Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 322358 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #465 : 02.03.11 - klo:12:45 »
Mä hankin kokeiluun Rainbow:n hiusnaamion (valko-vaaleanpunaisessa tuubissa). Testailin tänään. En varsinaisesti muhitellut, mutta pidin suihkun ajan päässä (korkeintaan 10 min). Lopputulos on ihanan sileä ja tuoksukin oli hyvä, mutta ei jäänyt hiuksiin. INCI vaikuttaa ainakin mun silmään melko hyvältä, vaikka silikoniahan tuo vähän sisältääkin; INCIssä Amodimethicone kymmenentenä.

Tuossa on aika alussa Cyclopentasiloxane, joka on myös silikoni. Eipä nuo silti tee tuosta tehiksestä mitään pahista. Mua kiinnostaisi kokeilla noita Rainbow'n tuotteita, ensinsijaisesti hoitiksia ja tuota tehistä.
« Viimeksi muokattu: 02.03.11 - klo:12:47 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 02.03.11 - klo:12:55 »
Olen ihan unohtanut kirjoittaa tuosta Rainbown hiusnaamiosta. Muutaman kerran jälkeen tötsä jäi kaappiin pölyttymään  ;D Siloittaa kyllä jonkun verran mutta tavallinen hoitoaine ( lv, xz) siloittaa paremmin. Mun tukalle aika turha tuote, vähän sellainen että on aivan sama käyttääkö sitä ollenkaan ja jos käyttää, niin mielummin käyttää jotain ihan muuta.

usagi

• Vieras
« Vastaus #467 : 25.03.11 - klo:13:15 »
Mulle on löytynyt suosikkihoitis ruokakaupan hyllyltä: Wellan Pro Series -sarjasta iso tonkka värjättyjen hiusten hoitista!
Kokeilin tota värjättyjen hiusten shamppoota ja se oli kanssa tosi hyvää. Luulin että se on hoitoainetta ensiksi. Shamppoopesun jälkeen hiukset eivät olleet karheat, mutta shamppoo kumminkin puhdisti hyvin. Ajattelin sen myös olevan kampaamotuote ennen kuin näin mainoksen tosta sarjasta. Pesee (heh  ;D) kyllä mennen tullen Tresemmesit ja Syossit joista jäi molemmista sellainen liukas lähmäinen tunne hiuksiin.
Hommaan varmaan ensikuuksi nuo molemmat tonkat (sh&ha) heti kun opintotuki tulee :ts.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 25.03.11 - klo:19:06 »
Minunkin mielestä tuo Rainbowin naamio oli tosi tylsä. Siis näkyvää vaikutusta ei ollut, mutta jospa se olisi kuitenkin kosteuttanut hiuksia pikkaisen, sillä INCI ei mikään täysi susi ollut.

Rainbow hoitosuihke on taas mitä mainioin selvityssuihke. Uskaltaisin sanoa, että paras kokeilemani. Mutta tulee suihkauttaa hiusharjaan eikä suoraan hiuksiin, muutoin tulee vähän lähmäinen tulos.

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #469 : 26.03.11 - klo:21:26 »
Olen aivan ihastunut Elvital Color-vive -hoitoaineeseen :l hiuksista tulee aivan ihanan pehmeät, mutta eivät lässähdä ja kiiltävät upeasti. INCI-taitoni ovat niin vajavaiset, etten osaa sanoa, miten tämä eroaa muista aiemmin kokeilemistani hoitiksista, mutta tämä voisi mennä jopa Moisture maniacin ja Oatmeal & honeyn edelle.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #470 : 01.04.11 - klo:22:51 »
Mä tykkään Erisanin hoitoaineesta, tuntuu oikeasti hoitavan hiusta, ainakin paremmin kun muut kokeilemani markettihoitikset. Tätä on mulla aina jemmassa jos sattuu paremmat hoitikset loppumaan.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 05.04.11 - klo:09:44 »
Piti hommata kärähtäneille latvoille joku silikonihoitis. En jaksanut asiaa sen enempää miettiä vaan nappasin "vaan jonkun putelin" missä ajattelin olevan silikonia ja hinta oli edullinen. Mukaan tarttui Doven kuivien/huonokuntoisten hiusten hoitoaine ja pakko sanoa että tämä on kyllä yllättävän hyvä. Glissin hoitoaine olisi ollut varma, hyvä silikoninen tuote mutta otin doven halvemman hinnan takia. ( Dove maksoi 1,90€)

