Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 305352 kertaa)

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #420 : 18.11.10 - klo:15:10 »
^ Juu-u!

Mun purkissa tekstin vieressä pienellä merkintä "NEW" ja tekstin toisella puolen kuva jossa merkintä "pearl protein" (olikohan ennenkin? ei muista..). Silkooniton näyttäisi olevan edelleen, mutta en tiedä onko jotenkin muuttunut. Saman näköinen purkki. Inci on harmittavan pienellä tekstillä - alkaa sattuun silmiin kun tihrustan :D
1b Fii

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #421 : 18.11.10 - klo:15:19 »
Lähetin Lórealille tiedustelun ko. tuotteesta ja he vastasivat näin:
"Tuotteemme uudistuvat aina aika ajoin ja osa tuotteistamme jää pois Suomen valikoimistamme. L'Oréal Paris Elvital Nutri-Gloss hoitonaamio on jäänyt pois Suomen tuotevalikoimastamme."

Eli ei sitä vissiin pitäsi saada enää, eivätkä sanoneet tuotteen uudistuvankaan...

Mistä kaupungeista olette purkkeja bongailleet? Tampereella en ole nähnyt missään, mutta voisinpa kierrellä Tokmanni-ketjun Vapaa-valinnat ainakin varmuuden vuoksi.
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #422 : 18.11.10 - klo:15:30 »
^
Aijaa..no tarvii varmaan sit hamstrata Tokmanni tyhjäks, purkkeja oli reilusti, rivi täynnä ja vielä päällekkäinkin.
Hämeenkyröstä ostin omani.
1b Fii

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 19.11.10 - klo:03:17 »
Sivujenkin naamiopurkissa on New-merkintä: http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/products/product-sheet.aspx?code=HCa9_5

Voi, jospa NG kuitenkin palaisi! :l Oli se vaan niin hyvä, vaikka poistumisen myötä olenkin yrittänyt hukuttaa murheeni Iherbiin. ;D
So it goes.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #424 : 19.11.10 - klo:14:58 »
Minunkin jo kauan aikaa sitten ostamassani purkissa lukee teksti "new" ja oli kaupan viimeinen purnukka. NG tosiaan on Suomen osalta lopetettu, valitettavasti. NG:n tilallehan muistaakseni tuli juurikin tuo Elvital Total Repair 5 naamio.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #425 : 24.11.10 - klo:21:43 »
Mää löysin NG naamiota Teneriffalta, ostin heti kolme purkkia, olivat vielä isompiakin kun "täkäläiset", aine samaa. Eikun lomailemaan hyvän tekosyyn varjolla.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #426 : 25.11.10 - klo:11:17 »
^vähän kalliiksi tulis Teneriffalta lähteä hakemaan, mutta tulishan siinä loma samalla... Mä en tosin koskaan tuosta niin vakuuttunut mutta lomalle voisin silti lähteä jos löytäisin jotain muita tukkatuotteita :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Pisama

• Vieras
« Vastaus #427 : 03.12.10 - klo:00:52 »
Hei mitenkäs nuo Wellan uudet markettituotteet? Sellaisia isoja pulloja on ilmestynyt, onko eroa niihin pikkusiin wellan markettipulloihin? hyvää vai huonoa, neuvokaa haiventa.  ::)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 03.12.10 - klo:08:14 »
Mää löysin NG naamiota Teneriffalta, ostin heti kolme purkkia, olivat vielä isompiakin kun "täkäläiset", aine samaa. Eikun lomailemaan hyvän tekosyyn varjolla.

Ja jos haluaa vielä kauemmas lähteä, niin Thaimaastakin noita löytyi. ;)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 03.12.10 - klo:09:36 »

Ja jos haluaa vielä kauemmas lähteä, niin Thaimaastakin noita löytyi. ;)

Mutta jos ihan lähimatkailu riittää, niin noita saa myös Tallinnasta. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 03.12.10 - klo:13:33 »
Minä olen nähnyt NG-naamiota Ruotsissa. En nyt muista, oliko niitä Haaparannan kaupoissa, mutta Luleåssa ainakin näytti olevan. Täytyypä katsella sillä silmällä kaupan hyllyjä seuraavalla Haaparannan reissulla.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #431 : 05.12.10 - klo:15:45 »
NG-naamiota löytyy Haaparannasta. Rustassa 200ml. purkki 39.90 kruunua. Siinä isossa Ica marketissa 300ml. purnukka 49.90 kruunua, eli ei hinnallakaan pilattu :)

2b M iii

Poissa Lecat

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Kotikosmetiikkaa
« Vastaus #432 : 06.12.10 - klo:18:14 »
Olen käyttänyt nyt n. viikon CO-pesussa Fructisin volume restructure-hoitoainetta ja täytyy sanoa että hyvin toimii. Hiukset ovat tuntuneet paksuimmilta pesun jälkeen ja risiiniöljykin lähtee nätisti päänahasta   :-*
« Viimeksi muokattu: 06.12.10 - klo:18:19 kirjoittanut Lecat »
-2c F i- Hiuskuva

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #433 : 07.12.10 - klo:11:52 »
Mä olen viime aikoina laittanut aina EHS mustikka hoitsikkaa jonkun toisen tujumman sekaan (esim. TiGi BG) pikahoitsikaksi, ja pakkoa sanoa, että rakastan! :-* Joka pesun jälkeen on hiukset näyttänyt täydellisen sileiltä, muttei kuitenkaan kulje pitkin päätä niin kuin mulla usein siloittavien hoitsikouden kanssa käy.

Tää jää nyt vakkarikäyttöön! :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #434 : 10.12.10 - klo:22:25 »
Ostin tuota uutta Wellaa, repair sarjaa shampoon ja hoitiksen. Oon ollut ihan tyytyväinen, ei valittamista, tuoksuukin kivalta.  :)