Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550032 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #810 : 26.08.12 - klo:13:41 »
 Vanilla Cafe oli ainakin mun suht ohukaiselle hiukselle sopiva, hiukset pysy vastapestyn oloisena päiväkausia, jopa otsis. Kokeilemalla se kait selviää, onneksi nuo shamppoot on suhteellisen edullisia.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #811 : 29.08.12 - klo:17:41 »
En oikein keksinyt mihin ketjuun tämän laitan mutta saa vapaasti siirtää!

Näin stockalla Elvitalin uutta öljyhoitoa! Kahta erilaista, toinen kaikille hiuksille ja toinen värjätyille, olivat hienoissa lasipumppupulloissa, 100ml 10,50€. Onko kellään mitään käsitystä näistä? Tutkistelin tietenkin incit läpi ja molemmat alkoivat silikonilla, sitten värjättyjen hiusten versiossa toisena alcohol denat, normaaliversiossa sitä ei ollut ollenkaan. Sitten oli muistaakseni jotain muutakin silikonia ja sitten niitä oikeita öljyjä. Veikkaisin että vähän vastaavanlaista kuin Glissin öljy.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 29.08.12 - klo:17:52 »
^ Näyttiköhän noiden pullo suurinpiirtein tältä? http://www.feelunique.com/p/LOreal-Paris-Elvive-Extraordinary-Oil-for-All-Hair-Types-100ml
Mulle tuli just tuo eli olen vasta kerran ehtinyt kokeilla, mutta tosiaan ihan Gliss daily oil elixirin tuntuinen on. Ulkomaisista blogeista olen tuotteesta lukenut ja niiden perusteella tilasin koska kommentit on ollut hyviä, joten odotukseni on korkealla. Tuoksu on tosin vähän partavesimäinen josta ainakin pieni miinus.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #813 : 29.08.12 - klo:20:13 »
^Joo juuri tuo! Se värjättyjen hiusten pullo oli hieman punaisempi. Voisin kyllä itsekin jossain vaiheessa tuota kokeilla tai sitten sitä Glissiä, kun tämä tukka tykkää öljyistä ja tarvitsee vähän silikonia :)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #814 : 06.09.12 - klo:22:56 »
Biozellille on tullut uusia tuotteita, mm. hopeashampoo ja -hoitoaine. http://www.biozell.fi/silver.html Pakko varmaan kokeilla noita hopeajutskia, vaikka vähän epäilyttääkin että millaiset taittotehot niissä on.  ::)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #815 : 08.09.12 - klo:16:25 »
^Oijoijoi mua alkoi välittömästi himottaa nuo värjättyjen hiusten tuotteet ja syväputsari ja syvähoitsikka! Niin ja tuo arganöljyeliksiiri.. Minkähän  hintaisia ja milloinhan nämä on kaupoissa, tahtoo! (Varsinkin jos incit on kunnossa) :)

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #816 : 09.09.12 - klo:20:21 »
Biozellille on tullut uusia tuotteita, mm. hopeashampoo ja -hoitoaine. http://www.biozell.fi/silver.html Pakko varmaan kokeilla noita hopeajutskia, vaikka vähän epäilyttääkin että millaiset taittotehot niissä on.  ::)
Tahtoo! Laittakaahan heti incejä tänne nähtäville jos ne tulee jossain vastaan :)
...Millainen on hypotuoksu?? Mistään hajusteettomista tuotteista ei varmaankaan sitten oo kyse eli vähän jännittää mille noi sitten haisee, se ettei se allergisoi ei kerro vielä mitään siitä onko se mun mielestä tuoksuna niin kamala ettei tuotetta voi käyttää ;D

