Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 322242 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #570 : 09.03.12 - klo:20:13 »
Herbinan marjaspa shampoo ja hoitoaine.  <3 Pitkästä aikaa ostin shampoon ja hoitoaineen kun käväisin paikallisessa halpamarketissa. Ostaisin varmasti näitä useammin, jos tuotteita vain löytyisi paremmin.
Mä olin aivan unohtanut kuinka hyviä nämä Herbinan tuotteet olivat. Shampoo oli juuri sopivasti pesevä, ei takuta mutta pesee tukan kunnolla puhtaaksi. Hoitoaineella tulee sileät ja pehmeät hiukset. Tuoksu on kiva, sopivan mieto.

Ainut mikä harmittaa, on saatavuus. Anttilasta, citymarketista eikä S-marketista löydy. Pitänee ensi kerralla hamstrata pari extra pulloa kaappiin, niin ei tarvitse murehtia shampoon ja hoitoaineen loppumista heti.  :)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 09.03.12 - klo:21:11 »
^ Toi MarjaSpa -shampoo on kyllä _todella_ hyvää.  :-* Oon käyttänyt tuota jo varmaan pari vuotta ja se on ehdottomasti parhain shampoo, mitä oon kokeillut. Pesee puhtaaksi, mutta ei kuivata pituuksia ja latvoja, ei takuta, vaahtoaa ja leviää hyvin. Ei myöskään kuluta väriä yhtä paljon kuin muut kokeilemani perussulfaatilliset shampoot. Jos yhdellä shampoolla pitäisi pärjätä loppuelämä, niin se olisi tämä. Ei yhtään mitään pahaa sanottavaa tästä.

Hoitoainetta en tuosta olekaan tainnut kokeilla. Sokoksesta näitä ainakin löytyy, mutta saatavuus ei todellakaan ole parhain.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 09.03.12 - klo:21:38 »
Tuo herbina marjaspa-shampoo ei ikävä kyllä ollut omalle päänahalleni sopiva tuote, mutta ihan vallan mainio kylpyvaahtona eikä tarvinnut pelätä latvojen uittamista saippuavedessä :) ihanan tuoksuinen ja hyvin vaahtoava, ei kuivata ihoa liikaa.

Eli jos et ole kokeillut ja mietit niin jos se ei toimi sinulla shampoona niin sen voi käyttää ihan surutta loppuun suihkusaippuana ;)
this too shall pass.

scarface

• Vieras
« Vastaus #573 : 10.03.12 - klo:07:50 »
http://media.wella.com/i/products/Wella_E_Shine_Shampoo_nor.jpg

<3

Ehdottomasti tykein tuote, minkä olen onnistunut hankkimaan itselleni viimeisen kuukauden aikana! Tätä tahtoo lisää! Shampoopesun jälkeen tukka on pehmeä, kuohkea, kiiltävä ja ennen muuta tää tunne / puhdas olo hiuksissa tuntuu ja kestää pitkään.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #574 : 04.05.12 - klo:07:10 »
Ostin taas pitkästä aikaa Pantenea. Tämä kyllä yllättää positiivisesti joka kerta! Tällä kertaa ostoskoriin jäi Pantenen Nature Fusion -sarjan hoitoaine. Aivan ihana tuoksu, ja mieletön hoitavuus! Tämän jäljiltä hiukset ovat unelmanpehmeät. Pantenen shampoita yritän välttää silikonien vuoksi, mutta hoitoaineet tällä sarjalla ovat aivan parasta A-ryhmää.  :ts

Säihke

• Vieras
« Vastaus #575 : 08.05.12 - klo:19:40 »
Tresemmen Naturals hoitoaine.  :ts Iso pullo, edullinen, toimii CO-pesuissa minun hiuksiini loistavasti, ihan ok tuoksu, ei silikoneja. Hiukset jää ilmaviksi, sileiksi ja puhtaiksi.  <3

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 10.05.12 - klo:12:42 »
Ruokaostosreissulla tarttui ostoskoriin myös Rainbow vesipedon hoitosuihke. Lähinnä kaipasin siis kevyttä tuotetta, joka auttaisi hieman hiusten selväksi harjaamisessa suihkun jälkeen. Ja siihenhän tuo kelpaa hyvin! Eikä ole hinnalla pilattu. Tuoksun tosin oletin olevan vähän lapsekkaampi, jotenkin parempi ja makeampi. Mutta menettelee senkin suhteen (ja oma moka, mitäs en nuuhkaissut ennen ostamista).

