Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 319346 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #120 : 21.01.07 - klo:22:02 »
Mistä te ootte löytäneet VO5:n Instant Rescueta?

Omani löysin Laukaan Ale-Makasiinista. Ei ehkä hirmusesti kuitenkaan auta siellä Tikkurilassa...Jyväskylästä en oo vielä tuotetta löytäny mistään.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 31.01.07 - klo:09:28 »
... Ostin pullon kesän jälkeen, kun hiukset meni yhtäkkiä tosi karheiksi, kuiviksi ja kiillottomiksi. Tuntui, että hiukset kaipasi just jotain silotusta, koska lukuisatkaan tehohoidot eivät auttaneet. Ihan kuin hiukset olis kyllä olleet hyväkuntoiset, mutta päältä sitten ihmeen karheat... Tuo Garnierin Fructis Oil Repair silotti ja kiillotti sitten sen verran mukavasti, että tukka oli hyvä vielä föönauksen jälkeenkin. ..

Kiitos Tuikkuli hyvästä suosituksesta! Oli hakusessa (sadan putelin pallomereeni ;D) joku silikonihalpis tehiksen jälkeen käytettäväksi ja kosteuskelmuksi ilmastointia vastaan ja tämän tekstisi jälkeen päädyin fructiksen oil repair hoitoon. Hyvä löytö, talvella ainakin ihan helmi. (ja halpa).  Eikä onneksi tuoksu fructikselta. Hiukset sileni ja oikeni nopeasti ja latvoja myöten tuntuu tukka pehmeältä. Parempi teho minun päässä kuin xz tyrnitehiksellä... eli tukka kaipaa talvella silikonisilausta vaikkei sitä tässä paljon olekaan.
this too shall pass.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 06.02.07 - klo:11:56 »
Ostin äsken Tarkkarista VO5:n Miracle Mistin ja suihkin sillä kuivahtaneita latvoja. Wau! Että voikin 3,30 € mömmöllä saada nätin tukan! ??? Onneksi on juurikasvu!

Kuulostan idiootilta! :D

Varis

• Vieras
« Vastaus #123 : 06.02.07 - klo:12:27 »
Mä kanssa suihkin tuota Miracle mistiä hiuksiin enne lenkkiä, kyllä se jonkin verran siloittaa. Tuoksu on alkuun hieman liian tuhti mun nenään, mutta nyt tuntuu jo haihtuneen.

Et muuten kuulosta sen idiootimmalta kuin muutkaan täällä :)

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #124 : 08.02.07 - klo:08:23 »
Mulla ei ole jäänyt vakikäyttöön oikeastaan kuin vain XZ:n hoitosuihkeet (tykkäilen sekä siitä tavallisesta, että suklaavanilja) ja AC-suihke. Nutri Glossia olisi kiva kyllä ostaa taas pitkästä aikaa, mutta en raatsi ennen kuin olen saanut kutistettua purkkimertani edes jonkin verran.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 08.02.07 - klo:08:49 »
Ostin Saksasta Nivean hiusnaamion,joka on ollut mun päähän toistaiseksi paras tehis ikinä!Jättää ihanan pehmeäksi ja hoidetuksi tukan ja antaa kiiltoakin.Ja maksoi jotain neljä euroa,kyseessä värjätyille hiuksille tarkoitettu naamio.

Tässä vielä INCI,jos jotain kiinnostaa:

Aqua,glycerin,cetearyl alcohol,bis-diglycerol polyacyladipate-2,cetrimonium chloride,hydrolyzed rice protein,nelumblum speciosum,oryzanol,tocopheryl acetate,hydroxypropyl methylcellulose,lactose,cellulose,sodium citrate,propylene glycol,methylparaben,propylparaben,parfum,CI 77007
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Varis

