Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 322411 kertaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #30 : 24.08.06 - klo:08:56 »
- Shock waves massive wonder wax: erittäin hyvä ja monipuolinen vaha, riittoisaa, hyvä tuoksu
- AC perfect endings -suihke: Olen käyttänyt jo pitkään pyyhekuiviin hiuksiin, ei tahmaa yhtään, sisältää lämpösuojan ja tuntuu suojaavan latvoja
- Elvital Nutri Gloss -naamio: tämä ei varmasti paljon perusteluja kaipaa. Loistava silikoniton tehis.
- XZ Xylitol-shampoo: uusi suosikkini. Hoitavan tuntuinen, riittoisa, edullinen ja hyväntuoksuinen kosteuttava ja hiuspohjaa rauhoittava shampoo

Gliss liquid silk-shampoota tekisi mieli kokeilla seuraavaksi, josko siitä tulisi uusi helmi.
« Viimeksi muokattu: 23.11.07 - klo:17:43 kirjoittanut Zubi »

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #31 : 24.08.06 - klo:09:36 »
NG tosiaan tuntuu toimivan paremmin, kuin kalliit kampaamotehohoidot ::)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 24.08.06 - klo:11:23 »
Löysin Unkarista ainakin mun ja Ishamaelin himoitsemaa St. Ives Rasberry Jojoba hoitoainetta. Ihanaahan se on, tuoksu loistava ja tulee sileät ja pehmeät hiukset. Sisältää kyllä silikonia, mutta myös paljon hoitavia aineita.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 24.08.06 - klo:15:06 »
Nyt muuten olen katketa Kuuku! Sitä siis on vielä olemassa, mutta ei vaan suomessa.
Vanhat isopulloiset St'ivesit olivat niiin hyviä, Papaya, Silkkiproteiini ja Aloevera ainakin, ja sarjan tehohoito...nam.
Onkos tuo Jojoba vielä yhtä hyvän tuoksuista kuin ne aatamin aikaiset aineet jotka muistan? :P
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Cerise

• Vieras
« Vastaus #34 : 27.08.06 - klo:22:05 »
- XZ Vanilja&suklaa-hoitoaine, tuoksu olisi voinut olla enemmän suklainen :D Shampookin ihan ok, mutta
koostumus oli aika ohutta niin annostelu oli vaikeaa, helposti tuli laitettua liikaa. Plussaa siitä, ettei sisällä silikooneja.
- L'oréal Elvital Volume non-stop shampoo ja hoitoaine, hiukset tuntui tosiaan runsaammilta ja näytti terveiltä.

Keiju

• Vieras
« Vastaus #35 : 28.08.06 - klo:22:09 »
Onko L'orealin NutriGloss-naamion valmistus lopetettu? Olen käynyt useissa kaupoissa ja sitä ei löydy mistään. Sarjan muita tuotteita on kyllä saatavilla.
VO5:n Miracle Mist-suihketta piti kokeilla, mutta sitäkään ei löydy. Minkä ketjun kaupoista olette sitä ostaneet?

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 28.08.06 - klo:22:14 »
Keiju: ei noita tuotteita varmasti ole lopetettu, juurekset ovat vain olleet sankoin joukoin liikkeellä hamstraamassa  ;D. Mutta siis ihan vakavissaan: olen nähnyt molempia tuotteita Turussa ainakin Vapaa Valinnassa, Nutri Gloss naamiota myös Sokoksella ja Anttilassa ihan vielä viime viikolla. Miracle Mistiä en em. liikkeistä ole etsinytkään (mutta siis Vapaa Valinnassa on). Jatka etsintöjä, on kyllä kokeilun arvoiset tuotteet!
Make it a great day

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 28.08.06 - klo:22:18 »
Minä ostin oman Nutri Glossini tänään Helsingissä Tarjoustalosta.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Keiju

• Vieras
« Vastaus #38 : 28.08.06 - klo:22:32 »
Vierailin juurikin mm. Vapaa Valinnassa, ja siellä ei NutriGlossin kohdalla ollut edes tyhjää kohtaa osoittamassa että tuotetta on siellä ollut.  :-\  Täytyy käväistä huomenna Tampereella ja etsiä sieltä.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #39 : 28.08.06 - klo:23:44 »
Tampereelta löytyy ainakin Koskikeskuksen Vappiksesta  ;)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #40 : 05.09.06 - klo:21:46 »
XZ Vanilja suklaa hoitis  NAM
ja Nutri Glossi  :)

Cerise

• Vieras
« Vastaus #41 : 06.09.06 - klo:14:16 »
Millaisille hiuksille se Nutri Gloss on tarkoitettu? Ja miten sitä käytetään?
Asun ulkomailla, ja katselin tuota kaupassa, mutta käyttöohjeet ym. ranskaksi - hepreaa minulle!  ???
Joten olisin hyvinhyvin kiitollinen jos joku kertoisi ja päästäisi minut tuskistani (ei sentään kirjaimellisesti) (:

Edit, suurkiitos Kikalle! Tuo on kyllä pakko hommata : D
« Viimeksi muokattu: 06.09.06 - klo:14:35 kirjoittanut Cerise »

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #42 : 06.09.06 - klo:14:30 »
Millaisille hiuksille se Nutri Gloss on tarkoitettu? Ja miten sitä käytetään?
Asun ulkomailla, ja katselin tuota kaupassa, mutta käyttöohjeet ym. ranskaksi - hepreaa minulle!  ???
Joten olisin hyvinhyvin kiitollinen jos joku kertoisi ja päästäisi minut tuskistani (ei sentään kirjaimellisesti) (:

Nutri-Gloss on vissiin lähinnä tarkoitettu pitkille hiuksille, mutta sopii mainiosti lyhyemmällekin tukalle. Plussaa tässä tehohoidossa on se, ettei se sisällä lainkaan silikoneja. Ainakin itselleni tehis tuo runsaasti kiiltoa ja pehmeyttä. Laitan sitä aika runsaalla kädellä hiuksiin ja annan vaikuttaa ihan minuutin verran ja huuhtelenkin sitten vähän puolihuolimattomasti aineen pois.

Tuosta parhaasta vaikutusajasta on erilaisia käyttökokemuksia, toisilla se toimii ihan lyhyellä vaikutusajalla ja toisilla taas paras tulos tulee, kun antaa aineen vaikuttaa päässä pidempään. Mitään tarkkoja minuuttimääriä ei ole olemassa :).
Eli kokeile rohkeasti vaan, miten tuo itsellesi parhaiten sopii, suosittelen!
« Viimeksi muokattu: 06.09.06 - klo:14:33 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 06.09.06 - klo:21:16 »
Hih, ostin eilen sen Herbinan uuden suihkeen  :) ja tulee sillä kyllä parempaa jälkeä, eikä lähmää niin paljoa kuin VO5 mist. En tiedä onko jo mainittu tämä, mutta VO5 punasessa tuubissa oleva Fade Defy -jätettävä hoitis on mainio latvasuoja  :-* Puteli kestää ikuisuuden kun on niin iso.. Mulla oli aiemmin Bonacuren latvasuoja, ja tää on aika lailla samaa kamaa mun päässä. Toimii ihan yhtä hyvin, siks en enää tota BC:n suojaa osta ku se maksaa niin paljon enemmän ja päivittäisessä käytössä kuluu nopeesti..

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #44 : 07.09.06 - klo:08:35 »
Millaisille hiuksiin ja mihin käyttöön tuö Herbina-suihke on tarkoitettu? Siis onko se hoitoainetta vai jokin mutooilutuote?