Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550759 kertaa)

Poissa Monty

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #945 : 05.06.14 - klo:15:16 »
Piti prismasta hakea sitä biozellin kosteuttavaa hoitoainetta. ei löytyny.. eihän sen tekemistä ole lopetettu? (en nyt muista mitä aiheesta olen täällä lueksinut... toivottavasti ei!)
Hienosta mutta käytettävyydeltää paskasta purkista (se jankki ei tuu sieltä!) huolimatta on ollut erittäin jees hoitis, varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #946 : 05.06.14 - klo:18:15 »
^ Olen etsinyt myöskin Biozellin tuotteita mutta ei ole löytynyt. Oman syväputsarini ostin Tokmannilta, muita tuotteita (ainakin värjätyille) siellä on muttei enää tätä syväputsaria eikä myöskään kosteuttavaa hoitista. Tahtoo! :-[

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #947 : 06.06.14 - klo:12:21 »
Bongasin kanssa ton Timotei Pure- sarjan ja katsoin varmuudeksi INCIn joka oli lyhykäisyydessään hyvännäköinen.
Ehdottomasti voisi ostaa seuraavalla kauppareissulla varastoon! :D

http://www.unilever.co.uk/brands-in-action/detail/Timotei-Pure/302331/
« Viimeksi muokattu: 06.06.14 - klo:12:23 kirjoittanut Varjotar »

• Vieras
« Vastaus #948 : 01.07.14 - klo:18:35 »
Tokmannilla oli Timotei Pure -sarja tarjouksessa 1,50€/pullo. Ostin Normal to Greasy Hair -shampoon, sellaista kirkasta tavaraa. Katsoin jotain hoitista mutta siinä oli dimethicone kolmantena incissä. Kokeilen sitä illemmalla.

Aqua, Sodium Laureth Sulfatem Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Camellia Sinennsis Leaf Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Maltodextrin, Disodium EDTA, PPG-12, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #949 : 01.07.14 - klo:19:06 »
^Mullakin on tuota shampoota. Tuoksu on ihan älyttömän hyvä! Ihan kiva perusshampoo, ei takuta liikaa, eikä myöskään ärsytä helposti kutiavaa hiuspohjaa. :)
Cogito ergo doleo.

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #950 : 02.07.14 - klo:08:55 »
Timotei-shampoo kokeiltu. Tuoksu on raikas, pesee melkein narskuvaksi. Voi juku mulla on niin raikkaantuoksuiset hiuksrt! Laitoin xz xylitol-hunajahoitista joka tuoksuu muutenkin mutta tän shampoon jälkeen tuoksuu entistä parremmin, sekotus xz:aa ja Timotei-shampoota. Mahtava tulos, toivottavasti tuli pysyäkseen Tokmannin valikoimaan. Saattaa olla mun HG-shampoo. :-* :T

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #951 : 06.07.14 - klo:09:56 »
Timoteitä oli myynnissä Sokoksellakin, olivat jossain tarjouksessa mutta en nyt kuollaksenikaan muista mihin hintaan. Omat pulloni Pure-sarjaa ostin Tarjoustalosta. Hoitoaine on vielä kokeilematta, mutta shampoo oli kyllä mukavan tuntuinen. Tuoksusta tuli mieleen joku ikivanha mökkisaunassa ollut tuote, mutta onneksi ei jäänyt hiuksiin. Jotenkin jäi jopa narskuvan puhdas fiilis, mitä toisinaan kaipaan shampoolta.

Muakin vähän häiritsee pullojen pienuus. Reissuun nämä varmasti ovat ihan sopivat, mutta mulla menis näitä varmaan pari pulloa kuussa jos ainoastaan näitä innostuisin käyttämään.
« Viimeksi muokattu: 06.07.14 - klo:09:59 kirjoittanut malic »
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 17.07.14 - klo:20:18 »
Mäkin ostin Timotei -shampoon ja olen kokeillut sitä kerran. Tuntuu melkoisen pesevältä, saa nähdä miltä se tuntuu pidemmässä käytössä. Yhdessä vaiheessa Sokoksella oli tarjous, jossa kaksi Timotei-tuotetta sai kolmen euron hintaan. Yksin se maksaa varmaan jonkun reilut puolitoista euroa, kuitenkin alle kaksi.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #953 : 17.07.14 - klo:21:15 »
Mä ostin kaksi Timotei-shampoota, Pure-version omaan kotiin ja värjättyjen hiusten version tänne vanhemmille kun halusin jonkin vähän hellävaraisemman shampoon kaikkien tosi pesevien rinnalle. Oon kyllä tykännyt molemmista tosi kovasti! Värjättyjen hiusten versio on tosiaan selvästi hellävaraisempi mutta pesee silti kahdella vaahdotuksella hyvin puhtaaksi ja tukka jää  selväksi ja pehmeäksi. Pure-shampoo on pesevämpi, mutta ei mitään syväpuhdistavatasoa kuitenkaan ja tukka ja päänahka jää todellakin raikkaiksi. Värishampoon tuoksusta tykkään enemmän, se on vähän tyttömäisempi kun Pure tuoksuu vähän jollekin kasville, mutta aivan hyvä sekin. Hinta-laatu on kyllä todellakin kohdallaan!

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #954 : 18.07.14 - klo:06:05 »
Timotein Pure-hoitoaine ei kyllä ollut erityistä. Kahden käyttökerran järkeen pullo oli niin lintassa, että sain puristaa kaikilla voimillani sieltä hoitoainetta ulos. Ei kiva. Tulos oli kyllä hyvä, hiukset selkenivät ja tuntuivat mukavilta. Se kauhea kasvintuoksu vaan meinasi jäädä hiuksiin.

Lisäksi tulin tuomaan suru-uutista. En tiedä, kuinka monelle nämä Rainbowin Sensitive -sarjan hiustuotteet ovat olleet hyviä, mutta mä ainakin tykkäsin shampoosta. Niiden valmistus on nyt lopetettu. :'( Valikoimassa on nyt joku Sensitive 2in1 shampoo, muttei lainkaan hoitoainetta.

Lainaus
Hei,

Kiitos yhteydenotostanne.

Ikävä kyllä Rainbow Sensitive shampoo sekä Rainbow Sensitive
hiustenhoitoaine ovat poistuneet valikoimistamme. Olemme kuitenkin
jatkolähettäneet viestinne yrityksessämme eteenpäin tiedoksi
asianosaisille henkilöille.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 20.07.14 - klo:17:34 »
Mäkin ostin Timotei Pure -shampoon. En ole vielä kokeillut, mutta ajattelin tänään vielä ehkä testata. Mä vaan todella tahtoisin päästä käsiksi Timotein Golden Highlights -tuotteisiin! Onko niitä nähty Suomessa ollenkaan? Hitto kun ärsyttää, kun tänne ei koskaan tuoda vaaleiden hiusten tuotesarjoja, vaikka on maa täynnä maantietukkaisia, joille kamomillasävytys olisi varmasti mieleen. Ihan naurettavaa, että usein juuri ne tuotteet jätetään valikoimasta pois. Olen vuosituhannen vaihteesta asti odottanut peruspesevää ja simppelin puhdasta tuotesarjaa kamomillalisällä, kun silloiset katosivat kaupoista. Sen jälkeen kaikki on kotimaisia sarjoja myöten muuttunut vain klähmäksi likaisennäköisellä lopputuloksella, yhh... #vuodatus

EDIT. Piti kyllä sanoa, että aika hirveä on tuon Puren tuoksu omaan nenääni. Shampoossa kyllä sentään siedettävämpi kuin hoitiksessa, hoitis aiheutti jo ihan yökkimisreaktion. Mä todella inhoan vihreä tee -tuoksua, vaikka sisäisesti nautittavan teen aromeista tykkääkin. Hoitiksessa teetuoksuun yhdistyi vielä jokin muu vastenmielinen. Toivottavasti shampoon tuoksu ei jää hiuksiin ihan sellaisenaan.  :-X

JA LISÄÄ: Oli aika huono kokemus. Ihan ok pestessä, tuntui hellävaraiselta, kun latvat eivät takkuuntuneet juuri yhtään. Hiukset ovat kuitenkin kuivuttuaan littanammat kuin millään shampoolla aikoihin, mikä on melkeinpä pahin juttu shampoossa mulle. Luulin incistä ja muiden kokemuksista, että tämä olisi pesevä perusshampoo, joka jättäisi hiukset kevyiksi ja ilmaviksi, mutta toisin oli. Haju on paha, mutta ei nyt jäänyt hiuksiin niin pahasti, etteikö sen takia voisi käyttää. Latistamisen takia jää kuitenkin ihan ehdottomasti käyttämättä! :( Kummasti katosi kiinnostus muihin Timotei-variaatioihin...
« Viimeksi muokattu: 21.07.14 - klo:01:58 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #956 : 23.07.14 - klo:07:35 »
Timotei Pure -hoitoaine testattu. Tuoksu on tosi raikas, koostumus perusmiellyttävä ja lopputulos oli kiiltävä ja hyvä. Selvitti hyvin takut, mutta lopputulos ei ollut yhtään lähmäinen, vaan yllättävän ilmava. CO-pesussa toimi todella hyvin. Ostan kyllä uudelleen, halvat ja silikonittomat markettihoitoaineet ovat aina erittäin iloinen uutinen CO-pesijälle. :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #957 : 17.08.14 - klo:13:03 »
^ Olen etsinyt myöskin Biozellin tuotteita mutta ei ole löytynyt.

Anttilassa on (ainakin Tampereella) iso valikoima Biozellin tuotteita.  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #958 : 17.08.14 - klo:14:13 »
Mä näin jossain kaupassa kaksi Biozellin hiusnaamiotuubia (en ole nähnyt ennen), toinen oli kosteuttava ja toinen korjaava. Onko kukaan kokeillut näitä, miltä tuntui? Molemmat oikeastaan kiinnostaisi, mutta etenkin korjaava, muistaakseni siinäkin oli ihan hyvin kosteuttavia ainesosia.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #959 : 13.10.14 - klo:22:47 »
Ostin Tokmannilta Timotei Pure-merkin hoitoaineen, kun aiemmin tuli pullo saman sarjan shampoota käytettyä (oli oikein sopiva sekin). Hoitis on parin käyttökerran jälkeen osoittautunut oikein hyväksi  :) Sopivan paksua, haju on aavistuksen liian voimakas, mutta sentään omaan nenääni suht miellyttävä. Tukka on kosteutetun ja sileän oloinen, selviää hyvin, ei kuitenkaan liian lässähtävä tai raskas. Tuntuma tuo mieleen melkeinpä TreSemmen Naturals-hoitsikan, joka on yksi luottohoitoaineistani. Ainoa miinus 200ml purkista, onneksi hintaa ei ole paria euroa enempää.
Shampoo ja hoitis olisivat kokonsa ja hintansa puolesta hyvät matkalle mukaan!