Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 322301 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #345 : 19.04.10 - klo:09:21 »
^Pakko kysyä, että mikä niistä hoitoaineista sulla on käytössä? ;) Itsekin kaipaisin jotain yksinkertaista ja siloittavaa, ja muistelen itsekin käyttäneeni jotain pantenen tuotteita melko menestyksekkäästi, tosin aikoja sitten. :D Kalliit kampaamotuotteet eivät tee myöskään omille hiuksilleni juuri muuta kuin vähentävät toivottua kiiltoa, ja takuttavat! Kosteuttavat kyllä, mutta ehkä vähän liikaakin..? :-\

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #346 : 19.04.10 - klo:09:51 »
Ostin ihan sen perushoitiksen, eli "Classic Care" (valkoinen pullo, siniset tekstit). Tätä saa ihan joka marketista.

Mä oon itsekin ihmetellyt, miksi kalliimmat kampaamotuotteet ei toimi mulla. Tuntuu melkein siltä että mitä kalliimpi tuote, sitä huonommin se toimii...  :-[

Nyt pysyn Pantenessa enkä enää sorru kalliisiin, turhiin tuotteisiin. Harmi, ettei Pantenea saa jättipulloissa. Pantenessa on mun mielestä tosi ruma pullo. Aasian maissa olen nähnyt Pantenen tuoteita jättipulloissa, miksiköhän Suomessa ei myydä niitä?

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #347 : 19.04.10 - klo:13:08 »
Voihan sen aineen laittaa johonkin toiseen, nätimpään pulloon. Esimerkiksi käsienpesuaineillehan myydään ihan kauniita uudelleen täytettäviä pulloja, miksei niitä voisi olla kylppärissäkin? Nyt pitää kyllä itsekin seuraavalla kerralla sopivaan kauppaan päästessäni ostaa uudet pullot joihin kaataa shampoot ja hoitikset, kun keksin kerran näin hienon idean (omasta mielestäni)  :ts
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #348 : 19.04.10 - klo:17:36 »
Joo, tuota minäkin olen harrastanut. Yritän käytellä nuo Tigit loppuun, ja sitten alan täyttää niitä pulloja Pantenella...  ;)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #349 : 28.04.10 - klo:14:17 »
Osaisiko joku verrata tuota uutta kosteuttavaa LV:n shamoota ja Nivean IR-shampoota toisiinsa? Mulla sellanen karhea luonnon kihara ja tuo IR-shampoo on kyllä ihan ok ollut ja varsinkin sillon alkuaikoina, mutta nyt tuntuu että teho laskenut jotenkin...

Minä sanoisin että LV on mun hiuksille parempi. Mullakin karheat luonnonkiharat ja tosiaan tuolla Nivealla alussa tuntui ihan ok mutta nyt on ollut LV lähes päivittäisessä käytössä ja yhtä mukavalta hiukset tuntuu pesun jälkeen. Mä en kovin tykännyt Nivean IR hajusta joten tuo LV:n hajusteettomuus on plussaa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 28.04.10 - klo:15:03 »
Millaisia kokemuksia porukoilla on ollut uudesta LV kosteuttavasta hoitoaineesta?

|Piija

• Vieras
« Vastaus #351 : 28.04.10 - klo:18:26 »
^ Itselleni se on yksi luottotuotteista eli toimii todella hyvin yksin sekä muihin sekoitettuna  :)

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #352 : 03.05.10 - klo:12:01 »
Mulle yks parhaista markettishampoista on pirkan persikka-puuvilla. Se pesee tosi puhtaaksi, muttei ole mun mielestä liian pesevä. Hinta on plussaa. Hiukan takuttaa, mutta kun on lyhyt tukka, niin se ei haittaa ja hoitoaine hoitaa ne takutkin pois.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 15.05.10 - klo:15:14 »
Mä tykkään hirmuisasti X-tra hoitoaineesta. Käy loistavasti CO-pesuihin. Kiva tuoksu, aika lailla sama kuin X-tra nestesaippuassa. Olen vanhemmillani käyttänyt tuota kun niillä on ollut jämäpurkki kaapissa, nyt sitten päätin ostaa oman. Hintakin oli niin päätähuimaava, jotain päälle euron 500ml. Ja mä olen luullut tätä silikonipuuroksi koska lopputulos on ollut sileä, mutta eihän tässä olekaan silikoneja.

Tulipahan samalla ostettua 2 kpl Urtekramin no perfume hoitista kun oli -30% alelaarissa paikallisessa S-marketissa.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 15.05.10 - klo:15:36 »
Pakko tulla hehkuttamaan, ku yllätyin niin positiivisesti! Tänään löysin valtavasta hiusputelivarastostani Nivea Straight and Easy -jätettävän hoitovoiteen. Levitin sitä pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin, kampasin (tää muuten selvittää hiukset paremmin ku mikään aiemmin kokeilemani) ja annoin kuivua itestään. Tulos oli aivan upea: ei lähmännyt yhtään, hiukset tuntuu paksummilta ja kiharat ei pörrötä vaan on sileät, kiiltävät ja erotellut. En tiedä, onko tossa mitään hoitotehoja, mutta ainakin silikonia löytyy (ihmeellistä, ku tää ei silti lähmää YHTÄÄN), joten ehkä tää vähän suojais. Aion käyttää tätä tästä lähtien joka pesussa. :)
« Viimeksi muokattu: 15.05.10 - klo:15:37 kirjoittanut Frida »
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #355 : 15.05.10 - klo:23:47 »
Mä onnistuin jotenkin ostamaan LV:n kosteuttavaa hoitista vaikka piti ostaa shampoo. Ne purkit on niin samannäköiset ja se korkki on molemmissa siellä alhaalla (vrt. XZ)... Lätkäsin sitä tukkaan ja ihmettelin kun ei vaahtoa. Noh, siitä tuli sitten CWC-pesu syväputsarilla tehtynä, mutta märkänä ei tuntunut yhtään hassummalta. Nyt on kyllä lähes kuivina vähän hiukset pörrössä, mutta mukavan sileät. Eiköhän tuo käytettyä tule, ihan hyvältä hoitikselta se vaikutti! Ja mikä parasta, tuoksuton.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 16.05.10 - klo:20:07 »
Mulla on Erisanin hoitsikka, sellainen tuoksuton ja simppeli inciltään. Sekoituksissa se on aivan mahtava.
Erisanin shampookin löytyy, mutta välistä tuntuu että sekin kuivattaa ihan liikaa vaikka kosteuttavaksi se on tarkoitettu. Joka tapauksessa Erisanit on rulettaneet mulla ja varmasti tulen jossain kohtaa ostamaan uudet putelit.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 17.05.10 - klo:07:51 »
Mä onnistuin jotenkin ostamaan LV:n kosteuttavaa hoitista vaikka piti ostaa shampoo. Ne purkit on niin samannäköiset ja se korkki on molemmissa siellä alhaalla (vrt. XZ)...

^ No älä.. Minun piti eilen ostaa tuo hoitis mutta ostinkin vahingossa shampoon.. Joku oli laittanut shampoon siihen hoitisriviin ja koska ovat todellakin vähän liian saman näköisiä, huomasin erheen vasta kotona.. Kyllä otti päähän sillä odotin pääseväni kokeilemaan tänään aamulla Lv kosteuttavaa hoitista..

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #358 : 17.05.10 - klo:10:55 »
^ Mutta älä huoli Neriana, tuo LV:n kosteuttava shampoo on aivan superhyvä. :) Nykyään yksi mun lemppari sulfaatillisista shampoista. Ei jätä takkupesää pesun jälkeen ja hiukset tuntuu kosteutetuilta.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 17.05.10 - klo:11:17 »
^ Täytyy varmaan kokeilla vaikka varsinaisesti uuden shampoon tarvetta ei olekkaan.. :) Vaahtoaako tuo yhtään? No jos ei minulle käy niin toivottavasti mies käyttää pois.. Vaikka onkin niin kauhean valikoiva shampoonsa suhteen.. :)

Muistuttaako LV.n kosteuttava sarja paljonkin XZ.taa? Itse en ole suosikkituotetta XZ.lta löytänyt joten en tarvitse niitä, tai niitä vastaavia tuotteita enää yhtään lisää kylppärin kaappeihin..
« Viimeksi muokattu: 17.05.10 - klo:14:44 kirjoittanut Neriana »