Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 552100 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #825 : 01.10.12 - klo:15:20 »
SYOSSin öljyshampoo on noussut mun markettishampoosuosikiksi. INCIstä löytyy mm. öljyjä, keratiinia ja panthenolia, mutta ei silikonia. Sulfaatit on heti tokana, mutta yllättäen pesi tosi hellävaraisesti. Mun hennaamisesta kuivunut tukka tykkäsi tästä ihan hulluna ja ihme kyllä, ei takuttunut! Hiukset jäi mukavan pehmeiksi, mutta tuntui kuitenkin puhtailta. Tuoksukin on tässä miellyttävän mieto ja raikas ja 500ml puteli irtosi muistaakseni noin kuudella eurolla. Tykkään!  :)

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #826 : 02.10.12 - klo:18:20 »
Hetken mielijohteesta kaupasta lähti mukaan Pantenen 2 min Intensive Nourishing Treatment. Ohuille hiuksille suunnattu kahden minuutin tehohoito. Useamman käyttökerran jälkeen voin sanoa tykkääväni :) Oon käyttänyt ihan normihoitoaineen tapaan. Silikoniahan tuossa on, mutta en pistä pahakseni. Ei lätistä ohuita hiuksia.
1b M ii

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #827 : 02.10.12 - klo:19:58 »
Juuri latvoille jotain todella silikonista hoitsikkaa kaipailisin. Muuten hoitoaineena mulla on XZ silikoniton hoitsikka. Mun latvat vaan huutaa silikonia :D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 03.10.12 - klo:12:10 »
SYOSSin öljyshampoo on noussut mun markettishampoosuosikiksi. INCIstä löytyy mm. öljyjä, keratiinia ja panthenolia, mutta ei silikonia. Sulfaatit on heti tokana, mutta yllättäen pesi tosi hellävaraisesti. Mun hennaamisesta kuivunut tukka tykkäsi tästä ihan hulluna ja ihme kyllä, ei takuttunut! Hiukset jäi mukavan pehmeiksi, mutta tuntui kuitenkin puhtailta. Tuoksukin on tässä miellyttävän mieto ja raikas ja 500ml puteli irtosi muistaakseni noin kuudella eurolla. Tykkään!  :)

Onko tuo se uusi shampoo mitä mainostetaan tv:ssä? Kirkas vaaleansininen pullo.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #829 : 03.10.12 - klo:12:52 »
^Mun puteli on sellanen oranssi mustalla etiketillä. Tuote kulkee Thermo Care -nimellä (liittyy jotenkin öljyn lämpenemiseen pesun aikana, mitä en kyllä itse huomannut).

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 03.10.12 - klo:13:02 »
^Ei se sitten ole se mitä ajattelin. Se uusi taisi olla jokin paikkaava ja sekin on silikoniton. Ainakin mainoksen perusteella.

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #831 : 10.10.12 - klo:16:33 »
kokeilin tota pantenen hoitsikkaa, mutta ei ollut mielestäni tarpeeksi silikonista. olisiko jotain muuta todella silikonipitoista hoitoainetta suositeltavana? ostin tänään citymarketista tarjouksesta syosin öljyshampoon ja -hoitsikan. vaikutti mielenkiintoiselta. pääsee illalla testaukseen.

Poissa Empero

• Haiven
  • *
« Vastaus #832 : 10.10.12 - klo:18:54 »
Onko kellään kokemuksia uuden Pantene Pro-v sarjan shampoista?  :)
Pitkät suht. paksut, kerran tummanruskeasta parin sävyä vaalennetut hiukset.
Latvat vähän kuivuneet vaalennuksesta.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #833 : 24.10.12 - klo:02:25 »
^ Mä oon käyttänyt nyt Pantenen tuuheuttavaa, ja se kyllä todella tuuheuttaa, mutta tuntuu olevan tosi rankka tukalle. Purkki on puolessa ja mun tukka on kuiva, kova ja katkeileva. Eli ei sovi jokapäiväiseen pesuun tosiaankaan. Haussa nyt hellävarainen shampoo.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #834 : 05.11.12 - klo:08:55 »
Mikä mahtaisi olla hellävarainen shampoo jossa siis kevyt pesuteho ja ei takuta? Joudun nykyään pesemään hiukset päivittäin. XZ ei käy mun tukalle, takuttaa kauheasti ja pistää kutittamaan. LV?

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 05.11.12 - klo:09:48 »
^ Mä olen käyttänyt useamman putelin Herbinan MarjaSpata juuri tuollaisena shampoona :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #836 : 05.11.12 - klo:10:23 »
Ostin eilen valintatalosta Pantenen ''uudistuneen'' body&volume shampoon ja tykkäsin ainakin ensi pesun perusteella oikein kovasti :) Pesi voimakkaasti ja hiuksista tuli jämäkän tuuheat, ei sellaiset kevyet höttöset mitä inhoan ja mitkä on todella vaikea  muotoilla.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 05.11.12 - klo:16:43 »
Vieläkö Pantene käyttää shampoossa paraffinum liquidumia? Joskus sain lahjaksi shampoon ja incissä oli tuota ja kokeilun jälkeen hiukset rasvoittuivat nopeasti. Niin pitkään, kun tuota löytyy, niin saavat kyseisen merkin tuotteet jäädä kaupan hyllylle.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 05.11.12 - klo:21:08 »
Mikä mahtaisi olla hellävarainen shampoo jossa siis kevyt pesuteho ja ei takuta? Joudun nykyään pesemään hiukset päivittäin. XZ ei käy mun tukalle, takuttaa kauheasti ja pistää kutittamaan. LV?

Sagu
n, tavoin ehdottaisin Herbinaa, Marjaspata ja Sensitiveä. Molemmat just passeleita päivittäiseen käyttöön, pesee sopivasti mutta ei takuta/kuivata/kutita.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 06.11.12 - klo:00:21 »

LV:n kosteuttava toimii ainakin itellä! Toinen on Urtekramin se hajustamaton shampoo, johon tykkään sekoittaa neitsyt kookosöljyä. Tulee ihanan pehmeät hiukset  <3
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.