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #817 : 09.09.12 - klo:22:48 »
Laitoin Biozellille viestiä että millon nää on kaupoissa ja mistä näitä saa ja sain nopeasti vastauksen: Tällä hetkellä harvoissa paikoissa myynnissä mutta tokmanni-ketjun myymälöissä on joitakin sarjan tuotteita kuin myös anttila-tavarataloissa mutta koko sarja on myynnissä osoitteessa pretty.fi jossa tuotteiden kohdalla on myös incit nähtävillä! On minusta melko hintavia mutta aion kokeilla kun saan vähän varastoja tyhjemmiksi! :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #818 : 10.09.12 - klo:14:01 »
Mä näin Biozellin shampoita parissakin Tarjoustalossa pääkaupunkiseudulla :) En kyllä tutkinut mitään sen tarkemmin ja hintaa oli alle 9 €.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #819 : 11.09.12 - klo:17:03 »
Anttilassa Biozellin uutuudet olivat 7,95 e. Nättejä ja laadukkaan näköisiä pulloja ainakin :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #820 : 16.09.12 - klo:14:40 »
^ Näyttiköhän noiden pullo suurinpiirtein tältä? http://www.feelunique.com/p/LOreal-Paris-Elvive-Extraordinary-Oil-for-All-Hair-Types-100ml
Mulle tuli just tuo eli olen vasta kerran ehtinyt kokeilla, mutta tosiaan ihan Gliss daily oil elixirin tuntuinen on. Ulkomaisista blogeista olen tuotteesta lukenut ja niiden perusteella tilasin koska kommentit on ollut hyviä, joten odotukseni on korkealla. Tuoksu on tosin vähän partavesimäinen josta ainakin pieni miinus.

Bongasin tän vasta kaupoista, tekisi mieli kokeilla. Nyt olen käyttänyt Glissin öljyä, hiukseni rakastaa sen kaltaisia tuotteita (jätettävinä). Mitäs olet tykännyt tuotteesta näin parin viikon käytön jälkeen?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #821 : 16.09.12 - klo:14:57 »
^ Olen tykännyt! Muuta huonoa en siitä ole tuon partavesimäisen tuoksun lisäksi huomannut eikä se muutoin Glissin tuotteesta juurikaan eroa. Eli jos olet Glissistä pitänyt, niin uskoisin että pidät tuostakin.
Ohjeen mukaan hiuksiin levitetään 2 pumppausta mutta mun hiuksiin imeytyy vaikka kolmekin. Tekee saman kuin Gliss (tai varmaankin mikä tahansa vastaavanlainen tuote) eli silottaa ja tuo kiiltoa! Olen jo aiemminkin jossain maininnut, että mun hiuksille pelkkä silikoninen jätettävä tai pelkkä öljy jätettävänä ei toimi läheskään niin hyvin kuin tällaiset silikoni-öljy-seokset, enkä siksi varmasti näistä tulee enää luopumaan! :)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #822 : 23.09.12 - klo:15:50 »
! Olen jo aiemminkin jossain maininnut, että mun hiuksille pelkkä silikoninen jätettävä tai pelkkä öljy jätettävänä ei toimi läheskään niin hyvin kuin tällaiset silikoni-öljy-seokset, enkä siksi varmasti näistä tulee enää luopumaan! :)

Huomasin itse hiljakkoin saman kun edellinen latvasuoja (tigi smoothing lusterizer) loppui ja ostin tilalle Glissin Oil elixirin. Silottaa latvat paljon tehokkaammin pienemmällä määrällä <3
Mukaan tarttui myös Biozellin hopeashampoo joka ainakin omaan käyttöön on riittävää tehoiltaan,tosin tukkani ei mitään ylimaallista taittoa edes tarvitse. Muistuttaa mielestäni paljon Bonacuren vastaavaa, mutta takuttaa enemmän ja tuoksuu paremmalta. Tulee mieleen joku karkki,en vaan keksi mikä  ;D

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #823 : 30.09.12 - klo:19:22 »
Olisiko kenelläkään kokemusta, mikä marketista löytyvä hoitsikka olisi samanlaista kuin väripakettien mukana tuleva hoitsikka?  :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #824 : 01.10.12 - klo:12:43 »
Ne väripakettien mukana tulevat hoitsikathan on melkein pelkkää silikonia. En kyllä ihan vastaavaan ole törmännyt markettituotteissa, mutta kokeile Pantenea! Ja nimenomaan sitä kuivan /vahingoittuneen tukan versiota. Se on todella silikonipitoista ja siloittaa hiusta samalla tavalla kuin esim. Récital -väripaketin mukana tuleva hoitis.
Mä tykkään, pitkien hiusten latvoille kunnon silikonipommi tekee todella gutaa. Mutta vältä päänahkaa tuon silikonin vuoksi!