Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550778 kertaa)

Poissa Puf

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #930 : 28.04.14 - klo:16:45 »
^ LV kosteuttava shampoo? :) Tosi miedosti pesevä ja edullinen. Tuota ei tosin oo näkyny enää kovin monessa kaupassa, mutta LV:n "tavallinen shampoo" on myös tosi hellävaraista.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #931 : 28.04.14 - klo:16:48 »
^ Ai niin, sitä oon kyl kokeillut enkä ole itsekään nähnyt sitä enää missään. Muistaakseni tuo oli varsin mitäänsanomaton, ehkä vähän tylsä. Vertautui muistaakseni mulla XZ:n xylitol-hunajaan. Mutta kosteutti kyllä oikeasti, on siis harmi että on käynyt niin harvinaiseksi. :(
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #932 : 04.05.14 - klo:09:55 »
Bongasin kauppareissulla uudet Vidal Sassoon Pro Series -tuotteet. Pullot on ihan identtiset Wella Pro Series -tuotteiden kanssa ja logokin oli tosi samantyylinen. Taitavat olla saman firman purnukoita? Onko kukaan kokeillut tai tutkinut inciä, että ovatko samaa kamaa vain uudella etiketillä?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #933 : 05.05.14 - klo:12:55 »
Onko kukaan vielä koeajanut tätä Lorkun uutuutta, Fibrologyä, josta oli aikaisemmin jo täällä puhetta? Lueskelin viikonloppuna arvosteluja ja aika moni sanoo sen tehneen hiuksista karheammat ja jämäkämmät, ja molemmat ominaisuudet olisivat minulle oikein toivottuja. Toisaalta muutama kommentoi sen jättäneen hiukset mähmäisiksi ja mattapintaisiksi.

Minua houkuttaisi hirveästi seuraavalla kauppareissulla ottaa tämän mukaan, mutta haluaisin varmistua että hiukset saa palautettua normaalin tuntuisiksi syväpuhdistavalla shampoolla jos vaikutus onkin ohueen, lasimaiseen hiukseen kamala.
Raitoja käpälään!

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #934 : 05.05.14 - klo:14:49 »
Mulla Fibrology shampoo ainakin ärsyttää päänahkaa, hoitis mun mielestä aika mitäänsanomaton myös.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #935 : 05.05.14 - klo:16:57 »
^ kiitos varoituksesta. Mulla on aika sietäväinen pänahka, reagoik sulla yleensä herkästi vai oliko fibrology erityisen paha?
Raitoja käpälään!

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #936 : 05.05.14 - klo:23:06 »
^ kiitos varoituksesta. Mulla on aika sietäväinen pänahka, reagoik sulla yleensä herkästi vai oliko fibrology erityisen paha?

Mulla ei mitenkään hirveän herkästi reagoi. Tuo haisee myös ihan hirveälle, miellän enemmän lattianpesuaineen lemuksi. Itse ostin testiin tyttäreni liukkaita ja ohuita hiuksia ajatellen, mutta roskiin se meni.

Evelinen rekulla sain parempaa tulosta aikaan, vaikka eihän se virallisesti tuuheuttava tuote ole.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #937 : 07.05.14 - klo:10:17 »
^ Mun suosikkini on pitkään ollut Joicon K-pak shampoo, sillä saa hiukan jämäkkyyttä ja huonot hiuspäivät ovat huomattavasti vähentyneet.
Raitoja käpälään!

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #938 : 13.05.14 - klo:21:22 »
Urtekram-sarja on uudistanut pakkaukset ja nykyään näitä saa jo vaikka mistä. Ainakin isommista marketeista ja Stockmannilta bongasin. Olikohan näissä 42% luonnollisesti tuotettuja ainesosia.

Muistan, että vanhojen pakkausten aikaan shampoot ja hoitikset olivat tosi juoksevia koostumukseltaan. Nyt olen testannut Pohjolan koivu (nordic birch) hoitiksen, joka tuoksuu metsälle ja koivulle. Ja se koostumus on ihan normaalin oloinen. Itse en ehkä niin innostu tuoksusta, mutta suihkussa tuoksuu raikkaalle pesun jälkeen. Tämän pitäisi olla superkosteuttava, mutta kosteutusteho on mielestäni tosi heikko. Hiukset jäävät aivan kiillottomiksi ja hiukan karheiksi. Silti mielenkiinnolla testaan vielä jotain toista tuotetta, koska eiväthän nämä paljoa maksa, noin alle 5 euroa.