Koko päähän en ole tätä käyttänyt, ainoastaan niskahiuksista alaspäin. Niskaa ei ole kuitenkaan ärsyttänyt yhtään, kun yleensä silikonit tuppaa aika herkästi kutittamaan päänahkaa. Tosi selvittävä, ei jätä hiuksia höttöisiksi, mutta ei kyllä lähmääkkään yhtään tai tee hiuksia likaisen/raskaan oloisiksi.
Tämä on myös tosi riittoisaa, riittää tällä satunnaisella käytöllä varmaan syksyyn asti. Hinta-laatu suhteeltaan hyvä tuote, varsinkin jos hakee erityisesti latvoille siloittajaa. Positiivinen yllätys.  :)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #472 : 23.05.11 - klo:19:25 »
LV-shampoo on ihan helmi. Pesee puhtaaksi ja pehmeäksi, tuoksuttomuudesta plussaa! Joku vertasi tätä Mopin Hydrating-shampooseen, olen ihan samaa mieltä.

Myös tämä kuuluisa Nutri-Gloss on todella hyvä hoitoaine. Mun tukkani kiittää ja kumartaa. Hiukset tulevat kiiltäviksi, sileiksi ja takuttomiksi. Jollain pervolla tavalla olen mieltynyt myös pinkkiin purkkiin ja hoitoaineeseen. Girly girl..
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 02.06.11 - klo:05:03 »
^ LV-shampoo on minunkin suosikkeja. Molemmat on hyviä, tavallinen ja kosteuttava versio, eivät eroa paljoa toisistaan eikä tavallinenkaan ole lainkaan kuivattava. Pesevät hyvin mutta hellävaraisesti.

Fructiksen silikonittomat hoitikset ovat myös helmiä. Nutri-Repair on mielestäni Volume Restructurea hieman hoitavampi, mutta Volume Restructure jättää sileämmän lopputuloksen. Tykkään molemmista tosi paljon!

Vielä kun LV:tä ja Fructista saisi isommissa purnukoissa... tukkaan kuluu molempien purkit melko sutjakkaan, ei jaksaisi olla koko ajan ostamassa uusia ja tuleehan noista tuota muovijätettäkin. :-\
So it goes.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 25.06.11 - klo:09:49 »
Wella Pro Series repair shampoo ja hoitoaine testattu. Äiti oli vähän ylpeä itsestään kun mä tulin tänne viikonlopuksi ja kehaisi että "mulla on hyvää hoitoainetta siellä kylppärissä!".  ;D Mä olen siis about aina kironnut että äidin hoitoaineet on aina sellaisia ettei ne oikeasti selvitä tämmöistä luonnonkiharaa takkuista tukkaa juuri yhtään, äidillä on lyhyet hiukset joten sille se hoitoaineen selvityskyky ei ole niin justiinsa. Jätettäviä se on alkanut käyttämään mun painostuksesta ja ilmeisesti se on huomannut toimivaksi systeemin, kun sillä on aina jotain jätettävääkin.

Shampoo on mukavan paksua ja vaahtoaa hyvin, pehmeä vaahto ja tuoksukin on sellainen ammattimainen, ei mikään marketin halpisshampoon tuoksu mun mielestä. Pesuteho aivan nappi mulle, pesee tarpeeksi mutta ei liian narskuvaksi. Mun pää on sellainen margariinitehdas että suurin osa shampoista ei pese riittävästi yhdellä vaahdotuksella tai sitten pesee liikaa että tukka jää narskuvaksi ja päänahka kutisee kuivuusshokissaan.

