Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 319347 kertaa)

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #135 : 14.04.07 - klo:15:22 »
Kävin juuri ostamassa NG:n kun oli niin kovasti kehuttu :D  Mutta siis oma lempparini on ehdottomasti VO5 Air Style -lakka. Suihke on todella hienojakoista (mikä tosin johtaa siihen että lakkaa on sitten suussa ja sieraimissakin :D ) eikä tuoksukaan ole voimakas saati sitten pahan tuoksuinen. Onneksi on myös halpaa, koska tätä kuluukin aika hyvällä tahdilla. Itselläni kun on tapana suihkia lakkaa ja korjata sen jälkeen vielä jotain ja sitten on taas suihkittava lakkaa. Vasta kun olen täysin tyytyväinen suihkautan vielä vähän Tigiä päälle niin tulee ainakin hyvä tuoksu. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 15.04.07 - klo:11:35 »
Nutrigloss hoitoaine
Vo5 Miracle mist
Loreal Elnett hiuslakka

Kaksi ensimmäistä etenkin ovat aivan loistavia, ihanan kiiltävän ja pehmeän tukan saa noiden yhteiskäytöllä. :-*

petomaani

• Vieras
« Vastaus #137 : 15.04.07 - klo:23:45 »
Nutriglossin poispestävä hoitoaine on kyllä jäätävän hyvä tuote!  :-* Samaten kuin jätettävä, olen taas käyttäny niitä aika lailla.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 16.04.07 - klo:13:54 »
Gliss Liquid Silk- shampoo on aivan ihanaa kamaa!Pesee hellävaraisesti, tosin tuoksu ei ole kehuttava. Toisaalta en ihmettele tuota ihastumistani, sillä viimeiset vuodet olen käyttänyt liian nitiseväksi peseviä Tigejä.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #139 : 17.04.07 - klo:12:41 »
^ Osta ihmeessä! Oikeesti aivan loistotuote. Paras sileyttäjä mitä oon kokeillut. Varmasti pidän tuota AINA valikoimissa. Nyt jo kolmas purkki menossa ja laitan sitä aina pesunyhteydessä vaikka onkin tehis.
Toinen hyvis on Gliss Asian beuty shampoo.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #140 : 17.04.07 - klo:12:42 »
^komppailen sua täysin. Tiedätkö Topshop, mä vannoin että en koske meiän Prisman valikoimiin enää ikinä, mutta jo olen ostanut Asia beauty - sarjan kokonaan, NG:n, AC:n suihkeen... Että vannomatta paras ja kaikki tuotteet ovat todella toimineet!
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 17.04.07 - klo:16:10 »
Osaisiko joku vastata onko Nutrigloss naamiolla ja hoitiksella mitään eroa? Minulla toimii hyvin se hoitis, kiinnostaisi kyllä se naamiokin, mutta ei viitsisi ostaa jos samanlaisia ovat. Incejä piti kaupassa vertailla, mutta unohtui. >:(

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 17.04.07 - klo:16:14 »
No hoitis on perinteistä silikonilitkua ja naamio kokonaan silikoniton. Eli kyllä niillä eroa on ja kovasti.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 17.04.07 - klo:16:22 »
^ Naamion silikonittomuuden tiesin kyllä. Mutta lähinnä jos joku on kokeillut molempia, niin jos osaisi tuloksia verrata.

Trillian

• Vieras
« Vastaus #144 : 17.04.07 - klo:19:34 »
^ Mä olen kokeillut molempia. Hoitoainetta testasin kaksi kertaa, ja totesin itselleni turhaksi. Ei mitään kummempaa vaikutusta, ei se nyt mitään pahaakaan saanut aikaan mutta en tosiaan tykännyt yhtään. Naamiota mulla taas on menossa jo neljäs tai viides purkki, se on ollut mulle loistotuote! :)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 17.04.07 - klo:23:40 »
Tukassa oli kerran karmea takkupallo ja se lähti ihan hyvin pikatehiksen 5 min muhittelulla. Eli siihen se passaa ihan hyvin.

Varis

• Vieras
« Vastaus #146 : 17.04.07 - klo:23:42 »
Mä taisin tykätä tuosta NG pikahoitoaineesta viime kesänä, toimi hyvin siloittaja tehiksen jälkeen. Ylipäätään useimmat silikonipläjäykset käy hyvin tuohon tarkoitukseen.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 18.04.07 - klo:12:57 »
Yksinään NG naamio on ihan huippua, hyvää teholtaan, silottaa ja selvittää. Se NG pikahoitis ei mulla oikein toimi yksinään, vaan käytän sitä tehisten jälkeen hiussuomujen sulkemiseen. Eli paljon paremmaksi sanoisin NG naamion.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 18.04.07 - klo:13:27 »
Okei, uskotaan uskotaan.. Voi kamala, kai se on pakko sitten tuokin ostaa. ;D

peppi

• Vieras
« Vastaus #149 : 18.04.07 - klo:16:25 »
Mikähän mussa on vikana, minusta tuo NG naamio ei tehnyt hiuksilleni mitään  ??? Ei olleet hiukset yhtään pehmeämmät tai sileämmät...pläääh...Odotinkohan liikoja! Täytyy tänään vielä testata kerran koska täällä tuota niin kehutaan  ;)