Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 317979 kertaa)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #390 : 19.09.10 - klo:17:19 »
^ Mäkin suosittelen tuota Herbinan MarjaSpa kosteuttavaa shampoota. Kuivattaa (latvoja) enemmän kuin esim. MOP:in Clean tai Hydrating, mutta kuitenkin huomattavasti vähemmän kuin mikään muu kokeilemani markettishampoo. Ja vie väriä vähemmän kuin ihan perusshampoot (tuohan on värjätyille hiuksille).

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #391 : 20.09.10 - klo:15:12 »
Mikähän olisi hyvä markettti shamppoo värjätylle hiuksistolle kun päänahka on kuiva? MIetin XZn vanilja-suklaata, kun joidenkin mielestä se on ollu hyväksi päänahalle, mutta sitten toisaalta joku taisi tässä ketjussa kommentoida että on tosi tehokas, eli kuivattaa? Entäs se LV:n kosteuttava shampoo. Utekramit on harkinnassa, mutta olisi kiva löytää joku edullisempi vaihtoehto rinnalle.

Mulle ehdottomasti paras on ollut marketeista on ollut XZ Xylitol. Päänahka voi hyvin, pesuväli on pitkä eikä kuivata hiuksia. :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 20.09.10 - klo:19:11 »
Mikähän olisi hyvä markettti shamppoo värjätylle hiuksistolle kun päänahka on kuiva? MIetin XZn vanilja-suklaata, kun joidenkin mielestä se on ollu hyväksi päänahalle, mutta sitten toisaalta joku taisi tässä ketjussa kommentoida että on tosi tehokas, eli kuivattaa? Entäs se LV:n kosteuttava shampoo. Utekramit on harkinnassa, mutta olisi kiva löytää joku edullisempi vaihtoehto rinnalle.

Mulle ehdottomasti paras on ollut marketeista on ollut XZ Xylitol. Päänahka voi hyvin, pesuväli on pitkä eikä kuivata hiuksia. :)

Mulla ei kyllä pysy pesuväli kovin pitkänä Xylitol shampoolla. Muuten se on kyllä tosi hyvä shampoo, kun tuntuu kosteuttavalta eikä takuta yhtään, ainakaan mulla. Selvittää hyvin mun mielestä. Värin kestävyyteen en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata, ehkä ei ihan paras värin säilyttävä shampoo, mutta ei kaikkein kuluttavimmasta päästä kuitenkaan.

Poissa Kira

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 20.09.10 - klo:20:41 »
Kiitos vastauksista, ehkä uskaltaudun jompaa kumpaa sitten testaamaan. Täällä päin noi Utekramin shampoot taitaa olla kalliimpia, jotain 6e. Tällanen mielikuva mulle on ainakin jäänyt kun niitä joskus prismasta katsoin.

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #394 : 20.09.10 - klo:21:24 »
XZ:n tyrnihoitis on kyllä oma lempituotteeni tällä hetkellä, häviää O&H:lle vain tuoksussa. Muuten eroa ei huomaisi :) Ostinpa tässä vielä tuon Vanilla Café-hoitiksen testaukseen ennen kuin alan syytämään rahoja Tigin uutuuksiin.. ;) Vielä en ole kokeillut, mutta tulen melko varmasti raportoimaan!

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #395 : 27.09.10 - klo:23:08 »
Mä en ole pitkään aikaan käyttänyt suklaa-vanilja-shampoota, mutta tuota LV:n kosteuttavaa kyllä kun se on vakituisessa käytössä. Sitä kyllä suosittelen ainakin, on tosi hellävaraisen tuntuinen shampoo ja vaahtoaa ihanasti.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #396 : 28.09.10 - klo:11:27 »
Mä olen ihastunut Fructiksen Color Resist naamioon. <3 Toinen purkki vetelee viimeisiään, ja uusi pitäisi taas hankkia. Siinä on aivan superihana, makea mutta samalla hieman kirpeä tuoksu. Se selvittää hiukset tosi hyvin, tuo oikeasti kiiltoa ja suoristaa rösöistä latvaa. Tätä ja MM hiuksiin shampoopesun jälkeen = aijai! :D

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #397 : 09.10.10 - klo:17:50 »
Tuplapostaus, mutta tää ei mitenkään liity edelliseen joten menkööt. :D

Hankin eilen Elvitalin Total Repair Reconstructing Night Care jätettävän, kun hakusessa oli jotain hyvin silikonista mömmöä kiiltoa ja takuttomuutta tuomaan. Hintaa tuolla ei ollut kun 2,80€ joten hinta-laatusuhde on mun mielestä tosi hyvä. :) Kiiltoa siis tuo jonkin verran, ja pitää hiukset takuttomana jopa yön yli.

