Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 305192 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #480 : 21.07.11 - klo:10:56 »
XZ:n xylitoli-hunaja tehohoitoa voittanutta ei ole. Tigit ja Joicot on kahlattu läpi öljyineen, ja kaikki niitten yhdistelmät, mutta tämä yksinkertainen markettituote vie kyllä satavoiton! <3 Ei lähmää, ei tee raskaaksi, mutta silti tämä hamppulatva jonka edes edellämainittujen tököttien kanssa harvoin saa kuosiin, on joka kerta kosteutettu ja takuton xylitol-hunaja tehiksen jälkeen. Eikä tarvitse edes muhitella! Mikä eliksiiri. :-* Sopii myös mainiosti jätettäväksi.

Tämä on myös mun uusi luottotuote, jätettävänä en ole kokeillut mutta tehiksenä kyllä sitten sitäkin enemmän.   :D Lämmössä käytettynä varsinkin aivan huippu, siloittaa hamppuuntuneemmankin latvan lähmäämättä. Hintakaan ei ole paha, 3€ maksaa puteli ja tämä on tosi riittoisaa.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 21.07.11 - klo:11:13 »
Kiitos, ainokainen! Täytyy tsekata tuo Franck Provost seuraavalla markettikäynnillä. Hyvä tietää vähän etukäteen, mitä purkkeja tutkailla, kun tuntuu aina, että vietän vähän liian kauan aikaa siellä hiushyllyillä incejä lukien  ::)  EHS mustikkahoitis onkin jo käytössä ja ihan toimiva, mutta ei ihan tarpeeksi "raskas".
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #482 : 21.07.11 - klo:12:24 »
Ostin itselleni sen Franck Provostin Expert Nutrition-tehohoidon missä ei ole silikonia ja sisällön pitäisi muutenki muistuttaa Nutri-Glossia. Tehot on kyllä melkolailla samat lyhyelläkin vaikutusajalla, mutta en vain kestä tuota hajua :D Jotenkin tuosta on ehkä eroteltavissa jokin pähkinäinen, halpa aurinkorasva. Ja se lähmäinen haju jää hiuksiin. Oon yrittänyt peittää sitä XZ:n vaniljasuklaa-suihkeella mutten erityisemmin enää pidä senkään hajusta. Melko häiritsevää siis.

...Niin ja tämän keskustelun innoittamana taidan hakea kotiin LV shampoon ja tuon XZ tehohoidon. En tiedä onko tää muilla paikkakunnilla todettavissa, mutta ainakin Oulun Prismassa hiustuotteet ovat paljon halvempia kuin viereisessä Cittarissa. Olin jo ostamassa tuon LV shampoon mutta Prismassa ei sitten ollut sitä kosteuttavampaa versiota (vaikkei tuolla nyt oliskaa hirveästi eroa tavalliseen niin täytyy silti uskoa purkkia!). Cittarin läpikulkumatkalla huomasin sen kosteuttavamman hyllyssä, mutta en enää raaskinut ostaa sitä koska se maksoi enemmän kuin Prismassa :D Ja pari kuukautta sitten oon ostanu Prismasta yli kaksi euroa halvemmalla Tresemmen lämpösuojan. Hävettää jo olla näin pihi, mutta kun noihin hiustuotteisiin saa muutenkin uppoamaan rahaa :D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #483 : 17.08.11 - klo:13:27 »
Yksi päivä vietin hetken kaupassa tutkien kaikki hoitoainepullot mitä hyllyssä oli. Halusin silikonittoman hoitiksen, jonka inci näyttäisi muutenkin hyvältä. Halusin vaihtelun vuoksi muuta kuin XZ-hoitiksen. Ostin sitten Erisanin hiustenhoitoaineen, koska se oli oikeastaan ainoa mikä täytti kriteerit. Ainesosaluettelo on kivan lyhyt, ja glyseriini listassa kolmantena, joten nappasin tämän. Ja tämähän toimii hyvin hiuksissa kuten oletinkin. Hiuksista tuli kivan pehmeät, varmaan parempi lopputulos kuin suosikillani XZ karpalo-kinuskilla.

Hintaa oli 2,95 e, sisältöä 250 ml. Tässäpä vielä linkki ainesosalistaan http://www.erisan.fi/hiustenhoitoaine. Erisan ei merkkinä ole kauhean houkuttava, mutta kannatti kokeilla.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 19.08.11 - klo:13:36 »
^ Tuo Erisan on kyllä kiva perushoitis.

Ostin Elvitalin volume collagen shampoon + hoitiksen lähinnä halvan hinnan ja silikonittomuuden takia. Kolme tuotetta maksoi vitosen. Mä olen kyllä tosi yllättynyt näistä.

Shampoo on aika perushuttua, hyvin pesevä mutta ei pese kuitenkaan narskuvan puhtaaksi. Shampoon koostumus on perus elvitalimaista, eli aika paksua.

Hoitoaine yllätti kyllä positiivisesti, tukasta tuli yhtä liukas kuin silikonisilla tuotteilla. Ei kuitenkaan lähmännyt yhtään ja tukka pysyi yllättävän kauan puhtaan tuntuisena. Yleensä vähän enemmän siloittavilla tuotteilla tukasta tulee jo päivän kuluessa jotenkin raskas ja likaisen oloinen.
Tuoksu muistuttaa aika paljon niiden tehisten tuoksua, mitä on yleensä mukana kestovärien mukana eli aika voimakas. Hoitoaineen koostumus on vähän lirumpi kuin shampoon, mutta kuitenkin helppo levittää tukkaan.
Hoitoainetta olen käyttänyt " ei millään vaikutusajalla", eli heti kun olen sen levittänyt, olen sen huuhdellut myös poiskin.

Suosittelen, jos haluaa supersileän tukan silikonittomalla hoitoaineella. Mulla nämä kaksi hoitoaineputelia jää kiirepäivien hoitikseksi, kun pitää saada nopeasti sileä tukka lontraamatta monella hoitoaineella. Jos joskus sattuu olemaan sama tarjous niin otan varmasti näitä hoitoaineita lisää.  :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 05.10.11 - klo:14:26 »
XZ:n xylitoli-hunaja tehohoitoa voittanutta ei ole. Tigit ja Joicot on kahlattu läpi öljyineen, ja kaikki niitten yhdistelmät, mutta tämä yksinkertainen markettituote vie kyllä satavoiton! <3 Ei lähmää, ei tee raskaaksi, mutta silti tämä hamppulatva jonka edes edellämainittujen tököttien kanssa harvoin saa kuosiin, on joka kerta kosteutettu ja takuton xylitol-hunaja tehiksen jälkeen. Eikä tarvitse edes muhitella! Mikä eliksiiri. :-* Sopii myös mainiosti jätettäväksi.

Tämä on myös mun uusi luottotuote, jätettävänä en ole kokeillut mutta tehiksenä kyllä sitten sitäkin enemmän.   :D Lämmössä käytettynä varsinkin aivan huippu, siloittaa hamppuuntuneemmankin latvan lähmäämättä. Hintakaan ei ole paha, 3€ maksaa puteli ja tämä on tosi riittoisaa.

Pakko korjata tähän, että tuon Xylitol-hunaja tehohoidon hinta on noussut.  :-\ Viimeksi jätin ostamatta, kun maksoi lähes 3€ enemmän kuin viimeksi, eli melkein tuplahinnan. Onneksi on Tigin MMää nyt iso pullo, mutta sen loputtua on varmaan pakko ostaa tuota vaikka sen hinta onkin nostettu noin roistomaisesti.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #486 : 05.10.11 - klo:14:32 »
^Ääh, mitä hittoa. :( Mä just äsken mietin, että tuota pitäisi hommata lisää, mutta saa nyt nähdä. Muistaakseni pulitin omastani suunnilleen 4,50 silloin kesällä kun cittarista ostin, eli jos tuosta on vielä kolmosella hinta noussut niin saattaa jäädä ostamatta... :-\ Pitäisi käydä katselemassa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 05.10.11 - klo:14:36 »
^ Äläpä muuta sano.  :-\
Mä maksoin tuosta silloin tasan 3€. Anttilassa ja citymarketissa oli molemmissa tuo sama hinta. Nyt se hinta oli vähän vajaa 6€.  0_0 Todella typerää nostaa hintaa melkein puolella yhtäkkiä.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #488 : 05.10.11 - klo:21:30 »
Mä oon missannut kokonaan tollasen xylitol tehiksen! Tarvii hankkia jostain.. Mun piti kovasti ostaa sokokselta tänään joku tehis mutta siellä normi hiustenhoitopuolella ei kyllä tehohoitoja liikaa ollut.. Lorealia vaan värjätyille ja tresemmee.. Ehkä joku muukin yhtä epähoukutteleva. Pöh!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 05.10.11 - klo:21:33 »
Mutta onko sen Xylitoli tehiksen pakkauskoko suurentunut nyt kun se on tuubissa?