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 10.05.12 - klo:17:33 »
^ Mullakin on joskus ollut tuota vesipetosuihketta, ja se on kyllä käyttötarkoituksessaan ihan muumisuihkeen veroista. Ainut on tosiaan tuo tympeä tuoksu, jonka takia mä tuskin ainakaan ostan tuota toiste. Mutta muuten tosiaan ihan käypänen tuote, ja onhan se otukka siinä pullon kyljessä aika sympaattinen. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 10.05.12 - klo:17:39 »
^itsellänikin oli pitkätukka-aikoina tuota suihketta, ja inhosin sitä tuoksua mutta selvitti hyvin! Sitten koitin vanhaa suosikkiani muumisuihketta joka tuoksui taivaalliselle mutta ei selvittänyt sitten yhtään vesipetoon verrattuna.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #579 : 10.05.12 - klo:19:57 »
^ Mulla taas tuon suihkeen tuoksu aiheuttaa äklötystä :P Jäänyt käyttämättä se suihke, eikä tehokaan oikeastaan riittänyt mun tukalle, lähmäsi vain.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 03.01.13 - klo:11:22 »
Garnier Color Resist -hoitoaine värjätyille ja raidoitetuille hiuksille 200 ml, testattu. En panostanut kampaamohoitoaineeseen, vaan kaipasin marketista jotakin hoitoainetta. Muistelin, että Garnier on jotenkin uusinut näitä aineitaan. Lukaisin INCIn ja vaikutti ihan suht. hyvältä, öljyjä löytyi eikä silikoniakaan incissä näyttänyt liiemmin olevan. Värjäsin hiukset kevytvärillä ja laitoin tämän hoitoaineen vaikuttamaan n. 10 min. Tuloksena kiiltävä, hyväpintainen hius. Tykkäsin. Oli helppo pestä pois hiuksista, aiemmissa Garnierin aineissa (kokeiluista 5 vuotta?), tuntui että tukkaa sai pestä ja pestä.
Kommentoikaa INCIä, onko se nyt niin hyvä...?

Garnier Fructis Color Resist INCI:

Aqua/water, cetearyl alcohol, cetyl esters, niaciamide, saccharum officinarum extract, sugar cane extract, trideceth-6, chlorhexidine digluconate, camellia sinensis extract, -.- leaf extract, linalool, benzyl alcohol, benzyl salicylate, amodimethicone, dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, pyrus malus extract, apple fruit extract, pyridoxine hci, cetrimonium chloride, vitis vinifera seed oil, citric ecid, butylphenyl methylpropional, citronellol, euterpe oleracea fruit extract, citrus medica limonum peel extract, lemon peel, extact, amyl cinnamal, parfum/frangrance.

Öljyjä näyttää olevan, mutta näköjään kaikkea muutakin..

« Viimeksi muokattu: 03.01.13 - klo:11:24 kirjoittanut Angelie »

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #581 : 23.01.13 - klo:00:56 »
Freemannin Papaya kolmen minsan hoitoaine todella kosteuttaa karhean talvipään, ihan parasta. Se shampoo jättää hiukset hieman nahkeiksi mut ton hoitsikan kanssa tulee todella kosteutetut ja kiiltävät hiukset. Eikä taida silareitakaan sisältää mut sitä ei hiuksissa huomaa, niin pehmeet kutrit tuli..Jää vakikäyttöön  <3
Breathe me.

fairytonia

• Vieras
« Vastaus #582 : 23.01.13 - klo:12:06 »
Omat vinkkini eivät ole kovin kummoisia mutta jaetaan silti.

Klippoteketin kuivashampoo Parasta mitä olen kokeillut, kampaamolaadutkin käyty läpi.
XZ Muumi selvityssuihke Takkuisille hiuksille paras selvittäjä mitä olen kokeillut. Itse tykkään purkkamaisesta hajusta. Bonusta myös oikeasti toimivasta suihkepullosta, joka ei hajoa millään.
Doven Hair Therapy Intensive Repair tehohoitoaine Sopii joka päiväiseen käyttöön, ja todella avaa takut. Itselläni on helposti takkuuntuva pitkä tukka, joten tästä tykkään. Melkein samaa tasoa kuin Matrix Biolace-sarjan hoitoaineet. Tosin sisältää silikonia.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 23.01.13 - klo:17:13 »
Freemannin Papaya kolmen minsan hoitoaine todella kosteuttaa karhean talvipään, ihan parasta. Se shampoo jättää hiukset hieman nahkeiksi mut ton hoitsikan kanssa tulee todella kosteutetut ja kiiltävät hiukset. Eikä taida silareitakaan sisältää mut sitä ei hiuksissa huomaa, niin pehmeet kutrit tuli..Jää vakikäyttöön  <3

En tiedä, kuinka vanhentunutta tietoa tämä inci-ketjusta löytyvä inci on, mutta sen mukaan sisältää silikoneja. Ei ole kuitenkaan tosiaankaan mitään pelkkää silikonimössöä.

Freeman Papaya and Mango Massive Moisture 3 Minute Conditioner

Water (Aqua), Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, Panthenol, Magnifera Indica (Mango) Fruit Extract, Macrocystis Pyrifera (Kelp) Extract, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Extract, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cyclomethicone, Dimethicone, Amodimethicone, Trideceth-12, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Propylparaben, Methylparaben, Fragrance (Parfum).

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #584 : 25.01.13 - klo:03:21 »
En tiedä, olenko jo tänne vastannut, mutta yksi ehdoton suosikkini markettituotteista on LV kosteuttava hoitoaine. Selvittää ja siloittaa hiukset hyvin. Syossin oljyshampoon kanssa tekee todella mukavaa jälkeä. Jopa niin mukavaa, että kampaaja kehui viime kerralla hiusten kuntoa. Toki varmaan tuo värjäämättömyyskin vaikuttaa hiusten kuntoon.
Enpä siinä kehdannut sanoa, että miltei pelkästään olen markettituotteita käyttänyt. :D