Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 317713 kertaa)

Chinaski

• Vieras
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #210 : 28.01.08 - klo:21:44 »
Vielä olisi pari päivää aikaa olla Suomessa lomalla ennenkuin lennän USAan takaisin! Tuo LV:n tehis houkuttelisi ostaa matkalaukkuun mukaan... Mutta mistä sitä saa? Kahdessa ruokakaupassa näin tänään shampoota ja pikahoitista mutta tehistä ei missään... Mistä olette omanne löytäneet?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #211 : 28.01.08 - klo:21:45 »
^ Sokokselta ja luulisi, että Stockalta löytyy kanssa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #212 : 28.01.08 - klo:22:14 »
^^ Omani ostin Viikin Prismasta, kun muista ruokakaupoista, Anttilasta enkä Tarjoustaloista ole löytänyt. Sokokselle ja Stockalle en ehtinyt lähteä, kun Prismasta löytyi.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Chinaski

• Vieras
« Vastaus #213 : 28.01.08 - klo:22:41 »
Kiitti!! :D Käväisempä Prisman kautta...

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 29.01.08 - klo:10:02 »
^Joku juttu siinä on, ettei tuota LV:n tehistä tosiaan ole enää kuin S-ryhmän isommissa kaupoissa. Cittarista ja Saiturista katosi, Anttilassa kemppariosaston vastaava ei ollut moisesta kuullutkaan, Stockallakin on sarjan kaikki muut tuotteet - vaan ei tehistä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 29.01.08 - klo:10:21 »
Minä en kai ole nähnyt missään täällä tuota LV:n tehistä. Mitä siinä tarkalleen lukee, ja millainen purkki siinä on? Hoitoainetta ja shampoota olen kyllä nähnyt, mutta en tietääkseni tuota tehistä. Vai Erykah, oletko nähnyt jossain?

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 29.01.08 - klo:10:38 »
^ Saman mallinen purtilo kuin XZ:n tehohoidoissa, valkoisella pohjalla tekstit. Itse olen joskus törmännyt ko tehikseen Anttilassa, mutta en ole varma kuuluuko siis enää valikoimiin.
Elikkä siis tältä näyttää:

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 30.01.08 - klo:08:24 »
^ Kyllä LV:n tehis kuuluu vieläkin valikoimaan. Olen nähnyt sitä melkein joka kaupassa, missä LV:tä ylipäänsä myydään. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 30.01.08 - klo:13:33 »
Minä ainakin ostin oman LV:ni S-Marketista  ;D En ole vielä ehtinyt testata.

jean

• Vieras
« Vastaus #219 : 30.01.08 - klo:19:33 »
Minä olen nähnyt LV:n tehistä ainakin tarjoustalossa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 30.01.08 - klo:23:28 »
Äh pakko kai munkin on toi LV-tehis käydä ostamassa.. Siis toimiiko toi ihan pikahoitsikkanakin (kuin NG:kin)? Huomasin muuten LV:n sivuilta että kun ostaa 4 LV-tuotetta ja lähettää kuitit niille niin saa tollasen kauppakassin.. http://berweb.berner.fi/lv/
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #221 : 30.01.08 - klo:23:51 »
^ Mulla LV:n tehis toimii ihan lyhyelläkin vaikutusajalla :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 31.01.08 - klo:16:49 »
Täytyy tulla tänne kehumaan Glissin Oil Repair tehistä!
Odotukset eivät olleet kummoiset, olin menossa poikaystävälle saunaan ja tuo tarttui ruokakauppareissulla mukaan että saisin jotain latvojen suojaksi. Aine on purkissa ihanan paksua, mutta levittyi tukkaan kuitenkin hyvin. Muhittelin tuota puolisen tuntia saunan lämmössä ja olin hämmästynyt kun huuhtelin aineen pois: millään muulla tehiksellä en ole saanut viime aikoina tätä kiharakasaa sileäksi! Tuo tehis sisältää ainakin karitevoita, ja muistaakseni inci oli ihan hyvä. Silikonia oli, mutta ei ihan alussa.
Ohuemman ja parempikuntoisen tukan varmaan lässäyttää tehokkaasti, mutta karheille hiuksille suosittelen.

dinaella

• Vieras
« Vastaus #223 : 31.01.08 - klo:17:39 »
Minullakin on erittäin hyviä kokemuksia tuosta Erykahin mainitsemasta Glissin Oil Repair tehohoidosta. Ihastuin ensin siihen ihanaan tuoksuun. Toimii todella hyvin lyhyelläkin vaikutusajalla. Ehdottomasti hintansa arvoista, ja muutenkin aika hyvin saatavilla kaupoista.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 31.01.08 - klo:17:48 »
^ Voisiko joku kirjoittaa tuon incin? En ainakaan minä löytänyt tuota inciä mistään..
3b F ii