Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123195 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #105 : 11.05.07 - klo:18:00 »
^ sama täällä - mistään lääkkeestä ei ole ollut kuitenkaan kuin vaan hetkellistä apua. Olen syönyt kaksi Roaccutan-kuuria ja useita antibioottikuureja & käyttänyt paikallisia voiteita. Ruokavaliollakaan en ole huomannut olevan juuri mitään vaikutusta.

Vähitellen oikein raivostuttaa tämä naama. Näytän teini-ikäiseltä eikä se työyhteisössä ole kovin positiivinen seikka.

Nimim. ihotautilääkärin asiakas vuodesta 1993.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 11.05.07 - klo:20:32 »
Estee Lauderin Idealist Skin Refiniser -seerumi ja Idealist Mikro D -mikrokuorinta. Otsallani oli huomattavasti koholla olevia pieniä näppyjä, näytti näkkileivältä, eivät olleet finnejä, eivätkä puristettavissa, eivätkä lisääntyneet. Noiden kahden tuotteen ansiosta ne ovat tasoittuneet huomattavasti. Heti kun seerumi unohtuu pariksi päiväksi, alkavat nuo näpykät taas kohoilla, joten tämä tuote on varmasti käytössä niin kauan kun tätä valmistetaan. Mikro D tukee hyvin seerumin vaikutuksia.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 13.05.07 - klo:13:35 »
Onko kokemusta Avonin Clearskin-tuotteesta? On tässä uudemmassa lehdessä ja lupaa parantaa aknen jälkiä kolmessa päivässä. Nämä on kuorivia ja korjaavia hoitotyynyjä.

Houkuttaa tilata...
Hang up the chick habit

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #108 : 13.05.07 - klo:15:42 »
Eniten on vaikuttanut se, että olen alkanut hoitamaan ihoa :)

Ennen pesin kasvoni jollakin käsisaippualla ja vartaloa en rasvannut koskaan! Nykyään joka ilta puhdistus, kropan rasvaus joka pesun jälkeen ja silmänympärysvoiteet ja ihon säännöllinen kuorinta.

2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 13.05.07 - klo:19:09 »
Mineraaliöljyjen välttäminen, talvella Weledan mantelisarja ja nyt uusi tuttavuus Dermalogica. Ei enää kirístelevää ihoa ja mustapäitä on entiseen verrattuna todella vähän ihon pinnassa.

Muoks. Pakko lisätä vielä Neutrogenan blackhead eliminating daily scrub. Käytän parin päivän välein ja pitää nassun kiiltelyn kurissa ja tukkeumat herran nuhteessa.
« Viimeksi muokattu: 02.06.07 - klo:21:49 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #110 : 13.05.07 - klo:20:34 »
Korresin tuotteet ja näemmä myös erityisesti Dr. Hauchkan kasvoöljy.  :-*

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 13.05.07 - klo:20:45 »
Apocyclin- kuurin mäkin olen syönyt, eikä se vaikuttanut mitään. Mulle se lääkäri ei suostunut keväällä antamaan tota kuuria, kun se kuulemma herkistää aurinkoihottumalle (niin taisi lukea ohjeissakin), sain sen sitten syksyllä. Ei se tosiaan mitään vaikuttanut.

E-pillereitä olen kokeillut vaikka mitä eri merkkejä, ei vaikuttanut edes Diane Nova, jonka ymmärtääkseni pitäisi auttaa. Minipillereillä tilanne on paljon parempi. Näppyjä tulee oikeastaan tosi harvoin nykyisin, mutta mustapäitä on edelleen. Noita minipillereitä olen vedellyt nyt vuoden.
Only death is real.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 14.05.07 - klo:16:24 »
Mulla tuo Apocyclin on nyt auttanut mutta en kyllä ole herkistynyt tai palanut auringossa. Saas nähdä tuleeko finnit takaisin. Mulla on vielä puoli purkkia niitä tabuja, joita otan 1/2 päivässä.

Humektan on muuten hyvää kasvorasvana ja muutenkin apteekin tuotteet esim. Sebamed clear face on parantanut ihoani huomattavasti!
Hang up the chick habit

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 14.05.07 - klo:22:43 »
Mulle noi Sebamedit oli liian voimakkaita. Kuivatti ihan kamalaksi koppuraksi.
Only death is real.

Antonella

• Vieras
« Vastaus #114 : 15.05.07 - klo:09:25 »
Mulla on luultavasti auttanut e-pillerit, baarissa käynnin ja sitä kautta krapula-aamujen väheneminen (vanhuus ei tule yksin...), alkoholipitoisten ja liian "ytyjen" puhdistusaineiden, kasvovesien ja voiteiden välttäminen ja ehkä myös terveellisempi ruokavalio ja vitamiinit sisäisesti. Finnejä tulee edelleen ja iho on toisinaan epätasaisen värinen, mutta paremmassa kunnossa se on kuin muutama vuosi sitten. Tai ainakin siltä tuntuu... Apteekin perusvoiteet ja muut Erisan-tyyppiset kasvovoiteet sopivat minullekin. Mitä vähemmän hajusteita ja muuta ylimääräistä, sitä enemmän iho tykkää. Apteekin Normaderm-voide on myös havaittu hyväksi t-alueelle levitettynä.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 15.05.07 - klo:22:34 »
Tuo piletyksen loppuminen ja ravinto tekee kyllä hyvää ja ihokin sitä kautta jaksaa erilailla. Tuon olen itsekin huomannut, että kun kunnolla nukkuu ja viettää rauhallista elämää niin ei naama kuki samalla lailla ja ole turvoksissa kuin joskus joka viikonloppuisten piletysten ja valvomisten jälkeen.

