Kirjoittaja Aihe: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet  (Luettu 123154 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Ihosi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet
« Vastaus #15 : 30.07.06 - klo:19:38 »
Yksi ihan ehdoton tuote vasta tainnut tulla vastaan, eli Widmerin silmänympärysvoide. Oma HG tuotteeni.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 30.07.06 - klo:20:03 »
Teepuuöljy on toinen niistä tuotteista, joka itselläni on oikeasti auttanut finneihin, ja kaikenlaista tuli kyllä testailtua silloin akneaikoina(n.kuusi vuotta sitten). Toinen, mikä ihan selvästi tehosi, oli kosmetologien myymä Therakos. Tuo Therakos oli vaan niin kallis(100mk), etten ole sitä toista kertaa enää ostanut. Riittikin niin vähäksi aikaa. Nykyäänkin, jos mulla on ihossa paljon tulehduksia, käytän normaalisti käyttämäni kasvovoiteen(olos natura nettare di zucca, sekaiholle) tilalla Humektania, mihin laitan tipan tea tree-öljyä sekaan. Ja kyllä muuten paranee iho nopeammin :)

Kalaöljyllä en ole kasvojen ihoon huomannut vaikutusta, mutta olen tehnyt keittiöapulaisen hommia viime syksynä, ja toisen kerran viime keväänä(tuossa hommassahan joutuu pesemään ja desinfioimaan käsiä kymmeniä kertoja päivässä). Syksyllä, kun en vielä kalaöljyä syönyt, mulla kuivui kynsivallit tosi pahasti. Jatkuvasti sai leikellä irtoavaa kuivunutta ihoa pois kynsivalleista. Myös muutama kynsivallin tulehdus oli, toinen vaati ihan antobioottikuurinkin. Nyt keväällä mulla ei kynsivallit menneet yhtään miksikään, uskoisin tuolla kalaöljyllä olleen vaikutusta tuohon :)

En ole isommin huomannut kasvojeni ihossa parantumista, vaikka olen hoitolasarjojen tuotteita kolme-neljä vuotta käyttänytkin. Olen kuitenkin kosmetologiksi opiskellessani työharjoitteluissa tehnyt paljon kasvohoitoja, ja kyllä sitä vanhempien asiakkaiden ihoista näki, oliko se käyttänyt laadukkaita tuotteita, vähemmän laadukkaita/tai oliko hoitanut ihoaan ollenkaan. Uskon siis ihan kokemuksen pohjalta, että laadukkaiden tuotteiden käyttö näkyy ihossa viimeistään sitten vanhempana. Yhdelläkin oli iho kuin kolmekymppisellä, vaikka ikää olikin viisikymmentä.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 30.07.06 - klo:20:36 »
Minun iho on huomattavasti tasoittunut mineraalimeikkien myötä. Ihohuokoset on nykyään melkein olemattomiin häipyneet.
Ja yksi hyvä löytö on karnosiinitabletit, jotka ovat vaalentaneet pigmettiläiskiä mukavasti!
2c M i

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 30.07.06 - klo:20:41 »
Leilan mainitsema Therakos on kyllä hyvää finneille, olinkin jo unohtanut sillä käytin sitä raskausaikana pari putelia kun näppyjä tuli kuin sieniä sateella. Mie maksoin tuosta reilut kaksi vuotta sitten 20 euroa ja sitä kun laittoi illalla finnin päälle, usein aamulla oli jo kutistunut, viimeistään kahdessa yössä. Tuota ei voi laittaa aamulla kun on sinistä ainetta mikä kuivuu valkoiseksi jauheeksi. Eikä pikkufinneistä ehdi tuleen suuria kun tuota heti laittaa, suosittelen.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #19 : 30.07.06 - klo:21:38 »
Hyvä ketju! Oman ihoni kuntoon on eniten vaikuttanut hormonikierukka - eikä valitettavasti positiivisessa mielessä ::). Nämä olen havainnut oikeasti vaikuttaviksi tuotteiksi:
- Dr. Hauschka kasvoöljy rasvoittuvalle iholle. Vähentänyt rasvoittumista huomattavasti, vaikka en muuten hoidakaan ihoani hauskan oppien mukaisesti.
- Lumene Tender drops päivävoide (se vanha, uutta en ole testannut): vähentää selvästi kasvojen punoitusta talvella.
- Aloe vera geeli: auttaa palovammoihin (lähinnä auringon aiheuttamiin...)