• Vieras
« Vastaus #126 : 16.02.07 - klo:15:02 »
Parhaimmaksi markettishampooksi nostaisin Dailyn hilseshampoon. Päihittää kevyesti Head and shouldersit. Kyseessä on hyvin lempeä shampoo, joka ei ärsytä hiuspohjaa eikä tee kasitellyistäkään hiuksista hakkelusta. Vaahtoaa pehmeästi ja on riittoisaa. Pesee myös kiitettävästi jättäen silti hiukset pehmeiksi ja kiiltäviksi.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #127 : 04.04.07 - klo:22:47 »
Nutri-Glossin naamiolle lähtee multakin ääni. :-* Hiukset on aina niin ihanan tuntoiset ja näköiset sen jälkeen. Käytän sitä myös CO-pesussa latvoissa. Mun tukkaan tätä menee purkillinen kuukaudessa :P

Toinen, mistä tykkään on XZ:n muotovaahto. Koostumus ja pito on just hyviä. Eikä hinta ole paha.
XZ:n kosteuttava shampoo on kans markettituotteista helmi, mutta ei silti päihitä kampaamon shampoita. Saman sarjan kosteuttava hoitoaine on CO-pesuun ihan ehdoton tuote.

Ostoslistalla on VO5:n syväpuhdistava sekä AC:n suihke, joista toivottavasti tulee mulle helmiä.
Kaapista löytyy pullollinen myös Miracle Mistiä, mutta mulla se ei kovin ihmeellinen ole, joten toista tuskin tulen ostamaan. Tai ehkä en vain jotenkin osaa käyttää sitä oikein  ???
Sama juttu on sen Nutriglossin jätettävän hoitsikan kanssa, jossa on hileitä. Ei se oikein toimi.
Lisäksi mulla on VO5:n Instant Rescueta, mutta ei sekään kovin loistokasta tuotetta ole. Ihan ok, ja käytän kyllä loppuun, mutta uutta en osta.

Mutta Nutriglossista en aio luopua! Se on mulle täysin nappituote :)
« Viimeksi muokattu: 04.04.07 - klo:22:56 kirjoittanut Furtiva »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #128 : 04.04.07 - klo:23:35 »
Paras markettituote? Hmm, paha :D
No, varmastikin yksi parhaimmista on Nutri-Gloss naamio. Silottaa tukkaa ilman silareita ja tuntuisi hoitavankin.
Toinen helmi on AC:n suihke, tästä tykkään kamalasti ja ostan taatusti lisää, nyt viides pullo menossa tätä ihanuutta. Ja mä tykkään siitä tuoksustakin :)
Kolmanneksi nostaisin ehkäpä XZ:n suklaa-vaniljahoitiksen joka toimii hyvin mulla CO-pesuissa, joita tosin en ole vähään aikaan voinut harrastaa kun on nämä pidennykset päässä. Mutta jahka näistä päästään ;)
Parasta noista kolmesta on vaikea sanoa, mutta kaksi ensimmäistä ovat tuotteita, joista en vain yksinkertaisesti voisi luopua :D
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #129 : 07.04.07 - klo:19:21 »
NG-naamio on kyllä helmi, kunhan muistan laittaa sitä vain vähän, muuten hiuksista tulee liian liukkaat, kevyet ja lentävät.

Miracle Mistiä on 2 putelia tällä hetkellä, tykkään kyllä suihkun jälkeisenä selvittäjänä. Tuoksukaan ei minun mielestä mitenkään paha ole.

EHS:n tavallinen hoitoaine on kiva CO-pesussa, riittoisaa tavaraa ja hoitaa hommansa hyvin.

Herbal Essencen punaisessa putelissa oleva hoitoaine (taisi olla kuiville ja vaurioituneille hiuksille tmv) oli mielestäni ihan hyvää markettikamaa, kivasti selvitti ja pehmensi hiuksia.