addaa

• Vieras
« Vastaus #116 : 15.05.07 - klo:23:51 »
Eniten vaikuttaneet
1)liian kovien puhdistusaineiden poisjättö
2)kunnon kosteutus
3)kuorintojen vähentäminen
4)kalaöljykapselit
5)riittävä uni
6)mineraaliöljyjen/silikonin minimointi
7)satunnaisten finnien kuivattamiseen sellainen aika vahva alkoholipitoinen desinfiointiaine pumpulipuikolla laitettuna
8)riittävä ulkoilu ja urheilu
9)e-pillerit jonkun verran
10) tyynyliinojen/kasvopyyhkeen vaihto n. kerran viikossa

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #117 : 16.05.07 - klo:11:13 »
1. siirtyminen kosteuttavampiin tuotteisiin (iho ei ole enää rasvainen)
2. kuorinta Daily Microfoliantilla (mustapäiden väheneminen)
3. naamio 2 kertaa viikossa (syväpuhdistava ja kosteuttava)
4. mineraalimeikkien käyttö (ihonväri tasoittunut)
5. aknelääkkeiden syönti, e-pillerit & reseptivoide (ei enää finnejä tai aknea)
6. ulkoilu/liikunta
7. säännöllinen kosmetologilla käynti pahimpina aikoina (ei aknearpia)

Ihonhoitosarjoista eniten ihoni kuntoon on vaikuttanut Christian Diorin Iod-sarja (jota ei enää tietenkään myydä Suomessa  :'( ) ja dermalogican ihonhoitotuotteet mutta ei minun mielestäni yllä Iodin tasolle.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 16.05.07 - klo:13:07 »
Sopivat puhdistus- ja kosteutusmömmöt, eli Erisanin puhdistusgeeli, Herbina Softcare-kasvovesi ja Humektan. Kaikkia noita olen käyttänyt aiemmin erikseen muiden tuotteiden kanssa jolloin en ollut täysin tyytyväinen oikeastaan yhteenkään. Kolmistaan käytettynä tuntuvat todella hyviltä ja iho on selvästi rauhoittunut.  :-*

Hyvät yöunet vaikuttavat myös todella paljon ihon ulkonäköön. Jokin aika sitten ihmettelin kun kasvot näyttivät paremmilta kuin aikoihin, ja eilen taas havahduin vaihteeksi siihen kuinka väsyneeltä näytän. :-\

Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Marina

• Vieras
« Vastaus #119 : 30.05.07 - klo:12:59 »
Minäkin untuvikkona liityn joukkoon. Mulla ehkä aika erilaiset tuotteet, kun mitä täällä mainittu.

Itsellä siis todella herkkä, pintakuiva ja tukkiutuva sekaiho, jolla couperoottisia taipumuksia. Silmänympärysiho atooppinen. Ettei tää elämä olisi tylsää ihon hoidon osalta. ::)

Mulla selkeästi vaikuttaa ihon kuntoon e-pillerit. Jätin ne vuodeksi pois ja rintakehä ja yläselkä puhkesi mielettömään kukkaan vaikkei mulla ole ikinä teininäkään ollut iho-ongelmia. Muistoksi jäi aikamoinen läjä pahoja jälkiä jotka nyt ovat melkein häipyneet mineraalisuolauksen ansiosta.

Otsa oli ennen mun ongelma-alue numero yksi. Täynnä talia (vai onko miliumeja nimeltään). Näppyjä riitti järkyttävästi ohimosta ohimoon varsinaisena viljelmänä. Nyt ovat melkein kaikki hävinneet, kun olen käyttänyt otsaan pelkästään mineraalisuolausta joka päivä puhdistusmaidolla pesemisen jälkeen. Kosteutukseen käyttänyt pelkästään kosmetologilta saatua kosteutusnestettä joka siis kosteuttaa ihon mutta ei sisällä rasvaa eikä näin tuki mun herkkää ja pintakuivaa nahkaani. Suolakuorinta kirkastaa ihoa ja antaa otsan hengittää ja laskea luonnollisella tavalla talit pois ihosta. Kosteutusneste käy koko kasvojen iholle ja etenkin kesällä ja etelässä loistava tuote, kun ei tuki iho ollenkaan. Mutta jottei asiat menisi liian helpoksi, kosteutusneste ei sovi mun herkille poskille eikä silmienympärysiholle. ;D Poskille käytän Lumenen Tender Dropsia ja silmien ympärille Avenen silmänympärysvoidetta.

Kuntoon auttaa myös runsas veden juonti ja liikunta. Satunnaisesti myös käytän kosteuttavia ja syväpuhdistavia naamioita saunan yhteydessä.

Ja kiitos vaan hyvistä vinkeistä. Teepuuöljy taitaa lähteä testaukseen ja korvan taakse jäi pari muutakin hyvää vinkkiä. ;)