Usein löydän esim. kosteusvoiteissa jonkin todella vaikuttavalta tuntuvan, mutta vaikutus osoittautuu lyhytaikaiseksi.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #20 : 30.07.06 - klo:22:26 »
Kun aloin asiaa tarkemmin miettimään, niin ihoni väriä on tasoittanut paljon se, että olen nyt jonkun aikaa ollut lähes käyttämättä rakeellisia kuorintoja ja käyttänyt melkeinpä vain rakeettomia. Käytössä ovat olleet rakeettomista esim. Lumenen uusi ja vanha sekä YON-KAn. Vaikka en koskaan ajatellut rakeiden voivan olla syynä punoittavaan ihooni niin jostain syystä ihoni on nyt tasaisemman värinen. Aion kyllä käyttää rakeellisia pois, mutta käytän niitä enää maksimissaan kerran 1-2 viikossa.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 31.07.06 - klo:00:03 »
Finneihin auttavat parhaiten teepuuöljy ja Apolar-kortisonirasva. Aloe Vera-geeli rauhoittaa hyvin esim. sheivauksen jälkeen, ei enää nokkosihottumaa sheivausalueella seuraavana päivänä. Kuivina ja ärtyisinä kausina laitan naamaan yöksi sinistä Bepanthenia, joka tekee naamasta ihanan tasaisen värisen ja kuulaan. Kausittain Hauskan Puhdistusvoide tuntuu iholla oikein hyvältä, vaihtelen tuotteita aina sen mukaan mitä naama tykkää. Yleensä saan parhaan lopputuloksen koskemalla naamaan mahdollisimman vähän.
1a F ii

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 31.07.06 - klo:08:11 »
Yksi ihan ehdoton tuote vasta tainnut tulla vastaan, eli Widmerin silmänympärysvoide. Oma HG tuotteeni.

Tarkoitatko voidetta purkissa vai geeliä tuubissa? Miksi se on hyvää? Kysyn, koska itselläni tulee tässä piakkoin ajankohtaiseksi uuden sy-voiteen metsästys ja osto. Kävin Yliopiston apteekin sivuilla katsomassa tuota tuotetta, ja ihmetytti kun voiteen tuoteselosteessa puhuttiin skin contour gel:istä, oliskohan sinne eksynyt toisen tuotteen tuoteseloste, vai onko tuo voidekin geelimäistä?

Oman ihoni kuntoon on vaikuttanut eniten teininä syöty parin vuoden tetrasykliinikuuri aknea vastaan, sen jälkeen Diane Nova e-pillerit ja nykyisellään kuivuutta vastaan Dermalogican Skin Smoothing Cream. Täydellinen tuote minulle. :-*
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 31.07.06 - klo:08:29 »
Mä vannon dr. Hauschkan tuotteiden nimeen. Nyt on tullut melkein vuodenpäivät käyteltyä kyseistä sarjaa ja iho ei ole ikinä ollut näin hyvässä kunnossa (lukuunottamatta hiki/aurinkonäppyjä). Ennen kasvojen iho oli todella pahasti pintakuiva, joka otti itseensä kylmästä, kuumasta,  kuivasta huoneilmasta, liasta, vääristä voiteista/meikeistä, auringon asennosta ja naapurin horoskooppimerkistä. Nyt nassu on jopa hieman rasvaisuuteen taipuva ja nyt kesällä huomasin, että pärjään ihan hyvin muutaman päivän pelkällä puhdistamisella, kun ennen reissuun lähtiessä piti olla järkyttävä rasva-arsenaali messissä. Iho on todella kimmoisa eikä juuri kiristellyt viime talvena.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #24 : 31.07.06 - klo:10:34 »

Tarkoitatko voidetta purkissa vai geeliä tuubissa? Miksi se on hyvää? Kysyn, koska itselläni tulee tässä piakkoin ajankohtaiseksi uuden sy-voiteen metsästys ja osto. Kävin Yliopiston apteekin sivuilla katsomassa tuota tuotetta, ja ihmetytti kun voiteen tuoteselosteessa puhuttiin skin contour gel:istä, oliskohan sinne eksynyt toisen tuotteen tuoteseloste, vai onko tuo voidekin geelimäistä?

