Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 305193 kertaa)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #495 : 15.10.11 - klo:11:30 »
Tuota NG.tä saa muuten Fruugosta.

Mun markettisarjojen helmet on LV-hoitis ja XZ-tyrni. Molemmat  on uskomattoman hyviä ja kosteuttavia tuotteita. Tuota Collagen-hoitista pitäs vielä kokeilla, ainakin kuulostaa hyvälle :)
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #496 : 31.10.11 - klo:08:55 »
^ Äläpä muuta sano.  :-\
Mä maksoin tuosta silloin tasan 3€. Anttilassa ja citymarketissa oli molemmissa tuo sama hinta. Nyt se hinta oli vähän vajaa 6€.  0_0 Todella typerää nostaa hintaa melkein puolella yhtäkkiä.

Ostin eilen citymarketin kaks viimestä xylitol-hunaja tehistä. Hyllyn reunassa hinta oli 3,11€ mutta kassakuitissa 4,6€...menin infoon ja sain hyvityksen. Sielä selittivät että se pakkaus uudistuu ja uusi hinta on on tuo 4,6€ 
Onkohan se pelkkä pakkaus muuttunut vai muuttuukohan ainesosatki??? Ja ku hinta kerta nousee sen  puoltoista euroo nii toivottavasti pakkauskokokin sitten kasvaa. Oon kauhee nipo  Virnistää
Mutta siis missä maksaa lähemmäs kuus euroa??  :o
Täytyyki tehä pieni hamstrausmetsästysreissu Tampereen citymarketteihin...ja alkaa katsastaa uutta lempparia :/

Tän hetkinen shampoosuosikki on xz öljyhoitoshampoo, se on pelastanu mun kuivan päänahkani. Kokeilin sitä Gliss liquid silk shampoota täältä tulleiden kehujen perusteella ja alkuun vaikutti tosi hyvältä, sitten alkokin pää hilseilemään ja rasvottumaan ja kutisemaan ihan mielettömästi ja vaihdoin tohon xz:taan. Toisaalta kaipailisin jotain tuuheuttavaa shampoota tähän lirutukkaan...
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Chantel

• Vieras
« Vastaus #497 : 09.11.11 - klo:12:17 »
Elvitalin Total Repair 5 Reconstructing Night Treatment (leave-in) on yllättävän hyvä jätettävä - tekee jopa omista korppuhiuksistani pehmeät, eikä latista vaikka läträisi enemmänkin.  :ts

eekki

• Vieras
« Vastaus #498 : 17.11.11 - klo:16:47 »
Mulle on löytynyt suosikkihoitis ruokakaupan hyllyltä: Wellan Pro Series -sarjasta iso tonkka värjättyjen hiusten hoitista!
Kokeilin tota värjättyjen hiusten shamppoota ja se oli kanssa tosi hyvää.

Wella Pro Series repair shampoo ja hoitoaine testattu.
--
Molemmat mun mielestä oikein mainioita markettikamaksi, --.

Mä olen kohta käyttänyt kahdet tonkat tuon sarjan Shine-versioita, ja olen tykännyt tosi paljon. Pidän hoitoaineista, jotka ovat paksuja ja silottavia (esim. Tigin Brunette Goddess), ja tämä tosiaan on. Hoitoaine on varmasti melko silikoninen, mutta sitä tämä tukka kaipaakin.

Ensimmäistä kertaa lainailen kenenkään tekstiä, joten saas nähdä onnistuinko tekemään sen oikein. Mutta tarkoituksenani oli kysyä, että onko kukaan kokeillut tuota Wella Pro Series sarjan volume-shampoota tai hoitoainetta? Tuo sarja kuulostaa hyvältä monien kehujen perusteella, mutta itseäni kiinnostaa eniten tuo volume-setti, kun oma tukka on melko ohut ja helposti päätä myöten menevä.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #499 : 17.11.11 - klo:22:49 »
Siis eikö Rainbowlla enää ole sitä hajustamatonta hoitoainetta!  ???
Se oli niin hyvää, halpaa ja inci oli lyhyt eikä sisältäny mitään mun silmään epäilyttävää. Tosi ärsyttävää, tää oli mulla ehdottomasti se markettisarjojen helmi, varsinkin nyt opiskelijabudjetilla  :(
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa heidii

• Haiven
  • *
« Vastaus #500 : 18.11.11 - klo:10:13 »
Mulla on sekä shampoo että hoitoaine tuota pro seriesin volumea. Täytyy sanoa että ainakin minun hiuksille on aika lätsäyttävää tavaraa. Mieluummin olen tuuhennus tarkoitukseen käyttänyt Tigin superstar shampoota ja hoitoainetta.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 18.11.11 - klo:21:03 »
Siis eikö Rainbowlla enää ole sitä hajustamatonta hoitoainetta!  ???
Se oli niin hyvää, halpaa ja inci oli lyhyt eikä sisältäny mitään mun silmään epäilyttävää. Tosi ärsyttävää, tää oli mulla ehdottomasti se markettisarjojen helmi, varsinkin nyt opiskelijabudjetilla  :(