Bootsista löytämäni NAKED Rescue Repair and Renew Hair Treatment on aivan ihanaa! Sitä saa tosin laittaa tosi varovasti, muuten tulos on kuin NG:n liiallisen käytön jälkeen eli liian liukas, kevyt ja lentävä. Koostumus oli voidemaista ja haisi vähän mummolle. Huuhdellessani sitä pois se tuntui huuhtoutuvan turhan nopeaa pois ja olin epäileväinen tuotteen hoitavuudesta. Kun hiukset kuivasivat, tulos oli kuitenkin tosi hyvä.  :-* Hiukset olivat tuuheat, pehmeät, kiiltävät ja melkein täydelliset jopa latvoista jotka yleensä ovat tosi kuivat ja söttöiset. Naked Hair -sarjan luvataan olevan 97% luonnollisista ainesosista tehtyä, joka on tietenkin aina plussaa.  :)

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 08.04.07 - klo:09:44 »
Aah, Instant Rescue on sitten ihanaa. Haju on vaan karmiva  :-X
Harmi kun en ole törmännyt tuohon missään muualla kuin Millerissä (kauppa) enkä asu siellä päin. Iskä olisi sinne huomenna menossa, mutta sanoi että nyt saa vähäksi aikaa tukkatuotteet tuolla kylppärissä riittää  :'(
 :D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 08.04.07 - klo:20:48 »
Ostin Saksasta Nivean hiusnaamion..

Haa joku muukin on innostunut Nivean hiustenhoitotuotteista :D. Kumpaa hiusnaamiota sulla oli?
Itselleni on tullut vastaan tämä,
ja samanlainen, mutta kannen reunukset vaaleanpunaisina.

Tuota kuvassa olevaa kokeilin ilman sen kummempia tuloksia :P.

Joka tapauksessa, Nivean kiharien hiusten Flexible Curls -tuotteet on ihania:
Shampoo suht hellä ja sisältää jopa Polyquaternium-10:tä ja hoitoaine yksi parhaita, mitä olen käyttänyt :). Tosin tukka on ehkä jo vähän kyllästynyt siihen, koska viime aikoina ei ole oikein pelittänyt.

Kokeiltu on myos värjätyille hiuksille tarkoitettu hoitsikka, mutta se ei ollut mitenkään mainittavan arvoinen.

Suosittelen kyllä kaikille noita jos ulkomailla käytte, kun eivät tosiaan ole hinnalla pilattuja, ja kaikki tuotteet silikonittomia.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #132 : 08.04.07 - klo:22:15 »
Bootsista löytämäni NAKED Rescue Repair and Renew Hair Treatment on aivan ihanaa! Sitä saa tosin laittaa tosi varovasti, muuten tulos on kuin NG:n liiallisen käytön jälkeen eli liian liukas, kevyt ja lentävä. Koostumus oli voidemaista ja haisi vähän mummolle. Huuhdellessani sitä pois se tuntui huuhtoutuvan turhan nopeaa pois ja olin epäileväinen tuotteen hoitavuudesta. Kun hiukset kuivasivat, tulos oli kuitenkin tosi hyvä.  :-* Hiukset olivat tuuheat, pehmeät, kiiltävät ja melkein täydelliset jopa latvoista jotka yleensä ovat tosi kuivat ja söttöiset. Naked Hair -sarjan luvataan olevan 97% luonnollisista ainesosista tehtyä, joka on tietenkin aina plussaa.  :)

Voisitko laittaa tuon naked rescue-tehiksen inciä?? Brittiläisissä lehdissä on nyt kehuttu tuota sarjaa niin paljon, että PAKKO tietää, onko mistään kotoisin!! :o

Ja jee, ihanaa, meen veikan luo Saksaan toukokuussa, pääsee testailemaan Niveaa!
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #133 : 08.04.07 - klo:22:47 »
Voisitko laittaa tuon naked rescue-tehiksen inciä?? Brittiläisissä lehdissä on nyt kehuttu tuota sarjaa niin paljon, että PAKKO tietää, onko mistään kotoisin!! :o

Laitoin INCIn hoitoaineiden INCI-ketjuun (toivottavasti oikea paikka, en sopivampaakaan löytänyt).

Poissa Viola

• Hiushörhö
« Vastaus #134 : 10.04.07 - klo:13:10 »
Ylempänä puhuttuja Nivean hiustuotteita saa muuten ainakin Tallinnastakin eli ei tarvitse kovin kauan lähteä, jos niistä on kiinnostununut  :)
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat