Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550758 kertaa)

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #870 : 25.02.13 - klo:19:14 »
Tulen tätä nyt tännekin huutelemaan. Eli siis mulla on vaalennetut hiukset, ja latvat semi hamppua siis. Haluaisin pikkuhiljaa alkaa siirtyä markettituotteisiin, mutta kantsiiko, jos tukka on niin kuiva? Löytyykö markettisarjoista mitään kosteuttavaa värjätylle tukalle?
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

ainokainen

• Vieras
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #871 : 25.02.13 - klo:21:23 »
Kokeilin Linna-lastenshampoota, eli vaalenapunainen pullo ja tuoksuna villivadelma. En ainakaan aiemmin ole tätä huomannut, taitaa olla uutuussuote.

Olin positiivisesti yllättynyt. Tuoksu on kiva karkkinen vadelma. Tämä ei vaahtoa hirveästi, eikä pese hiuksia narskuvan puhtaaksi, kuten normi-Linna. Ja jos nyt osaan tulkita tuoteselostetta oikein, niin tämä on myös silikoniton.

Ei hullumpaa!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 26.02.13 - klo:15:44 »
^ Tätä tuli kauppoihin joskus viime syksynä muistaakseni. Pari pulloa olen ostanut ja käyttänyt. Shampoo on ihan ok, aika lirua ja itse tykkään enemmän vaahtoavista shampoista, mutta se tuoksu!  <3 Tuoksu on todella ihana. Tätä käyttää melkeinpä jo pelkän tuoksunsakin puolesta ja onhan tuo vaaleanpunainen purkki piristävän näköinen suihkuhyllyssä.  :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 02.03.13 - klo:09:26 »
Avonin kökkölähmäshampoiden jälkeen Herbinan MarjaSpa on aika wou! 8) Ei lähmää yhtään ja olen nyt viime viikon pessyt joka toinen päivä hiukset. Yhtenä päivänä kun olisi pitänyt pestä heppailun jälkeen, kokeilin CO-pesua Xtra hoitiksella ja sehän toimi aika kivasti. En tiedä oliko sillä muuta vaikutusta kuin hajun poistuminen hiuksista, mutta tyvi kesti vuorokauden eli seuraavaan pesuun asti aika nättinä. Tykkään kovasti tuosta MarjaSpa shampoon tuoksusta ja siitä ettei sitä tarvitse sen kummemmin hieroskella ja vaahdotella pitkään että tulee puhdasta.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #874 : 16.03.13 - klo:11:25 »
oli pakko ostaa kokeiluun Garnier fructis Nutri-Repair shampoo + hoitoaine.
kivaa tulosta on saanut aikaiseksi mun todella, todella, todella hirveässä kunnossa oleviin hiuksiin.
TYKKÄÄN!
löysin noi kovalla työllä ja vaivalla ja viimesen hoitoaineen nappasin hyllystä.
kokeiltuani olin ihan paniikissa että ei kai ne lopeta tota sarjaa?!?!?
eilen kuitenkin huomasin, että purnukan ulkomuotoa vaan muutetaan.
samanlainen vihreä putelo niinkuin muutkin garnierin shamppoot ja hoitsikat.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #875 : 16.03.13 - klo:17:45 »
^Ne uusitut tuotteet on kylläkin keltaiset  ja ainakin hoitoaineen incikin on muuttunut, nykyään siinä on silikoniakin ja shampoossa on muistaakseni ollut sitä aina. Itse metsästin vielä yhden vihreäpulloisen hoitsikan, en tiedä aionko ostaa uusittua silariversiota.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #876 : 17.03.13 - klo:16:24 »
ok kiitos korjauksesta. miten vaan muistelen, että oon noita keltasia purnukoita nähnyt vaikka kuinka kauan. mutta voi olla että se on ollut sitten joku toinen tuote
 ;)

Poissa Jennq

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #877 : 17.03.13 - klo:18:50 »
Mikä olisi hyvä hoitosuihke hiuksille? Katselin tänään kaupan hyllyltä monia vaihtoehtoja, mutta ei hajuakaan, mikä olisi paras... Yritin lisäksi selailla tätä keskustelua, mutta en onnistunut bongaamaan mitään :D joten, kokemuksia?
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #878 : 23.03.13 - klo:19:33 »
Olisikohan kellään ehdottaa mitään hyvää ja HELLÄÄ shampoota hiuksille, jotka ovat nauttineet CO-pesuja sellaset puolisen vuotta? Tuntuu että shampoo kuin shampoo, helläkin, pesee narskuvaksi ja on turhan tuju. Myös hoitoainetta ennen pesua olen koettanut, silti en vaan osaa.

