Kirjoittaja Aihe: Mario Badescu  (Luettu 1258 kertaa)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
Mario Badescu
« : 29.07.06 - klo:21:31 »
Ja tänne kommentteja Mario Badescun tuotteista. Näyttäisi olevan kivan luonnonmukaisia ja aika edullisiakin. :)

Nove

• Vieras
Vs: Mario Badescu
« Vastaus #1 : 29.08.06 - klo:11:02 »
Mua kiinnostais kyseisen merkin Cleansing Milk with Carnation & Rice Oil. Seelalla tätä ainakin taisi olla? Onko kuinka hyvin putsaava ja jättääkö minkäänlaista kalvoa iholle?

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 29.08.06 - klo:12:32 »
Juuh nämä tuotteet löytyy minulta:

- Cleansing milk with carnation & rice oil; tämä ei ole vedellä huuhdeltava puhdistusmaito kuten luulin eli on jäänyt kaappiin odottamaan talvea ja puhdistussientä tai vastaavaa

- Aloe vera toner; ihan hyvä kasvovesi, raikastaa mutta ei kuivata ja sopii herkkäihoisellekin

- The moisture magnet; täyteläinen päivävoide, odottaa talvipakkasia tämäkin

Tosiaan mukavan luonnonmukaisia ja hajuttomia. Inci-listat ihana lyhyitä ja hyviä  :) Tilaan varmasti jatkossa lisää sarjan tuotteita.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Puggie

• Vieras
« Vastaus #3 : 29.08.06 - klo:14:25 »
Mulle jäi jotenkin negatiivinen kuva Mario Badescusta. Mä käytin tuota Enzyme Cleansing Geliä (kun sitä oli kovasti kehuttu) ja se oli ainakin tosi tujua ja ärsyttävää mun iholle. Tuo Aloe Vera Toner oli hellävarainen, mutta jotenkin ”yhdentekevä”. Moisture Magnet oli ihan perusvoide, mutta jos ottaa huomioon, että kyseinen voide maksaa esim. HQ:ssa 31 euroa, niin eipä ole hintansa väärti! Maksaisin maksimissaan 5-6 euroa tästä voiteesta. MB:n kosteusvoiteet, jotka sisältävät SPF:n eivät muuten suojaa UVA-säteiltä, mikä ei ole ollenkaan hyvä juttu.. :(

Muoks. Mario Badescun sivuilta poimittua:

Moisture Magnet
Hyaluronic Acid and Pentavitin blend locks in skin’s natural moisture while the nourishing and antioxidant benefits of Vitamin A keep skin, smooth and soft. Daily, moderate sun protection added for anti-aging benefits to keep skin looking young and healthy. Easily absorbed, non-greasy formula.

Ingredients: Deionized Water, Peanut Oil, Propylene Glycol, Carnation Oil, Parsol MCX, Octyl Methoxycinnamate, Pentavitin, Silicone, Gardenia Extract, Propylparaben, Methylparaben.

Mua muuten kiinnostaisi, että mikäköhän tässä Moisture Magnetin incissä on se A-vitamiini ja hyaluronic acid, jota kovasti mainostetaan. Ainakin muiden tuotteiden inceissä olen nähnyt tuon hyaluronic acidin ihan sellaisenaan incissä.

« Viimeksi muokattu: 29.08.06 - klo:14:44 kirjoittanut Puggie »

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #4 : 30.08.06 - klo:22:09 »
Mulla on käytössä Mario Badescun Chamomile Eye Cream. Alkaa olla lähes loppu, ja hyvin on palvellut. Tuote ärsytti ihoani alkuun, kunnes iho "tottui" - tämä on mulla aika yleistä. Koostumus on jännä, hieman kuin vaalenpunertavaa kookosrasvaa.  :D

Kosteutusteho tuossa tuotteessa ei ole ihan mulle riittävä, joten en taida toista purkkia ostaa.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 13.08.08 - klo:00:55 »
Onkohan tuo Drying Lotion kuinka rankkaa tavaraa käytännössä? Törmäsin tuohon aivan sattumalta youtubessa ja kehuja vuodattaneen tyttösen iho ei näyttänyt mitenkään karrelle poltetulta tai kärsineeltä. Silti tuo INCI epäilyttää: Isopropyl Alcohol, Deionized Water (Aqua), Calamine, Camphor, Colloidal Sulfur, Salicylic Acid, Glycerine, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Talc.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 13.08.08 - klo:08:56 »
Meillä on käytetty tuota pullollinen ja ei siitä haittaa iholle ollut, eipä kyllä hyötyäkään.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782