Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550458 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #990 : 20.03.15 - klo:22:52 »
^ Mutta eikös Ultra Doux -sarja ole just sama kuin Respons, Ranskan nimikkeellä vain..? Vai olenko käsittänyt ihan väärin? Briteissähän sarja on Ultimate Blends. Ysäreillä (ainakin jotkut) Responsit olivat tosiaan sellaisessa vaalean kellertävässä/persikkaisessa pullossa kolibrin kuvalla, jollain nektarilla mainostettiin. Silloin niiden joukossa oli jonkin aikaa mulle joku aika helmi kaksikko, mutta jatkuvastihan ne sisällöt muuttuivat toki tuolloinkin... Vuosituhannen vaihteen jälkeen muistan käyttäneeni greippiversioita, jotka olivat sinisissä pakkauksissa ja kamomillaversioita, jotka taisivat olla vaaleankeltaisia.
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo:22:57 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #991 : 21.03.15 - klo:00:05 »
^No kappas, niinpä onkin  ;D Eipä auta kuin toivoa noita tehokkaampia kosteuttajia Suomeen. Anttilassa ei ainakaan ollut kuin kahta erilaista.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #992 : 21.03.15 - klo:12:12 »
Se Lorkulta lahjana saamani oli juuri se greippiversio, oli kyllä freesiä kamaa  :D

Avocado &Shea kuulostaa hoitavalta, toivottavasti ei sitten osoittaudu superlähmääjäksi...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #993 : 22.03.15 - klo:19:17 »
Tää nyt on vain turhaa valitusta, mutta mua harmittaa yhä, että ne silikonittomat Fructisit tummanvihreissä pulloissa poistettiin (Suomen) valikoimista. Ainakin hoitikset olivat todella hyviä, käyttäisin yhä. Mulla ei mikään ole ikinä tehnyt hiuksista yhtä vahvoja ja kiiltäviä kuin nuo, ja ainakaan siinä Volume-versiossa ei ollut tuota palmuöljypohjaakaan, mikä mua noissa nykyisissä Responseissa (ja muissakin Lorkun markettihoitiksissa) rassaa.

Niiden (Garnier Respons) avocado oil & shea butter -tuotteiden incit ovat muuten esillä ainakin tässä blogipostauksessa. On toki muutaman vuoden takaa.
« Viimeksi muokattu: 22.03.15 - klo:19:19 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #994 : 28.03.15 - klo:09:26 »
Respons Avocado&Shea -hoitis lähti Tokmannilta matkaan. Oli hoitikselle tarvetta, niin tutkailin kaikki incit läpi. Hunaja-versiossa oli silareita (myös saman linjan shampoossa), harmi, kuulostivat etukäteen kaikkein houkuttelevammilta. Muissa hoitiksissa ei silareita. Paria kevyemmän kuuloista hypistelin, joku kirskikankukkainen ja toinen oli yrttinen, mutta päädyin lopulta rapisevine hiuksineni tähän tuhdeimpaan. Tuoksu iski vastaan vasta kotona. Ei todellakaan tietoakaan Garnier-hedelmistä, vaan raskas makea kookos-vanilja. Huh. Jos olisin nuuhkaissut kaupassa, olis varmaan jäänyt hyllyyn. Nyt kun se kerran on jo kotona, niin tulee kyllä käytettyä. Ei onneksi jää mitenkään leijailemaan. Testailen varmaan muitakin! Hinnasta ei mitään tietoa. Hyllyssä ei vielä ollut hintaa, joten sokkona mentiin 😎
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #995 : 08.04.15 - klo:19:47 »
Tuoksuttelin näitä Anttilassa, ja ovat tuttua Garnier-laatua  ;D Vihreä ja Argan ainakin lähtisivät tuoksun perusteella mukaan - INCI tuskin mitään ihmeellistä, mutta en sitä hiustuotteelta odotakaan.

Avocado&Shea ei kyllä herättänyt mielitekoa hankintaan...

Hintaa oli shampoilla parin kolmen € luokkaa, hoitikset yli 4 €. Ei ainakaan ylihintaa...
« Viimeksi muokattu: 08.04.15 - klo:19:52 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #996 : 08.04.15 - klo:19:58 »
Mä halusin kokeilla jotakin respons naamiota ja itse päädyin juuri avodaco & sheaan :) Kaikkien täkäläisellä Sokoksella olleiden sarjojen (avocado, hunaja ja argan) tuoksut olivat hyvin makeita, joten niiden perusteella olisin voinut valita minkä tahansa.

