi mieli maistaa tätä shampoota!  ;D Mä olen kokeillut tuota vasta pari kertaa, ihan ok. Shampoo ei pahemmin vaahtoa, mä tykkään supervaahtoavista shampoista ja sellainen tämä ei ole. Jättää hiukset virutuksen jälkeen vähän "nahkean" tuntuisiksi jos ei laita jotain kevyttä hoitoainetta. Mä olen laittanut molemmilla kerroilla wellan jätettävää, suihkittavaa hoitoainetta pyyhekuivaan tukkaan hyvin pienen määrän. Toimii näin hyvin. Ei lähmää, jotkin 2in1 shampoot mulla on joskus lähmännyt.

Ihan kelpo tuote hinta/laatu suhteeltaan, iso plussa tuoksusta, miinusta koostumuksesta eli lirumaisuudesta ja vaahtoamattomuudesta.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #804 : 06.08.12 - klo:19:55 »
Onko kukaan muu testaillut Linna villivadelma lastenshampoota?  :D Linkki: http://www.kiiltoclean.fi/index.php?option=com_tuotteet&task=showproduct&Itemid=201&mc=9101&toimiala=9&sc=910102&dspProd=0&prodid=1401

Tuoksu on aivan ihana! Tuoksuu vadelmamehujäältä. Melkein tekisi mieli maistaa tätä shampoota!  ;D Mä olen kokeillut tuota vasta pari kertaa, ihan ok. Shampoo ei pahemmin vaahtoa, mä tykkään supervaahtoavista shampoista ja sellainen tämä ei ole. Jättää hiukset virutuksen jälkeen vähän "nahkean" tuntuisiksi jos ei laita jotain kevyttä hoitoainetta. Mä olen laittanut molemmilla kerroilla wellan jätettävää, suihkittavaa hoitoainetta pyyhekuivaan tukkaan hyvin pienen määrän. Toimii näin hyvin. Ei lähmää, jotkin 2in1 shampoot mulla on joskus lähmännyt.

Ihan kelpo tuote hinta/laatu suhteeltaan, iso plussa tuoksusta, miinusta koostumuksesta eli lirumaisuudesta ja vaahtoamattomuudesta.
Mulla on kans toi, mutta en kauheasti tykkää. Halpaa on ja ihana tuoksu ja pullo, mutta mun mielestä tuntuu pesevältä (eli takuttaa) mutta ei kuitenkaan pese päänahkaa mun makuun tarpeeksi puhtaaksi. Käytän ton loppuun mutta uutta en osta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 09.08.12 - klo:14:53 »
^ Tuo shampoo tekee kyllä pelkästään tukan vähän nahkean oloiseksi. Kokeilin itseasiassa tresemmen hoitoaineen kanssa, ja lopputuloksesta tuli melko lätsähtänyt ja likaisen oloinen.

Herbinan sensitive shampoon kanssa kokeillut tuota shampoota nyt kaksi kertaa, ja lopputulos on todella ilmava ja hyvä.  :)

Mä taidan pian ostaa uuden pullon tätä, pesen hiukset päivittäin, joskus kaksikin kertaa jos tulee urheiltua paljon. Sopii just tiheämpään pesuväliin kun ei kuivata mutta pesee sopivasti. Hoitoaineeksi ei kelpaa mikä tahansa, mutta tuo herbina on ihan ykkönen muutenkin.  :D

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #806 : 20.08.12 - klo:18:47 »
Minä olen etsiskellyt tuota wellan pro series shine hoitsikkaa/shampoota, mutta mistään en ole löytänyt, muita saman sarjan kylläkin, nyt pisti silmään saman sarjan frizzy nimiset putelit, oisko näissä korvaavaa tuolle shinelle, kun niitä ei tosiaan mistään ole saanut ?
Onko joku testannut ?

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #807 : 24.08.12 - klo:09:33 »
Olin juuri rantalomalle ja ennen lähtöä etsin urakalla markettisarjoista hiusnaamiota mukaan. Kävin Prismassa, Sokoksella ja Anttilassa, ja niissä kaikissa oli tosi huono valikoima. Päädyin sitten ostamaan Wellan Moisture Treatment -naamion. Ihan OK kamaa, huuhtoutui vain ärsyttävän hitaasti. Hiuksista tuli pehmeät, ja silikonin ansiosta (?) selvitti myös uimisen aiheuttamat takut hetkessä.

Poissa saila

• Haiven
  • *
« Vastaus #808 : 24.08.12 - klo:10:47 »
mikäs olis hyvä shampoo kun mulla tuppaa hiukset rasvottumaan nyt jostain syystä tosi nopeaa ja pesuväliä tarvis koittaa harventaa. mites xz:n joku tai entä se suomalainen mustikkashampoo, olisko ne hyviä? oon nyt käyttäny kc:n sitä keltasta ja välillä hopeashampoot. erehdyksissäni oon ostanu elvital keltasen pullon shampoota, mitähän ihmettä oon ajatellu  ;D sitä oon nyt kans koettanu käyttää pois..

edit: katoinkin et se mustikka shampoo on kuiville hiuksille, et ehkä se ei kuitenkaan oo paras vaihtoehto
« Viimeksi muokattu: 24.08.12 - klo:13:02 kirjoittanut saila »

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #809 : 25.08.12 - klo:23:53 »
^No mulla on auttanut kaikenlaiset tuuheuttavat shampoot, koska oon huomannut että rasvoittuvaa hiusta ei kannata hoitavilla ja kiillottavilla shampoilla pestä. XZ:ltä en ole löytänyt sopivaa, Vanilla Cafe on muistaakseni tuuheuttava, mutta mielestäni se oli liian pehmentävä.
En tosin usko, että omalla kohdalla pystyisin edes vähentämään rasvoittumista pesuaineella, mutta hiukset näyttää oikeanlaisella shampoolla puhtaamman näköiseltä hieman pitempään, vaikka päänahka olisi rasvainen.