Kirjoittaja Aihe: Markettisarjojen helmet  (Luettu 305188 kertaa)

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
Vs: Markettisarjojen helmet
« Vastaus #90 : 12.11.06 - klo:13:26 »
Mun markettilempparit:

Herbinan jätettävä hoitosuihke tykkään suihkutella tätä päivän aikana kuiviin hiuksiin. Jotenkin kivasti "aktivoi" aamulla laitetut muotoilutuotteet. Kosteisiin hiuksiin tulee käytettyä vähemmän.

EHS shampoo se sinisessä pullossa oleva. Tätä mulla on yleensä aina yhtenä shampoona. Paitsi tällä hetkellä ja kaipailen sitä jo kovasti. Jättää mun hiukset tosi kivan tuntuisiksi. Ihan ehdottomasti paras markettishampoo.

XZ Vihreä savi -hoitis Ehkä mun lemppari co-pesu hoitoaine. Mukavan neutraali tuoksu ja pesee hiukset puhtaaksi. Ei lätsäytä.
1bFii

Poissa shivaree

• Hiushörhö
« Vastaus #91 : 14.11.06 - klo:11:58 »
Parempien shampoiden loputtua ja taloudellisen tilanteen huononnuttua ostin minäkin Glissin Liquid Silk-shampoon. Ihanhan tällä tukkansa pesee, hellävaraisemmaltakin tuntuu kuin esim. miehelle ostetut XZ:n shampoot.
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #92 : 14.11.06 - klo:14:27 »
Täälläkin tykättyjä ovat olleet Glissin Liquid Silk -shampoo sekä Nutri Gloss tehis. Pitäisi tuota NG:tä taas ostaa jossain vaiheessa uusi purkki. Joskus olen myös kokeillut sellaisia öljytehohoitoampulleja, en nyt millään muista että oliko merkki VO5 vai XZ. Sain lahjaksi ne ja hiukset tulivat niillä ihanan sileiksi ja pehmeiksi. Sellainen ampulli laitettiin siis veteen lämpiämään ja levitettiin sitten hiuksiin ja annettiin vaikuttaa hetken aikaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 14.11.06 - klo:14:52 »
...Joskus olen myös kokeillut sellaisia öljytehohoitoampulleja, en nyt millään muista että oliko merkki VO5 vai XZ. Sain lahjaksi ne ja hiukset tulivat niillä ihanan sileiksi ja pehmeiksi. Sellainen ampulli laitettiin siis veteen lämpiämään ja levitettiin sitten hiuksiin ja annettiin vaikuttaa hetken aikaa.

Kuulostaa VO5:lta. Mullakin oli noita joskus kaaauan aikaa sitten.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #94 : 14.11.06 - klo:14:57 »
^VO5:a epäilin myös merkiksi joten kyllä se varmaan oli se. Kävin miettimään että onkohan noita edes saatavana enää, mutta muistelisin että olisin joskus keväällä/kesällä nähnyt noita. Pitäisi varmaan ostaa huvin vuoksi kokeiluun taas joskus, siitä on kolme vuotta kun noita viimeksi käytin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #95 : 14.11.06 - klo:16:23 »
Mitäs kaikki noita Freemanin shampoita/hoitiksia on? Ja hintahaarukkaa?

*Kiroaa Rauman rupusokoksen*
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 14.11.06 - klo:17:22 »
^ Ai että millaisia kaikenlaisia? Täältä löytyy valikoima: http://www.sunrisecosmetics.fi/freeman.htm Ja Tampereen Sokoksella hoitiksissa ja shampoissa hintaa löytyy muistaakseni 4,5e putelilta, muotoilutuotteet oli ainakin vähän enemmän, itse ostin muotoiluvoiteeni 5,5 euron hintaan.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #97 : 14.11.06 - klo:17:53 »
Tykkään Nutri Gloss naamiosta ja Miracle Mististä (vanhemmasta versiosta, uudempaa en ole kokeillut). Ja Muumi-suihke on kiva hiusten selvittämiseen vaikka siinä ei hoitavuutta olekaan.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 14.11.06 - klo:17:58 »
^VO5:a epäilin myös merkiksi joten kyllä se varmaan oli se. Kävin miettimään että onkohan noita edes saatavana enää, mutta muistelisin että olisin joskus keväällä/kesällä nähnyt noita. Pitäisi varmaan ostaa huvin vuoksi kokeiluun taas joskus, siitä on kolme vuotta kun noita viimeksi käytin.

VO5:lla on juuri nuo kolmen kappaleen öljyhoitoampullit.
Niitä on vieläkin myynnissä, sarja uusiutui äskettäin ja pakkauskoko kasvoi yhdellä, eli siinä paketissa on nyt neljä ampullia kerran viikossa käytettäväksi.
Ihan hyviä ja toimivia nuo ampullit ovat, varsinkin vähän kuivemmille ja karheammille hiuksille.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #99 : 14.11.06 - klo:18:09 »
^Pitää varmaan sitten koettaa näin talvella noita kun hiukset tuntuu kärsivän pakkasesta ja kuivuvan vähän. Nuo eivät ole pahan hintaisia niin eipä haittaa jos eivät sitten toimikaan niin hyvin kuin muistan. Kiva kun pakkauskoko on kasvanut, riittää nyt kuukaudeksi tuo paketti jos kerran viikossa käyttää.  :)

Justiina

• Vieras
« Vastaus #100 : 17.11.06 - klo:14:22 »
Mulla on toiminut ihan kohtuu hyvin XZ:n kosteuttava hoitosuihke. Se selvittää tukkaa ihan hyvin, ja pitää sähköisyyttäkin loitolla. Ostan varmaan joskus jatkossakin  :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #101 : 18.11.06 - klo:16:47 »
Ostin ittelleni putelin XZ Tyrniöljyhoitoa. Entinen pullo kerkes loppua, nyt ois taas aika panostaa hiusten hyvinvointiin tehokkaammin..
http://www.xz.fi/tuotteet/varjatyille_hiuksille.htm

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #102 : 18.11.06 - klo:17:12 »
1. Nutri Gloss-naamio on ehdoton ykkönen, sen käytön jälkeen hiukset jopa kiiltää (harvinaista tälle kasvustolle).
2. Glissin liquid silk- shampoo vaahtoaa ihanan pehmeästi.
3. Freemanin Papaya and mango 3 minuutin hoitoaine tuoksuu aivan syötävän hyvältä ja toimii ihan kohtuullisen hyvin.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #103 : 21.11.06 - klo:14:27 »
Hienoa että lueskelin täältä taasen, pitääkin käydä kaupasta hakemassa Nutri Glossia lisää. Mulle ihan jäätävän kiva hoitotuote, olen tykännyt!  :-* (ja varmaan asiasta täälläkin jo kirjoittanut..)

Justiina

• Vieras
« Vastaus #104 : 21.11.06 - klo:21:48 »
Mullaki on tuo NG naamio toiminu tukassa hyvin, kyllä se selvittää ja silottaa tukkaa. Yleensä tuo Cutrin Oysterin samppoo tekee minun tukan tosi takkuiseksi jos sillä pesee, niin sitten kun laittaa Nutri Glossia pariksi minuutiksi tukkaan, niin ihan kiva on tullu...  :)