Poissa Anki

• HAIRahtanut
« Vastaus #490 : 06.10.11 - klo:10:58 »
Mun mielestä vanha purkki olisi ollut 100 ml ja tuo tuubi nyt 150 ml. Ostin juuri tuon tuubin, mutta en muista tarkkaan mitä maksoin siitä. Mä en koskaan viitsinyt ostaa sitä vanhaa versiota, kun se purkki oli niin onnettoman pienen oloinen.

Ja tuo tehis on kyllä ihan hyvää. En tiedä onko se nyt niin tehohoitoa, mutta normaalihoitiksena toimii oikein kivasti muutaman minuutin vaikutusajalla :).

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #491 : 06.10.11 - klo:13:59 »
Toimiiko tuo Franck Provost Expert Nutrition -naamio parin minuutin vaikutusajalla pikahoitiksena/silottajana tehiksen jälkeen samalla tavoin kuin NutriGloss? NG oli tuohon tarkoitukseen aivan ylivoimainen ja sen korvaajaa on ollut vaikea löytää. Muitakin silikonittomia, silkkisen tunnun jättäviä pikahoitiksia saa suositella! :)
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 07.10.11 - klo:20:11 »
^ Toimii, jos vain pystyy pidättämään hengitystä sen ajan.  ;D Se haju on tosi voimakas, ja mua alkaa aina pyörryttämään jos erehdyn menemään se päässä saunaan tai pitämään sitä muutamaa minuuttia kauempaa. Toimii kuitenkin hyvin pikanaamiona.  :) Tulisi varmasti käytettyä useammin, jos sitä saisi hajusteettomana tai edes miedomman hajuisena...

kizzi

• Vieras
« Vastaus #493 : 10.10.11 - klo:16:37 »

Ostin Elvitalin volume collagen shampoon + hoitiksen lähinnä halvan hinnan ja silikonittomuuden takia. Kolme tuotetta maksoi vitosen. Mä olen kyllä tosi yllättynyt näistä.

Hoitoaine yllätti kyllä positiivisesti, tukasta tuli yhtä liukas kuin silikonisilla tuotteilla. Ei kuitenkaan lähmännyt yhtään ja tukka pysyi yllättävän kauan puhtaan tuntuisena. Yleensä vähän enemmän siloittavilla tuotteilla tukasta tulee jo päivän kuluessa jotenkin raskas ja likaisen oloinen.
Tuoksu muistuttaa aika paljon niiden tehisten tuoksua, mitä on yleensä mukana kestovärien mukana eli aika voimakas. Hoitoaineen koostumus on vähän lirumpi kuin shampoon, mutta kuitenkin helppo levittää tukkaan.
Hoitoainetta olen käyttänyt " ei millään vaikutusajalla", eli heti kun olen sen levittänyt, olen sen huuhdellut myös poiskin.

Suosittelen, jos haluaa supersileän tukan silikonittomalla hoitoaineella. Mulla nämä kaksi hoitoaineputelia jää kiirepäivien hoitikseksi, kun pitää saada nopeasti sileä tukka lontraamatta monella hoitoaineella. Jos joskus sattuu olemaan sama tarjous niin otan varmasti näitä hoitoaineita lisää.  :)

Sama kokemus.. öljy/hoitis sekoituksella huolella läträily kostautui kammottavana lähmätukkana (sekä oma tukka, että pidennys), ja jousuin sitten pesemään koko tukan jatkoinenn päivineen syväpuhdistavalla shampoolla... ja tulos oli tietysti käsittämätön takkukasa.. No, reilusti vaan tätä volume collagenhoitista päähän, ei juurikaan vaikutusaikaa ja huuhtelu.. iahn latvat ja takkuisilta tuntuvat kohdat pidennyshiuksissa vielä pikahoisin tigin hi-def curls hoitsikalla.. ja tulos? Kiiltavä, pehmoinen, puhtaantuntuinen tukka johon laitoin latvoihin vain ihan aavistuksen tigin born to shinea..
 Loistava hinta/laatusuhde tällä ja tuntuu sopivan myös näille pidennyksille.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #494 : 14.10.11 - klo:20:52 »
Toi L´Orealin hoitoaine on kyllä ihana! Mulla on kolmas purkki tota menossa. Silottaa ihan täydellisesti munkin takkutukan, en vaan voi ymmärtää ettei tossa ole silikoneja. Samaisesta shampoosta en kyllä pitänyt kun takutti aika paljon, mutta sen takkupallon toi hoitis selvitti myös täydellisesti.  :l
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.