Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550460 kertaa)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #840 : 13.11.12 - klo:13:18 »
Ostin kokeeksi Urtekramin Rose-shampoon ja hoitiksen, vaikka minusta niiden haju on ollut aina jotenkin etova. Mutta yksinkertainen sisällysluettelo ja luomu sai kokeilemaan ;) Ja voi miten mukavan tuntuiset hiuksista tulikaan, eikä hajua enää pesun jälkeen haistanut. Sopivasti pehmeät ja kiiltävät, hieman sellaiset öljyisen tuntuiset olivat märkänä hoitoaineen huuhtelun jälkeen. Joka tapauksessa positiivinen yllätys!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #841 : 14.11.12 - klo:13:14 »
Mä ostin pitkästä aikaa Erisanin shampoon ja hoitoaineen. Mulla menee Erisanin ja LVn tuotteet tosi usein sekaisin keskenään, oli kyseessä sitten hiustenhoitotuotteet ja/tai ihonhoitotuotteet.

Shampoon ja hoitoaineen koostumus on mun makuuni aika lirua, muistelin että olisi ollut jankimpaa(LV..). Shampoo vaahtoaa mukavasti ja pesee hellävaraisesti, ei kuitenkaan tarpeeksi mun mielestä. Tukasta tulee kyllä puhdas, mutta mä haluan että shampoopesun jälkeen tukka on ihan narskuvan puhdas.
Hoitoaineessa varsinkin koostumus saisi olla paksumpaa, niin levittäminen olisi helpompaa eikä tuotetta menisi ehkä hukkaan niin paljon. Tukasta tulee kyllä ihanan tuntuinen, kevyt, ilmava ja pehmeä.

Shampoota tuskin tulee osteltua, ellei nyt löydy esim. alennuksesta tmv. Hoitoaine on kyllä toimiva, miinusta vähän lirusta koostumuksesta. Hoitoaine toimi mun mielestä erityisen hyvin saunassa, mukava käyttää kun on melko tuoksutonta ja tukasta tulee ihan superpehmeä, ihankuin tehiksen jälkeen. :)

Seuraavaksi LVn tuotteet pitkästä aikaa testiin, kunhan saan siis nämä käyteltyä loppuun. :)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #842 : 15.11.12 - klo:06:20 »
Ostin eilen testiin LV:n kosteuttavan hoitoaineen. Piti heti testata, kun oli hiustenpesupäivä ja täytyy sanoa, että näin ensituntumalla tuote tuntui hyvältä. Sai hiukset siloiseksi ja pehmeiksi. Ei siis mikään huono ostos hintaansa nähden.

Säihke

• Vieras
« Vastaus #843 : 16.11.12 - klo:18:42 »
Hetken mielijohteesta kaupasta lähti mukaan Pantenen 2 min Intensive Nourishing Treatment. Ohuille hiuksille suunnattu kahden minuutin tehohoito. Useamman käyttökerran jälkeen voin sanoa tykkääväni :) Oon käyttänyt ihan normihoitoaineen tapaan. Silikoniahan tuossa on, mutta en pistä pahakseni. Ei lätistä ohuita hiuksia.

Mä ostin tuon myös sattumalta ja hetken mielijohteesta kauppareissullani. Oon tykännyt, ei lätsäytä mutta tekee tukasta kivan ilmavan ja sileän. Ihmeellinen juttu muuten, yleensä mulla silikonit kutittaa päänahkaa mutta tuosta en ole muutaman käyttökerran jälkeen saanut vielä mitään oireita.  ???

