Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 317579 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #510 : 18.01.12 - klo:11:32 »
Ostin eilen ensimmäisen naamion aikoihin, ja päädyin Fructiksen Color Resis naamioon (pyöreä purkki) jossa marjankuvia etiketissä.. Ja hohoo! Tuote todella on melko tehokas.. En katsonut enkä aijo katsoa, että mitä se sisältää, mutta parissa sekunnissa hiukset olivat ihan supersileät ja liukkaat, jopa kuivimpia latvoja myöten. Levitin naamion koko päähän juurta myöten, ja olen yllättynyt että lopputulos ei ollut niin rasvainen ja lässähtänyt kuin ajattelin.

Minulle riittää tuon naamion käyttö kerran viikossa, ja latvoihinhan sitä voi käytellä useamminkin. Ihan kiva löytö ja ehdottomasti rahan arvoinen.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 18.01.12 - klo:12:17 »
Olen tykännyt kovasti Nivean Intense Repair Comb-In Creamista  :) Ekalla kerralla ei toiminut, mutta seuraavalla kerralla laitoin enemmän ja lopputuloksena oli sileä ja pehmoinen tukka!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 18.01.12 - klo:22:08 »
^^ Tuo on muuten tosi kiva hiusnaamio, harmi kun en ole hetkeen löytänyt sitä mistään. Siloittaa ja pehmentää tukkaa, eikä tarvitse mitään pitkää vaikutusaikaa. Tuoksuukin tosi hyvälle! 

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 19.01.12 - klo:09:35 »
Ostin eilen ensimmäisen naamion aikoihin, ja päädyin Fructiksen Color Resis naamioon (pyöreä purkki) jossa marjankuvia etiketissä.. Ja hohoo! Tuote todella on melko tehokas.. En katsonut enkä aijo katsoa, että mitä se sisältää, mutta parissa sekunnissa hiukset olivat ihan supersileät ja liukkaat, jopa kuivimpia latvoja myöten.

Minusta Fructis on muutenkin ihan ehdottomasti ns. markettisarjojen helmiä, vaikka jostain syystä tällä palstalla ei siitä taideta oikein tykätä, en tiedä miksi..? Niiden INCI:t ovat kyllä nekin mielestäni markettisarjojen parhaita (eli katso ihan rauhassa ;)), paljon vaikuttavia/hoitavia aineita usein ennen silikoneja, mitä ei monista tuotteista voi sanoa (ja kuuluuhan sarjaan ihan silikonittomiakin tuotteita, lähinnä ne tumman vihreissä puteleissa olevat...) :)
* 1b F ii *

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #514 : 19.01.12 - klo:13:16 »
^Lähinnä kai ne vanhat fructikset joita oli aina lapsena on niitä, joista täällä ei oikein välitetty. :D Kyllä fructis on parantunut huomattavasti ja itsekin tykkään monista niiden nykyisistä tuotteista. Pitäisipä hankkia tuota naamiotakin, kun edellinen purnukka loppui jo aikoja sitten.,,

Retro

• Vieras
« Vastaus #515 : 19.01.12 - klo:19:09 »
^^ Mulla on ainakin jäänyt kevyt Fructis-kammo juurikin teini-iästä, kun en tukanhoidosta välittänyt tuon taivaallista ja onnellisena käytin jotain Fructista, jossa oli kunnolla silaria sekä shampoossa että hoitoaineessa, tukka tuntui sellaiselta vahamaisen huovutetulta aina välillä... Ja se tuoksu tökkii kyllä vieläkin. Mutta siis uskon kyllä, että Fructiksellakin on helmiä. :D

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #516 : 20.01.12 - klo:19:48 »
Fructicsesta kun tuli puhetta, niin tosiaan itsekin uskaltauduin tuossa kuukausi sitten ekaa kertaa sitten teinivuosien  juurikin tummemman vihreässä pullossa olevaa silikonitonta shampoota ja olen tykännyt tosi paljon! Joku vahvistava se taisi olla. Miinusta tulee vaan pullosta kun on niin kaponen ja korkea, että tipahti yöllä ittekseen suihkuhyllystä ja halkesi jo ekan käytön jälkeen...onneksi oli tyhjä puteli vielä hollilla niin siirsin shampoot xz:n pulloon  :)
Ja tuo shampoo on tosi riittosaa, ei tarvii läträtä kun vaahtoaa hyvin ja saa levitettyä pienen määrän helposti koko päänahkaan  :-* Pesee sopivasti, ei takuta, ei kuivata!
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 22.01.12 - klo:23:16 »
Jep, Fructis oli ihan eri kamaa vielä joitakin vuosia sitten. Nykyään niillä on hyviäkin tuotteita. Tuoksustakin olen aina pitänyt, ihana kirpeä omena.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #518 : 22.01.12 - klo:23:57 »
Markettisarjoista olis käynnissä metsästys hoitoaineeseen co-pesuja varten. Otetaan vastaan suositteluja! Hiukset ovat melko lyhyet, pixiestä ylikasvaneet (kasvatus käynnissä), erittäin ohuet. Päänahka hikoaa, kutisee toisinaan ja päätä saakin olla pesemässä joka toinen päivä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 23.01.12 - klo:06:37 »
^ CO-pesuille on olemassa ihan oma ketjunsakin; siellä on mainittu tosi paljon erilaisia tuotteita, jotka on todettu hyviksi nimenomaan CO-pesuihin :) Ketjusta löytyy myös muutakin infoa asiasta. Hyvä paikka tällaisille tiedusteluille on myös ''tuotesuosituksia'' -ketju.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #520 : 23.01.12 - klo:14:50 »
^Oukkidoukki  :) CO-ketjun oonkin jo opiskellut pari kertaa läpi, tuli vaan mieleen kun tätä markettisarjaa kävin läpi et josko täältä löytyisi nopeammin vastaus kun ketju on näin ylhäällä :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #521 : 23.01.12 - klo:16:51 »
^ Mun mielestä tähän asti paras hoitis hinta- laatu- suhteeltaan on ollut Tresemmen Naturals- hoitis. Se on riittoisa, edullinen ja toimii!

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 23.01.12 - klo:17:52 »
Elvital Color vive-hiusnaamio on ollut todella positiivinen yllätys! Ostopäätös syntyi ihan hetken mielijohteesta, mutta tämä kyllä selvittää ja tekee hiuksista helposti selvitettävät lyhyelläkin vaikutusajalla. Melkein pidän tästä enemmän kuin entisestä Nutri Glossista, joka oli pitkään suosiki.  :D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 24.01.12 - klo:19:35 »
catjuska, XZ:n Manga-hoitis on ollut ihan perushyvää CO-pesuihin, samoin Erittäin Hieno Suomalainen mustikka, ellei pelkää vähäistä silikonimäärää. Jos lätistyvät helposti, EHS voi olla vähän turhan tujua tosin, mutta Manga varmaan käy hyvin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 26.01.12 - klo:08:53 »
Mä olen tykästynyt Tresemmén Colour Revitalising -shampooseen. Se vaahtoutuu hyvin, joten ei tarvitse kourallista iskeä päähän, pesee tehokkaasti, mutta ei kuivata ja tuoksuukin kivan raikkaalta. Kaiken lisäksi mua aiemmin vaivannut päänahan kutina on kadonnut! En tiedä onko se nyt tuon shampoon ansiota, mutta kummiskin. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397