Tarkotatko tätä? Ei ole lopetettu. :P
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #502 : 21.11.11 - klo:22:01 »
Joo kuku, just tota! No kumma juttu, ei sitten vaan lähi s-marketissa ole ollut, täytyy tutkailla kauempaa  8) Hyvä jos ei ole lopetettu!
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 29.11.11 - klo:20:09 »
Onko Fructis Nutri Repair hoitoaine lopetettu?!? En löydä enää mistään kaupasta. Ottaa päähän kun vihdoin löysin marketista hyvän silikonittoman hoitiksen ja nyt sitä ei löydykään enää. Prkl.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #504 : 29.11.11 - klo:21:34 »
Jos joku etsii edullista silikonitonta hoitista läträttäväksi tai muuten vaan niin Lidissä on ainakin kolme eri hoitispulloa. Maksavat 1,4 euroa ja sisältöä on 300 ml. Itse olen kokeillut niitä kaikkia (värjätyille, ohuille, ja kuiville hiuksille tarkoitetut), enkä niissä mitään eroa ole huomannut eli yhtä hyviä kaikki. Yksinään käytettynä aika perushoitiksia, joiden hoitavuus ei nyt päätä huimaa mutta toimivia silti.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

kissankello

• Vieras
« Vastaus #505 : 15.12.11 - klo:21:49 »
Hyvä jätettävä Nivea Straight and Easy toimii ainakin omissa kuivissa, paksuissa ja pörröisissä hiuksissa!

Herbinan syväpuhdistava shampoo on ollut myös käytössä ja ajaa asiansa kyllä hyvin. Herbinan marjaspa-hoitoainetta olen joskus käyttänyt CO-pesussa, mutta ei oikein toiminut tähän päähän. Jätti hiukseni muistaakseni aika höttöisiksi.

EHS:n mustikat on ollu jo kauan käytössä "matkapulloina" mökillä, vanhempieni luona jne. Hyvät tuotteet, varsinkin hoitoaine, jota käytän aina CO-pesuissa. Ehkä omiin hiuksiini kaipaisin vieläkin enemmän jämäkkäämpää ja siloittavampaa lopputulosta. Itse tykkään näistä enemmän kuin esimerkiksi mistään kokeilemistani XZ- tuotteista. Kaipaan kyllä muutenkin silikoneja hoitikseen..

Kuitenkin vaihtelu virkistäisi ja huomenna ajattelinkin mennä tutkimaan pitkästä aikaa ruokakaupan hiustenhoitotuotteita.LV:n kosteuttava shampoo on ainakin ostoslistalla, saa nähdä minkä hoitoaineen valitsen vai päädynkö jälleen kerran mustikkaan  ;D Suomalaisuus on aina plussaa omissa valinnoissa.

« Viimeksi muokattu: 15.12.11 - klo:21:54 kirjoittanut kissankello »

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 17.12.11 - klo:11:41 »
XZ:n omenashampoo on ihana! Vaahtoaa hyvin ja pesee juuri sopivan puhtaaksi. Hoitiksesta taas en oikein pidä, se ei tee mun tukalle yhtikäs mitään (mun kasvusto on kyllä aika vaativa, eli ei sinänsä mikään ihme).

Tän ketjun suositusten perusteella ostin Wellan Pro Series Shine -hoitsikan. Tämä tukka kaipaa ajoittain silareita näyttääkseen nätiltä. Menee testiin varmaankin tänä iltana!
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #507 : 17.12.11 - klo:11:50 »
Mun mielestä EHS:n omppushampoo on tosi kiva! En ole itse asiassa edes kokeillut XZ:n, voisin varmaan tehdä sen kunhan tuo edellinen loppuu. EHS:ssän pesuteho on juuri kohdallaan, pesee kiiltävän puhtaiksi, muttei edesauta rasvoittumista. Tuoksukin ihan rehti omppu! :D

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 19.12.11 - klo:11:13 »
Nyt on toi Wella Pro Seriesin Shine-hoitsikka kokeiltu, ja oivoivoi. :l Silaristahan se on, mutta sitä mä halusinkin. Silottaa mahtavasti ja tekee hiuksista mielettömän helposti selvitettävät, mutta ei lätsäytä, vielä nyt seuraavana aamunakin tukka on ilmava ja kiva. Plussaa reippaan kokoisesta pullosta ja puoli-ilmaisuudesta. Suosittelen ehdottomasti, jos on tarvetta täntyyppiselle hoitoaineelle.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #509 : 05.01.12 - klo:15:54 »
^ Juu, tuossa on kyllä hinta-laatusuhde kohdillaan. Kuljun kartanosta taisin ostaa viimeksi sampoo-hoitsikkaparin hintaan 3,90. Normaalihinta on tietty paljon enemmän, mutta Tigit jää multa silti ostamatta vastedeskin.

Olen siis yleensä käyttänyt tuota Shine-versiota, mutta viimeksi otin kosteuttavan, kun ei tuota ollut. Tämä kosteuttavakin on hyvä, ehkä aavistuksen vähemmän silarisen tuntuinen vaikka jotakin dimethiconea siinäkin on.