Pari kokeilukertaa vasta takana, mutta tähän mennessä ainakin vaikuttaa hintaansa nähden ihan kelvolliselta markettinaamiolta. Koostumus on paksu, just sellainen josta tykkään. Hiukset ovat tuntuneet huuhtelun jälkeen pehmeiltä ja helposti kammattavilta eli takkujen kanssa ei ole tarvinnut taistella. Tämän perusteella voisin joskus ostaa näistä jonkun toisenkin naamion.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #997 : 09.04.15 - klo:15:48 »
Nappasin mukaan Sokokselta Honey Treasures -sarjan naamion ja hoitoaineen, koska rakastan hunajantuoksuisia hiusjuttuja yli kaiken. Naamio vaikutti tosi hyvältä, selvitti hyvin eikä ollut edes kovin hintava!
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #998 : 09.04.15 - klo:16:51 »
Mä tykkäsin Garnierin hunajanaamiosta, sillä sai hiuksista kiiltävät ja ilmavat. Mutta arganöljynaamio oli yhtä tyhjän kanssa, se ei tehnyt tukalle oikein mitään.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #999 : 14.04.15 - klo:18:29 »
Ostin eilen tuon Garnierin Respons-sarjan hunajatehohoidon/hiusnaamion ja testailin tänään hiustenpesussa sitä. Tykkäsin todella paljon! Mulla on pitkä vaalennettu tukka joka on kuivunut kovasti ja menee enemmän takkuun kuin ennen ja tällä hunajanaamiolla hiukset on nyt pesun jälkeen paremman tuntuiset kuin pitkään aikaan. Tuntuvat selvästi pehmeämmiltä, kosteutetummilta ja takuttomammilta, mutta eivät ole kuitenkaan lättänät tms. En ole varma onko tässä silikonia vai ei, koska incien lukutaitoni ei ole huippua, mutta en ainakaan mitään yleisimpiä -cone päätteisiä bongannut incistä.

Pitää kyllä katsastaa seuraavalla kauppareissulla muutkin Respons-tuotteet. Voisin hyvin ostaa ensimmäisen kokemukseni perusteella muitakin sarjan tuotteita.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1000 : 14.04.15 - klo:19:12 »
Mä ostin Respons Avocado Oil & Shea Butter-hoitoaineen ja tykkäsin! Tosi siloittavaa ja tuntuu kosteuttavalta, vähän samanlainen fiilis kuin Fructis Nutri Repair-hoitoaineen kanssa jota käytin useamman pullon ennenkuin se hävisi kaupoista. Tykkäsin tämän vanilja-pähkinä(?) tuoksustakin. Mäkin voisin testailla muitakin tuotteita, ei kyllä haittaa yhtään että Suomeen saadaan uusia sarjoja :) Osa inceistä voisi toki olla parempia mutta ihan jees Garnieriksi.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1001 : 14.04.15 - klo:19:18 »
Ultimate Blendsien Vanilla & Papaya -tuotteista on tullut mun suosikkeja. Ilman silikoneja, mutta tulee älyttömän sileät hiukset ja tuoksu jää kevyesti hiuksiin vaniljamaisena. Harmi ettei just ne näy (ainakaan vielä) olevan Suomen Respons-valikoimissa; olisin säästynyt Feelunique-tilauksilta. Olen kokeillut myös muutamaa muuta versiota Ultimate Blendseistä, mutta ne eivät ole yhtä pullollista pidempään kyllä jääneet käyttöön. Tuota hunajanaamiota voisi muuten kokeilla, mutta olen kyllä äärimmäisen laiska naamioitsija... :P
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1002 : 14.04.15 - klo:19:30 »
^Minä käytän naamioita useimmiten normaalin hoitoaineen tapaan eli laitan suihkussa hiuksiin ja annan vaikuttaa pari minuuttia ennen kuin huuhtelen pois. Ainakin noin toimi hyvin tuo hunajanaamio. Ajattelin kyllä kokeilla myös seuraavalla saunakerralla tuota pidemmälläkin vaikutusajalla, mutta toimii kyllä näin lyhyemmälläkin vaikutusajalla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1003 : 14.04.15 - klo:19:33 »
^Minäkin katselin noita tuotteita, mutta yhdessä naamiossa oli paraffinum liquidumia, joka ainakin omalla kohdallani rasvoittaa hiukset. En muita, mikä versio se oli.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1004 : 01.05.15 - klo:12:32 »
Ultimate Blendsien Vanilla & Papaya -tuotteista on tullut mun suosikkeja. Ilman silikoneja, mutta tulee älyttömän sileät hiukset ja tuoksu jää kevyesti hiuksiin vaniljamaisena. Harmi ettei just ne näy (ainakaan vielä) olevan Suomen Respons-valikoimissa; olisin säästynyt Feelunique-tilauksilta...

Tilasin mäkin Ultimate blends vanilla milk & papaya shampoota. Ensimmäisten käyttökertojen perusteella on ihan hyvä kuva muodostunut tuotteesta: tuoksu on ok (miellyttävän makea eikä liian voimakas) ja itse shampoo on kermaisen tuntuista ja vaahtoaa tosi hyvin. Silikonia tuossa kyllä on – mutta se ei haittaa minua.