Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 309776 kertaa)

usagi

• Vieras
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #405 : 28.10.10 - klo:15:26 »
Kiitos vastauksista, ehkä uskaltaudun jompaa kumpaa sitten testaamaan. Täällä päin noi Utekramin shampoot taitaa olla kalliimpia, jotain 6e. Tällanen mielikuva mulle on ainakin jäänyt kun niitä joskus prismasta katsoin.

Kannattaa tsiigailla myös S-marketit, siellä ne on n. 4e aika usein. Ite käytin Urten Ruusushamppoota joskus,siinä on kivaa se sulfaatittomuus.  Suosittelisin kanssa kokeilemaan Rainbowin mietoa shamppoota. Se ei kyllä sitten pese mitään oliiviöljysekoituksia tms. pois, mutta ei tietty kuivatakkaan. Itellä toi on säännöllisessä käytössä, kun en käytä paljonkaan muotoilutuotteita ja minunkin hiukset ja päänahka on kuivat.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #406 : 29.10.10 - klo:14:34 »
^^ Go Blonder -sarja on se keltapurkkinen. Noista "tavallisista" kokeilin joskus shampoota, enkä ostanut uudestaan.

kaizzu

• Vieras
« Vastaus #407 : 02.11.10 - klo:00:04 »
Testasin eka kertaa Gliss Asia Straight - sarjaa ja tykkäsin. Tulee kiiltävät hiukset, ainakin kun käyttelee vielä suoristusrautaa. Luulin että enemmän vaikuttais suoristusrautasuihke jota käyttää, mutta oon todistanut nyt itselleni että hyvä sh ja ha saa toimimaan heikommankin suihkeen. ( L'oreal hot straight) Luultavasti pitemmän päälle tarvii jotain kosteuttavampaakin käytellä väliin, vaikkei tämäkään kuivattavalta tunnu.

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #408 : 03.11.10 - klo:07:45 »
Jotku muutkin on tainnu kehua LV kosteuttavaa shamppoota mut piti vielä hiukan hehkuttaa: tää on mulle ihan luotto tuote. Tuoksuton ja hellä, ei kutita päänahkaa, peseen puhtaaksi takuttamatta ja kuivattamatta. Juuri korkkasin kolmanne pullon  <3

Hypistelin kyllä ennen tämän ostoa tuota XZ karpalo kinuskia, tuoksu tuntui pullosta aivan ihanalta, mutta jotenki en sit uskaltanukkaan ottaa, pelkäsin et takuttaa tai ärsyttää päänahkaa..
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #409 : 06.11.10 - klo:23:17 »
^Tuolla XZ omassa ketjussa on aika paljon keskustelua noista karpalo-kinuskeista. Kukaan ei muistaakseni ole vielä valitellut että päänahka ärtyisi tai kutiaisi sen jälkeen. Yleensäkin minusta nuo silikonittomat on varmemmin sellaisia joita uskallan päähäni laittaa etteivät kutita.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #410 : 17.11.10 - klo:14:32 »
Pari helmeä hakusessa!

Nyt kun tätä ylistettyä Elvital Nutri-Glossia ei enää saa, onko kukaan löytänyt korvaavaa tuotetta  (Lórealilta tai muilta sarjoilta) tälle täydellisyydelle?
Itse olen käyttänyt Nutri-Glossia pikahoitiksen tapaan tehiksen jälkeen ja tehis-sekoituksissa silottamaan tätä luonnonkiharaa pörröäni. Vastaavaa tuotetta en ole löytänyt, sillä silikonitonta silottajaa on todella vaikea löytää!
Onko kukaan onnistunut tässä?

Toinen HG:ni VO5 Miracle Mist etsii myös seuraajaa. Olen suihkinut Herbinan MarjaSpata, mutta se ei ihan vedä vertoja Miracle Mistille...
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 17.11.10 - klo:14:40 »
^ Mun käsityksen mukaan NG:n seuraajaksi ilmaantui saman puljun Total repair 5-pönttö. Olen tykännyt tuosta jopa enemmän kuin NG:stä, sillä tuo ei jätä tukkaa yhtä littanaksi.

Pisama

• Vieras
« Vastaus #412 : 17.11.10 - klo:14:41 »
Meinaatko noilla Nutri-Glosseilla niitä perus pinkkejä purnukoita ( Loreal Elvital Nutri-Gloss) lukee purkissa? Sellainen kiiltävä pinkki purkki (ainakin shampoo ja hoitoaine). Kyllä niitä ainakin meidän cittarista löytyy, vai onko kyseessä joku naamio/ suihke mitä kaikki hehkuttavat?

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #413 : 17.11.10 - klo:14:41 »
^ Naamio kyseessä!

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #414 : 17.11.10 - klo:14:54 »
Kyseessä on siis tämä naamio: http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/products/product-sheet.aspx?code=HCa9_5. Tuote löytyy vielä Lórealin sivuilta, mutta markettien hyllyissä en ole nähnyt aikoihin..

Onko hilpsu tuo Total Repair 5 nimensä mukaan korjaava naamio? Itse kun haen lähinnä kosteuttavaa, silottavaa ja jopa lätsäyttävää vaikutusta. Ja sopiiko tämä naamio pikahoidoksi? Kokeilemallakin se toki selviää. :)
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Pisama

• Vieras
« Vastaus #415 : 17.11.10 - klo:22:18 »
Ok, en ole kyllä tuota naamiota nähnyt nutri glossia, paitsi (en tiedä missäpäin asustelette) mutta sellon Kivassa kaupassa oli vanhempia tuotteita ja myös nutri glosseja. :)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 18.11.10 - klo:13:59 »
Kyllähän noita muita Nutri Glosseja löytyy mutta ei enää tuota naamiota. Sehän tässä tyhmää onkin. :(
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #417 : 18.11.10 - klo:14:30 »
Mintti :Jokin aika sitten eni nähnyt NG:tä (naamiota) missään, mutta viime aikoina olen nähnyt taasen. Mm. Tokmannilla oli reilusti hyllyssä ja hinta oli 5,90 €. Ostin naamion kuukausi tai kaksi takaperin. Ja jossain marketissakin oli en vaan muista oliko prisma vai cittari..ja hinta taisi olla jotain euron enempi kuin Tokmannilla.

« Viimeksi muokattu: 18.11.10 - klo:14:32 kirjoittanut Henrietta »
1b Fii

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 18.11.10 - klo:14:43 »
^ Tuo onkin uutta, että olisi taas Suomessakin hyllyillä. Täytyypä pitää silmät auki, kun kiertelee eri marketeissa!  ;D
1bMii, vaalennettu.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #419 : 18.11.10 - klo:15:00 »
Oi, NG naamiota Suomessa!? :l Muistan noin nelisen vuotta sitten ostaneeni purkin tuota ja tykkäsin kovasti. Tekisi mieli kokeilla tuota myös nykyiseen kuontaloon. ;)