Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 310948 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #315 : 04.01.10 - klo:23:00 »
^
Minä en ole ainakaan tuollaiseen törmännyt.  ??? Ihan samat hinnat
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 05.01.10 - klo:14:01 »
^^ Mä olen huomannut saman eron noissa hinnoissa ainakin Vapaa Valinnassa, NG on pari euroa halvempi, tosin harvemmin sitä on nykyään näkynyt siellä. Nyt tosin viime viikolla huomasin ilokseni, että Vapaa Valintaan (Tampereella) oli taas ilmestynyt noita NG-naamioita. Minulla toimivat ihan hyvin sekä Re-nutrition että Nutri-Gloss, mutta nyt viime aikoina olen alkanut jostain syystä tykätä enemmän NG:sta.

Ja noista hinnoista puheenollen, minulle sattui ennen joulua aika hassu juttu. Olin ostamassa Tampereelta Vapaa Valinnasta Re-nutrition -naamiota, siinä hyllyssä oli yksi purkki jäljellä ja katsoin hyllystä että se maksoi jotain 7 euroa. Se oli siis ainoa ostokseni, ja sitten kassalla hinnaksi ilmoitettiin 1 EURO!! :D Onnistuin pitämään naamani peruslukemilla ja maksoin sen euron, vaikka pakkohan siinä oli olla joku moka. Eipä mua haittaa jos maksan melkein kahdeksan euron tuotteesta euron. ;D

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 05.01.10 - klo:14:09 »
^Mä ostin Porin Vapaa Valinnasta myös ennen joulua Re-nutrition -naamiota eurolla purkki. Hamtrasin saman tien 4. Tuskin oli minulla ainakaan mikään virhe, kun hintalapussa luki ihan selkeästi euro. Olin niin epäuskoinen, että tarkistin tuotekoodin jne. että kysymys oli oikeasta tuotteesta  ;D
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 05.01.10 - klo:14:18 »
^ Ahaa, no oli se sitten oikea hinta! Siellä ei kyllä ainakaan sen hyllyn lähistöllä näkynyt mitään alennushintalappuja, mutta voihan olla että niitä oli jossain muualla (tai oli ollut), en kauheasti kierrellyt siellä kun oli kauhea jouluruuhka. Joo olisin kyllä itsekin ostanut niitä useamman jos olisin tajunnut. :)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 05.01.10 - klo:18:02 »
YESH! Kävin vielä paikallisessa Prismassa ja sieltä vihdoin löytyi Herbinan syväpuhdistava. Pesin sillä (ja syväputsaavalla ylipäänsä varmaan kuuteen vuoteen  :-[...) ekaa kertaa eilen ja johan tuli narskuvan takkuinen, mutta puhdas tukka. Värjäsin tänään ja tuntui väri tarttuvan paremmin kun normipestyyn.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

|Piija

• Vieras
« Vastaus #320 : 13.01.10 - klo:17:18 »
En voi yksinkertaisesti ymmärtää. Olen nyt kierrellyt kauppoja etsien kolmea tuotetta: Nutri Gloss, Vo5 Instant Rescue & Fade Defy mutta näistä mitään ei enää tunnu löytyvän mistään.  0_0

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 13.01.10 - klo:18:23 »
Turussa Sokos Wiklundilla näkyi olevan läjä Nutriglosseja -30%, jos jotakuta kiinnostaa. Itse en ostanut, kun yksi täysi purkki löytyy kaapista, eikä toi oo erityisen kummoinen ollut mun tukalle.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 13.01.10 - klo:19:07 »
En voi yksinkertaisesti ymmärtää. Olen nyt kierrellyt kauppoja etsien kolmea tuotetta: Nutri Gloss, Vo5 Instant Rescue & Fade Defy mutta näistä mitään ei enää tunnu löytyvän mistään.  0_0

^noiden kaikkien tuotteiden valmistus on lopetettu..
2a F ii – Iho: kuiva

|Piija

• Vieras
« Vastaus #323 : 13.01.10 - klo:19:36 »
^ Sen tiesinkin, mutta ajattelin että joku kauppa möisi vielä noita, mutta ei. Lisäksi sain selvää että seuraavat tuotteet uudistuvat myös ( pahoittelut että joukossa muitakin kun marketti.. ): Xz:n tehis, bonacure latvasuoja ( kampaamotuote, uudistunut jo, vanha poistomyynnissä.. ), Tigi catwalk maalis-huhtikuun vaihteessa. ( kampaamo.. )

Huoh, miksi ihmeessä pitää uudistella / poistaa tuotteita myynnistä jos niille on menekkiä sellaisenaankin. Bisnes....

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #324 : 13.01.10 - klo:23:14 »
^Ihmettelen usein aivan samaa. Uskooko ne että ihmiset haluaa vaihtelua ja koko ajan uusia tuotteita..? Entäs sitten kun aina ne poistuvat tuotteet on jollekin mieleisiä. Itseäni turhauttaa etsiä luottotuotteiden tilalle uusia. LV:n tehis on nyt viimeisin joka harmittaa kun sitä ei enää valmisteta.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #325 : 15.01.10 - klo:21:45 »
Oma käyttäjäkokemus-ketju markettikamoille voisi muuten olla kiva. Monien merkkien ketjut ovat kasvaneet jo niin pitkiksi että haulla on kovin tuskaista käydä niitä läpi.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #326 : 16.01.10 - klo:00:34 »
^Sama mullekin tuli mieleen kun tuli ketju jätettävien hoitoaineiden käyttökokemuksista. Sellainen selkeä ketju joka ei paisu kymmenien sivujen mittaiseksi, helpottaisi varmaan sekä uusia että vanhoja käyttäjiä.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #327 : 16.01.10 - klo:11:39 »
Käyttäjäkokemukset markettituotteista -ketju on nyt perustettu, sinne siis kirjoittamaan kokemuksia! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #328 : 04.02.10 - klo:18:18 »
Tietääkö kukaan onko tämä kuinka uusi Bernerin tuote: LV kosteuttava hoitoaine ja onko kys. tuote mahdollisesti LV tehohoidon jälkeläinen, eli jonkinlainen "paranneltu" versio.. ?

Voisi käydä ostamassa huomenna pullon testiin, sillä noita on alkanut ilmestyä lähikauppojen hyllyille..  :)

sevivas

• Vieras
« Vastaus #329 : 04.02.10 - klo:18:45 »
Ostin LV:n uudet kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Hoitis oli päähäni jokseenkin turha, ei todellakaan mitään sukua LV tehikselle. Käytän loppupullon hennan huuhteluun.

Shampoo sen sijaan tuntui niin mukavalta tuttavuudelta, että tästä voi tulla vakkarituote. On jotenkin niin kermaista ja hellävaraista shampoota, että melkein vertaisin sitä Mopin Hydrating-shampooseen. Suosittelen kokeilemaan!