INCI:

Aqua/Water, dimethicone, cyclopentasiloxane, octyldodecanol, butylene glycol, amodimethicone, c13-14 isoparaffin, quaternim-87, phenocyethanol, polyacrylamide, chlorhexidine dihydrochloride, limonene, benzyl salicylate, linalool, benzyl alcohol, 2-oleamido-1,3-octadecanediol, alpha-isomethyl ionone, geraniol, methylparaben, butylphenyl methylpropional, citronellol, laureth-7, hexyl cinnamal, parfum/fragrance

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 10.10.10 - klo:17:41 »
Mä olen ihastunut Fructiksen Color Resist naamioon. <3 Toinen purkki vetelee viimeisiään, ja uusi pitäisi taas hankkia. Siinä on aivan superihana, makea mutta samalla hieman kirpeä tuoksu. Se selvittää hiukset tosi hyvin, tuo oikeasti kiiltoa ja suoristaa rösöistä latvaa. Tätä ja MM hiuksiin shampoopesun jälkeen = aijai! :D

Voisitko näpytellä tuon Incin tänne?

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #399 : 10.10.10 - klo:22:02 »
^Tottakai. :) Tässä tulee:

INCI:
Aqua / Water, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Amodimethicone, Cetyl Esters, Cl 17200 / Red 33, Niacinamide, Saccharum Officinarum Extract / Sugar Cane Extract, Trideceth-6, Camellia Sinesis Extract / Apple Fruit Extract, Pyridoxine  Hcl, Ceterimonium Chloride, Methylparaben, Vitis Vinifera Seed Oil / Grape Seed Oil, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Euterpe Oleracea Pulp Powder, Cintronellol, Citrus Medica Limonum Peel Extract / Lemon Peel Extract, Amyl Cinnamal, Parfum / Fragrance

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 19.10.10 - klo:15:04 »

Mun piti aivan tän viestin takia kaivella oma fructis naamio purkki kaapista  :D On ollut mulla hyvin satunnaisessa käytössä, jos innostui käyttämään useammin niin lähmäsi heti. Jäi tuon takia sitten kaappiin pyörimään. Tuoksu on kyllä ihana, tosi raikas mutta silti jotenkin karkkimainen.  :) Pikanaamiona hyvä, jos ei jaksa laittaa esim. saunaan mitään muuta niin tämä on hyvää.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #401 : 19.10.10 - klo:21:05 »
^Nimenomaan, tuo pikanaamio onkin osuva sana tuolle tuotteelle. :D Mäkin siis käyttelen sitä satunnaisesti ja vähän hoitoaineen tavoin, on myös hyvä pikahoitikseksi jos on päässä ollut jotain haisevaa hoitsikka (esim. EHS + öljysekoitukset), niin jää hiuksiin hyvä tuoksu suihkun jälkeen. :)

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #402 : 27.10.10 - klo:19:21 »
Pakko hehkuttaa, kuinka olen vihdoin löytänyt sellaiset tuotteet, joita ostan samantien uudestaan ja voisin jopa kuvitella hamstraavani pahan päivän varalle. Nimittäin John Friedan Go blonder shampoo ja hoitoaine. Nimi on aika harhaanjohtava tai sitten en vain itse huomaa eroa jo valmiiksi vaaleassa tukassa. Mutta muuta negatiivista en noista keksi. Shampoo on tarpeeksi pesevä ja vaahtoava ja taisi vielä olla silikonitonkin. Hoitoaine selvittää tukan ja tekee siitä pehmeän, mutta samalla säilyttää tuuheuden ja jämäkkyyden, mihin mikään muu tuote ei ole pystynyt. Kuvaavinta oli, kun yksi kaveri kysyi ekaa kertaa kesän jälkeen tavatessa, olenko käynyt kampaajalla, kun tukka näyttää niin upealta :T. Ja edellisestä kampaajakäynnistä oli aikaa 2-3 kuukautta.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 28.10.10 - klo:13:33 »
^ Onko kyseessä tämän näköiset purtilot Sheer blonde tekstillä varustettuna?Itsellä odottaa testausta matkakoot, shampoossa on kyllä dimethicone hyvin alkupäässä inciä. Mutta jos hoitoaine olisi toimiva, niin hyvä juttu. Täytyypä testata piakkoin.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #404 : 28.10.10 - klo:14:49 »
^
Eri tuotteet. Nuo Go Blonderit ovat purkin tekstien mukaan kevyesti vaalentavia.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt