Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550514 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #885 : 12.05.13 - klo:12:52 »
^Tresemme naturals ha toimii mun kuivaan luonnonkiharaan ja on halpaa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #886 : 02.06.13 - klo:12:08 »
Nyt on Anttilassa tarjous, että noi Tresemmen shampoot ja hoitoaineet maksoi 5,90/pullo. Pullothan on 900ml, eli aika halpaa oli. Noita Naturals-sarjan tuotteita olen kuullut kehuttavan ja niissähän ei pitäisi olla silikonia. Itse ostin ko. sarjan shampoon, mutta testiin se ei ole vielä ehtinyt.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #887 : 02.06.13 - klo:12:22 »
^Shampoossa itseasiassa on silikonia, mutta hoitoaineessa ei ole.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #888 : 02.06.13 - klo:20:36 »
^Shampoossa itseasiassa on silikonia, mutta hoitoaineessa ei ole.

No himpura. En sitten lukaissut sitä Inciä tarpeeksi hyvin. Kattoo nyt sitten, että millaista on käytössä. :/

Poissa Jennq

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #889 : 02.06.13 - klo:22:22 »
Olen käyttänyt jo usean pullon XZ-Vanilla Cafe hoitosuihketta. INCI on hyvä, ja tuoksu samaten. Sisältää keratiinia ym. Eikä lähmää hiuksia ollenkaan, kevyttä. Tämä on mielestäni marketin paras hoitosuihke, muut ovat silarisia vähintään.
Herbinan Marja Spa-suihke myös ok, ainakin tuoksultaan..

Hah, ennen kuin huomasin viestisi, olin jo ehtinyt ostaa vanilla cafen  :D tuoksu on kyllä ihana, mutta en ole kauheasti huomannut vaikutusta. Aion kuitenkin käyttää pullon loppuun, tuohan sisältää uv-suojankin mikä on näin kesällä hyvä.
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!

Cassiopeia

• Vieras
« Vastaus #890 : 12.06.13 - klo:17:12 »
Piti oikein vartavasten kaivaa tunnukset jostain, että pääsin tänne kehumaan kotimaisen Biozellin syväkosteuttavaa hoitoainetta. Ostin hiljattain putelin Tokmannilta, hinta tais olla 7.90€, ja mun oman värisessä bsl suora+kuivat latvat tukassa toi aine toimii kuin taika. <3 Suosittelen ainakin kokeilemaan. Tämännököistä putelia kannataa siis metsästää http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/biozell-syvakosteuttava-hoitoaine-3187663 En tiedä onko noi jotain uutuuksia, mutta muotoilu on ainakin uutta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 12.06.13 - klo:21:10 »
^Millainen tuoksu tuossa on? Onko silikonia tai jotain öljyjä, entä alcohol denat?

Poissa Jewely

• HAIRahtanut

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #893 : 10.09.13 - klo:18:06 »
Keväällä hiukset muuttuivat todella karheaksi ja takkuuntuvaksi eli ihan täysin erilaiseksi kuin normaalisti ovat. Tuota ennen olin jo tovin käyttänyt pääosin vain “hyvis”-shampoita (jotka olivat aina silikonittomia ja usein myös sulfaatittomia jne), ja ongelma vain ongelma vain tuntui pahenevan, vaikka millaisilla hoitoaineilla ja naamioilla yritin hiuksia hoitaa ja siloittaa. Syväpuhdistavaakin shampoota kokeilin, muttei siitäkään ollut apua.

Aiemmin olen varsinkin niitä silikoneja vältellyt shampoissa, koska esim. muutaman vuoden takaisen Tigi Dumb blonde -shampookokeilun jälkeen päänahka kutisi pahemmin kuin koskaan on kutissut. Sen takia aika epäillen ostin Pantene smooth & sleek shampoon.

Pantene ei tosiaankaan ole merkki, jota ensimmäisenä ajattelen ratkaisuksi jos hiusten kanssa tulee jotain ongelmaa, ja tuon shampoon ostaminen olikin mulle jo sellainen "viimeinen oljenkorsi" :) Mutta piru vie: hyvin se auttoi ja pikkuhiljaa silotti tukkaa ja palautti sen kiiltäväksi ja sileäksi. Ja mikä vielä itseäni yllättävämpää, niin shampoo ei aiheuttanut  kutinaa tai muutakaan ongelmaa päänahassa!

En minä tuon takia nyt pelkästään Pantene shampooseen siirry, mutta en myöskään jatkossa käytä ainoastaan niitä silikonittomia ja sulfaatittomia shampoita.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #894 : 17.09.13 - klo:07:27 »
Uskallan pikkuhiljaa liputtaa Evelinen rekun puolesta. Ällönimelä tuoksu, mutta pituudet näyttävät taas inhimillisiltä.  Vähän kyllä epäilin putelin ostoa, mulla kun ei ole Evelinen meikeistä edes hirmu hyviä kokemuksia, mutta tulen ostamaan toisenkin putelin.

Hujahtaa muhituksessa hiuksiin, mutta pestessä hiukset tuntuvat uskomattoman pehmeiltä.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 02.10.13 - klo:05:03 »
Mun pikahoitis loppui, nyyh. Koska kyseinen puteli oli kotoisin jostain päin baltiaa, ei uutta nyt ole saatavilla ja pitäisi keksiä joku muu. Tresemme naturalsia ei ole nyt muutamaan kuukauteen ollut, enkä tahdo keksiä sille mitään vaihtoehtoa. Ehkä pitäisi kokeilla pitkästä aikaa jotain XZ hoitsikkaa, sillä jos ostaa sen Tresemmen, ei pääse testaamaan mitään taas aikoihin.