Tässä koko hiustuotteiden tarjonta, kaupoissa luonnollisesti paljon pienemmät valikoimat tuotteita.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #939 : 15.05.14 - klo:08:31 »
No, en malttanut olla ostamatta tuota Fibrology-shampoota. Tuoksu ei ole ihan hirveän voimakas, pelkäsin pahempaa ja hiukset jäävät ilmaviksi ja silkkisiksi, eivät takkuunnu tai pörrötä. Mitään paksuntavaa vaikutusta en ole huomannut, enemmänkin hiukset ovat pehmeämmät ja vähemmän jäntevät kuin K-Pakin shampoon kanssa, joten olen pari viime pesua sekoittanut niitä keskenään. Edelleenkään ei mitään ihmeellistä tulosta. Melko letdown, ei mikään kelvoton shampoo sinänsä mutta ei tee ainakaan minun liukkaalle ja lasimaiselle hiukselleni mitään enempää kuin pesee.
Raitoja käpälään!

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #940 : 26.05.14 - klo:20:20 »
Ostin Linnan koivushampoon kun tuoksu houkutteli ostamaan. Vaahtoaa todella hyvin, mutten osaa päättää kuivattaako se vai poistiko se vaan hiuksista öljy yms kerrostuman syväpuhdistavan tapaan?

Narskuvan puhtaaksi ainakin pesi ja kyllä se loppuun kuluu.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #941 : 30.05.14 - klo:10:42 »
Mä ostin tällä viikolla Mypa Shea Karite -hoitoaineen. En löytänyt äkkiseltään incistä silikonia, muuten vaikutti ihan kokeilemisen arvoiselta. Ekalla käyttökerralla laitoin päähän saunaan ja määrällisesti aika reilusti. Noh huuhtomisen jälkeen oli sitten selkä ihan liukkaan ja öljyisen tuntuinen, kuten myös hiukset ja lattia. Eilen käytin toisen kerran ja ihan normi hoitiksena ja normaalin määrän, efekti ei ollut niin voimakas tuon öljyisyyden suhteen, mutta hiukset jäi kumminkin ihan ok tuntuisiksi. Ei tämä nyt huono ole muuten, paitsi että haju on jotenkin hieman epämiellyttävä.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #942 : 30.05.14 - klo:12:23 »
^ Olisko siinä mineraaliöljyä? Se tekee ainakin mun hiuksista vähän samantuntuiset kuin silikoni.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #943 : 31.05.14 - klo:21:50 »
^Hmm nyt en ole aivan varma. Jotenkin oletin että se liukkaus olis johtunut siitä sheavoista mitä siinä on. Inci-ketjussa saattaa olla tuon hoitiksen sisältö.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #944 : 01.06.14 - klo:10:25 »
Ostin Tokmannilta Timotei Pure -merkkiset shampoon ja hoitoaineen. Valikoimassa oli kolme linjaa, joista valitsin normal to greasy hairin (korjaavassa ja värisarjassa oli silareita). Pullon kyljessä mainostetaan tuotteita ilman parabeeneja, väriaineita ja tässä linjassa ilman silikoneja. Hiukseni ja hiuspohja on nykyään vähän ongelmallinen. Pesen joka päivä, rasvottuu tosi nopeasti, päänahka reagoi kutisemalla melkein kaikkeen (liian pesevään, liian hoitavaan, liian haisevaan, u name it). Ostin testiin, koska hintaa oli kaksi euroa.

Shampoo on läpinäkyvää ja yllättävän paksua. Vaahtoaa isosti ja levittyy hyvin. Parasta tässä on se, että jättää huuhdellessa tosi pehmeän ja sileän tunnun. Tätä vois jopa tiukassa tilanteessa käyttää ilman hoitista, mikä on mun hiuksille todella epätavallista. Hoitis on aika lirua, mutta levittyy kivasti, eikä katoa mihinkään. Tänkin siloitustehot on yllättävää luokkaa. Latvat tuntuu kosteutetuilta jopa vielä osittain kuivuneena. Tuoksu sais olla vähän miedompi. Se on makea, ihan hyvä, mutta aika voimakas. Kaipaisin tämmöseen rasvoittuville hiuksille tarkoitettuun no nothing -tuotteeseen vähän raikkaampaa ilmettä.

Taidan käydä hakemassa vielä toisetkin pullot jemmaan. Toimii varmaan reissukombona aika mainiosti! Pikkanen miinus hoitispullon koosta, 200 ml. Pullon hinta 2 euroo ei kuitenkaan oo mitenkään erityisen halpa litrahinta, mutta enemmän häiritsee se, että 200 milliä kuluu aika nopeasti.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.