Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123148 kertaa)

Poissa Keltainen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #135 : 26.10.07 - klo:13:34 »
Paljonko tuommoinen hoitokerta on sulla maksanut? Entä kuinka huomattavaa puhdistuminen on? Mistä olet hankkinut tuota mineraalisuolaa? nimim.kyselyikä  ;D

Muoks. Pitäiskö keskustelua jatkaa täällä http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1781.15

^En pääse tuonne!

No kerron vielä nyt tässä loput. :) Pari päivää hoidon jälkeen iho alkoi pukkaamaan finnejä melkein koko naamaan. Aiemmin posket on säästyneet finneiltä, mutta nyt niistäkin pukkasi mömmöjä ulos. Iho saattaa myös kuivua, mutta mulla se on onneksi ollut ainakin tähän asti vähäistä. Että kyllä se aika rankka puhdistuminen on ollut. Tosin mulla oli kyllä ennen hoitoja jo naama epäpuhdas. Tosi nopeasti alkuun ne finnit sitten läksi pois, mutta nyt lopussa tuli muutama hyvin sitkeä. 39€/kerta ja kolmannella kerralla sain homeopaattisia lääkkeitä hoitoa vauhdittamaan.

Sain mineraalisuolaa testattavaksi vyöhyketerapeutilta. Sitä ei tietääkseni saa vielä oikein mistään suomesta ostettua, ellei sitten maahantuojalta tai vaihtoehtohoitoja antavilta.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 26.10.07 - klo:13:40 »
^ Mulla on kaapissa ainakin mineraalisuola nimikkeellä olevaa suolaa. Eiks se oo samaa sitten? ::). Ite oon ainakin ihan perussuolaa liottamalla veteen ja pyyhkimällä kasvoja saanu ihan hyvää tulosta aikaan. Ainakin pakaroista katosi isot paukamat ;D

Poissa Kuuku

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 26.10.07 - klo:13:43 »
Mun ihon kuntoon positiivisesti on vaikuttanut meikkipuuterin vaihto mineraalimeikkipohjaan, sekä Korresin ihonhoitotuotteet. Toisin sanojen en enää pistä naamaani silikoneja tai mineraaliöljyjä. Ihohuokoset ovat pienentyneet pysyvästi ja kaikki nenän pikkumustapäät ovat kadonneet. Silmänympärysiho tuntuu myös kimmoisammalta kuin joskus ennen... Iho on käytännössä samanlainen kuin e-pillereitä syödessä, eli hyvä :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #138 : 26.10.07 - klo:13:49 »
Poistin vanhan viestin, sillä ei ollut ajankohtainen. Tällä hetkellä tuntuu, että parasta minun iholle ovat:

- Humektan
- Erisan kasvovoide (vanhaa sarjaa)
- L'oreal Happyderm -puhdistusvaahto
- Garnierin punainen kasvovesi
- Lumenen Hemmottelutipat
- Bellavita.

Kesän ajan minulla oli naama aivan kauheassa kunnossa, mikä saattoi johtua stressistäkin. Syyskuussa käytin neljä viikkoa Skinoreniä, enkä sen jälkeen ole sitä käyttänyt, koska kiinnitin muuten huomiota ihonhoitoon. Sen jälkeen ihon kunto parani vähitellen. Pyrin myös syömään terveellisesti. Nyt syksyllä iho on muutenkin ollut kuivempi kuin kesällä.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 26.10.07 - klo:17:46 »
^ Mulla on kaapissa ainakin mineraalisuola nimikkeellä olevaa suolaa. Eiks se oo samaa sitten? ::). Ite oon ainakin ihan perussuolaa liottamalla veteen ja pyyhkimällä kasvoja saanu ihan hyvää tulosta aikaan. Ainakin pakaroista katosi isot paukamat ;D

En ole 100 % varma mutta todennäköisesti kyseessä ei ole sama asia. Korjatkaa jos olen väärässä.

Keltainen, kerrotko vielä että mikä sulla on ihon tilanne nyt? Tuo hoito kuulostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta. Epäilyttää vain että onkohan se tulos kuinka pysyvä vai pitääkö käydä ylläpitohoidossa esim. kerran kuukaudessa?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 26.10.07 - klo:23:09 »
Minun ihooni kuntoon vaikuttavia tuotteita (siis toki hyvällä tavalla):

- Erisan puhdistusgeeli/puhdistusemulsio
- Humektan
- mineraalimeikit
- Louis Widmer sy-voide
- ROC Enydrial huulirasva
- Paula's choice BHA 2% neste (ainakin parin käyttökerran perusteella)

Noita en vaihda. Ennen rasvoittuva ihoni oli todella punoittava ja tukkoinen, nyt ei rasvoitu enää yhtä paljoa, ja tuntuu kimmoisalta ja kosteutetulta.

