Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550459 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #900 : 06.11.13 - klo:23:31 »
^Olen tykännyt XZ vanilja suklaa shampoosta tuohon tarkoitukseen.Rauhoittaa päänahkaa. Uusi pullo onkin taas tuolla odottamassa avaamistaan, mutta en tiedä käykö tuo pidennyshiuksille koska INCIstä löytyy wheat protein.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #901 : 07.11.13 - klo:20:00 »
^ Kiitos vinkistä, Angelie. Taidankin päätyä nappaamaan tuon hyllystä.  :)

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #902 : 08.11.13 - klo:10:52 »
Onko joku huomannut, että onko Tresemmen Split end repair -sarjan shampoon ja hoitoaineen pullokokoja suurennettu pysyvästi? Hölmö kysymys, mutta kun ennen nuo taisivat olla sen 500 ml ja nykyään olen nähnyt niitä vain tuollaisissa 750 ml:n pulloissa. Mietin, että olisin ne seuraavaksi ostanut (kunhan Tigin jättipulloni loppuvat), mutta kyllästyn tosi nopeasti samaan shampooseen ja nyt noiden ikuisuuden kestäneiden tigin jättipullojen tilalle olisin nimenomaan etsinyt pienempiä pulloja. :D

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #903 : 10.11.13 - klo:06:53 »
Sattuisiko kenelläkään tulemaan mieleen vinkkiä rasvoittuvalle, mutta kuivuuteen taipuvaiselle päänahalle sopivaa shampoota markettipuolelta. Mieluiten silikoniton, mutta muuten ei suurempia ehtoja. Toki sellaiset isot pönikät on aina mieleen.

Alan hyväksyä tosiasian, että minun on varmaankin parasta pestä hiukseni päivittäin eikä aina vain joka toinen päivä. Nykyinen Franck Provostin Moisture -shampoo on jokapäiväisessa käytössä mielestäni kuivattava, joka sekin voi lisätä sitten taas rasvoittuvuutta. Jokin hellävarainen rasvoittuvalle päänahalle sopiva shampoo, mikä toisi edes hitusen tuuheutta/ilmavuutta olisi mukava plussa.  :)

Entä jos pesisit joinakin päivinä hiukset co-pesulla? Se ei ainakaan kuivattaisi hiuksia niin paljon vaikka ehkä lähmääkin päänahan nopeammin kuin tavallinen shampoo. Mutta jos peset joka tapauksessa hiukset joka päivä ei ikävää rasvoittumista välttämättä ehtisi tapahtua. Co-pesuun käytetään täällä yleisesti ainakin Erittäin Hieno Suomalainen koivuhoitoainetta, mutta itse oon tuon kokeilemista odotellessa pärjännyt Rainbow miedolla hoitoaineella.

Markettivalikoimasta pidän itse eniten LV kosteuttavasta shampoosta, joka on pesutehoiltaan melko lähellä kehuttua MOP Hydrating Shampoota eli todella hellävarainen. LV kosteuttavaa shampoota ei vain näy myynnissä niin useassa paikassa kuin tavallista LV shampoota, joka ei sekään mielestäni ole paljon pesevämpää kuin kosteuttava versio. Kannattaa siis kokeilla ainakin jompaa kumpaa noista :)

XZ shampoista yksikään (tosin en ole kokeillut Xylitol-Hunaja shampoota jonka pitäisi olla kosteuttava) ei oo ollut pesutehoiltaan mieto eli kaikki ovat mun makuun aika peseviä. Toisaalta sillä saa ehkä sitä nostetta ja ilmavuutta hiuksiin :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #904 : 10.11.13 - klo:16:27 »
Kiitos Puf viestistäsi.  :)

CO-pesua olenkin aikoinaan testaillut ja käyttänyt aikani. Pitäisi varmaan kokeilla uudelleen juuri tuollaisessa päivittäisessa pesussa, mutta tuolloin aikoinaan kyseinen pesutapa alkoi jäädä vähemmälle sen vaivalloisuuden takia perus shampoopesuun verrattuna. Voisi kokeilla huvikseen, miten tuon pesutavan käyttö toimisi päivittäisessä käytössä ja nopeammalla pesutekniikalla. Paljonhan se hoitoaineesta on kiinni latistaako CO-pesu hiukset nopeammin kuin normaalisti, en muista testasinko CO -vaiheessani koskaan EHS:n hoitiksia, ehkä siis niistä jokin voisi olla kokeilunarvoinen! (Olen koivulle allerginen, joten jos missään mainitaan koivu niin vältän vaikkei se todellisuudessa ehkä aiheuttaisikaan mitään  :D )

