Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 322354 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #195 : 20.09.07 - klo:20:51 »
Pantene Ice Shine -shampoo on nyt koitettuna ja kylppärissä nököttäen, pidin kyllä :) Putsaa mukavasti, jopa s"yväpuhdistaa riittävästi" tarpeeseeni, tuoksuu hyvältä, vaahtoaa kivasti. Ei ole kovinkaan riittoisaa jonka tosin ottaa hinnassaan takaisin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #196 : 21.09.07 - klo:16:52 »
^ja ainakin mun hiukset tuntu oikeen "hohtavan" käytön jälkeen. Pidän ittekin. Pitäskin ostaa varastoon :)

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #197 : 23.09.07 - klo:22:28 »
Elvital Nutri gloss on vaan niin paras :D

Silottaa ihanasti ja on halpakin vielä.
« Viimeksi muokattu: 23.09.07 - klo:22:46 kirjoittanut tiikeri »
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #198 : 29.09.07 - klo:01:12 »
^ Jaa niin mikähän, Nutri Gloss -sarjaan kuuluu monia tuotteita. Voisitko tarkentaa  ;)

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #199 : 29.09.07 - klo:10:39 »
Oikeastaan kaikki mutta taisin kyllä tehohoitoa tarkoittaa. (Sen siitä saa kun yrittää liian kiireessä kirjoittaa niin lauseetkin jää vajaiksi :P)
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 29.09.07 - klo:13:22 »
Pesin pitkästä aikaa Glissin Liquid Silk -shampoolla ja ihan yllätyin kun se tuntui niin hyvältä. Shampoo tuntui tosi pehmeältä ja hellävaraiselta, vaahtosi runsaasti, eikä takuttanut pesun aikana. Johtuu varmaan siitä, kun olen nyt pitkään käyttänyt Tigin O&H:ta, joka kuitenkin jonkin verran takuttaa ja pesee aika voimakkaasti, että tämä tuntui näin hyvältä. On kyllä ehdottomasti markettishampoiden parhaimmistoa omien kokemusteni mukaan.

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #201 : 10.11.07 - klo:18:50 »
Onko kukaan kokeillut Nutri Glossin suihkittavaa ainetta?  (Kuvassa oikealla.) Vai tarkoititteko te NG jätettävällä juuri tuota suihkittavaa?  ???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 10.11.07 - klo:21:22 »
^ Onhan tuota aika moni kokeillut, haulla löytyy. Varmaan kannattaa lisätä se ''light'' siihen, niin löytyy.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 11.11.07 - klo:06:17 »
Onko kukaan kokeillut Nutri Glossin suihkittavaa ainetta?  (Kuvassa oikealla.) Vai tarkoititteko te NG jätettävällä juuri tuota suihkittavaa?  ???
Jos jotain vanhoja luet niin jos siinä on mainintaa hileistä (sotkee paikat jne...), se on silloin NG:n jätettävä voide. Tuo suihkehan tuli vasta myöhemmin...

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #204 : 11.11.07 - klo:19:02 »
Mulla on tuota NG light suihketta ja kyllä itse ainakin tykkään. Halusin jonkin kevyen tuotteen suihkittavaksi pesujen välillä, ja tuo ajaa ihan asiansa. Ei mulla ainkaan lähmää, mutta tekee toisaalta hiukset hieman raskaan tuntoiseksi. Pidän tästä huomattavan paljon enemmän kuin XZ suihkeista tai AC suihkeesta, joista täällä yleisesti tykätään. Tuoksu on kivan raikas.
Kosmetiikkahörhö.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 24.01.08 - klo:21:16 »
Mulle ei missään kokeilemassani marketti hoitoaineessa ole hoitotehot riittäneet, mutta shampoista ja tehohoidoista löytyy molemmista pari lempparia. LV:n tehohoito sekä shampoo on ehdottomasti yksiä mun lempituotteita. Tehohoidosta olen erittäin hyväksi todennut myös NutriGloss naamion, ja shampoiden parhaimmistoon kuuluu Gliss Liquid Silk. :)
3b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #206 : 24.01.08 - klo:22:26 »
Täälläkin kuuluu markettisarjojen helmiin LV:n tehohoito ja shampoo sekä Elvitalin Nutri Gloss naamio :) Ensimmäiset ovat hajusteettomia ja väriaineettomia ja tuntuvat tosi hyviltä hiuksissa. Tehohoito varsinkin kosteuttaa hiusta eikä sisällä silikoneja. Tuohon on kiva myöskin sekoitella öljyjä tai muita hoitiksia. Shampoo pesee sopivan hellävaraisesti. Nutri Gloss naamio tekee lyhyelläkin vaikutusajalla ihanan sileät hiukset ja ilman silikoneja. Miinusta hajusta, mutta kyllä sen kestää muutaman minuutin verran.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 24.01.08 - klo:22:32 »
Lässäyttääkö tuo LV:n tehohoito? Mieli tekis kokeilla mutta jos ei tähän päähän toimikaan niin menee rahat taas hukkaan.. Helposti rasvoittuva mutta kuiva luonnonkihara kyseessä... (ja värjätty).

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #208 : 24.01.08 - klo:22:37 »
^ Mun mielestä tuo ei lässäytä lainkaan ja en usko, että jos sulla tuommoinen hiuslaatu, niin on semmoista ongelmaa. Eikä tuo maksa kuin päälle 3 euroa ja voihan se vaikka täällä myydä jos itselleen ei sovi! Ja ei kannata laittaa tietenkään tyveen, jos lässäyttää helposti, jotkut hoitikset.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #209 : 26.01.08 - klo:17:44 »
Edellisiä kompaten täytyy sanoa, että ehdoton markettien helmi on tuo LV tehohoito. Nopealla vaikutuksella parempi kuin MOPin Hydrating ja Tigin O&H. Aina vaan paranee, kun päänahkakin kestää tuon hoidon päänahkaan asti laittamisen. Muita en voisi kuvitellakaan laittavani pituuksi pidemmälle. Pitkästä aikaa näkyvissä hienoista kiiltoakin!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.