Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 322161 kertaa)

Poissa olivia

• HAIRahtanut
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #150 : 18.04.07 - klo:20:56 »
Pantenen Ice Shine hoitis sopii ainakin mun päälle loistavasti. Tuo tosiaan kiiltoa paremmin kuin vaikka Nutri-Gloss. Onhan tuossa kyllä silareitakin kiitettävästi.
Breathe me.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 19.04.07 - klo:09:03 »
Kyllä se aiemminkin mainittu Andrew Collinge Heat Defence-suihkutettava hoitis vaan on huippu! Kiersin Sokoksen hyllyjä eilen huolella läpi, siellä oli lähes kaikki kampaamosarjojen tuotteet -40% ja yritin etsiä jätettävää hoitista, jossa on lämpösuoja ja jotain hoitavia ainesosiakin. Kaikissa kampaamosarjan tuotteissa oli silikonia tai alcohol denattia heti incin alkupäässä, tyyliin ensimmäisenä ainesosana, eipä paljon vakuuttanut muutenkaan ne incit. Andrew Collinge lähti mukaani siis.  Huomasin, että pakkaus oli uudistunut, ihan tyylikäs tuo uusi.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 19.04.07 - klo:12:46 »
Mikähän mussa on vikana, minusta tuo NG naamio ei tehnyt hiuksilleni mitään  ??? Ei olleet hiukset yhtään pehmeämmät tai sileämmät...pläääh...Odotinkohan liikoja! Täytyy tänään vielä testata kerran koska täällä tuota niin kehutaan  ;)

No mulla on vähän samantapaiset kokemukset tuosta naamiosta, mutta jos ajattelee hinta-laatu -suhdetta niin se on loistava.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 19.04.07 - klo:15:16 »
^ Sekin kannattaa muistaa tuon NG-naamion kohdalla, että monilla lyhyt, about minuutin vaikutusaika toimii paremmin kuin pidempi  ;) Huuhdella ei myöskään kannata kovin perusteellisesti.

peppi

• Vieras
« Vastaus #154 : 19.04.07 - klo:16:22 »
^ Ok kiitos vinkistä, täytyy testata tuotakin. Olen kokeillut jollain ehkä 15min vaikutusajalla jonka olin saunassa. Illalla taas uusix  :D

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 19.04.07 - klo:16:23 »
Mä olen joskus käyttänyt Nutri Glossin pikahoitsikkaa (tosin en edes muista enää miten toimi, eikä mulla silloin vielä ollut kokemuksia mistään kampaamotuotteista joihin olisin verrannut), ja kun vähän aikaa sitten huomasin että siellä pullossa oli jotain sentti enää jäljellä, niin olen nyt koittanut käytellä sitä loppuun latvasuojana/jätettävänä (nimittäin lisätilaa kaivataan kipeästi kylppärin kaappiin!). Ihan hyvin on toiminut, en ole mitään negatiivistä huomannut. Latvat on tuntunut kivan pehmeiltä ja selviltä.
1c M ii BSL

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 21.04.07 - klo:12:24 »
Ostin VO5:n Fate Defy-jätettävän hoitsikan/latvasuojan ja mun mielestä se on jopa parempi kuin Redken Soft Ends tai BC:n latvasuoja. Tulee paljon selvempi ja sileämpi tukka eikä ole kalliskaan, muistaakseni 2.50 e läheisessä marketissa. Ainut miinus on mielestäni se, kun purkista lurahtaa kädelle aina liikaa.
NG-naamio oli ennen täyden kympin tuote, mutta jostain syystä se ei enää toimi.. Saattaa kyllä johtua aivan hyvin siitä, että hiukset ovat vähän huonommassa kunnossa käsittelyiden takia kuin ennen.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 23.04.07 - klo:10:02 »
^ Sekin kannattaa muistaa tuon NG-naamion kohdalla, että monilla lyhyt, about minuutin vaikutusaika toimii paremmin kuin pidempi  ;) Huuhdella ei myöskään kannata kovin perusteellisesti.

Voi elämä ! kiitos Nuppu !! Tein ohjeidesi mukaan ja tulos oli aivan eri luokkaa kuin tavallisesti mahtavaa  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 23.04.07 - klo:16:14 »
^ No hyvähyvä, että toimii!  :D Itsekin aikanaan ihmettelin, miksi paljon hekutettu NutriGloss-naamio ei toimikaan minulla, ja silloin joku vinkkasi tuosta vaikutusajan lyhentämisestä ja pikaisesta huuhtelusta. Lopputulos oli itselläkin aivan päinvastainen kuin pidemmällä vaikutusajalla.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #159 : 23.04.07 - klo:17:01 »
Hittolainen kun en ole vielä yhdessäkään kaupassa täällä Ranskassa törmännyt VO5-tuotteisiin  >:(
Haluttaisi kokeilla Silky Smoothia, Miracle Mistiä ja Fade Defya. Mutta kun ei mistään löydy.
Sama XZ:n kanssa, kun se on suomalainen merkki. No, kesällä kun tulen siellä käymään niin
taitaa tulla muutama hiusputeli takaisinpäin  ;D

petomaani

• Vieras
« Vastaus #160 : 23.04.07 - klo:22:03 »
Mie olen nyt jostain syystä suorastaan rakastunut EHS:een shampooseen, siihen siniseen. En tiedä, mutta tekee ainakin mun hiukset ihan mielettömän pehmeen tuntuisiksi (silkkisiksi) ja varsinkin, kun pesun jälkeen käyttää Elvitalin kiiltohoitoa (vaikka onkin pitkille hiuksille, tepsii mun pätkillenikin ;) ) . En vaan viitti ostaa enää wc-tiloja täyteen shampoita ja hoitoja, pitäs keretä noi entisetkin käyttää.. Siksi aina kaverilla käydessä lainaan EHS:n sinistä ja kiiltohoitoa :D

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #161 : 24.04.07 - klo:15:26 »
Parhaat löytämäni tuotteet marketista on (yllätys ylläty) NG naamio ja XZ:tan kosteuttavs suihke. Todella hyviä ovat olleet myös EHS hunajahoito ja XZ vanilja&suklaa-hoitoaine. Luulin kampaamotuotteet löydettyäni, etten enää palaa markettituotteisiin takaisin, mutta yllättävän hyviä tuotteita löytyy myös ihan lähikaupasta. Kunhan vain osaa valita ne parhaat päältä.  :D
2c F ii

Poissa Tuu

• Hiushörhö
« Vastaus #162 : 28.04.07 - klo:22:52 »
Joo, olen totaalisen kyllästynyt markettituotteisiin. Mutta yksi kelpaa aina jota ostan, on NG naamio :).
Ai niin juu, Xz-tuuheuttava hiuslakka on ihan hyvä. Tällä hetkellä minulla on sellainen pieni pullo, mikä kulkee aina käsilaukussa mukana, tosi kätevä ja hyvä kampauksen korjailuun!

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 29.04.07 - klo:00:07 »
Tällä hetkellä markettiparhautta meikälle edustaa XZ shampoot. Silikonitonta ja todella pitkäaikaista puhtautta hiuksissa, enempää en voisi shampoolta vaatia :) (paitsi sulfaatittomuutta, ehkä). Miulla on kohta varmaan puteli jokaista noista shampoista, nyt löytyy Olutshampoo, Tyrnishampoo  ja Vihreä savi (?).

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #164 : 29.04.07 - klo:14:05 »
Mä en löydä noita vihreä savi-tuotteita täältä helsingistä mistään...  :( tahtoisin kokeilla kun on niin paljon kehuttuja
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset