Mä ostin pitkästä aikaa Erisanin shampoon ja hoitoaineen. Mulla menee Erisanin ja LVn tuotteet tosi usein sekaisin keskenään, oli kyseessä sitten hiustenhoitotuotteet ja/tai ihonhoitotuotteet.
Shampoon ja hoitoaineen koostumus on mun makuuni aika lirua, muistelin että olisi ollut jankimpaa(LV..). Shampoo vaahtoaa mukavasti ja pesee hellävaraisesti, ei kuitenkaan tarpeeksi mun mielestä. Tukasta tulee kyllä puhdas, mutta mä haluan että shampoopesun jälkeen tukka on ihan narskuvan puhdas.
Hoitoaineessa varsinkin koostumus saisi olla paksumpaa, niin levittäminen olisi helpompaa eikä tuotetta menisi ehkä hukkaan niin paljon. Tukasta tulee kyllä ihanan tuntuinen, kevyt, ilmava ja pehmeä.
Shampoota tuskin tulee osteltua, ellei nyt löydy esim. alennuksesta tmv. Hoitoaine on kyllä toimiva, miinusta vähän lirusta koostumuksesta. Hoitoaine toimi mun mielestä erityisen hyvin saunassa, mukava käyttää kun on melko tuoksutonta ja tukasta tulee ihan superpehmeä, ihankuin tehiksen jälkeen.
Seuraavaksi LVn tuotteet pitkästä aikaa testiin, kunhan saan siis nämä käyteltyä loppuun.