Mulla on Bumpitsit olleet varmaan jostain juhannuksesta asti, enkä ole käyttäny kertaakaan.

Olin aluksi niistä tosi innoissani, koska tykkäisin kovasti sellaisesta kampauksesta kuin niissä mainoskuvissa on. Ovat kuitenkin jääneet käyttämättä, koska en vaan saa niitä pysymään niin tukevasti etteikö päivän aikana Bumpitsin tippuminen pelottaisi. Mulla on melko liukas tukka, että ehkä hiuspuuterin kanssa saattaisi onnistaa. Sen kerran, kun olen jaksanut tupeerata Bumpitsin pysymään, on hiusten asettelu nätisti ollut hankalaa - hiukset kyllä kohoaa kivasti, mutta tippuvat Bumpitsin päältä "nopeasti alas" niin että pää näyttää kulmikkaalta. Jos tästä nyt ymmärsi mitä tarkoitan...
Valkeista: ainakin Citymarketteihin on tullut uusi valikoima kampauksentekovälineitä. Itse ostinkin sellaisen ison valkin Carrie-nutturaan (jämäkkä nepparikiinnitys). Valikoimassa oli myös pienempi versio siitä, sekä tällaisia:
http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/343135315/EMS_Hair_Twist_Style_DIY_Bun_Maker_Tools_Hair_Accessories_Free_Shipping.summ.jpgSen lisäksi näytti olevan jotain strasseja, jotka suoristusraudalla painetaan kiinni tukkaan - voisi olla hauska lisä bileiltaan, mutta en sitten tiedä miten hyväksi ovat hiuksille.
Ja asiaan: mä olen ihan rakastunut vanhoihin kunnon tarrapapiljotteihin!

Kaipasin jotain tyvikohotuskeinoa ja kun ei Volumasteriinkaan ollut varaa, niin nappasin Prismasta mukaan pari pakettia papiljotteja: ihan isoimpia sekä toiseksi isoimpia. Ja kukapa olisi uskonut! Hiuksista tulee aivan ihanat, todella kuohkeat, tyvestä äärimmäisen kohottuvat, kauniin laineilevat, "bouncyt" hiukset. Vautsi! Laitan nämä kosteaan tukkaan, annan kuivua meikkauksen ajan ja tarvittaessa kuivaan loppuun föönillä. Ennen käytin muotoiluun rautaa, niin tämä säästää tukkaa lämmöltäkin. Ja toki mikä parasta: hiukset voi jättää joko auki upeille laineille, tai käyttää laineita pohjana esimerkiksi victory rollseille. Jee, vanhassa vara parempi!