Poissa Keltainen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #141 : 27.10.07 - klo:00:14 »
Keltainen, kerrotko vielä että mikä sulla on ihon tilanne nyt? Tuo hoito kuulostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta. Epäilyttää vain että onkohan se tulos kuinka pysyvä vai pitääkö käydä ylläpitohoidossa esim. kerran kuukaudessa?
Iho on nyt jämähtänyt ikävään vaiheeseen: finnejä ei tule lisää, mutta iho on vielä epäpuhdas.  :-\Voin raportoida tänne tilannetta seuraavan kerran jälkeen, joka on ensi kuun alussa. Ylläpitohoidossa käyn nyt vain luultavasti yhden kerran ja ehkä sen jälkeen kerran vuodessa, ihan vaan rentoutumis mielessä. :) Siellä ei siis tarvitse jatkuvasti ravata, koska kehosi työskentelee vyöhyketerapeutin puolesta. Hän vain laittaa kehosi toimimaan ja parantamaan!  ;)

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 12.11.07 - klo:15:00 »
Humektan on kyllä ihmerasvaa. Sillä saa aina ihon kuntoon. Nytkin on kylmällä ilmalla tullut kaikenlaista ihottumaa kasvoihin, mutta kun aloin käyttää Humektania niin johan lähti. Ei ole toista rasvaa tullut vastaan jossa olisi yhtä miellyttävä koostumus.

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #143 : 12.01.08 - klo:19:25 »
Tosiaan, Humektan auttaa ihan kaikkeen. Vaikka se onkin aika kevyttä, niin sitä pystyy lykkimään iholle heti edellisen kerroksen imeydyttyä. Tuolla lähtee kaikki pintakuivuus. Toinen tuote, josta olen paljon tykännyt, on Nivean Pampering honey mask, jota käytän yövoiteena, en naamiona. Se on ihan huipputuote, rasvainen koostumus mutta ikinä ei ole iho mennyt tukkoon siitä. Iho pysyy kirkkaana ja kosteutettuna talvisin tuolla.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 12.01.08 - klo:19:35 »
Minä olen vihdoin löytänyt iholleni sopivat tuotteet, eipä niiden etsinnässä mennytkään kuin about 18 vuotta ;) Tarkkana täytyy olla, sillä välillä olen joutunut tukkivan kosmetiikan takia pitkillekin lääkekuureille  >:( Ainakaan mineraaliöljyt eivät minulle sovi.

-Exuviance kasvojenhoitotuotteet
-mineraalimeikit, en muuta enää käytäkään
-mineraaliöljyttömät vartalovoiteet (esim. Korres, Humektan tai ekokaupan tuotteet)
-Karitevoi (kuiviin huuliin, polviin...)

EDIT: Eikä sovi silikonitkaan, näemmä. Ihoni parani lopettaessani Exuviance kasvovoiteiden (sis. silikonia) käytön vielä entisestään! vaihdoin siis emuöljyyn  :D Sekoittelen Humektanin kanssa vaihtelevassa suhteessa ja on todellakin tehnyt ihmeitä iholleni. Käytän vielä Exuviancen puhdistusgeeliä ja kasvovettä mutta tilattuna on jo muita tuotteita (kunhan on geelimäinen puhdistaja ja INCI lyhyt, ihoni kestää ne kyllä. Ongelmana aina olleet nuo voiteet).
« Viimeksi muokattu: 05.03.08 - klo:18:56 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 13.01.08 - klo:17:11 »
Estee Lauderin Advanced Night Repair seerumi on kyllä kulttimaineensa arvoinen. Olen käyttänyt tätä nyt kolmisen kuukautta yövoiteen alla ja iho on tosi kuulas ja heleä. Edes pakkasilla ei tullut minkäänlaista pintakuivuutta vaikka ulkoilen koiran kanssa tunnin tai kauemminkin päivittäin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 14.01.08 - klo:12:04 »
Decubalin face vital!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ikinä en ole käyttänyt mitään näin hyvää kasvovoidetta!!! Ei jätä tahmeeksi ihoa eikä kiiltäväksi mikä on outoa kun voide on aika rasvaista. Kaikki finnit on kadonneet ja poskien punoitus ja ärsytysnäpyt myös. Tätä jos ei yhtäkkiä saisikaan apteekeista en tiedä mitä tekisin :-\. Ihoni on nyt niin hyvässä kunnossa nyt. Ei riitä ees sanat kuvailemaan tätä voidetta :D. Plussaa kun ei ole silikoonia eikä mineraaliöljyjä ja on hajuton  :)

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 14.01.08 - klo:12:37 »
^ Mitä tuo voide sisältää? En pikaisella etsimisellä löytänyt inciä täältä...
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 14.01.08 - klo:12:41 »
Ai eikö löytyny. Mielestäni se on jossain mutta laitan sen nyt tähän sitten
Aqua
Pentylene Glycol
Glycerin
Niacinamide 
Simmondsia Chinensis 
Glyceryl Stearate 
Dicaprylyl Carbonate 
Glyceryl Stearate Citrate
Butyrospermum Parkii
Cetearyl Alcohol  
Polyglyceryl-3 Methyglucose Distearate
Magnesium Aluminium Silicate
Sorbitol
Ceramide 6 II  
Ceramide 3 
Phytosphingosine
Galactoarabinan  
Cholesterol 
Tocopherol
Xantan Gum
Tocopheryl Acetate 
Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate
Sodium stearoyl Lactylate
Caprylic/Capric Triglyceride
Stearic Acid
Sodium Gluconate
Sodium Hydroxide

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 14.01.08 - klo:20:49 »
Minkä hintaista tuo Decubalin face vital on? Onko paljonkin Humektania hinnakkaampaa?
I wake up, it's a bad dream,