Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 324506 kertaa)

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #15 : 23.07.06 - klo:23:49 »
VO5: tuotteet, moisture soak hoitis, instant rescue tehis, sekä Miracle mist. Edulliset hinnat, hyvät sisällöt ja hoitotehotkin riittävät huonokuntoisemmallekkin hiukselle.
Avokin hiukset kärähtivät kerran pahasti valkaisussa ja menivät ihan merilevämäiseksi massaksi jossa ei yksittäiset karvat enää erottuneet yhtenäisestä massasta.
Ehkä noin 5-7 instant rescue (+hot oil) hoitokerran jälkeen hiukset alkoivat taas erottua toisistaan ja näyttää ihan inhimillisiltä, hoitojen väleissä sitten suihkuteltiin letti ihan märäksi miracle mistillä.

Elvitalin nutri gloss naamio. tekee hiuksista uskomattoman pehmeät ja sileät, ja mikä kaikista uskomattominta: ilman silikonia  :o Loistava tuote, ja pärjää joillekkin kampaamotehiksille mennen tullen. (Esim lifetexin naamiot.)
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 24.07.06 - klo:09:10 »
Meikäläisen suokkari-marketti-härpättimet ovat:
- XZ Muumi -suihke
- VO 5 Super Clean Shampoo
- NG
- VO 5 Miracle Mist (ihan kelpo tavaraa, mutta kyllästyin jo hajuun)
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 24.07.06 - klo:09:14 »

AC-tuotteita saa Sokoksesta,Prismasta ja Euromarketista ;)

Ja täällä päin ainakin myös Hong Kongista.

Itse tykkään:
-ng
-AC perfect endings
-Herbinan hoitosuihke
-VO5 syväpuhdistava

Nala

• Vieras
« Vastaus #18 : 25.07.06 - klo:15:18 »
NG-naamio ja EHS-hunajahoitis (CO-pesuun) ovat mun suosikkeja. En olis niitä(kään!) varmaan tullut kokeilleeksi ilman tätä foorumia, kiitos siitä kaikille asianosaisille. :-*

Ostin vähän aikaa sitten Erisan-lakan, joka on toiminut ihan hyvin. Tykkään siitä, että se on hajustamaton, kun hiuslakat haisee yleensä mun mielestä pahalle. Tän takia sen ostinkin. Mielummin tuoksun omalle hyvälle hajuvedelleni!

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 28.07.06 - klo:14:05 »
"AC-tuotteita saa Sokoksesta,Prismasta ja Euromarketista"

Anttilasta myös.
Breathe me.

anni

• Vieras
« Vastaus #20 : 28.07.06 - klo:15:01 »
Pitäisi löytää hellävarainen ja mieto shampoo, mielellään ihan markettituote (rahatilanne on nyt mitä on..). Löytyisikös ehdotuksia/hyviä kokemuksia?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 28.07.06 - klo:20:01 »
Ostin vähän aikaa sitten Erisan-lakan, joka on toiminut ihan hyvin. Tykkään siitä, että se on hajustamaton, kun hiuslakat haisee yleensä mun mielestä pahalle. Tän takia sen ostinkin. Mielummin tuoksun omalle hyvälle hajuvedelleni!
Itsellä kanssa haussa hajusteeton lakka. Millanen pito tossa Erisanissa on?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

anni

• Vieras
« Vastaus #22 : 29.07.06 - klo:19:24 »
Emi-lyn, olen kokeillut XZ-sarjan jotakin shampoota joskus ja mieleen jäi vaan se kamala takkupesä jonka sillä sai aikaiseksi. Eli ei saisi olla niin pesevää, vaan nimenomaan hellävaraista ja mietoa nimenomaan tuon takkuuntumisen takia, nyt ovat hiukset alkaneet tehdä sitä jatkuvasti, pesipä millä tahansa. Toisessa viestiketjussa minulle joku sanoi että ongelmaa voisi vähän helpottaa mieto shampoo.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 30.07.06 - klo:14:55 »
Anni: Gliss liquid silk shampoo on tosi hellävarainen markettikamaksi ja lisäksi silikoniton.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 01.08.06 - klo:21:22 »
Elvitalin NG naamio: tekee hiukseni sileimmäksi kuin mikään muu tuote
XZ suklaa-vanilja hoitis on ykkönen co-pesussa
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #25 : 02.08.06 - klo:00:24 »
Emi-lyn, olen kokeillut XZ-sarjan jotakin shampoota joskus ja mieleen jäi vaan se kamala takkupesä jonka sillä sai aikaiseksi. Eli ei saisi olla niin pesevää, vaan nimenomaan hellävaraista ja mietoa nimenomaan tuon takkuuntumisen takia, nyt ovat hiukset alkaneet tehdä sitä jatkuvasti, pesipä millä tahansa.
Mulla on kokemusta XZ-shampoista vain vanilja-suklaasta ja se ainakin on tosi pesevä (käytän sitä silloin, kun haluan pestä hiukset erityisen puhtaiksi, vähän niin kuin syväpuhdistavan ominaisuudessa). Eli tämän kokemuksen perusteella en minäkään suosittelisi. Tuota Koirulin kokeilemaan Glissiä en olekaan kokeillut.

Mun markettisuosikit:
- XZ vanilja-suklaa shampoo ("syväpuhdistavaksi") ja hoitoaine (co-pesuihin)
- Nutri gloss (käytän lähinnä pikahoitoaineena)
- AC hoitosuihke
- Wella Shockwaves Shine on -kiiltosuihke (muotoilutuote siis)
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #26 : 22.08.06 - klo:16:54 »
en löytäny sitä vanhaa markettituoteketjua mistään enää  ???

Joten kysynpä,mikä marketti syväpuhdistava olisi hyvä ? :)
Haluaisin syväpuhdistaa hiukset  ja päänahan jotenkin,mutta ei ole  varaa kampaamotuotteisiin.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #27 : 22.08.06 - klo:17:01 »
Ketju jaettiin omiin merkkikohtaisiin ketjuihin sekä "markettisarjojen helmet"-ketjuksi.

Kiitos Luomolle linkityksestä! Yhdistin kirmelin kysymyksen tänne helmiketjuun. ~ Tuikkuli
« Viimeksi muokattu: 22.08.06 - klo:18:45 kirjoittanut Tuikkuli »
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 22.08.06 - klo:19:03 »
Joten kysynpä,mikä marketti syväpuhdistava olisi hyvä ? :)
Haluaisin syväpuhdistaa hiukset  ja päänahan jotenkin,mutta ei ole  varaa kampaamotuotteisiin.

VO5-sarjan syväpuhdistava on ainakin ollut tykätty, ja itsekin voin sitä suositella  ;) Hintakaan ei päätä huimaa, kolmisen euroa.

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 23.08.06 - klo:19:46 »
Liquid silk shampposta pidän myöskin. Itse asiassa omaan tukkaani olen saanut parhaan tuloksen juuri tuolla shamppoolla ja perään XZ- vanilijasuklaa hoitis. Montaa kampaamotuotetta en ole kyllä vielä kokeillut, mutta tuo yhdistelmä on kyllä päihittänyt ne kokeilemani.