Mäkin ostin Timotei Pure -shampoon. En ole vielä kokeillut, mutta ajattelin tänään vielä ehkä testata. Mä vaan todella tahtoisin päästä käsiksi Timotein Golden Highlights -tuotteisiin! Onko niitä nähty Suomessa ollenkaan? Hitto kun ärsyttää, kun tänne ei koskaan tuoda vaaleiden hiusten tuotesarjoja, vaikka on maa täynnä maantietukkaisia, joille kamomillasävytys olisi varmasti mieleen. Ihan naurettavaa, että usein juuri ne tuotteet jätetään valikoimasta pois. Olen vuosituhannen vaihteesta asti odottanut peruspesevää ja simppelin puhdasta tuotesarjaa kamomillalisällä, kun silloiset katosivat kaupoista. Sen jälkeen kaikki on kotimaisia sarjoja myöten muuttunut vain klähmäksi likaisennäköisellä lopputuloksella, yhh... #vuodatus
EDIT. Piti kyllä sanoa, että aika hirveä on tuon Puren tuoksu omaan nenääni. Shampoossa kyllä sentään siedettävämpi kuin hoitiksessa, hoitis aiheutti jo ihan yökkimisreaktion. Mä todella inhoan vihreä tee -tuoksua, vaikka sisäisesti nautittavan teen aromeista tykkääkin. Hoitiksessa teetuoksuun yhdistyi vielä jokin muu vastenmielinen. Toivottavasti shampoon tuoksu ei jää hiuksiin ihan sellaisenaan.

JA LISÄÄ: Oli aika huono kokemus. Ihan ok pestessä, tuntui hellävaraiselta, kun latvat eivät takkuuntuneet juuri yhtään. Hiukset ovat kuitenkin kuivuttuaan littanammat kuin millään shampoolla aikoihin, mikä on melkeinpä pahin juttu shampoossa mulle. Luulin incistä ja muiden kokemuksista, että tämä olisi pesevä perusshampoo, joka jättäisi hiukset kevyiksi ja ilmaviksi, mutta toisin oli. Haju on paha, mutta ei nyt jäänyt hiuksiin niin pahasti, etteikö sen takia voisi käyttää. Latistamisen takia jää kuitenkin ihan ehdottomasti käyttämättä!

Kummasti katosi kiinnostus muihin Timotei-variaatioihin...