Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 318005 kertaa)

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #240 : 02.02.08 - klo:14:04 »
^ Määkin oon aatellut noin niistä shampoista, että ois samantapaisia kuin joku Linna shampoo ja pesis ylirajusti. Mutta täytyy kyllä testata niitä, jos kerta ovat hyviä!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 02.02.08 - klo:14:09 »
^ Määkin oon aatellut noin niistä shampoista, että ois samantapaisia kuin joku Linna shampoo ja pesis ylirajusti. Mutta täytyy kyllä testata niitä, jos kerta ovat hyviä!

Mulla on ollut ihan samanlainen mielikuva nuista shampoista, mutta voisin kyllä sitä sinipurkkista shampoota kokeilla jos kerran on hellävarainen ja muutenkin toimiva tuote. :)
3b F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 02.02.08 - klo:14:24 »
Ei ainakaan tähän päähän ollut hellävarainen toi sinipurkkinen ehs. Kuivatti mun päänahkaa niin et tuli kauhee hilseongelma  :-\

Mineraaaliöljypohdiskelut vrt. luonnonöljyt siirretty Öljyt hiustenhoidossa -ketjuun
« Viimeksi muokattu: 02.02.08 - klo:14:31 kirjoittanut Realicer »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 02.02.08 - klo:15:30 »
Hmm.. Ton Hempan viestin jälkeen taidankin vielä harkita tuon shampoon hommaamista.. ;D
No jaa, ei se maksa kyllä kun pari euroa, että ei siinä kyllä paljoa menetä vaikka sen ostaisikin. :)
3b F ii

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #244 : 02.02.08 - klo:16:06 »
^ Hmm. Samoin. Mutta toisaalta, päänahka tykkää pesevistä shampoista, heti muodostuu rasvaista hilsettä jos ei ole tarpeeksi pesevä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #245 : 03.02.08 - klo:16:01 »
^ Kerrohan vähän tarkemmin, mikä Pantene käytössä ja miten tarkalleen ottaen toimii? Saa selkoisempia viestejä ja muutkin vinkkejä :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #246 : 03.02.08 - klo:18:21 »
Mäkin ostin joku aika sitten kaupasta tuon Oil nutritive hoidon ihan summamutikassa kun jokin hoito oli saatava ja vaikutti hyvältä(mainonnan uhri!). No tuo kuitenkin yllätti iloisesti ja on huomattavasti riittoisampaa kuin esim ng elikkä taidan tätä käyttää jatkossakin.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #247 : 03.02.08 - klo:18:53 »
^Se sinisessä pullossa oleva shampoo on tosiaan nimeltään ihan vain Erittäin hieno suomalainen shampoo.

Just ihan tämä perusshampoo, sinisessä pullossa oleva :) Ainakin ekalla kerralla tuntui hyvältä ja helläavaraiselta, saa nähdä jatkossa. Toivottavasti ois jatkossakin hyvä, kun on miedon tuoksuinen ja halpa!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 12.04.08 - klo:19:37 »
Mainitsen muutamia omia suosikkeja marketeista, vaikka niitä on jo mainittu.

XZ-tuotteet
- Itse tykkään XZ:n kosteuttavasta shampoosta ja tehohoidosta! Tehohoidolla tulee mahtava tulos. Yleensä sekoitan Tigin O&H hoitikseen. XZ:n öljyhoito shampoo on minusta myös ihan hyvää. Hoitiksista minulla on kokemusta vain Xylitolista, joka on hyvä varsinkin co-pesuihin.

LV-tuotteet
- LV-shampoo on aivan loistava shampoo!!  :-* Päänahka ei kutia, mutta shampoo pesee kuitenkin hyvin. Käytän itse todella usein. LV:n tehistä en ole vielä päässyt testaamaan.

Markettien lakat
- Marketeista löytyy minusta hyvät hiuslakat. Esim. Ellnett. Nyt myös hajusteeton. LV:llä ja XZ:llä myös hyviä lakkoja.

VO5 Super clean
- Hyvä syväpuhdistaja marketista, halpa hinta.
« Viimeksi muokattu: 12.04.08 - klo:19:40 kirjoittanut kiwi »

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 13.04.08 - klo:10:03 »
Mökillä oli viime kesänä tuota EHS Koivu shamppoota ja sen tuoksu oli ainakin taivaallinen!  Sellainen ihanan raikas ja puhdas. Muistan että pesin tuolla käsiänikin, jotta niihin jäisi sitä tuoksua  ::). Pesutulosta en tarkalleen muista, mutta muistaakseni jätti tukan ilmavaksi ja pehmeäksi. Täytyy ostaa tuota joku päivä jo ihan tuoksun takia.

Poissa Tuuli.moi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #250 : 13.04.08 - klo:21:19 »
Ostin muutama päivä sitten XZ Xylitol-tehohoidon ja latvoissani on tapahtunut valtava muutos. Minulla on värin poistosta kärsineet hyvin kuivat latvat, jotka on nyt kahden Xylitol hoidon jälkeen todella hyväkuntoisen näköiset ja tuntuiset. Ei merkkiäkään kuivista töyhdöistä! Suunnittelin jo saman sarjan tavallisen hoitiksen hankkimista.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 13.04.08 - klo:22:44 »
Mie oon kyllä tykästyny tohon XZ Xylitol-hoitoaineeseen. Hyvää tavaraa hoitiksena, muhittelussa Xylitol-tehiksen kanssa sekä jätettävänä. Hiukset on siloset muttei lätsähtäneet. Eikä nää miun latvatkaan enää haperoilta tunnu.

Lisätään vielä Nutri Gloss- naamio ja XZ Tyrnitehohoito. Etenkin yhdessä  :-*
« Viimeksi muokattu: 14.05.08 - klo:09:26 kirjoittanut tiita »
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 13.05.08 - klo:23:27 »
Dove kiiltävät & sileät jätettävä on varmaan paras markettituote tähän mennessä. Ah, ihana silarikalvo ja niin pehmoisa tukka. Korostunut käsisaippuanhaju kruunaa kaiken. Ei jää kuitenkaan hiuksiin, ainakaan toivottavasti.  ::)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 13.05.08 - klo:23:53 »
^Mäkin olen tykkäillyt tuosta jätettävästä. Muistaakseni siinä ei ole edes kovin alussa silikonit vai muistanko ihan väärin. Se haju ei ainakaan omaan tukkaani jää yhtään.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
« Vastaus #254 : 14.05.08 - klo:00:48 »
VO5 on toiminut mulla hyvin ja erityisesti Silky smooth,mihin kuuluu se Miracle mist.Sarjan ainoa pettymys oli Instant Rescue.XZ:ssa ihastuin Tyrni-sarjaan.
Hiuslakkoja käytän harvemmin mutta hajusteettomuus on ehdoton vaatimus.XZ hajusteeton hiuskiinne on mielestäni ollut paras mitä tähän mennessä.Antaa napakan tuen eikä pään ympärille jää öklöä hajua leijumaan.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3