Vai kuuluuko shampoon olla tällaista? Että kun sormilla vetää märkien juuripestyjen hiusten päältä päätä myöten niin se hius tuntuu kummalliselta?

Muita kriteerejä ei oo kun että hellää ja silaritonta.

Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #879 : 24.03.13 - klo:08:38 »
Mikä olisi hyvä hoitosuihke hiuksille? Katselin tänään kaupan hyllyltä monia vaihtoehtoja, mutta ei hajuakaan, mikä olisi paras... Yritin lisäksi selailla tätä keskustelua, mutta en onnistunut bongaamaan mitään :D joten, kokemuksia?

Olen käyttänyt jo usean pullon XZ-Vanilla Cafe hoitosuihketta. INCI on hyvä, ja tuoksu samaten. Sisältää keratiinia ym. Eikä lähmää hiuksia ollenkaan, kevyttä. Tämä on mielestäni marketin paras hoitosuihke, muut ovat silarisia vähintään.
Herbinan Marja Spa-suihke myös ok, ainakin tuoksultaan..

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 25.03.13 - klo:12:23 »
Mistä Herbinan tuotteita oikeen saa? Olen pari cittaria kolunnut lpi mutta valikoima aika suppea.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #881 : 25.03.13 - klo:12:26 »
^ Mun mielestä Prismasta löytyy parhaiten Herbinan tuotteita. Ainakin täällä paikallisessa Prismassa on kaikki herbinan shampoot ja hoitoaineet, Citymarketista taitaa löytyä vain sitä marja spata ja sitäkään ei ole aina. Halpakaupoista löytyy myös mun kokemusteni mukaan ihan hyvin Herbinan tuotteita.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #882 : 26.03.13 - klo:06:40 »
Biozellin arganöljyeliksiiri löytyi Anttilasta viidellä eurolla. Normaalisti pidän tämänkaltaisista öljy-silikonisekoituksista, mutta tämä tuntuu minun hiuksissa samalta kuin pelkät silikonilitkut :P Ihan ok siis, mutta kaipaan sitä pientä hoitavuuttakin. Onneksi tässä ei mennyt paljoa rahaa hukkaan, mutta nyt jo tuskailen että milloin saan tuon loppumaan...

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #883 : 26.03.13 - klo:06:54 »

Olen käyttänyt jo usean pullon XZ-Vanilla Cafe hoitosuihketta. INCI on hyvä, ja tuoksu samaten. Sisältää keratiinia ym. Eikä lähmää hiuksia ollenkaan, kevyttä. Tämä on mielestäni marketin paras hoitosuihke, muut ovat silarisia vähintään.
Herbinan Marja Spa-suihke myös ok, ainakin tuoksultaan..
Mä en tykännyt tuosta XZ suihkeesta, tuntui vain lähmäävän. Sen sijaan XZ muumi on loistava ja uutena rakkautena mulla on LV hoitosuihke. :-* Käytän sitä jos käyn salilla jo suihkussa, jotenkin niin paljon helpompaa kuin taiteilla voidemaisen jätettävän kanssa. Omani ostin Prismasta.

Olisikohan kellään ehdottaa mitään hyvää ja HELLÄÄ shampoota hiuksille, jotka ovat nauttineet CO-pesuja sellaset puolisen vuotta? Tuntuu että shampoo kuin shampoo, helläkin, pesee narskuvaksi ja on turhan tuju. Myös hoitoainetta ennen pesua olen koettanut, silti en vaan osaa.

Vai kuuluuko shampoon olla tällaista? Että kun sormilla vetää märkien juuripestyjen hiusten päältä päätä myöten niin se hius tuntuu kummalliselta?

Muita kriteerejä ei oo kun että hellää ja silaritonta.
Urtekramin aloe vera shampoo, vieläkö sitä tehdään? Kokeilin tuota joskus ja se ei tuntunut tekevän yhtään mitään mun hiuksille. Mulla on siis rasvoittuva päänahka ja tuo oli niin hellävarainen että jouduin pesemään uudelleen toisella shampoolla. ;D Sitten tietysti voit laimentaa shampoota hoitoaineeseen niin että hoitoainetta on vähintään puolet.
« Viimeksi muokattu: 26.03.13 - klo:06:58 kirjoittanut Mena »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #884 : 10.05.13 - klo:21:54 »
Mikä olisi silikoniton, erittäin kosteuttava hoitis marketista? Mielellään iso ja edullinen pullo, mutta pienemmätkin putelit käyvät, jos tuote on todella hyvä :D . Yritän löytää helppoa ja nopeaa pikaratkaisua ystävän luonnonkiharaiselle, kuivalle ja itsepäiselle kutristolle.