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #844 : 21.11.12 - klo:14:47 »
Rainbow'n hoitoaine kuiville ja käsitellyille hiuksille  :ts Tuoksu on hyvä ja hiukset on pehmeät ja sileät kuivuttuaan. Sisältää amodimethiconea, mutta jos se ei haittaa ja haluaa edullisen hoitsikan niin suosittelen kokeilemaan.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #845 : 27.11.12 - klo:20:44 »
AXE detox purifying shampoo! Mä hehkutan nyt tätä "miesten" syväpuhdistavaa shampoota tääläkin! Pesi narskuvan puhtaaksi mutta ei takuttanut! Hinta 4,90€. I'm in love  :l
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #846 : 28.11.12 - klo:10:49 »
Eilen bongasin tuon SYOSsin öljyhoitoshampoon kaupasta ja pakkohan se oli ostaa mukaan. Vielä en ole ehtinyt kokeilla, kun eilen hiustenpesupäivänä oli vuorossa syväpuhdistavan shampoon käyttö. Toivottavasti nyt hieman auttaisi noille kuiville, värjätyille latvoille. Vielä en kuitenkaan haluaisi kaikkia värjättyjä latvoja napsaista pois. Tulisi hieman liian lyhyet hiukset sitten.

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #847 : 29.11.12 - klo:13:02 »
 ^ Jos tarkoitat sitä oranssia purkkia, niin voin suositella, hyvä ja tuoksu ja jättää hiukset pehmeiksi  :ts

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #848 : 30.11.12 - klo:05:26 »
Juuri sitä oranssia purkkia tarkoitan. On kyllä kieltämättä hyvää shampoota. Ei takuttanut ollenkaan niin pahasti kuin muut shampoot.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #849 : 06.12.12 - klo:21:47 »
Ei mitään tietoa mihin ketjuun tämä kysymys kuuluisi mutta laitampas nyt tähän kun näitä marketeissa myydään.

Eli onko kukaan kokeillut Lumene Angry Birds Vadelma-shampoota? Ostolakossa-blogin mukaan on samaa tavaraa kuin Cutrinin yksi shampoo ja olen sitä halunnut kokeilla ja sen saisi vähän halvemmalla AB-tuubissa :D shampoo sisältää vähän silikonia niin haluaisin tietää onko jollakin kokemuksia, mulla ei päänahka mihinkään reagoi, mutta en haluaisi lähmätukkaa :>

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #850 : 01.01.13 - klo:21:31 »
Kokeilin EHS Mustikka-shampoota kaverilta ja ihastuin! Hiuksista tuli tosi mukavan tuntuiset ja tuoksu oli kiva :) Uusi flippikorkki on älyttömän paljon parempi kuin se vanha.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #851 : 02.01.13 - klo:19:35 »
Onko kellään kokemuksia Frank Provostin expert nutrition tehohoidosta? Pyörein tänään aikani hiustuotehyllyjen välissä ja nappasin sitten lopulta purkin sitä mukaan. Ei mitenkään kovin houkuttavan näköinen tuote ole, mutta toivottavasti kuitenkin edes jonkin verran hoitava. Kyljessä luki että sisältää karitevoita, mutta en kyllä ole inciä tutkinut että minkä verran.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #852 : 02.01.13 - klo:21:32 »
Mitkä ois parhaat kosteuttavat tuotteet marketista? Värinpoistojen jälkeen tukka tuntuis kaipaavan vähän jotain muutakin kun sinistä EHSää....

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #853 : 02.01.13 - klo:21:48 »
^ En tiedä kosteuttamisesta mitään, mutta mulla toimi tosi hyvin EHS koivushampoo + EHS hiushoito -yhdistelmä. :) Hiuslaatu on semmonen karkea, kun otan hiuksia peukun ja etusormen väliin ja liikutan sormia, kuulen semmosen äänen ja hiukset tuntuu ns. kovilta. Kun käytin noita tuotteita, tuli ihanan pehmeät, sileät, hyväntuoksuiset ja terveen näköiset hiukset :)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #854 : 02.01.13 - klo:22:04 »
^ Vilmalottahan juuri pyysi jotain muuta kuin EHS-suosituksia...

Ainakin tuolla Tuotesuositus-ketjussa markettituotteista on suositeltu mm. Tresemme Naturals -hoitista, Franck Provost Moisture-hoitista ja Fructis Nutri Repair -hoitista. Kaikista hoitiksista saa monta kertaa parempia, kun niihin lorauttaa joukkoon jotain öljyä tai vaikka glyseriiniä, jos hoitis tuntuu liian lirulta.