Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 305048 kertaa)

|Piija

• Vieras
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #330 : 04.02.10 - klo:18:52 »
Hoitis oli päähäni jokseenkin turha, ei todellakaan mitään sukua LV tehikselle.

Höh, ajattelin silti jos kokeilisi, tarvitsen nimittäin jotain halvempaa hoitsikkaa mitä sekoitella öljyihin/tehiksiin. Muutoinkin ollut ihan hyviä kokemuksia LV:stä. :) Ja saattaahan tuo vaikka minun päässäni toimia, ei voi tietää ennen kun kokeilee.  :D
« Viimeksi muokattu: 04.02.10 - klo:18:54 kirjoittanut |Piija »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 04.02.10 - klo:18:58 »
Shampoo sen sijaan tuntui niin mukavalta tuttavuudelta, että tästä voi tulla vakkarituote. On jotenkin niin kermaista ja hellävaraista shampoota, että melkein vertaisin sitä Mopin Hydrating-shampooseen. Suosittelen kokeilemaan!

LV:n uusi kosteuttava shampoo on noussut täälläkin uudeksi suosikkishampooksi hajusteettomista. Ei takuta ollenkaan ja tuntuu oikeasti kosteuttavalta, mukava löytö.
1c F ii

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #332 : 05.02.10 - klo:00:32 »
Jossain ketjussa joku kyseli Franck Provostin (toivottavasti kirjoitin oikein) tuotteista jotka oli tänne tuppukylän halpakauppaankin ilmestyneet, että onko ne mistään kotoisin? Pullot oli ainakin isoja ja hinta edullinen, inci vaan ei oikein herättänyt tunteita suuntaan tai toiseen mitä hoitiksia katselin. Silikonia taisi olla jokaisessa mutta muistaakseni ei aivan alussa. Suunnittelin että jos olisivat hyvän hajuisia ja jos etenkin kosteuttavat tuotteet toimisi, noita voisi kokeilla. Mulla on nytkin CO-pesuun käyttämässäni hoitiksessa aavistus silikonia eikä se ole vielä aiheuttanut kummempia oireita.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #333 : 05.02.10 - klo:07:53 »
Niistä Franck Provostin tuotteista perustettiin jo oma ketju, vilkaise sinne!  ;)

|Piija

• Vieras
« Vastaus #334 : 06.02.10 - klo:11:31 »
Ostin eilen tuota LV:n kosteuttavaa hoitoainetta ja pääsikin testiin heti. Tykkäilin kyllä, vaikkakin sekoittelin päällimmäisiin hiuksiin sen XZ:n tehiksen kanssa & pituuksiin joicon kanssa. Tuli pehmeät hiukset ainakin noin sekoiteltuna.  :)
Tänään pääsee mukaan muhitteluihin, katsoo nyt minkälaisen "mössön" tekisi.  ;D

ribald

• Vieras
« Vastaus #335 : 11.02.10 - klo:12:24 »
Koklasin huvikseen Glissin Asia Straight -shampoon ja sen punasen (olisko väri-) hoitoaineen ja molemmat ovat kyllä omien markettikokeilujeni parhaimmistoa. Ihan sileät hiukset tulee (ovat nyt blondatut ja lyhyet, mutta joillakin kampaamoshampoillakin menevät takkuun, latvat purkkaa), eikä ainakaan ihan kamalasti kutita päätä  :T

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 15.02.10 - klo:11:03 »
Löytyisiköhän marketista jotain hoitoainetta korvaajaksi Tigin Brunette Goddessille? Kaipaan siis jotain joka jättäisi yhtä sileät ja pehmeät hiukset ja budjetti ei nyt riitä tilaamaan BG:tä (+ kaipaan vaihtelua muutenkin...). Mulla on luonnonkihara hamppuinen risulatva.  ::)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #337 : 15.02.10 - klo:11:28 »
^ (OT, mutta siis mitä ihmettä?! -> on näemmä sittenkin olemassa tuote, joka toimii meillä molemmilla :o Kaikkea sitä  kuulee.... ;D)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Nessum

• Vieras
« Vastaus #338 : 08.03.10 - klo:15:10 »
Osaisiko joku verrata tuota uutta kosteuttavaa LV:n shamoota ja Nivean IR-shampoota toisiinsa? Mulla sellanen karhea luonnon kihara ja tuo IR-shampoo on kyllä ihan ok ollut ja varsinkin sillon alkuaikoina, mutta nyt tuntuu että teho laskenut jotenkin...
« Viimeksi muokattu: 08.03.10 - klo:15:13 kirjoittanut Nessum »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 08.03.10 - klo:15:12 »
Tämän ketjun innoittamana oli pakko ostaa tuota Gliss:in Liquid Silk shampoota  ;D Olen pitkään etsinyt sopivaa shampoota, toivottavasti tuo nyt toimisi..

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #340 : 15.04.10 - klo:22:22 »
Kirjoitinkin jo tuonne XZ ketjuun, että ostamani LV:n kosteuttava shampoo oli hyvä pari Suklaa & vanilja hoitiksen kanssa. Ostin tuota shampoota, koska mielestäni LV:n tuotteet on hellävaraisia ja en ole ennen kokeillut muuta kuin tehistä ja siitä on myönteiset kokemukset. Päänahkaa ei ole kutittanut eli taisi olla ihan nappivalinta. Hajusteettomuuskin on ihan jees vaikka shampoo tuoksuukin äklölle juuri sen takia, mutta tarviiko kaiken tuoksua jollekin... ja kun perään laittaa tuota suklaavaniljaa niin hiuksiin jää silti miellyttävä tuoksu. Nämä on kyllä parhaita yhdistelmiä mitä olen markettikamojen kesken kokeillut :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #341 : 16.04.10 - klo:07:35 »
Olen etsinyt markettituotteista lämpösuojasuihketta, mutta en ole löytänyt? ehdotuksia?

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 16.04.10 - klo:08:18 »
^Tresemmellä on ainakin  :) Ihan toimiva tuote. Mitään muotoiluominaisuuksia siinä ei ole, mutta tukka jää kyllä silkkiseksi, kun suoristaa sen kanssa. Hintaa en muista, mutta on edullinen ja pullo on iso.
« Viimeksi muokattu: 16.04.10 - klo:09:07 kirjoittanut Sinimusta »

|Piija

• Vieras
« Vastaus #343 : 16.04.10 - klo:08:59 »
^ Etsinkin juuri sellaista jossa ei muotoiluominaisuuksia ole, joten kiitokset! XZ on moitoiluneste jossa on myös, mutta mielummin tuollainen jossa ei muotoilevaa ominaisuutta ole.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #344 : 19.04.10 - klo:08:06 »
Täytyy sanoa että markettisarjojen helmi ylitse muiden on vanha kunnon Pantene -hoitoaine. Ostin sitä ihan kuriositeettina pitkästä aikaa, kun kaipasin liukkautta talven karheuttamaan tukkaani. Mulla oli ennestään sellainen muistikuva, että joskus vuosia sitten tykkäsin tästä kovasti.

Siis OMG, tää on parasta hoitoainetta mitä mulla on ikinä ollut! Olen kokeillut kaikki kalliit aineet, Joicon ja L'Anzan rekut muun muassa, Tigin tuotteet ja vaikka mitkä. Mutta tää vaan on niin parasta! Tuloksena ihanan kiiltävät, sileät, pehmeät hiukset!  :l
Nyt kyllä lentää Joicot roskiin. Miksi ikinä luovuinkaan tästä!  ???