Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 310958 kertaa)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #555 : 13.02.12 - klo:17:21 »
^ Enhän minä suutu ;D iHerbistä ei oikein huvita tilata mutta kyllä mä aina näytteen verran voin testata. ;D

Ainiin tuo Gliss! Enpäs muistanut enää sen olemassa oloa. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 14.02.12 - klo:13:33 »
^ Joo tuo Glissin Liquid Silk shampoo on kyllä ihan markettien parhautta. Hoitiksista tulee mieleen ainakin XZ Xylitol-Hunaja.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #557 : 14.02.12 - klo:14:04 »
^ Alkoi kiinnostamaan tuo Gliss, jota en ole varmaan koskaan edes kaupassa noteerannut. Onko siinä silikonia, kuten olettaisin?
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #558 : 14.02.12 - klo:15:13 »
^Liquid Silk shampoo on silikoniton mutta hoitiksesta taitaa koneja löytyä.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #559 : 21.02.12 - klo:11:05 »
Siis mä en kyllä mistään löytänyt syväpuhdistavaa shampoota, kun paikallisessa tarjoustalossa kävin. Jotenkin köyhät valikoimat, samaa tuotetta saattoi löytyä hyllykaupalla. Höh!
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #560 : 21.02.12 - klo:11:14 »
Siis mä en kyllä mistään löytänyt syväpuhdistavaa shampoota, kun paikallisessa tarjoustalossa kävin. Jotenkin köyhät valikoimat, samaa tuotetta saattoi löytyä hyllykaupalla. Höh!

Jos meinaat Herbinaa, niin sitä onkin ollut vaikea löytää. Kokeile Sokosta, jos läheltäsi löytyy, sieltä löysin omani  :)
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #561 : 21.02.12 - klo:11:39 »
Bongasin eilen Herbinan Prismasta, vaaleanvihreä pullo. Onko joku selvittänyt mikä se INCIn toinen(?) aineosa on, se pitkä ja syövyttävän näköinen? En meinaan osta saati päähäni pistä ennen kuin se on selvillä :D

*Edit. Se mikään toinen ollut vaan viides ja nimeltään Acrylic Acid/Acrylaminomethyl Propane Sulfonic Acid Copolymer ja kelatoiva/viskositeetin luoja, mutta mitä ainetta mahtaisi suomeksi olla?
« Viimeksi muokattu: 23.02.12 - klo:00:21 kirjoittanut Ice »
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #562 : 21.02.12 - klo:21:06 »
^Pakko käydä kyllä sokokselta hakemassa, ellei paikallisesta prismasta/cittarista sitä löydy. Rupesi nimittäin tukka tuntumaan pikkuhiljaa siltä, että syväpuhdistusta se tarvitsee kaiken öljyllä läträilemisen jälkeen.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 24.02.12 - klo:17:18 »
Hei pakko kysyä että mistä ihmeessä tuota Glissin Liquid silk -shampoota löytyy? ??? Kävin tänään Sokoksella ja siellä shampoota en ainakaan nähnyt. Ja mielestä viime viikolla ei ollut Anttilassakaan. Oonko mä vaan sokea?

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 24.02.12 - klo:17:26 »
^olet sokea ;D Kyllä sitä tuntuu yleensä aika joka paikassa olevan. Kurkkaapa Citymarket, Prisma, mikä hyvänsä.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #565 : 24.02.12 - klo:17:27 »
Hei pakko kysyä että mistä ihmeessä tuota Glissin Liquid silk -shampoota löytyy? ??? Kävin tänään Sokoksella ja siellä shampoota en ainakaan nähnyt. Ja mielestä viime viikolla ei ollut Anttilassakaan. Oonko mä vaan sokea?

Liquid silk ei kuulu kaikkien kauppojen valikoimaan, Sokoksessa tai Anttilassa en ole ikinä tainnut nähdä. Citymarketista löytyy kyllä.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 24.02.12 - klo:18:14 »
No emmä nyt sitten niin pahasti ole sokea jos on totta ettei sitä Sokoksella tai Anttilassa ole. ;D Cittarissa tulee vaan aika harvoin käytyä samoin ei niin kauhean usein Prismassakaan. Täytyy muistaa etsiskellä.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 24.02.12 - klo:18:38 »
^ Myös Tarjoustalosta löytyy.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #568 : 25.02.12 - klo:20:27 »
Budjetti on niin tiukilla, etten saa hunajaakaan hommattua. Kotoa löytyvät ainekset: avokadoöljy,  jojobaöljy, cassiajauhe (varmaan aika epäolennainen?)...eipä sitten mitään muuta :/
Hunaja ei mun mielestä olekaan järin tarpeen kuivalle tukalle kuivalla kelillä, voi jopa olla haitaksi. Huomasin, että mulla hunaja (joka on humektantti, lisää siitä humektanttiketjussa) kuivattaa tukkaa tähän aikaan vuodesta. Noi öljyt sen sijaan on ihan timantteja :)

Markettitarjonnassa ei btw taida olla sulfaatittomia shampoita? Muistelin, että XZ:n hunaja & xylitoli olisi ollut, mutta SLS:hän se siinäkin komeilee. Urtekraminkin luulin olevan, mutta kookossulfaattia siinäkin on. Se tosin kai on huomattavasti miedompaa kuin SLS/ALS, mutta kun täysi sulfaatittomuus näyttää sopivan mun päänahalle ja tukalle niin hyvin, ei ilkeisi siitä poiketa.

Akuutti tämä kysely ei kyllä ole, Tigin Hi-def curlsia ja MOP:n Hydratingia on vielä yhteensä litran verran, mutta kunhan kyselen tulevaisuutta silmällä pitäen  O:);D
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #569 : 25.02.12 - klo:20:57 »
^ Totta. Olen nyt jättänyt humektantit kokonaan vähäksi aikaa pelistä pois kunnes ilma jälleen suosii Moisture Maniacia :) Hiukset käyttäytyy paljon paremmin ja pörrööntyminen on helpottanut.

Kookossulfaatti voi muuten olla pahempi luonnonkiharalle kuin tavan sulfaatti. Noin luin joskus kiharafoorumilta ja mielestäni se pitää paikkansa.

Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.