LV:n shampoot laitan myös ehdottomasti listalle. Nyt minulla nököttää kuitenkin jo Suklaa-Vanilja hyllyssä odottaen päivittäistä teustausta. Minullakin on vähän samanlaisia kokemuksia ainakin osasta kokeilemistani XZ:n shampoista kuin mitä Puf itse kerroit. En vain enää muistanut kokemuksiani Vanilja-Suklaasta, joten tästä oli helppoa lähteä testailemaan. Lisäilmavuuttakin kyllä kaipaan kun hiuksisto on varsin helposti päätämyötä kulkevaa, mutta turhia en uskalla unelmoida. Katsellaan nyt, miten XZ toimii päivittäisessä käytössä, ainakin tuoksu on yhtä mukava kuin silloin joskus ennen.   :D

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #905 : 12.11.13 - klo:18:45 »
Ostinpa tuossa Pirkka shampoon värjätyille hiuksille..mainio tuote, voisinpa sanoa et paras markettishampoo mitä oon kokeillut..ei sisällä silikonia mutta tuntuu kosteuttavan sopivasti eikä jätä takkupalloksi. Pehmeän tuntuiset hiukset tuli, tuoksukin on miedon raikas. Vaahtoaa hyvin ja pehmeästi. Parempi kun monet kalliimmat tuotteet.
Breathe me.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #906 : 13.11.13 - klo:12:13 »
Eilen haudutin tukassa pari tuntia Biozellin kosteuttavaa hoitoainetta - loisto tulos ja hyvään hintaan!  ;D

Purkkikin on komea.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 15.11.13 - klo:18:26 »
Purppura, mulla on rasvoittuva päänahka ja mulla toimi Herbinan Marja Spa shampoo. Pesin sillä joka toinen päivä, ja joka toinen päivä co-pesulla (X-tra hoitoaineella). Käyttäisin tuota Marja Spata edelleen, mutta karsin hajusteet pois ja täydellisen shampoon metsästys alkoi taas...

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 23.11.13 - klo:16:16 »
Onko LV:n kosteuttava hoitoaine poistunut valikoimasta? Kaupassa en nähnyt kuin värjättyjen hiusten versiota ja sit tais vissiin olla normaalien hiusten versio. Mutta kosteuttava nimellä en ainakaan nähnyt hoitista.  ???

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #909 : 23.11.13 - klo:16:21 »
Tokmannilla ei oo enää Biozellin syväpuhdistavaa shampoota, näin vaan jonkin tuotteen värjätyille hiuksille. :'(
Se oli niin hyväntuoksuista ja tehokasta.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #910 : 23.11.13 - klo:16:28 »
^^ LV:n kosteuttavaa shampoota oon kans joutunu etsimään jo kahdesta Prismasta ja yhdestä Cittarista... Harmi että LV:n tuotteita on nykyään niin rajoitetusti saatavilla :/

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 23.11.13 - klo:17:04 »
Eilen haudutin tukassa pari tuntia Biozellin kosteuttavaa hoitoainetta - loisto tulos ja hyvään hintaan!  ;D

Purkkikin on komea.

Olen yrittänyt tuota Biozelliä etsiä ainakin Prismasta sekä Citymarketista ja kummassakaan ei ole ollut. Mistä ostit hoitoaineen?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

SabbraCadabra

• Vieras
« Vastaus #912 : 02.12.13 - klo:00:26 »
Oi, Biozellin syväkosteuttava hoitoaine on niin ihanaa tavaraa, mun kuiva pehkoni tykkää siitä hirveesti! Tampereella ainaki löytyy biozellia halpahallista ja icittarista ja prismasta, taisin anttilassakin nähdä biozellin juttuja :)
Käytän ite linna-shampoon kanssa ja hiukset kiittää. Lapsena aina piti pestä tukkaa linna-shampoolla ja nyt oon palaillu siihen takasin, aina ei tarvii edes hoitsikkaa..kunhan antaa tukan kuivua vaan rauhassa ja sitten sotkunutturalle.
Tuntuukin paksummalta ku yleensä <3

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #913 : 28.01.14 - klo:11:08 »
Bongasin L´Orealilta uutuussarjan Fibrology, joka lupaa Filloxane-aineen ansiosta tuuheuttaa hiusta sisältäpäin kuitu kuidulta.
Filloxane? No silikonipa silikoni ;D

http://www.loreal-paris.co.uk/hair-care/fibrology/shampoo.aspx

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #914 : 28.01.14 - klo:11:29 »
Löysin tälläsen hienon videon... http://www.youtube.com/watch?v=0cLmis4jHk4

Ihan vakuuttavaa ;D;D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B