Yliopiston apteekin sivut ovat ehkä hieman sekavat. Voiteella siis tarkoitin voidetta, geeli on ihan ok perus kamaa mielestäni. :) Tuo voide on ollut paras koskaan kokeilemani kosteuttaja, silmänympärykseni kun kuivuvat helposti ja mitä kuivemmat ovat, sitä helpommin ihoon tulee pienia juonteita. Tuo kuitenkin pitää ne kosteutettuina ja pehmeinä ja tuota voi käyttää lisäksi naamiona laittamalla reilumman kerroksen, eikä silti turvota ainakaan minulla.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 31.07.06 - klo:10:39 »
Lactasyd -pesuneste apteekista. Sillä olen saanut naamani tasaisemman väriseksi ja näpytkin on vähentyneet. Mutta en tiedä sitten missä kunnossa iho on kun saa hormonit tasapainoon... (Nyt siis odotuksen aikana naama räjähti oikein kunnolla kukkimaan, huonommaksi kuin koskaan. Mutta Lactasydillä olen saanut tämän suht normaaliin kuntoon missä oli ennen odotustakin. Eli näppyjä ja epäpuhtauksia on paljon, mutta ei sentään loista kilometrin päähän...)

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #26 : 31.07.06 - klo:10:47 »
Ehdottomasti Dermalogican putsari ja voide. Kasvojeni iho on äärimmäisen pintakuiva, ja kuivuus näkyy myös näppyinä sekä hilseilynä. Mutta nyt siis kosteustasapaino on ihanteellinen ja iho pehmoisa ja sileä.

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 31.07.06 - klo:15:51 »
- Lumene Tender drops päivävoide (se vanha, uutta en ole testannut): vähentää selvästi kasvojen punoitusta talvella.

Onko tuon voiteen koostumusta muutettu? Käytin sitä viimetalvena ja oli erinomaista. Toivottavasti on vielä yhtä hyvää, siihen oli meinaan tarkoitus siirtyä taas talvella!

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #28 : 31.07.06 - klo:17:44 »
Mä olen tehnyt onnistuneita valintoja käyttäessäni Biodrogan voiteita. Viime talvena ihoni oli erinomaisessa kunnossa, kun käytin Golden Caviar-voidetta. Aiemmin ihoani on vaivannut kuivuus/ pintakuivuus. Nyt olen kesän käyttänyt Repair Formula spf 15 - voidetta. Kevyt  ja hyvä koostumus rasvaisuuteen ( näin kesällä ) taipuvalle iholleni. Plussaa myös  aurinkosuojasta. On kuitenkin aika arvokas sarja, joten ei tule ainakaan hamstrattua  varastoon. Mielessäni on ollut tilata tuota sarjaa netistä. Kyselinkin jo tuolla nettiostaminen-osiossa aiemmin, että onko kukaan tilaillut saksalaisesta nettikaupasta mehr-kosmetik.de mitään....mutta ilmeisesti ei, koska vastauksia ei tullut. Ajattelin tilata kyseisestä sarjasta putsarin ja naamioita....mikrokuorintakin mulla jo on, ja on aivan mahtava. Tulikohan nyt liikaa hehkutettua ;)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #29 : 31.07.06 - klo:18:33 »

Onko tuon voiteen koostumusta muutettu? Käytin sitä viimetalvena ja oli erinomaista. Toivottavasti on vielä yhtä hyvää, siihen oli meinaan tarkoitus siirtyä taas talvella!
En ole ihan varma, onko tuon päivävoiteen koostumusta muutettu, ei ainakaan paljon. Siitä oli ennen vain yksi voide ja sitten joskus vuosi-pari sitten tuli erikseen kosteusvoide (päivävoide) ja yövoide, ja muistelisin joskus vertailleeni sen verran uutta kosteusvoidetta vanhaan, ettei niissä ainakaan mitään kummempaa eroa tainnut olla. Muutoksen aikaan voiteen nimi muuttui Blue sensitive Tender dropsiksi ja jos olet viime talvena ostanut, niin se on varmaan ollut jo tätä "uutta" (saattaa olla, että siinä muuttui vain pakkaus ja nimi).
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto