Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 549906 kertaa)

Poissa olivia

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #960 : 18.10.14 - klo:21:12 »
Timotein keratiini shampoo vetää vertoja monille kampaamotuotteille..tuossa on kyllä silikonia mut ei liikaa, pitää hiukset puhtaina kauan, tuoksu jää aika voimakkaana hiuksiin mut tossa on ihana pehmeä vaahto enkä oo ees pois pestävää hoitista tän kanssa tarvinu, hiukset on helppo selvittää ja jää pehmeiksi..Pure shampoota pitäis kokeilla seuraavaks, nyt sitä ei ollu tarjoustalossa.
Breathe me.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #961 : 24.10.14 - klo:21:56 »
Mä oon myös katsellut noita Timotei-tuotteita, mutta jotenkin ne on olleet siellä ylähyllyllä ei niin houkuttelevasti, ettei ole tullut otettua edes pulloa käteen ja luettua mitä ne sisältää. Ehkä pitää vilkaista joku kerta, kun täällä on positiivistakin kommenttia tullut.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa loko

• Haiven
  • *
« Vastaus #962 : 27.10.14 - klo:15:28 »
haussa olisi uusi hoitis. aikaisemmin oon käytellyt silarittomia hoitiksia, mutta nyt haluttais sitä ah niin ihanaa silarikiiltoa. timotein hoitis lätsäytti liikaa... eli siis mahd. "kevyt" silarihoitis olisi hakusessa. mietin, että oisko joku tresemmen/pantenen tuuheuttava hoitis hyvä?? tai pantenen aqua light?
ei oo mitään hajua nuista silarituotteista :)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #963 : 30.10.14 - klo:20:20 »
Kokeilin eilen Doven 1min öljytehohoitoa, ja sehän oli varsin miellyttävän tuntuista tavaraa ja tuoksukin oli ihan ok. Mitens mä nyt näin olen innostunut Dovesta...  ::) Ei kai sillä toisaalta ole merkitystä, jos hiukset tykkää!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #964 : 08.11.14 - klo:10:08 »
Pakko tulla tänne komppaamaan olivian kokemuksia Timoteista. Todella hyvä shampoo, itse kokeilin myös hoitoainetta ja sekin toimi erinomaisesti. Hiukset eivät takkuunnu yhtään ja ovat superkiiltävät. Näillä hinnoilla ostan varmasti lisää, vaikka tuote tuntuukin riittoisalta eikä vielä ole tarvetta täydennykselle. Ja tosiaan tämä oli mulle itselleni tosi positiivinen yllätys, koska olen käyttänyt varmaankin puolitoista vuotta vain CO-pesua, koska shampoot rastoittavat tukkani kamalaksi takkupalloksi. Tätä pystyn käyttämään täysin ongelmitta, eli ainesta myös HG:ksi on. :) Vielä kun keksisin mikä ainesosa tekee näistä hiuksilleni sopivan, niin osaisi etsiä vastaavia tuotteita kokeiluun...

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #965 : 09.12.14 - klo:21:27 »
Oottekos kokeillu halpahalleista saatavia Wellnes tuotteita? Mä ostin ton hoitiksen..500 ml purkki oli jotain 1,90e  >:D Halusin jonkun vaan hieman hoitavan mikä ei rasvota, no tää kyllä silottaa kivasti kuitenkin..eli jos kaipaatte silaritonta halpista mikä tuntuu kuitenki silikoniselta niin koklailkaa, aika löytö! Niin ja tuoksu kivan marjaisa.
Breathe me.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #966 : 10.12.14 - klo:20:48 »
Timotei on muuten lapsuuteni hiustenhoitosarja, joka jossain välissä poistui kuvasta - mutta eli edelleen elämäänsä mm. Ranskassa. Kiva, että se on saatu nyt takaisin...
(mistähän se heinänkorsi-nimitys on otettu, Timotei kun tarkoittaa heinälajia...)

Romanttinen allergisoija: Timotei
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #967 : 10.12.14 - klo:22:08 »
Mun pitää taas ostaa shampoo, silikoniton, eikä mikään inspaa. Tota Timoteita oon äidin luona kokeillu, mut ei mitään wow-efektiä jääny. Ehkä ostan Pantenen volume-shampoon ja sit jonkun kosteuttavan vastapainoksi sille.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #968 : 03.01.15 - klo:18:10 »
Mä oon yllättynyt siitä, miten kiva LactoLine on hiustenpesussa. :) Sitä tosin kuluu aika paljon yhteenkin pesukertaan, koska se on aika nestemäistä koostumukseltaan eikä vaahtoa kovin voimakkaasti. Pesutuntuma ei tunnu riittävän pesevältä, mutta huuhdellessa hiukset kuitenkin natisevat puhtauttaan, tosin eivät liikaa. Ja kuivina hiukset on kiiltävät, pehmeät ja ilmavat! Todella kiva hellä perussahmpooksi käytettäväksi jonkun tujumman rinnalla. Lactolinea tulee kyllä varmasti ostettua säännöllisesti, se on niin monipuolinen!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #969 : 03.02.15 - klo:18:00 »
Höhöö, pakko tulla vain hehkuttamaan: kävin Haaparannassa, ja sieltä Icasta (onko se Ica siinä Ikeaa vastapäätä?) löytyi L'orealin Nutri Gloss -naamiota. Menee testiin huomenna kun on hiustenpesupäivä, viimeksi olen käyttänyt tuota joskus 5 vuotta sitten, jolloin sitä vielä sai Suomesta. Pitää varmaan tuolta jostaki inci-ketjusta kaivaa esiin tuotteen inci ja katsoa, onko vielä sama vai ovatko menneet muuttamaan sitä jotenkin.

Jännä että Ruotsin puolella Garnierilla on kanssa myynnissä niitä Respons-shampoita ja hoitoaineta. Niitähän taisi saada vuosia sitten myös Suomesta?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #970 : 03.02.15 - klo:18:38 »
Juu Garnierin shampota ja hoitsikoita sai joskus Suomestakin. Mä tykkäsin siitä yhdestä hoitiksesta (en muista enää mikä) ja se tuoksuikin ihan taivaallisen hyvälle. Tulispa ne takaisin.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #971 : 03.02.15 - klo:18:59 »
^^IcaMaxista minäkin ostan aina Nutriglossia ja minusta on ihan yhtä loistavaa kuin ennenkin, tosin en ole montaa kertaa sitä silloin Suomesta ostanutkaan. Siellä on muutenkin minusta hyvät valikoimat kosmetiikkaa ja tietty eri tuotteita kuin Suomessa :) Siitä toisesta IKEAn vastapäisestä marketista, Coopista, taas löysin aikoinaan Baby Lipsejä paljon ennen kuin ne tuli Suomeen.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #972 : 03.02.15 - klo:19:50 »
Joo, vitsi jos asuisin lähempänä Haaparantaa niin oiskin kätevä käydä aina siellä tukkatuoteostoksilla, ei ihan pelkän hoitoaineen vuoksi viitsi lähteä Oulusta ajamaan  ::)

Toinen mihin kiinnitin huomiota oli se, että siellä oli L'orealilta myös sitä Total 5 -sarjaa (vai oliko "total repair 5") ja sitä olen tässä koittanut viime kuukausina täältä Suomestakin löytää, etenkin sitä naamiota, mutta en ole enää löytänyt  0_0 Onko sekin tuotelinja hävinnyt Suomen markkinoilta? Jotenkin ällistyttää, kun tuntuu että lanseerataan aina uusia ja uusia tuotelinjoja, jotka ovat sitten markkinoilla vain sen pari-kolme vuotta...mutta tietysti varmaan aika tarkkaan mitataan menekin mukaan, ja aina jos menekki laskee tarpeeksi niin veks vaan tuotteelle :/

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #973 : 04.02.15 - klo:02:52 »
Mä olin viikonloppuna Tukholmassa ja haeskelin Nutriglossia muutamastakin paikasta, mutta ei näkynyt missään. Jossakin kaupassa sille oli hyllypaikka, mutta hyllyssä ei ollut yhtään tuotetta. Onkohan tämä poistumassa Ruotsikin markkinoilta?

Viimeksi roudasin tätä Barcelonasta. Onko joku kokenut jonkun vähän helpommin tavoitettavan markettinaamion olevan yhtä hyvää kuin tämä?

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #974 : 04.02.15 - klo:13:00 »
Mä en ole kokeillut muita Elvital-naamioita mutta minustakin ne on alkaneet hiljalleen kadota kaupoista. Kerrankin olisin ostanut jonkun niistä ja vielä isosta Prismasta niin ei siellä ollut mitään muita tehohoitoja kuin XZ. Eikä mun tukassa XZ oo yhtään niin hyvää kuin Nutrigloss. Jos se katoaa Ruotsinkin valikoimasta niin voi itku :(