Olen tässä nyt pidemmän aikaa pohtinut sellaista asiaa, että onkohan niillä eri kasvovesillä, kasvovoitella tai vastaavien käytöllä oikeasti mitään vaikutusta ihoni peruskuntoon. Juttelin asiasta ystäväni kanssa ja hänkin sanoi, ettei oikeastaan ole huomannut suurempaa eroa ihonsa kunnossa minkään tuotteiden käytössä, ainoastaan e-pillerit ja aknelääkkeet ovat vaikuttaneet hänen ihonsa kuntoon, muuten ei mikään tuote. Samaa olen itsekin ollut huomaavinani (pillereitä en ole käyttänyt) ja aloin masentua - ehken saa ihooni läntättyä tuotetta, joka muuttaisi siitä upeamman jollain tavalla.

Tästä ajatuksesta lähdin miettimään omaa ihonhoitoani ja ihoni tilannetta ja tuli mieleen, josko teillä olisi kokemuksia asiasta.
Minun täytyy nimittäin sanoa, että en ole tosiaan vielä löytänyt juurikaan tuotteita, jotka olisivat merkittävästi muuttaneet ihoani - ainoastaan löytyy tuotteita jotka eivät ole muuttaneet sitä huonompaan suuntaan.

Koska ilmeisesti ainakin monet ihmiset ovat täällä hehkuttaneet tiettyjä tuotteita ja monet pitävät jotain tuotteita luottotuotteina niin haluaisin saada vähän toivoa tähän negatiivishenkiseen ajatukseeni: Haluaisin tietää miksi joku tuote on luottotuotteesi? Onko se tuote tosiaan parantanut ihosi kuntoa tai vaikuttanut muuten positiivisella tavalla ihoosi?
Minun ainoa luottotuotteeni, joka on tosiaan jotain muutosta tehnyt on Widmerin silmänympärysvoide, joka muuttaa aina täysin kuivat, karheat ja lohkeilevat luomeni takaisin ihmisen luomiksi turvottamatta niitä lainkaan. Tuotteita, jotka olisivat tehneet merkittävän eron ihonhoitooni, en ole vielä kuitenkaan löytänyt.

Haluan kuitenkin elää vielä toivossa, että tällaisia ihmetuotteita on olemassa - kerro jos olet löytänyt sellaisen. Jos et ole, kerro toki myös sekin.