Lisäksi pitäisi löytää joku takkuja silottava hoitsikka, tässä voisi olla kohtuullisesti silikoniakin (mutta ei heti incin kärjessä). Mulla ei ole oikein mitään ideaa tähän vaivaan, kun oma tukka ei takkuunnu juuri ikinä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #896 : 11.10.13 - klo:06:34 »
Osaisiko joku verrata mulle LV:n ja Erisanin shampoita ja hoitoaineita? Mulla on nyt ollut Erisania ja se on ihan ok, shampoolla pitää pestä päivittäin koska muuten tulee margariinia päästä (Herbinan MarjaSpalla pärjäsin jos joka toinen päivä pesin CO-pesulla, mutta tuo ainoa hoitsikka joka siinä on toiminut sisältää myös hajusteita, plääh) mutta ei takuta ja olen tykännyt siitä. Hoitoaine sen sijaan on hassu tapaus, nimittäin huuhtoessa ei tunnu yhtään sileiltä hiukset, mutta kuivuttuaan ne pystyy melkein kampaamaan harvalla kammalla ilman suihkittavaa jätettävää. Muistelen että joskus muinoin LV:n tehis olis ihan maailman parasta ja sitä piti hamstrata, onko tuo LV:n hoitis edes mitään sinnepäin? Boostaan hoitiksia aika usein glyseriinillä jota mulla on iso pönikkä ja kerran kuussa latvat saavat muutaman tunnin hoitis-öljy-sekoitus-muhituksen kun hennailen. Tietysti myös jotain muuta hajusteetonta saa suositella/epäsuositella, mä olen ihan uuvatti näiden hajusteettomien tuotteiden kanssa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 11.10.13 - klo:13:56 »
^ En osaa verrata LVn tehistä hoitoaineeseen, koska en muista käyttäneeni merkin tehohoitoa koskaan, hoitoainetta on kyllä tullut käytettyä paljon. Etenkin sarjan kosteuttava hoitoaine on niin hyvä, että tulee käytettyä tehiksen tavoin. Saunan lämpöön hetkeksi muhimaan pestyyn tukkaan, lopuksi vain hiusten huuhtelu. Tukasta tulee ihan mielettömän pehmeä ja sileä.  :l Toimii myös hyvin lyhyemmälläkin vaikutusajalla.
Jos vertaan LVn ja Erisanin hoitoaineita, niin itse pidän enemmän LVstä hoitotehojen ja hoitiksen koostumuksenkin takia. LVn miinuspuolina on ehkä hitusen pienehköt shampoo ja hoitoainepullot, ei niin riittoisia pidemmille hiuksille.

Onko kukaan kokeillut Rento merkin mustikka hoitoainetta, shampoota tai tehohoitoa?

http://www.rentosauna.fi/rentosauna/tuotteet/vartalonhoito Tällä sivulla toiseksi viimeisimmät tuotteet. Vaikuttaa todella lupaavilta ainakin tuotekuvauksen perusteella.  :D

Alkoi kiinnostamaan merkin tuotteet kun törmäsin kaupan saunaosastolla Rennon mustikka tehohoitoon ( joka ei kylläkään näy linkkaamillani sivuilla, voi olla että on uusi tuote? ) . Tehohoidolla oli hintaa 9,90€ ja purkki melko pienehkön kokoinen eikä tuotteesta minkäänlaista mielikuvaa niin jätin kauppaan, mutta jäi silti mieleen pyörimään. Koitin tuota tehohoitoa googlailla mutta ei ainakaan pikaisella etsinnällä löytynyt, hoitoainetta ja shampoota kyllä löytyi merkiltä joita kaupassa ei taas näkynyt. Tuo mustikka houkuttelee noissa tuotteissa, sarjan mustikan tuoksuinen saunahunajakin kiinnostaa.  :)

Vaseline

• Vieras
« Vastaus #898 : 11.10.13 - klo:19:04 »
Hei, tietääkö kukaan mistä saa LV:n Kosteuttavaa hoitoainetta? Itseltäni se on loppu enkä ole pääkaupunkiseudulta löytänyt. Tarjolla on vain tavallista LV:n hoitoainetta herkkäihoisille. Se sisältää parafiinia, joten en ole ko. Tuotteesta kiinnostunut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #899 : 06.11.13 - klo:23:26 »
Sattuisiko kenelläkään tulemaan mieleen vinkkiä rasvoittuvalle, mutta kuivuuteen taipuvaiselle päänahalle sopivaa shampoota markettipuolelta. Mieluiten silikoniton, mutta muuten ei suurempia ehtoja. Toki sellaiset isot pönikät on aina mieleen.

Alan hyväksyä tosiasian, että minun on varmaankin parasta pestä hiukseni päivittäin eikä aina vain joka toinen päivä. Nykyinen Franck Provostin Moisture -shampoo on jokapäiväisessa käytössä mielestäni kuivattava, joka sekin voi lisätä sitten taas rasvoittuvuutta. Jokin hellävarainen rasvoittuvalle päänahalle sopiva shampoo, mikä toisi edes hitusen tuuheutta/ilmavuutta olisi mukava plussa.  :)