Hoitoaine oli tosi positiivinen yllätys: Selvitti hiukset ihan megahyvin, paremmin kuin Gliss Liquid Silk jota mä olen pitänyt parhaana selvitysaineena tähän mennessä testatuista. Tuntui kuin olisi liukkaria laittanut hiuksiin, mutta onhan tossa silikoniakin sitten sen mukaisesti. :ts Mun pehko ei siis pärjää ilman silikonia. Inciä vilkaisin ja alkoi monella eri alcoholilla (tosin mä en muista mitkä oli pahoja ja mitkä huonoja, sorry) ja sitten tuli silikoni. Sen pidemmälle en jaksanut lukea. Varmasti kannattaa hankkia hyvä tehis tämän rinnalle, mutta muuten voisin kuvitella ihan pikahoitikseksi tälle päälle. Laitoin jätettäväksi Alba Botanicaa, ja tuli oikein hyvä lopputulos: Sileät, pehmeät hiukset. Yleensä tuo AB on kaivannut päälle vielä silikonikuorrutuksen että hiukset jää selviksi, mutta tämän Wellan kanssa ei tarvinnut.

Molemmat mun mielestä oikein mainioita markettikamaksi, ja varmasti ostan kotiin sitten jos näitä vielä löytyy kaupan hyllystä sadan vuoden päästä kun varastossa olevat shampoot on käytetty. :D

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #475 : 03.07.11 - klo:15:57 »
Joku kyseli Rainbowin hoitosuihkeesta, minulla on sitä. :) Tuntuu toimivan ihan hyvin, ei valittamista! Paitsi että korkki on todella tiukka, mutta sivuseikka (melkein)...
1a F ii

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #476 : 05.07.11 - klo:09:50 »
Mulle on löytynyt suosikkihoitis ruokakaupan hyllyltä: Wellan Pro Series -sarjasta iso tonkka värjättyjen hiusten hoitista!
Kokeilin tota värjättyjen hiusten shamppoota ja se oli kanssa tosi hyvää.

Wella Pro Series repair shampoo ja hoitoaine testattu.
--
Molemmat mun mielestä oikein mainioita markettikamaksi, --.

Mä olen kohta käyttänyt kahdet tonkat tuon sarjan Shine-versioita, ja olen tykännyt tosi paljon. Pidän hoitoaineista, jotka ovat paksuja ja silottavia (esim. Tigin Brunette Goddess), ja tämä tosiaan on. Hoitoaine on varmasti melko silikoninen, mutta sitä tämä tukka kaipaakin.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #477 : 19.07.11 - klo:21:02 »
XZ:n xylitoli-hunaja tehohoitoa voittanutta ei ole. Tigit ja Joicot on kahlattu läpi öljyineen, ja kaikki niitten yhdistelmät, mutta tämä yksinkertainen markettituote vie kyllä satavoiton! <3 Ei lähmää, ei tee raskaaksi, mutta silti tämä hamppulatva jonka edes edellämainittujen tököttien kanssa harvoin saa kuosiin, on joka kerta kosteutettu ja takuton xylitol-hunaja tehiksen jälkeen. Eikä tarvitse edes muhitella! Mikä eliksiiri. :-* Sopii myös mainiosti jätettäväksi.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 20.07.11 - klo:20:28 »
Osaisko joku vinkata markettituotteista mahdollisimman paljon amodimethiconea sisältävän silikonipommin (hoitoaineen)? Sunsilk rupeaa loppumaan ja pitäisi saada latvoille joku silarisuoja. Kuivat ja karheat luonnonkiharat kun on, niin tuntuu toi amo sopivan oikein hyvin. Öljyt, aloet ja "oikeat" hoitoaineet tietty kovassa käytössä, mutta tuntuu aina, että jotain pitää vielä siihen hiuksen päälle tunkea.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #479 : 21.07.11 - klo:08:48 »
Muistaakseni Franck Provost -sarjan kuivien hiusten hoitoaineessa oli paljon amodimethiconea, mutta varoitus, tämä hoitis haisee aika kamalalta! Toinen mikä tulee mieleen, on EHS -sarjan mustikkahoitoaine.